Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
621/905 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, joka kertoi olevansa tosin hyvä laittamaan ruokaa. Ensimmäisellä kertaa, kun menin hänen luo kylään, laittoi uuniin ranskalaisia ja nakkeja, niitä sitten syötiin majoneesin kanssa. Toisella kertaa paistoi jauhelihaa ja sekoitti sen valmispatapussiin..

Vierailija
622/905 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:01"]

Tapahtui kauan kauan sitten. Kirjoitin netin kautta erään lääkäriopiskelijan kanssa, hän oli kirjoittaessa sanavalmis ja huumorintajuinen. Hän laittoi minulle kuvansa, siinä hän näytti komealta, lyhyet siistit hiukset, isokokoinen ja lihaksikas. Kutsuin hänet luokseni, oven takana oli epäsiisti (hiukset harottivat sinne tänne), ylipainoinen ja silmälasipäinen mies. Istuttiin sohvalle ja katsottiin tv:tä. Mies puhui koko ajan epäselvällä äänellä, oli todella hermostunut ja sai allergisen reaktion lemmikistäni eli naamaan ja käsiin tuli isoja punaisia läikkiä. Yritin siinä sitten vihjata, että tästä ei taida tulla mitään ja ei, mies ei lähtenyt millään ilveellä siitä sohvasta mitään. Kello kului ja kului, oli keskiyö ja istuttiin edelleen siinä sohvalla. Alkoi väsyttämään ja sanoin jo aika suoraan, eikö hänen olisi aika lähteä kotiin. Vielä mitä, istui sitkeästi siinä sohvalla, naama ihan läikikkäänä ja jutteli jostain ihan tylsästä aiheesta. Aamuyöllä oltiin edelleen sohvalla, sieltä tuli chattitv:tä ja kun kello tuli 6, sanoin meneväni nukkumaani ja ohjasin hänet eteiseen, missä ojensin takin ja toivotin hyvää yötä. Netissä vielä jälkeenpäin yritti jotain.

Puoli vuotta tästä eteenpäin tapasin ravintolassa erään miehen, jonka kanssa lähdin jatkoille. Matkalla paljastui, että hän on lääketieteen opiskelija. Menimme hänen opiskelijakämppäänsä ja ajattelin, että harrastettaisiin seksiä. Vielä mitä. Mies halusi ihailla minua lampun edessä ja runkkasi siinä samalla. Oli sen verran outo tapaus, että lähdin kotiin, mutta menin antamaan tyhmänä numeroni. Lähetti jonkin aikaa pervoja viestejä, mihin en vastannut.

Kului pari kolme vuotta, kun olin kaverini kanssa pitsalla. Kiinnitin huomiota naapuripöydässä istuvaan parivaljakkoon. Siinä oli nämä kaksi hyypiötä ja huomasivat, kun katsoin heihin päin. Molemmat lemahtivat samantien punaisiksi ja suorastaan valuivat alas niistä tuoleista. En tiedä, olivatko koskaan kertoneet minusta toisilleen, mutta ilmeisesti molempia hävetti.

[/quote]

Taisit etsiä lääkkisopiskelijoista miehekseksi tai sitten on todella pieni paikkakunta :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/905 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sta tuli treffattua mies ja hän pyysi glögille. Mentiin erään ison tavaratalon kahvilaan, mies maksoi oman glöginsä ja poistui nopeasti kassalta. Tuli vähän pihi vaikutelma, ettei hän voinut maksaa minulle glögiä (maksoi yhden euron). Treffeillä hän puhui vaan itsestään ja siitä, kuinka erinomainen hän on. Ajattelin, ettei tule toisia treffejä, mutta hän laittoi viikon päästä tekstaria ja kysyi, katsotaanko minun luona leffa, hän voi tuoda pizzaa. Suostuin ja olin koko päivän syömättä, kun odotin sitä pizzaa. Mies tuli ilman pizzaa ja sanoi, että ABC-asemalla oli niin paljon ihmisiä, ettei hän jaksanut jonottaa. Lisäksi pakastealtaassa ei ollut sitä merkkiä, mistä hän olisi pitänyt. Niin, asuntoni vieressä oli pizzeria eli ei tullut sitten mieleen hakea sieltä, ai niin, nehän olisivat olleet tuplasti kalliimpia, mitä pakastealtaassa myytävät. Ei tullut kolmansia treffejä.

Vierailija
624/905 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties virolainen tai onko sinulla venäläisiä sukujuuria?

Itänaapurissammehan naiset usein tuntuvat olettavan, että miehen ostovoima korreloi suoraan rakkauden kanssa.

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 11:11"]

Ja olen muuten sellainen nainen, joka osaa pitää keskustelua yllä aiheesta kuin aiheesta. Mutta jos mies alkaa laskemaan senttejä ja pihistelemään rahoissa jo ensitreffeillä se on varma merkki siitä että kyseessä on kitupiikki, joka pihtaa kaikessa muussakin, myös tunteissaan.

mies on pihi, kun taas miehet valittavat siitä, että nainen ei osaa eikä haluas keskustella.

Minusta henkilökohtaisesti piheys on paljon pienempi vika.

Vierailija
625/905 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, miten usein miehet lauettuaan vaan nousee päältä eivätkä edes kysy satuinko minä myös olemaan jo "valmis" :D Hyvä että joku tekee tätä miehillekin! :D

Vierailija
626/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeenne kun valitsette tälläisiä tapauksia.

Vierailija
627/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:02"]Ilmeenne kun valitsette tälläisiä tapauksia.

[/quote]

Priceless ?

Vierailija
628/905 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran up! :-D

Vierailija
629/905 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kertaakaan up!!!!

Vierailija
630/905 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä yhden ääliön kanssa, se oli lähinnä vaan sellaista juttelemista ja pikanäkeminen ulkona. Yhden kerran mies sitten rupesi selittämään täyttä skeidaa. Katsoi suoraan silmiin selittäen että hän ei halua nyt suhdetta kun on vielä nuori (oli alle 30v) ja että haluaa suhteen minun kanssani vuoden päästä että sitten hän on valmis suhteeseen! että vuosi olisi tätä mahtisaalista pitänyt odotella ja mies kai tosissaan luuli että suostun ja odotan. Pian tämän jälkeen selvisi että mies kierrätti monia eri naisia joita kutsui kavereikseen eikä halunnut sitoutua kehenkään, tuskin koskaan haluaa. Harrasti myös miespuolisten ystäviensä tyttöystävien ja exien iskemistä. Jätti yhdenkin tyttöystävänsä haukkumalla hänet huoraksi, oikein "Ihana" tapaus.

Vierailija
631/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui toisilla treffeillä. Kaikinpuolin mukava, komea ja ihana mies oli, mutta... Suudellessa mies nylkytti lantiotaan (stondistaan) minua vasten, vähän niinkuin koira. Ei tosin sillain nopeasti, vaan limaisen hitaasti lantiota rytmikkäästi keinuttaen. Hrrrr...

Vierailija
632/905 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit yhden mukavan oloisen mutta silti jotenkin epäilyttävän miehen kanssa, mies oli valmis kertomaan vaikka koko elämäntarinansa kahvilassa mikä oli hyvä asia mutta hän kertoi myös työkaverinsa traagisesta kuolemasta ja kaikesta sellaisesta mitä ei ehkä odottaisi treffeillä kuulevansa. Jotenkin ahdistavat ja ikävämieliset treffit siis. Kaiken lisäksi mies puhui minulle kuin jollekin hyvälle vanhalle ystävälleen, vaikka emme oikeasti edes tunteneet kovin hyvin. Emme tavanneet enää uudelleen ja netistä sain selville että mies oikeasti seurusteli jonkun naisen kanssa, vaikka esiintyi sinkkuna.

Vierailija
633/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
634/905 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:14"]

Olin treffeillä yhden ääliön kanssa, se oli lähinnä vaan sellaista juttelemista ja pikanäkeminen ulkona. Yhden kerran mies sitten rupesi selittämään täyttä skeidaa. Katsoi suoraan silmiin selittäen että hän ei halua nyt suhdetta kun on vielä nuori (oli alle 30v) ja että haluaa suhteen minun kanssani vuoden päästä että sitten hän on valmis suhteeseen! että vuosi olisi tätä mahtisaalista pitänyt odotella ja mies kai tosissaan luuli että suostun ja odotan. Pian tämän jälkeen selvisi että mies kierrätti monia eri naisia joita kutsui kavereikseen eikä halunnut sitoutua kehenkään, tuskin koskaan haluaa. Harrasti myös miespuolisten ystäviensä tyttöystävien ja exien iskemistä. Jätti yhdenkin tyttöystävänsä haukkumalla hänet huoraksi, oikein "Ihana" tapaus.

[/quote]

Jos tällaisia alkaa kertymään useita, kannattaa katsoa jo peiliin. Ihan meinaan siksi, että itse sinä kuitenkin valitset ne treffikumppanisi.

Vierailija
635/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti elämäni hirveimmät treffit: oltiin sovittu että tehdään jotain hauskaa. No, mies ajoi meidät autolla Lahdesta Helsinkiin (100 km), jotta pääsisi itsepalvelusolariumiin. Siinä sitten hikoili solarium-kopissa ja itse istuin vaan tyhmänä. Alkoi olla jo myöhä, joten kahville tai syömään ei ehditty kun pitikin jo lähteä takaisin Lahteen.

Ei ihan mielikuva hauskasta kohdannut.

Vierailija
636/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää ei varsinaisesti ollu ainakaan omalta kohdalta treffit mut Olin tavannut erään miehen baarissa jonka pyysin asunnolleni. Nukuttiin samassa sängyssä mutta ei tehty mitän. Vaihdettiin numeroita ja Mies pyysi seuraavana päivänä ajelulle (molemmat oli 20v) en ajatellut enempää tästä äijästä ja ajattelin et jos sitä viel kerra näkis. Ajeltiin siinä sit tovi ja käytiin grillillä, Mies halusi tarjota gilliruokaa. Joo ei kiitos.. Sitte hää parkkeeras auton omalle kotipihalle ja sano "koska sä otit mut sun luo viime yöks, mä otan nyt sut." menin jotenki hämilleni koska itelläni ei ollu mitään mietteitä tätä kohtaan, enkä uskaltanu sit sanoo vastaan ja aattelin et Kai nyt yks yö menee ja sit ei tarvi enää nähä ja mitä vielä tää jätkä asu kotona ja koko perhe oli nukkumas. Siivoton asunto ja mentii keittiöö ko äijä halus mutustaa omaa grilliruokaansa. Sit painuttii nukkumaan hänen pieneen koppihuoneeseen jossa oli 80 senttinen kova sänky. Sit aamul heräsin siihe ko porukat tallusteli asunnos. Oli pikkasen häiriintyny olo. Sanoin et heitä mut nyt takasin kotiin. Puettiin vaatteet (siis ei oltu alasti!) ja menin laittamaan kenkiä jalkaan ilman et tapasin tän perhettä. Sit ihmettelin mihi hittoo se jäi ja ootin siin hetken ko kuulen et äijä puhuu keittiös isänsä kanssa. Sit se isä huutaa et "ei sun tarvi piileskellä siel eteises tuu vaan tänne keittiöön" voi *****! Niin noloa !Menin sitte ja isälle en sanonu yhtään mitään lähti sit samantien ja tää äijä popsi eilisii grilliruuan jämiä aamupalaks. Jäätii siihe sit kahestaan ja sano "voitsä antaa sen handsfreen siitä pöydältä" se rupes soittaa ja puhuu handsfeehin ko söi sitä makkaramössöö. Teki jo mieli käydä itkemään halusin vaan kotiin. Sit LOPULTA se heitti mut lotiin. Kotipihal ootti suudelmaa mut läimäsin auton oven kii eikä enää nähty sen koomin! Yrittihä se soittaa ja tekstata varmaa viikon sen jälkee viel. Tää on pahin mitä on tapahtunu ja kiusallisin ja ikävin! Ja ainii enneko käytii nukkuu tää äijä viel puhu mite hänest tuntuu nyt siltä et meist vois tulla jotain.. ET OO HITTO TOSISSAS ! Nielin vaa kurkus olevaa palloo ja sit jotenki sain unen pääst kii.

Vierailija
637/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kamalimmat treffit oli joskus vuosi sitten. Mua oli yrittänyt lämmitellä eräs pari vuotta vanhempi mies jo pitkään ja vihdoin suostuin hänen kanssaan treffeille. Ajattelin, että en kai mä mitään menetä, jos menen katsomaan miten meillä synkkaa. Noh me mentiin ravintolaan, missä mies heti ilmoitti mulle, että saan tilata ihan mitä vaan, hän kyllä maksaa. Mä tilasin kuitenkin sellasen keskihintaisen annoksen, kun taas mies valitsi yhden niistä kalliimmista.

Sitten tuli laskun aika ja arvatkaapas vaan: miehen kortti ei toiminut! Käteistäkään ei ollut mukana, joten hän sitten ääneen pohdiskeli, että "mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä.." Tiesin koko ajan, että mun tulisi maksaa tuo lasku, koska ei me sieltä pois muutenkaan päästäisi. Mä ne ruoat lopulta jouduin maksamaan ja voin sanoa, että vitutti ihan huolella, koska hän oli pyytänyt mua ulos syömään ja vielä kehuskellut, että nyt syödään kalliisti.

Päätin antaa vielä toisen mahdollisuuden, koska luulin, että kyseessä oli ihan oikeasti inhimillinen virhe. Käveltiin kuitenkin pois ravintolasta ja mies kävi pankkiautomaatilla. Tuli sieltä ja ilmoitti ääneen, että tilillä oli 2 euroa rahaa. Siis ihan pokalla ilmoitti tuon, jonka jälkeen ehdotti, että mentäisiin drinkkibaariin. Sehän tarkoitti sitä, että minä maksaisin myös ne drinkit! En suostunut.

Ilta päättyi siihen, että mies esitteli mut vanhemmilleen tyttöystävänään. :D Oli ehkä kiusallisin kahvihetki ikinä. Joku varmaan kysyy, miksi suostuin jatkamaan tätä iltaa näin pitkälle. Sitä mä aina itekin mietin, oli nimittäin ihan kamalat treffit :D

Vierailija
638/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffien mies skannasi minut ensinäkemällä päästä varpaisiin ja takaisin huuliaan suipistellen ja sanoi, että upealta näyttää. Oli hieman päällekäyvää, mutta panin sen jännityksen piikkiin. Muutamaa ihan mukavasti sujunutta tuntia myöhemmin hän esitteli minulle listan siitä, mitä minun pitäisi itselleni tehdä: muun muassa piikkikorot, lyhyt hame, rakennekynnet, hiustenpidennykset ja reilusti enemmän meikkiä, ja sainkin hyvän käsityksen asiasta seuraamalla hänen katsettaan, joka puolestaan skannasi kadulla kulkevaa parikymppistä perjantai-illan baarikansaa. Hän kertoi minulle päivällislautasten yli yksityiskohtaisesti, mitä kajal on ja miten se maalataan, ja varmisti useamman kerran, että eihän minulla vain ollut piilossa tatuointeja eikä tapanani ollut oleskella auringossa. Minä olin vähän häkeltynyt, joten hän selitti minulle tyhmälle vertauskuvin, että hänen iässään (yli viisikymppinen - kahdesti eronnut -  ja minä vähän alle 40) hän halusi heti Ferrarin eikä hänellä ollut aikaa eikä halua ruveta rakentamaan luksusautoa, mutta minun kohdallani tekisi poikkeuksen, jos toimisin nopeasti.

Miehellä tuntui olevan tuossa ravintolassa liikkeellä paljon tuttuja. Hän esitteli minut kaikille ja joka ikisellä kerralla muisti tähdentää, että "hänen isänsä on insinööri". Loppuillasta olin jo aikamoinen hoomoilanen, kun en millään uskonut, millaiseen seuraan olin joutunut, ja sain sitten oppitunnin myös käyttäytymisessä.

Meillä osoittautui olevan yhteisiä tuttuja, joten kuulin myöhemmin miehestä kaikenlaista mielenkiintoista. Naisystävät eivät tunnu olevan pysyvää lajia, ja miehellä onkin ollut ilmoitus eräällä maksullisella treffisivustolla niin kauan kuin sellainen on ollut olemassa. Mies itse vain ei vanhene ollenkaan - tiedän, että hän on syntynyt vuonna 1951, mutta profiilissa seisoo selvästi ikänä 50. Ehkä minä vain en ymmärrä tuota matematiikkaa, kun en ole insinööri.

Vierailija
639/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:39"]

Sitten tuli laskun aika ja arvatkaapas vaan: miehen kortti ei toiminut! Käteistäkään ei ollut mukana, joten hän sitten ääneen pohdiskeli, että "mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä.." Tiesin koko ajan, että mun tulisi maksaa tuo lasku, koska ei me sieltä pois muutenkaan päästäisi. Mä ne ruoat lopulta jouduin maksamaan ja voin sanoa, että vitutti ihan huolella, koska hän oli pyytänyt mua ulos syömään ja vielä kehuskellut, että nyt syödään kalliisti.[/quote]

Jälkiviisaana totean, että olisit maksanut vain oman ruokasi ja jättänyt äijän ihmettelemaan oman laskunsa kanssa. Ei kukaan ole vastuussa toisen tilauksista, vaikka yhdessä olisikin syömässä.

Vierailija
640/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:24"]No nää ei varsinaisesti ollu ainakaan omalta kohdalta treffit mut Olin tavannut erään miehen baarissa jonka pyysin asunnolleni. Nukuttiin samassa sängyssä mutta ei tehty mitän. Vaihdettiin numeroita ja Mies pyysi seuraavana päivänä ajelulle (molemmat oli 20v) en ajatellut enempää tästä äijästä ja ajattelin et jos sitä viel kerra näkis. Ajeltiin siinä sit tovi ja käytiin grillillä, Mies halusi tarjota gilliruokaa. Joo ei kiitos.. Sitte hää parkkeeras auton omalle kotipihalle ja sano "koska sä otit mut sun luo viime yöks, mä otan nyt sut." menin jotenki hämilleni koska itelläni ei ollu mitään mietteitä tätä kohtaan, enkä uskaltanu sit sanoo vastaan ja aattelin et Kai nyt yks yö menee ja sit ei tarvi enää nähä ja mitä vielä tää jätkä asu kotona ja koko perhe oli nukkumas. Siivoton asunto ja mentii keittiöö ko äijä halus mutustaa omaa grilliruokaansa. Sit painuttii nukkumaan hänen pieneen koppihuoneeseen jossa oli 80 senttinen kova sänky. Sit aamul heräsin siihe ko porukat tallusteli asunnos. Oli pikkasen häiriintyny olo. Sanoin et heitä mut nyt takasin kotiin. Puettiin vaatteet (siis ei oltu alasti!) ja menin laittamaan kenkiä jalkaan ilman et tapasin tän perhettä. Sit ihmettelin mihi hittoo se jäi ja ootin siin hetken ko kuulen et äijä puhuu keittiös isänsä kanssa. Sit se isä huutaa et "ei sun tarvi piileskellä siel eteises tuu vaan tänne keittiöön" voi *****! Niin noloa !Menin sitte ja isälle en sanonu yhtään mitään lähti sit samantien ja tää äijä popsi eilisii grilliruuan jämiä aamupalaks. Jäätii siihe sit kahestaan ja sano "voitsä antaa sen handsfreen siitä pöydältä" se rupes soittaa ja puhuu handsfeehin ko söi sitä makkaramössöö. Teki jo mieli käydä itkemään halusin vaan kotiin. Sit LOPULTA se heitti mut lotiin. Kotipihal ootti suudelmaa mut läimäsin auton oven kii eikä enää nähty sen koomin! Yrittihä se soittaa ja tekstata varmaa viikon sen jälkee viel. Tää on pahin mitä on tapahtunu ja kiusallisin ja ikävin! Ja ainii enneko käytii nukkuu tää äijä viel puhu mite hänest tuntuu nyt siltä et meist vois tulla jotain.. ET OO HITTO TOSISSAS ! Nielin vaa kurkus olevaa palloo ja sit jotenki sain unen pääst kii.
[/quote]

Ja ikää oli? Miksi pitää mennä jonkun kämpille yöksi jos ei halua? Mitä vikaa grilliruuassa on? Vaikutat ilkeältä teiniltä ja se "jätkä" normaalilta nuorelta mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi