Kävin synnytystapa-arviossa
Sektio ainoa vaihtoehto :(
Niin se mun synnytysurani alkoi ja päättyy sektioon. Eka oli hätäsektio, välissä 2 alatiesynnytystä. Nyt sitten suunniteltu sektio.
Lohtuna on, että olen sektiosta toipunut paljon nopeammin (parissa päivässä) kuin alatiesynnytyksistä (useanpi viikko)
Kommentit (2)
Sektio ainoa vaihtoehto :( Niin se mun synnytysurani alkoi ja päättyy sektioon. Eka oli hätäsektio, välissä 2 alatiesynnytystä. Nyt sitten suunniteltu sektio. Lohtuna on, että olen sektiosta toipunut paljon nopeammin (parissa päivässä) kuin alatiesynnytyksistä (useanpi viikko)
Mä synnytin ensimmäisen alatienä, olisi kuitenkin pitänyt olla sektio. Lääkärit ja kätilöt huomasivat vasta synnytyksessä että eihä lapsi mahdu tulemaan synnytyskanavan läpi. Kävikin sitten niin että oli pakko lapsi puskea ulos kun sydänäänet alkoivat laskemaan, tästä sain todella pahat repeämät, joiden paranemisessa kesti 4 kuukautta. Seuraava synnytys minun kohdallani on ehdottomasti sektio ahtaan lantion takia.
Kiva kuulla että olet sektiosta parantunut nopeammin. Toivottavasti mullakin näin käy kakkosen kohdalla sitten kun on sen aika :)
jos minulle sanottaisiin että sektio on vaihtoehtosi. Esikoisen kanssa tehtiin sektio, sydänäänten heikkenemisen takia..
Nyt odotan toista ja synnytyspelko on hurja.. sen takia olisin enemmän kun tyytyväinen sektioon :/