60-vuotias on vielä nuori toteuttamaan unelmiaan
60-vuotias on vielä nuori toteuttamaan unelmiaan ja tuosta vanhemmatkin voivat tuotetta niitä niin kauan, kun pää vain pelaa. Monella alkaa mahdollisuus unelmien toteuttamisiin vasta eläkeiässä ja kuusikymppiset joutuvat sitäkin odottamaan yli viisi vuotta.
Kommentit (44)
60-vuotias on sopivanikäinen valitsemaan hautapaikkaa.
Mun äiti meni 62-vuotiaana opiskeleen yliopistoon ja pääsi kahden vuoden opiskelun jälkeen töihin sinne. Oli 10 vuotta töissä siellä, kunnes näkö ja kuulo petti. Oon kuullut monelta tutulta, että oli ihan paras ope.
Vierailija kirjoitti:
Nuorikin kuolee.
Muutin toiseen maahan 60 vuotiaana ja ostin ok talon - siitä on nyt 15 vuotta. Kyllä kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä valita, kun sitä ei itse tiedä, missä sitten on, kun on kuollut? Lisäksi voi tulla aika pitkäksi,
jos ostaa kotiin ruumisarkun ja valitsee hautapaikan ja sitten elääkin sattumalta vielä yli 30 vuotta.
Olen nelikymppinen eikä ole mitään unelmia enää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt äkkiä unelmoimaan. Voi tulla aika pitkäksi, jos elätkin vielä vaikka 50 vuotta.
Ihan minkä ikäisenä hyvänsä voi toteuttaa itseään. Kaikki on ihan itsestä kiinni, jos vain on halua tehdä jotain. Aika monet menevät piiloon ikäkortin taakse, koska eivät oikeasti viitsi tehdä elämässään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt äkkiä unelmoimaan. Voi tulla aika pitkäksi, jos elätkin vielä vaikka 50 vuotta.
Tuskin. Haluaisin vain olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Haluaisin vain olla rauhassa.
Älä heitä kirvestä kaivoon. Itse joskus 30-vuotiaana olin tuossa jamassa ja odotin kuolemaa, mutta ei se tullut. Ei auttanut muu kuin alkaa touhuamaan ja keksiä tekemistä niin, ettei aika tullut pitkäksi.
Suunnittelen tulevaisuuttani mutta unelmointi liittyy lähinnä lottovoittoihin ja isorintaisiin blondeihin.
En voi enää rakastella parikymppisiä kaunottaria, en voi enää kreisibailata klubeilla, en voi enää perustaa perhettä, en voi enää hankkia atleettista kolmekymppisen kroppaa, en voi enää menestyä urheilulajissa, en voi enää luoda uutta uraa ja rikastua, en voi enää toteuttaa mitään näitä unelmiani.
M58
Vierailija kirjoitti:
Jep. Minäkin sain elämäni työtarjouksen 64-vuotiaana.
Itse ajattelen että jos tuossa iässä pitää työtä unelmana on kyllä elämä mennyt sellaseen suuntaan mihin en halua omani menevän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo, onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä valita, kun sitä ei itse tiedä, missä sitten on, kun on kuollut? Lisäksi voi tulla aika pitkäksi,
jos ostaa kotiin ruumisarkun ja valitsee hautapaikan ja sitten elääkin sattumalta vielä yli 30 vuotta.
Minulla on hautapaikka, arkku ja uurnakin valmiina, ja kun kuolen, jälkeläisen ei tarvitse näitä asioita miettiä. Hän tietää. N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen että jos tuossa iässä pitää työtä unelmana on kyllä elämä mennyt sellaseen suuntaan mihin en halua omani menevän.
Sinä et tiedä minusta mitään. Olin jo jäänyt eläkkeelle kun tuli se työtarjous josta ei voinut kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
En voi enää rakastella parikymppisiä kaunottaria, en voi enää kreisibailata klubeilla, en voi enää perustaa perhettä, en voi enää hankkia atleettista kolmekymppisen kroppaa, en voi enää menestyä urheilulajissa, en voi enää luoda uutta uraa ja rikastua, en voi enää toteuttaa mitään näitä unelmiani.
M58
Mikä esti tekemästä näitä nuorena?