Luotatko mieheesi niin paljon että
päästäisit hänet mökille viikonlopuksi 10v nuorempien opiskelukavereiden kanssa, joukossa paljon sinkkutyttöjä?
Kommentit (94)
ja baarissa ja harrastuksissa ja vaikka koirapuistossa koiraa pissittäessä. Kyllä tilaisuuksia tulee ihan varmasti mutta eri asia onkin sitten se, onko oma parisuhde sellaisessa kunnossa ettei tuollaisista asioista tarvitse huolestua. Minä tiedän että mieheni on minun mieheni ja hänellä on yhtä tiukat moraalikäsitykset kuin minulla. Jos jotain tapahtuisi, se tapahtuisi joka tapauksessa. Kyllä minun mieheni saa ihan vapaasti nauraa kiherrellä, ei hän ole niin heikko että sen vuoksi minua alkaisi pettää. Ja kimppasaunaan häntä ei saisi ;).
ap
Vierailija:
Onko se sitten paha tai ei, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Pienessä tuiskeessa alkavat puolialastomat naiset jotenkin kiinnostaa (miestä). Siellä käydään kimppasaunassa ja kikerretään ja nauretaan yhdessä. Tytöt osaavat olla tosi söpöjä ja hurmaavia. Ihastumisia tapahtuu. Ehkä ei sen vakavampaa, mutta minä en päästäisi. Tai lähtisin itse mukaan.Olen itse ollut se vetävännäköinen sinkkunainen, jota monet ukkomiehet ovat havitelleet. Se oli kivaa leikkimistä aikanaan. Aivan varmasti nykyisin on samanlaisia naisia.
Jos nuo kekkerit kiinnostavat kovasti, se tarkoittaa, että nauttii erinäisistä väreistä, joita nuo bileet saavat aikaiseksi. Muussa tapauksessa priorisoi parisuhteen ja perheen.
Mutta luulen, ettei ap ole perheellinen. Silloin asia onkin eri. Silloin vielä mennään enemmän. Ap on ehkä itsekin selvästi nuorempi kuin miehensä.
Mutta onhan se hyvä jo etukäteen tehdä vähän peittelyä.
Ap, ehdottaisin että ihan viimetingassa ilmoittaisit että pääsetkin mukaan ja haluat tulla. Jos tämä on miehellesi aivan täysin ok niin sinulla ei varmasti ole mitään huolia (kuten uskotkin). Sen sijaan jos mies ei näytä kovin tyytyväiseltä tai saa suorastaan hepulin niin...
Jos ei luota toiseen eikä oikein halua päästää tätä mihinkään peläten, että jotain tapahtuu ja sitten toinen kerran pääseekin johonkin, saattaa tuo toinen tosiaan mennäkin tilaisuudesta sekaisin ja päättää käyttää ainoan tilaisuuden hyväkseen.
Jos taas toiseen luottaa ja saa mennä miten haluaa, kontrolli on itsellä eikä sillä kotona vahtivalla puolisolla. Ei tarvitse tehdä toiselta mitään salaa, ei tarvitse kokeilla rajoja tms. Kun toinen luottaa täysin, ei halua tehdä mitään, mikä vaarantaisi tuon luottamuksen. Meidän perheessä ajattelemme molemmat näin.
Ja juu, ei minunkaan mieheni lähtisi, jos sanoisin yhtään, etten haluaisi hänen lähtevän. Joskus saatan sanoakin, jos olisin mieluummin hänen kanssaan. Ja sama toisinpäin. Se on toisen kunnioittamista. Mutta jos toisesta on ok lähteä, ei siinä ole mitään ongelmaa.
ap
Vierailija:
...toivoisin että mieheni ei lähtisi. Joten en usko että hän siinä tapauksessa lähtisi. Ja ihan sama juttu toisinpäin.Nuoruuteni on ehkä sitten ollut sen verran raisua että kaikenlaista on tullut nähtyä. Myös sellaista kuinka todella mukava, luotettava ja kaikinpuolin normaali perheenisä tai -äiti saattaa mennä tilanteesta niin sekaisin että kun on mahdollisuus pettää eikä kiinnijäämisen pelkoa ole niin tilaisuus käytetään hyväksi. Tiedän myös kuinka helposti tilanne voi vaan edetä " ihan huomaamatta" . Ja tiedän minkälaista meininkiä parikymppisillä sinkkunaisilla voi olla. Ja nelikymppisillä miehillä joilla on tarve osoittaa itselleen että vielä flaksi käy.
Vierailija:
Fakta on, että miestä kiinnostaa tavalla tai toisella hehkeät nuoret naiset. Se on biologinen fakta.t. mies
19 v :). Kyseessä eivät todellakaan ole ensimmäiset mökkibileet- onpa mies ollut näiden kanssa laivallakin :)! Ja muutamia kertoja olen minäkin ollut mukana.
Ei minun tarvitsekaan luottaa noihin tyttöihin, mieheeni vain :) .
ap
Vierailija:
Toivon ettei teillä le lapsia.. Niillä ei nimittäin kohta ole kokonaista perhettä. tiedetäänhän noi mökkibileet.. Ja 25v. naiset ne pahimpia on.. Varsinkin sinkkuina.. Ei niitä kiinnosta humalassa kenen ukko se on ja monta lasta sillä on.. Pääasia on että itsellä on hauskaa..
on aika hankala alkaa pettämään...
Mutta mökkibileissä missä ei oma puoliso ole
mukana ja kaikki kännissä niin asia onkin jo ihan eri.
Vierailija:
Minä luottaisin mieheeni, mutta hän ei ole kyllä kiinnostunut tuollaisista menoista
Älytöntä kyttäämistä teidän elämä! Jäätte kyllä paljosta paitsi, jos kaveripiiri saa koostua vain tietyn ikäisistä ja tietyssä elämäntilanteessa olevista ihmisistä.
t: kolmekymppinen 2 lapsen opiskelija-äiti
Helppoahan sen parisuhteen on kestää 19v kun vaimo on täysin sinisilmäinen ja sokea miehensä pettämiselle.
Ei ole ainakaan myöntänyt pettävänsä. Luotan mieheeni sen verran ku tarvis on. Keneenkään ei saa luottaa 100%, aina pitää olla jokin perusturva ettei jää tyhjän päälle jos mies sattuukin olemaan paska. Olen kyllä onnellinen enkä itse kyllä ole pettämässä tai mitään. Kyse onkin siitä että JOS sattuu jotain, mies löytää toisen tms.
mukaan Kontula, Finsex) ja joukossa varmasti myös houkutusten kynsissä olleita)
Itsekin tunnen tapauksia, jossa liitto kariutunut naisen pettämiseen, ja mies ollut uskollinen. Minulla on useita miespuolisia ystäviä.
ja jos meitä 10 v nuorempia olis mukana niin ne olis sit 14 vuotiaita! et silleen. me ollaan 24v ja onnellisia yhdessä, 2 pientä poikaa, ei tarvita muita miehiä tai naisia!