Luotatko mieheesi niin paljon että
päästäisit hänet mökille viikonlopuksi 10v nuorempien opiskelukavereiden kanssa, joukossa paljon sinkkutyttöjä?
Kommentit (94)
aikeita ei tarvitse epäillä.
ap
Vierailija:
Helppoahan sen parisuhteen on kestää 19v kun vaimo on täysin sinisilmäinen ja sokea miehensä pettämiselle.
Me vietämme suuren osan ajasta kotona perheen kanssa, minä ja mies. Kutsumme ystäviä kylään syömään ym (myös näitä kamalia sinkkunaisia). Mutta joskus tekee hyvää päästä myös pois kotoa. Itse kunkin.
Käymme toisinaan jopa baareissa, yksin tai yhdessä kavereiden kanssa, koska se on mukaavaa vaihtelua. Ja sukulaiset haluavat lapsia joskus yökylään niin että lapsillekin on mukavaa tekemistä (suku siis pyytää itse lapsia luokseen).
ap
Vierailija:
35, en ole tuo kirjoittaja, mutta ei munkaan mies hengaile baarissa kavereiden kanssa. On perheen kanssa kotona. Meillä on ystäviäpariskuntia, niin tapaamme heitä ja syömme hyvää
ruokaa ja jutellaan jne. En ymmärrä, miksi varatut miehet viettää aikaansa baareissa, kun kotona perhe. Kaipa sitä joskus voi käydä, mutta jos joka viikonloppu sama meno, niin mies kyllä aika kakara.
missä mies on ilman puolisoaan mökillä vieraiden naisten seurassa olisi otollinen pettämiselle...Ei moni mies uskoisi itsestään että haluaisivat / kykenisivät pettämään, mutta sopivan tilaisuuden tullen saattavat yllättää itsensä.
Arvatkaas mitä? Minäkin käyn!!!! Hui kamala.
Mutta kyllä minustakin on eri asia käydä baarissa joka viikko ja olla siellä neljään asti aamulla kuin käydä siellä vaikka kerran kuussa ja tulla kotiin viimeistään puolenyön maissa.
ap
Vierailija:
Vierailija:
En ymmärrä, miksi varatut miehet viettää aikaansa baareissa, kun kotona perhe. Kaipa sitä joskus voi käydä, mutta jos joka viikonloppu sama meno, niin mies kyllä aika kakara.Kertoo kyllä aika selvästi jotain parisuhteen kunnosta jos mies haluaa rymytä baareissa jne. vaikka olisi perhe.
Vierailija:
Siinä vaiheessa jos vaikka vain toinen on kutsuttu (luokkabileisiin vaikka tai työpaikan pikkujouluihin) ja haluaa mennä, mutta toinen kieltää, on minusta parisuhteessa keskustelun paikka. Miksi pitää vahtia? Miksi ei luoteta?
Vierailija:
Miksi en päästäisi? Saanhan itse kanssa mennä kavereiden kanssa minne huvittaa, eikä se katso ikään tai sukupuoleen...
Vierailija:
Vierailija:Edelleen, miehistä EI petä 53%. Uskollisia miehiä on
Vaan toisaalta - 10% suomalaisista miehistä käy huorissa matkallaan Virossa. Joten kumpikohan on luultavampi Virossa huorissakävijä:
1) mies joka käy Virossa säännöllisesti esim. 2 x vuosi
2) mies joka ei ole koskaan käynyt Virossa
????
Miksi puolustelisit jos olet niin varman miehestäsi... Selityksiä selityksien perään. Totuus on vaan niin että koskaan ei voi olla täysin varma..
Vierailija - 16.10. 14:40 vastaa tähän viestiin (54/60)
Ei ehkä siellä puistossa mutta siellä saa jutun alkuun ja yksi asia johtaa toiseen... uskokaa pois, tiedän tapauksia :(.
Jos mies haluaisi minua alkaa pettämään, ei kyllä tekisi sitä kaveriporukassa, jossa suurin osa tuntee minut. Kyllä hän säästelisi sitä hiukan kahdenkeskisempään tilanteeseen ;).
Toinen juttu vielä joka lisää luottamustani mieheen- hän ei ota kännejä. Juo kyllä viiniä ja olutta mutta ei känniin asti.
ap
Vierailija:
Luotan mieheeni täysin. Vasta joku aika sitten usutin häntä työpaikan juhliin jossa naiset on ollu perinteisesti päällekäyviä. En luota niihin naisiin, mutta mieheeni kyllä. Se tietää kyllä mitä menettää jos menee mokaamaan.
Vierailija:
Minullakin miehellä on opiskelukavereina parikymppisiä sinkkunaisia (aika moni tosin taitaa olla melkoisen vakiintunut) ja jos hän mitenkään ilmaisisi halunsa lähteä tuossa porukassa mökkeilemään, niin senkun menisi! Meillä on yhteisiä vuosia takana jo yli 20 ja luotan mieheeni täysin. Olemme molemmat aktiivisia kuorolaulajia ja kummallekin on vuosien varrella tullut moniakin sellaisia esiintymismatkoja, joilla toinen ei ole ollut mukana. Ei ole kertaakaan edes tullut mieleen a) itse pettää tai b) epäillä, että toinen pettää tällaisella reissulla. Onneksi tuo 53% on todellakin olemassa!
Eikä siitä takuulla tulisi mitään isoa keskustelua edes.
Luottamus on parisuhteen a ja o- näin minäkin uskon. Ja olemme myös sopineet että jos jotain, pientäkin, joskus tapahtuu niin siitä kerrotaan heti toiselle ja katsotaan miten sitten eteenpäin.
Ollaan me keskusteltu vuosien varrella mm. treffeille pyynnöistä, käsilaukkuun sujautetusta puhelinnumerosta ja omituiselta tuntuneesta niskahieronnasta työpaikalla.
ap
Vierailija:
Oishan tuo ihan hullua vaatia, ettei menis. Eipä käy paljon missään koskaan.Tai no, eipä ole kauaakaan, kun pyysin, ettei lähtisi jätkäporukalla mökille. Sillä se reissu ois tullu niin kalliiksi, ettäei meillä ois ollut varaa. Vaan olipa itse harvinaisen samaa mieltä ;-)
Minä luotan mieheeni ja hän minuun. Luottamus on parisuhteen a ja o. Sitten jos jossain vaiheessa käy ilmi, ettei hän ole ollut luottamukseni arvoinen, niin punnitaan asiat uudelleen.
t. 34v. sinisilmäinen kahden pojan äiti
kontrolli todellakaan ole minulla vaan hänellä itsellään. Uskon että jos olisin pitänyt miestä talutushihnassa peläten hänen saavan tilaisuuksia pettää minua, hän olisi sellaisen kohdatessaan saattanut hyvinkin lipsua ja ajatellut että kun nyt kerrankin on tilaisuus niin pitää käyttää hyväksi ja en saa koskaan tietää.
Sen sijaan kun miehellä on ollut täysi vapaus ja vastuu ITSE päättää tekemisistään, hänestä on kasvanut vahva houkutuksille.
Hän ei ole uskollinen minulle sen takia että vaadin ja vahdin häntä olemaan vain minun vaan hän on sitä sen vuoksi, että haluaa olla luottamukseni arvoinen.
ap
Vierailija:
missä mies on ilman puolisoaan mökillä vieraiden naisten seurassa olisi otollinen pettämiselle...Ei moni mies uskoisi itsestään että haluaisivat / kykenisivät pettämään, mutta sopivan tilaisuuden tullen saattavat yllättää itsensä.
viesteihin omilla mielipiteilläni sen vuoksi että toivon että edes joku alkaisi miettiä omaa suhdettaan. Mikä tekee hyvän suhteen? Sekö että pelkää päästää toista mihinkään, missä voisi olla pieninkin mahdollisuus pettämiseen vai se että suhteessa voi puhua kaikesta ja luottaa toiseen niin ettei tarvitse pelätä joutuvansa kakkoseksi jos toinen joutuu liian houkutteleviin tilanteisiin?
Minua ei huoleta tipan tippaa vaikka mieheni on vieläkin siellä mökillä :). Viestejä on laitellut minulle ja odottaa jo kotiinpääsyä :) vaikka kivaa onkin ollut.
Alkuperäisen viestin laitoin koska arvasin että se herättää keskustelua ja toivoin että joku edes alkaisi miettiä omaa parisuhdettaan- perustuuko se luottamukselle, joka on suhteen peruskulmakivi?
ap
Vierailija:
Kylläppäs ap:lla on tarve puolustella ja selitellä itselleen.. Miski alunperin kysyitkään jos olet niin varma asiasta?
Miksi puolustelisit jos olet niin varman miehestäsi... Selityksiä selityksien perään. Totuus on vaan niin että koskaan ei voi olla täysin varma..
miehen suhtautumisen pettämiseen :). On siinä aika ehdoton :D .
ap
Vierailija:
Just joo! Miehesi kaverit eivät ikipäivänä kertoisi sinulle jos miehesi pettäisi. Usko pois miehet ovat uskollisia omille ystävilleen, eivätkä koskaan menisi lavertelemaan vaimoll
Minusta on siis eri asia että perheenisä kay kavereiden kanssa baarissa silloin tällöin ja tulee kotiin puoliltaöin kuin se jos hän tulee vasta aamuyöllä. Pettäminen ei liittynyt tähän viestiin mitenkään.
Olen nähnyt niin monia pettämistapauksia (ei omassa suhteessa) että tiedän kyllä merkit- ja senkin, että pettäminen tapahtuu vaikka työpäivän aikana tai kauppareissulla jos on tapahtuakseen. Näillä keinoin on mahdollista ylläpitää jopa vuosia kestäviä suhteita :( .
ap
Vierailija:
viesti 61! eli luuletko ettei mies petä jos tulee kotiin jo puolelta öin, sen sijaan että tulisi neljän maissa? Voi, voi sua
mutta kyllä minä uskon ja luotan niin paljon kuin voi luottaa. Puhumme mieheni kanssa paljon, kerromme myös esim. jos joku on tullut liian lähelle, sanonut jotain " epäilyttävää" tms. Ja suurin syy on se, että tunnen mieheni ilmeet, eleet ja käytöksen ja tiedän heti, jos jokin on pielessä. Tiedän jopa sen, jos pomo on ollut pahalla tuulella ;) .
ap
Vierailija:
mistä " tiedät" hänen olleen aina uskollinen? Sellaista kun ei voi tietää 100% varmuudella
Vierailija:
päästäisit hänet mökille viikonlopuksi 10v nuorempien opiskelukavereiden kanssa, joukossa paljon sinkkutyttöjä?
Mitä ukot kännissä välittävät mitä tekevät :(
mutta olisin erittäin hämmästynyt jos mieheni ryhtyisi tuommoisia menoja menemään. Ei ole meidän tyyliä.
Oishan tuo ihan hullua vaatia, ettei menis. Eipä käy paljon missään koskaan.
Tai no, eipä ole kauaakaan, kun pyysin, ettei lähtisi jätkäporukalla mökille. Sillä se reissu ois tullu niin kalliiksi, ettäei meillä ois ollut varaa. Vaan olipa itse harvinaisen samaa mieltä ;-)
Minä luotan mieheeni ja hän minuun. Luottamus on parisuhteen a ja o. Sitten jos jossain vaiheessa käy ilmi, ettei hän ole ollut luottamukseni arvoinen, niin punnitaan asiat uudelleen.
t. 34v. sinisilmäinen kahden pojan äiti