Luotatko mieheesi niin paljon että
päästäisit hänet mökille viikonlopuksi 10v nuorempien opiskelukavereiden kanssa, joukossa paljon sinkkutyttöjä?
Kommentit (94)
Aika epärealistinen tilanne, että mieheni lähtisi 18-vuotiaiden kanssa juhlimaan mökille. Toki pääsisi ja luottaisin, mutta outona pitäisin.
selvinpäin, mutta kun viinaa veressä, niin tulee se esto kuitenkin, vaikka kavereiden kesken " kehutaan" Siis koskee useimpia parisuhteessa eläviä miehiä, kun kuitenkin on se oma " rakas"
yhteiseloa 8v, eikä koskaan milloinkaan mies ole tehnyt mitään virityksiä kenenkään kanssa.
Ja sikäli-mikäli, voisin antaa kännierehdyksen anteeksi, kerranhan tässä vaan eletään ;)
Saattaisin huolestua, jos kiinnostaisi.
Eiköhän se ap jo kerro hieman jos miehesi on tollaiseen halukas lähtemään ja vielä ilman sua.
joka tapauksessa. Tottakai saa mennä kavereiden kanssa!!!! Menenhän minäkin omien kavereideni kanssa. Minulle on ihan sama, ovatko kaverit tyttöjä vai poikia, luotan mieheeni täysin. Kysymyksen kysyin, koska kaikki muut tuntuvat ihmettelevän..
T.ap
Sorry mies.
Tosin en usko että mieskään olisi ilomielin lähettämässä minua sinkkumiesporukan kanssa minnekään...
Minusta hänen pitäisi priorisoida perhe edelle. Meillä ainakin on niin vähän yhteistä aikaa muutenkin, että tuollainen ei tuntuisi minusta yhtään kivalta.
Vierailija:
Minulle on ihan sama, ovatko kaverit tyttöjä vai poikia, luotan mieheeni täysin.
" miten se pystyi tekemään mulle noin? Ei mulle tullut koskaan mieleenkään et se vois pettää mua" .
Yleisesti ottaen näyttää nimittäin siltä että juuri nämä " salama kirkkaalta taivaalta, eihän minun mieheni koskaan, luotan häneen 110%" ihmiset kokevat eniten pettämisiä suhteessaan (ainakin näin on ollut sekä minun että mieheni ystäväpiirissä).
Muuten kyllä halutaan olla yhdessä mahdollisimman paljon. Mutta olemme molemmat ehdottomasti sitä mieltä että omienkin kavereiden kanssa pitää olla ja mennä! Ja eivät nuo kaverit ihan teinejä ole, miehellä on ikää 40v ja kavereilla 25-30v.
ap
Ei minun mies himoitse mökkibileissä 10v. nuorempia teini tyttöjä.- EI eihän mun mies koskaan.. Voi helvetti mitä naisia täällä!
ja sen pelossa pitäisin häntä hihnassa. Silloinhan se tilausiis vasta varkaan etekekin. Ei ei, luottamuksen parisuhteessa pitää olla sellaista että voi luottaa toiseen vaikka se joutuisi keskelle playboybileitä ;) . Vahtimiseen en usko.
Vierailija:
Vierailija:
Minulle on ihan sama, ovatko kaverit tyttöjä vai poikia, luotan mieheeni täysin." miten se pystyi tekemään mulle noin? Ei mulle tullut koskaan mieleenkään et se vois pettää mua" .
Yleisesti ottaen näyttää nimittäin siltä että juuri nämä " salama kirkkaalta taivaalta, eihän minun mieheni koskaan, luotan häneen 110%" ihmiset kokevat eniten pettämisiä suhteessaan (ainakin näin on ollut sekä minun että mieheni ystäväpiirissä).
Se on eri asia kuin en päästäisi.
Eikö miehelläsi ole muita kavereita kuin kymmenen vuotta nuorempia sinkkunaisia. Se on minusta vähän huolestuttavaa sinun kannaltasi.
Onko se sitten paha tai ei, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Pienessä tuiskeessa alkavat puolialastomat naiset jotenkin kiinnostaa (miestä). Siellä käydään kimppasaunassa ja kikerretään ja nauretaan yhdessä. Tytöt osaavat olla tosi söpöjä ja hurmaavia. Ihastumisia tapahtuu. Ehkä ei sen vakavampaa, mutta minä en päästäisi. Tai lähtisin itse mukaan.
Olen itse ollut se vetävännäköinen sinkkunainen, jota monet ukkomiehet ovat havitelleet. Se oli kivaa leikkimistä aikanaan. Aivan varmasti nykyisin on samanlaisia naisia.
Ja juu, luottamus ja sinisilmäisyys OVAT kaksi eri asiaa.
ap
Vierailija:
Ei minun mies himoitse mökkibileissä 10v. nuorempia teini tyttöjä.- EI eihän mun mies koskaan.. Voi helvetti mitä naisia täällä!
tyttöjä ja poikia, sinkkuja ja ei-sinkkuja. Ei minusta kavereita valita iän ja seurustelusuhteiden perusteella. Onko teillä kaikilla vain samanikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä kuin itse oletet?
ap
Vierailija:
Se on eri asia kuin en päästäisi.Eikö miehelläsi ole muita kavereita kuin kymmenen vuotta nuorempia sinkkunaisia. Se on minusta vähän huolestuttavaa sinun kannaltasi.
...toivoisin että mieheni ei lähtisi. Joten en usko että hän siinä tapauksessa lähtisi. Ja ihan sama juttu toisinpäin.
Nuoruuteni on ehkä sitten ollut sen verran raisua että kaikenlaista on tullut nähtyä. Myös sellaista kuinka todella mukava, luotettava ja kaikinpuolin normaali perheenisä tai -äiti saattaa mennä tilanteesta niin sekaisin että kun on mahdollisuus pettää eikä kiinnijäämisen pelkoa ole niin tilaisuus käytetään hyväksi. Tiedän myös kuinka helposti tilanne voi vaan edetä " ihan huomaamatta" . Ja tiedän minkälaista meininkiä parikymppisillä sinkkunaisilla voi olla. Ja nelikymppisillä miehillä joilla on tarve osoittaa itselleen että vielä flaksi käy.
Fakta on, että miestä kiinnostaa tavalla tai toisella hehkeät nuoret naiset. Se on biologinen fakta.
t. mies
Toivon ettei teillä le lapsia.. Niillä ei nimittäin kohta ole kokonaista perhettä. tiedetäänhän noi mökkibileet.. Ja 25v. naiset ne pahimpia on.. Varsinkin sinkkuina.. Ei niitä kiinnosta humalassa kenen ukko se on ja monta lasta sillä on.. Pääasia on että itsellä on hauskaa..
Yhdestäkään miehestä tän maanpäällä ei ole tietyssä humalatilassa kieltäytymään seksistä, jos joku naisenpuolikaskin vaan hiukan sitä vonkuu ja pyllyä pyörittää....
Älä päästä.