Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

501/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

megahalaukset sinulle! Jospa siellä kuitenkin olisi kaikki hyvin. Joskushan sitä hormonia vaan kehittyy hitaammin, ainakin mulle on toitotettu. Tällaista ei kyllä toivo kellekään, voimia ja tulehan kertomaan kuulumiset kun jaksat.

Mietin vaan et jos en olisi alkanut testaamaan aikaisin niin en varmaan tietäisi tästä varhaisesta keskenmenosta mitään. Jos perjantaina testi ei näyttäisi enää mitään niin ei olisi tätä megasurua ollut ollenkaan. Sitten vain negan aiheuttama suru. Tai toisaalta kun mulla on ollut niin voimakkaat oireet muuten niin oisin voinut aavistaa ilman testiäkin että raskaana ollaan oltu. No nää on näitä jos ja jos juttuja. Mutta ilmeisesti mun keskenmeno on tapahtunut todellisuudessa vasta tänään iltapäivällä kun kerran päivällä vielä sain kaikista vahvimman plussan. Ja nyt vaan haalenee. Saas nähdä mitä cb:n digitaalinen näyttää aamulla. Mahakivut on kyllä sitä luokkaa että hanat aukee kohta oikein kunnolla. Miten musta tuntuu, että toistan itseäni, hih. Koittakaa kestää vielä vähän aikaa..

Vierailija
502/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä koko päivän miettinyt miten sulla menee, miten voit, miten testit.. en ole ollut kotona niin en ole koneelle päässyt.

Oot ajatuksissa siis tosi paljon, kokoajan, ja toivon niin paljon että kaikki ois hyvin.

vuoto on kuitenkin vähäisempää kuin kuukautisissa?

se on hyvä merkki, toivotaan et pysyykin niin!

toivon niin paljon että ääääääääääääääääääääääääh,

hittolainen! toivottavasti saat hyviä uutisia klinikalta huomenna, ja että testi taas vahvenee aamupissistä!

Paljon paljon paljon halauksia ja voimia! En vaan osaa sanoa mitään :(

.. Ja lumi :( Ääh, halauksia sinullekkin, ja paljon voimia, miten tää nyt tälleen menee.. ei ollenkaan kivaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
503/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on vuoto niukempaa kuin menkoissa. Siteeseen tulee ihan tippa, lähinnä vain pyykiessä paljon ja on nyt väriltään enempi ruskeata kuin kirkkaan punaista. Kivut on vaan sitä luokkaa et kohta hulahtaa ämpärillinen. Oispa jo huominen ip niin ois vähän viisaampi. En tiedä onko mitään järkeä edes tehdä aamulla testiä jos sitä hormonia kuitenkin sen verran on vielä jäljellä et joka tapauksessa näyttää plussaa. No teen varmaan kuitenkin. Ja annanpahan taas palautetta postille kun ei jaa postiani ajoissa, prkl

504/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa, että lämmöt on edelleen 37 tasan eli korkealla mennään ja paleltaa ja maha tuntuu tosi täydeltä ja pinkeältä.

Iltis osaatko sanoa jotain noista oireista jos on ollut juuri keskenmeno. Tai siis että missä ajassa hormonitasot on about normaalit ja olo normaali?

Vierailija
505/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä tutulla tuli koko alkuraskauden verta kuin saavista kaatamalla. SIlti hänellä on nyt vuoden ikäinen terve tyttö! Kävi useasti tutkimuksissa mistä verentulo johtui,mutta se ei koskaan lakannut. Tai siis lakkasi rv 10 :D Ja luuli siis koko ajan saaneensa keskenmenon.

Mä odottelen huomista ja postipoikaa..joka kyllä tulee meille vasta iltapäivällä! Mies lähti reissuun ja ollaan kahdelleen kuopuksen kanssa,esikoinen on myös reissussa. Huomenna ohjelmassa joululahjojen paketointia pienen herran kanssa :)

Omaan napaan ei uutta. Menkkakipuja edelleen,mutta tätiä ei näy..jos en ole raskaana niin itku pääsee,koska siinä tapauksessa mun hormoonitoiminta on ihan sekaisin :(

Lumikki kp 32/28-29

Lumikki

506/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti tuesta. Vuoto on tosiaan aika vähäistä mut nuo kivut huolestuttaa.

Huomenna säkin saat sitten sen plussan, mä niin peukutan!! toivottavasti saat ne testit postissa. Ihmettelen kyllä missä mun viipyy kun sunnuntaina tilasin ja maksoin ja ne on lähtenyt maanantaina ykköspostina ja kirjeenä eli olis pitänyt jo tulla. Vaikka mitäs mä niillä enää teen kun aamuksi mulla tuo digitaalinen ja iltapäivällä pitäisi tulla se varma tieto. Arvaatkaapa vaan jos on tämä neito hieman hermona jo nyt niin missähän tilassa oon huomenna ip kun odottelen sitä puhelua..hurjaa mur mur

Vierailija
507/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminainen (?): Voi itku...toivottavasti kaikki kääntyisi kuitenkin parhain päin !

EVE: Siis jos sun lämmöt on korkeella, oireet ns. ennallaan ja vuoto on niukkaa, ruskehtavaa tai veristäkin (mutta se ei vuoda täysillä), olisin vielä ihan rauhassa. Jos testiin piirtyy viiva (toki se voi välillä päivän mittaan ollaan vaaleempi jne), se on raskaus. Peukkuja digiin. ja keskenmeno aiheuttaa kramppeja, kipua ja vuotoa, ja tässä kohtaa ne on yleisiä, usein nainen ei edes tiedä olevansa raskaana. Mutta sun kohdalla testi ollut jo muutaman pv plussa, joten... Ota rauhassa, juo lämmintä teetä, lepää, huilaa, ole makuuasennossa, älä ponnistele turhia. Mulla oli esikoisesta alussa (viikolta 5 viikolle 9 kipuja ja ekat viikot tosi menkkamaista, voimakastakin. Toisesta ei. Peukkuja, tarraa!!

ITSE. Lämmöt 36,98. Nuhainen olo, nuhaa ei ole, palelee ja hikoilee vuorotellen, posket kuumottaa :D. Eipä muuta juurikaan...

ILTIS DPO 4 tai 5

Vierailija
508/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äsken taustalla kyyräili ja kärkkyi kaksi pientä poikatonttua, joita kiinnnostaa aivan liikaa kaikki, mitä MUUT tekevät.

EVE: lisäys tuohon keskenmeno-asiaan ja vuoteluun. HCG tosiana pysyy aika pitkähkön aikaa elimistössä ja erittyy virtsaan, sen kauemmin, mitä pidemmällä raskaus on. Alkuviikolla (4-6) se voi viipyä viivana viikon, toistakin, yli 7 viikolla pidempäänkin. MUTTA sitten: PAS liittyy usein vuotelua juuri tuossa kohdassa, JOS raskaus on alkanut, lueskelin (sinua auttaakseni) ulkomaisiltakin sivustoilta ja kunnon lähteistä. Eli usealla naisella on PAS liittyen verensekaista vuotoa sekä kiinnittyessä, että plussaus kohdassa. Ja joillain (eli vissiin ihan ollut 40% kaikista) se jatkuu jopa 12 viikolle, on satunnaista, mutta sitä on kuitenkin. Ja muutamia sellaisiakin tuntuu olevan, jotka eivät ole plussanneet ja k-rauhashormonista huolimatta alkava vuodella verta ja tuhrua, mutta veritesti onkin plussa muutaman pv sisällä. Ja raskaus on mennyt hyvin loppuun saakka. ELI TOIVOA ON :) HUomenna saat tulokset ja testaat aamulla digillä...tai yöllä. Tai heti? Miten LH-testi?

MAMMA: MUtta mutta, toi on kiinnittymisvuotoa?? JOs viikko oviksesta? Viikon päästä oletetut menkat? Peukkuja, nyt on JÄNNÄÄ. En todellakaan heittäisi kirvestä kaivoon :) Oujee.

Täsmentää,

ILTIS (joka sai tänään raivarin lapsille, jotka eivät tee, kuten sovitaan, nii) odottaen iltateetä ja uniaikaa. VÄsyttää armottomasti. JOS raskautuu, miten nopeesti väsy voi (muka) ilmaantua oviksesta/ hedelmöityksestä? Ihan ku en faktaa tietäisi. KOKEMUKSIA kaipaan ;) DPO 4-5

509/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto on nyt ihan veristä ja aika paljon tulee:-( testaan kuiteski vielä aamulla sillä digillä. Kiitti ILTIS noista passijutuista, vähän antais toivoa jos tää vuoto ei olis tällasta..

Huomenna uusi päivä ja toivottasti edes vähän saisin nukuttua, hoh hoijaa

Jee, kohta Iltiskin pääsee aloittamaan testailun, onko testit jo hankittu?

Vierailija
510/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan itku pääsi ku luin Eve ja Lumi noi teidän viestit.. (ei muuten auttanut yhtään ku kuuntelin samalla taustalla anna puun: Sinä olet minä kappaletta.. pistäkääs youtubeen haku siitä..)

Ei tää voi mennä näin.. Toivotaan että toi vuoto ei enää sit lisäänny ja et se vaan säikyttää ja et kaikki on hyvin.. Mut Eve eks ne voi olla kaksoset jos ne on identtiset eli samasta munasolusta jakautunut..

Vierailija
511/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista. Meillä on 4,5 vee poika ja nyt toivotaan pikkusiskoaveljeä.

Nyt on dpo5 ja testin voisi aikaisintaan sunnuntaina tehdä eli neljän päivän päästä. Aikastahan se olisi, mutta teen silti sen silloin aamulla.

Kaikille onnea ja nyt nukkumaan, huomenna työt odottaa. Kauniita unia!

Ja Evelle paljon pienia perhosia kantamaan sinun toiveistasi loppuun asti,

512/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule uni simmukkaan ei.

Minni, ei käsittääkseni voi olla kaksosraskaus jos biologi on nähnyt että yhteen munasoluun on mennyt yksi siittiö.

Tein sitten äsken sen ainokaisen testin eli cb:n digitaalisen ja sen mukaan olen raskaana 1-2vk.

toi ei paljon lohduta kun apteekin täti sanoi, että keskenemenon jälkeen raskaustesti voi näyttää pitkäänkin plussaa. Mutta parempi tietty plussaa kuin negaa.

Mahaa koskee niin lujaa etten siksikään saa nukutuksi. Otin säken yhden panadolin ja koitan kohta uudestaan saada unen päästä kiinni. Vuoto on muuttunut taas täysin ruskeaksi. Tein muuten havainnon, että aina lugen laiton jälkeen vuoto niukentuu ja muuttuu ruskeaksi ja sitten päivän mittaan punertuu ja runsastuu. eli jos nyt jättäisin luget kokonaan pois niin sieltä tulis varmaan ämpärillinen. Mun alamaha on kuin pallo, huh ahistaa.

No enää noin 14 tuntia ja saan kuulla uutiset toivottavasti ainakin.

Hyvää yötä siskot, uusi yritys.

Vierailija
513/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS, mä oon semmonen hätähousu noiden testien kanssa ja oon jo tuhlannut niitä 4 (kaksi CB ja kaksi liuskaa), vaikka dpo on vasta 7-8...Liuskoja on kuiten vielä jäljellä kaapissa 4kpl, joten todennäköisesti jatkan huomenaamulla samaa tuhlailua. Onhan se toki rahan haaskausta käyttää testejä liian aikaisin, mutta minkäs teet, kun mieli tekee.

EVELINALLE voimia tähän päivään - odottavan aika on valitettavasti pitkä. Toivon sun todellakin kuulevan hyviä uutisia!

ON: tosiaan tein tänään herkän liuskan aamupissasta. Taas tuli tyylipuhdas nega, mutta testiviiva oli oikein tumma ja nätti. Eilen jo murehdin, ovatko testit menneet pihalle, kun olivat ainakin 3 tuntia tuolla postilaatikossa pakkasessa.

Verinen/verensekainen vuoto on nyt näemmä loppu. Sitkeämpää valkkaria tulee tällä hetkellä (kivaa tekstiä näin samalla, kun syön aamupalaa, joka muuten maistuu kahveineen). Tuonne mahaan, alas oikealle keskiviivasta, nappailee.

Mutta nyt suihkuun ja töihin. Ja töiden jälkeen suoraan tänne.

mamma*3, kp 28/33, yk 2

Vierailija
514/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kurkkimaan tänne...

EVE: Ihanaa, se digikin PLUSSA! Hei, eilen luin enemmän (voin kaivaa ne lähteet ja palastatkin sulle, jos haluat, tosin googlettamallakin löytyy asiasta paljonkin jopa kokemusperäistä tietoa) vielä PAS ja vuotelusta alkuraskaudessa- se todella ON tyypillistä tässä kohtaa. Ja ultrassa 5+4-6 nÄhty elävä sikiö sykkeineen ja vuoto silti jatkunut 10 viikolle. Syynä hematooma ja LÄÄKKEIEDEN aiheuttama ärsytys, lugeja tarkoittaa. Sullakin jo useampi kierto tuota mössöä sisällä, ei ihme, jos alkaa vuotaa. Olisin nyt ihan rauhassa (kyllä sä tiiät olisinko...:D),katsot sen verituloksen ja lepäät. Koita ajatella, että niin kauan, kun pluss aon, raskaus on olemassa. Testaat nyt päivittäin. Kunnes saat ultran, pyydä myös toista verikoetta vaikka huomiseksi, näette onko määrä lisääntynyt. Se on erihyvä merkki! Nyt olisi siis 4+3ko? ja viikon päästä ultrassa näkyy jo, onko kohdussa jotain, 6 viikon tietämillä näkyy sikiö ja syke. Halit. Peukut. Tsemit.

MAMMA: Sulla oli siis kiinnittymisvuoto ;), tapahtuu tyypisillisimmin VASTA 7-10 vrk oviksesta, suomalaiset sivut infoaa 5-9 pv, mutta useat ulkomaiset hyvät lähteet kertoo 7-10 vrk.sta. Ja se selittää myös sen, että plussa tulee 12- DPO. peukkuja!!!!

ITSE: Mulla on vahva tunne,e ttä menkat alkaa ajallaan 9-11. 12. Rinnat ei ookaan enää kipeet, jos oikeen survon, okei, sitten on ;).Nännit. Vähän ne on turpeet. Vatsassa ei kummallista; ilmaa normisti ja ajoittain juilii oikeelta alhaalta kaiketi keltarauhanen. Illalla jäädyn ja aamusta alkaa hikoilu. Posket leiskuu päivällä. Ei okseta, ei kuvota, ei ellota, ei. Mutta väsyttää 3:tta päivää ihan hurjasti. Luin tästäkin eilen sillä tuloksella, että harvoin väsyttää raskautuneissa kierroissa ennen DPO 9, koska r-hormoniakaan ei voi olla. MUTTA sitten oli maininta, että jo 3-6 DPO voi alkaa oireita väsymykseen liittyen, jos on hedelmöittynyt, ja keltar.vaihe voi itessäänkin aiheuttaa tätä. Että silleen. Pissattaa usein ja janottaa, ne on tyyppijuttuja tässä kohtaa. Plaah. Lämmöt ei ollut illalla enää niin korkeet, VAAN 36,6. Jokin mättää. Takuulla. ja nyt ois keskityttävä työhön, tentin laatimiseen ja yhden hankkeen suunnitteluun, mukava päivä :). EVE: Mulla ei ole testin testiä hankittuna (voit piirtää rastin seinään, heh), mutta la ajattelin ostaa ihan pahuuttanikin ;). Vasta ensi ti ois mahista saada edes mitään viivoja. Hullua alkaa testailla ennen. ja se tiistaikin on vielä liian aikaisin. To alkaa olla ehkä jotain mahkuja, tippua taas.

Testikuvia ois kiva nähdä ;)

ILTIS kp24/ 36-38 (nyt tulossa 32-34) DPO 5 (tai 6)

Ja pahoittelen kirjoitusvirheitä, on taas hippasen hoppu :)

Vierailija
515/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki, Mikä tilanne? Toivon sulle plussaa niiiin paljon, ja kyllähän se sieltä tulee, aivan varmasti ;-)

Pris, onnea kohta alkavaan testailuun, miten oireet? :)

Iltis, Kyllä me sullekkin se plussa saadaan! Ootan paljon sun testailuja kohta! Jännäää!

Mamma, sulle myös plussaa täälä toivon! Kaikki on vielä mahdollista, plussajuna on kohta sun kohdalla ;)

Evis, Miten voit? Huoli on susta. Saitko yhtään nukuttua? Hyvä että digi näytti positiivista, vielä on toivoa, ja paljon ! Noi Iltiksen jutut rauhottaa muakin, kun niin paljon toivon sulle kaikkea hyvää tällä hetkellä. Paljon halauksia.

ON etoo, etoo, etoo, ummettaa ummettaa ummettaa.

eilen oli semmosta kamalaa vihlontaa alavatsassa, keskellä ja sivuilla, olin jo varma että se oli siinä, mut vihlonta meni ohi ja mitään vuotoa ei tullut, joten ilmeisesti vaan kasvukipuja..

rv 5+0

Vierailija
516/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökötystä ilmassa täälläkin. Eilen illalla oli ihan järkyttävän huono olo, ja oksensinkin sitten. No, tämä ei nyt ikäväkyllä mene raskausoireeksi: mies sairastu aikaisemmin illalla samaan vaivaan. No, nyt on jo parempi olo.

Tein kuitenkin aamulla sen toisenkin testin, mikä viikonloppuna hankittiin. Ihan puhdas negahan se oli. No, illalla pitänee etsiytyä apteekkiin ja hamstrata lisää testejä. Huomen aamulla on kuitenkin tehtävä testi, että tietää, miten elellä. Joku tuolla aikaisemmin kyselikin alkoholin käytöstä. Itselläni on ajatus, että niin kauan kuin testi on negaa, ei oo minkäänlaista istukkaa olemassa eikä voi aineet mahdolliseen vauvanalkuun vaikuttaa.

Nyt pitää lähteä pakkaamaan. Ollaan lähdossä reissuun pitkälle viikonlopulle. Palailen asiaan varmaan tiistaina. Toivottavasti kuitenkin ehdin jossain välissä käydä kuulumisianne lukemassa.

517/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois uskoa noihin testeihin ja iltiksen tietopläjäyksiin. Nukahdin vasta neljältä ja nukuin onneks viisi tuntia, onhan sekin jotain. Hitto kun menin kysymään apteekkarilta noista testeistä. jos en olis kysynyt niin uskoisin vielä olevani raskaana.

Vuoto on pysynyt samanlaisena, taas ruskeata, mutta huolestuttaa kun aamulla tuli isoja hyytymiä. Toisaalta tulee niitä mulle normimenkkojenkin aikana jos en ole yöllä käynyt vessassa niin aamun eka satsi on täynnä klönttejä. Mutta tuli vaan mieleen et siinäkö se etanainen pikkumyy2 meni pönttöön, voi pientä raukkaa mikä kohtalo. Enää vajaa kuusi tuntia tuloksiin, jee.

Vierailija
518/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tauolla vastata pikapikaa...

Just noista hyytymistä oli näillä keskustelualueilla ja tietopaketeissa juttua!!! Rusehtavia hyytymiä saattaa tulla, välillä verensekaista vuotelua, verta ja sitten ruskeeta mömmöä ja hyytymiä. Miten testi????? Sun kohdalla se laskee kuitenkin se hormonitaso nopeemmin, olet vasta alkuviikoilla, alle 5. viikko. Uskoisin, että testi on nega jo parin pv kuluttua, jos tyhjennys tapahtuu. Viimeistään viikko...

halit,

ILTIS

Vierailija
519/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäilen even uutisia täällä :)

Omat menkat kadoksissa edelleen..postipoikaa odottelen jännityksellä ja pelonsekaisin tuntein.

Lumikki ko 33/28-29

Vierailija
520/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsiiko posti jotenkin mua ja eveä kun ei toimita testejä perille >:( Tähän aikaan yleensä jo tullut. Pakko kytätä ikkunassa että saan heti haettua kun tässä on pissaa pidätelty jo monta tuntia :D