Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
481/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa totisesti on, onnea CB plussasta. Joskus (ja useinkin) alkuraskauteen kuuluu kipuja ja vuotoa. Mutta hyvä,e ttä selvittävät. Peukkuja ja liimaa, suojeluenkeleitä. Tää ei saa muuttua negaksi, piste!

ILTIS

Vierailija
482/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiivatussa se vastaus tulee vasta huomenna!!??? SE PITÄÄ saada tänään. Vaadi. ja jos ei onnaa, menet julkiselle ja vaadit. Ei se tulos kestä kauaa valmistua.Ei ainakaan ennen ole.

ILTIS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että eikö ne tulokset saa ihan muutaman tunnin päästä yleensä, toivottavasti!

Vierailija
484/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä olen taustaillu hetken. En tiedä mix mut kaikki ärsyttää ja kiukuttaa. Ei mul tässä vaiheessa yleensä tämmöstä kiukkua ole...lapsetkin katsoo mua pää kallellaan ja ihmettelee. :)

EVIS: Mul on edelleen 10 pötikkää pystyssä, et kaikki on siltikin ihan hyvin. Hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin! Toivon niin, tsemppihaleja!

Mitäs muut? Unohdin jo mitä muut on kirjoitelleet...onkohan paljonkin plussia. Jos, niin ONNEA!

Mulla tosiaan ihme kiukku, tissit oli sunnuntaina ihan sikasikakipeet. En tiedä leikkikö mies hieman kovakouraisesti vai mikä, mutta sattu oikein! Missä vaiheessa teidän raskautuneiden tissit ovat reagoineet raskauteen?!

Mites muuten...kuinka tarkkoja ootte lkoholin suhteen? Jostain syystä tekee mieli punaviiniä lasillinen (oon huono juomaan kauheen paljoa, mut lasillinen joskus on aika nastaa...), mut aina toinen puoli on se mahdollinen lapsen alku. =)

Mut kahtellaan. Mukavaa päivää kaikille!

Onneli kp 17/(25-)27, dpo 4

Ps. Iltis: mekin tänä aamuna nautiskeltiin ja sama tuli mieleen, että josjosjos...niin onkohan siitä haittaa vai hyötyä?!

Vierailija
485/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn nyt teiltä, kun kuitenkin innostuin, et voisin olla testailija jo aiemmin, ennen menkkojen alkua. :D

Eli mitä testiä kannatatte ja missä vaiheessa aikaisintaan kannattaa testata? Mikä se taulukko oli hcg:n noususta? Olix niin et 8. päivästä eteenpäin (dpo) hcg nousee nopeemmin?

Onneli kp 17, dpo4

P.s. Varmastihan ovulaatio on tapahtunut silloin viime lauantaina kp13, kun sillon aamulla hymy, su aamuna ei mitään enää...ja kun katsoi niitä hymydigitestin viivoja niin jo perjantaina se tonien viiva oli aika vahva, lauantaiaamuna tosi vahva ja su jo haalee...testifilosofiaa tässä ihmettelen :)

Vierailija
486/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti negatiivinen. Mä olin niin varma että siihen piirtyy kaksi viivaa :'(

Tätiä ei näy eikä kuulu. Eli mulla on varmaan jotain hormoonihäiriöitä sitten! Ihan superhauskaa kun mennään yk 7:llä ja nyt vielä tulee jotain häiriöitä. PERKELE.

Anteeksi omanapainen viesti.

Vierailija
487/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmasti ihan hirmuinen huoli nyt pikkuisesta! Oikein paljon voimia sinulle! Ja pikkuiselle, että jaksaisi kiinni pitää ja pysyä masussasi!

Oma napa ei jaksanut pysyä erossa testeistä.. Tänään siis dpo10 ja ajattelin, että ehkä kuitenkin se voisi jo jotain näyttää. No, tajuan kyllä, että jos menkkojen pitäisi vasta sunnuntaina alkaa, niin kyllä on liian aikaista, mutta kuitenkin. No, testi oli prechek tai jotain, prismasta ostettu liuska juttu. Ekaksi siihen alkoi ihan siis heti piirtyä kaksi punaista viivaa. Siis ihan selkeästi. Minä jo melkein hypin riemusta. Mutta arvatkaapa miten sille kävi? Se toinen viiva katosi kuin tuhka tuuleen viidessä minuutissa. En sitä siis voinut tuijottaa koko ajan, vaan kuopus vaati huomiota välissä. Víiden minuutin kuluttua palasin tarkistaan innoissani testiä ja: ei yhtikäs minkäänlaista toista viivaa! Siis miten se voi noin vain kadota?!? Ei ikinä ole noin mulle käynyt ja uskokaa mua, muutamia testejä on tullut tehtyä elämäni aikana! No mutta siis testi on nyt kuitenkin nega. Perjantaina teen uuden, mikäli mitään aihetta on.

tuutuli, kp25/28-34, dpo10 yk9

488/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pöljät joutuuu lähettää verikokeet aina jonnekin muualle ja siksi kestää vastauksen saaminen. Eli huomenna myöhään iltapäivällä pitäis tulla soitto. Vuotoa tulee edelleen, mutta on nyt taas vähän ruskeampaa. Testaan silti lisää kunhan postipoika tulee.

Kysyin, millaisia lukemia siinä verikokeessa pitäis olla et on raskaus jatkunut niin haarukka on about 220-800 jotain näille päiville. Mulla saattaisi olla aika alhainen kun on se blastolystialkio. Mutta onhan 220 aika paljon jos miettii miten vähää nuo testit testaa. Eiks noi herkät ole vaan 10 yksikköä? Kyllä menee hermot mutta nyt ei voi muuta kuin odotella ja testailla ja toivoa parasta. Yritän mennä nyt nukkumaan vähäksi aikaa kun ei viime yönä oikein onnannut.

hyvää yötä!

Vierailija
489/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jaksan uskoa että pieni etana olisi ihan kunnossa!

Sitten omaa napaa. Äskeiseen testiinhän ei heti tullut mitään, mutta sen 10min sisällä (noin 5min testin tekemisestä) tuli tällainen. Onko tämä nyt haamujen esiaste vai näettekö te edes mitään tässä? Luonnossa näkyy hieman selkeämmin..

Mutta viivan pitäisi kyllä olla vahvempi tässä vaiheessa kiertoa..:/

[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7125456.jpg][IMG]http://i4.aijaa.com/b/004…]

490/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kohta toivottavasti kuorsaan täysii..

Minusta tuo näyttää kyllä ihan plussalta. Niinhän minäkin luulin, että pitäisi olla vahvempi viiva, mutta kuten nähdään nämä on niin yksilöllisiä juttuja. nyt vaan uutta testiä kehiin. Vautsibau, varovaiset onnittelut jo täältä.

Vierailija
491/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evikselle voimia ja lepoa. Lepo on varmasti parasta oli tilanne mikä hyvänsä! Mut peukut on pystyssä!

Lumikki, eikös siinä ole pieni kajastus? Riippuu vähän näytön säädöistä näkyykö. Onhan tuo myöhänen plussa erittäin mahdollinen! Älä luovuta!!!!

Tuutuli, mulle ei ole ikinä tullu toista viivaa, niin ei se ole kadonnutkaan. Enkä ole moisesta ennen kuullut... Aikamoista...

Onnenhelmi, mä en ole ollut tarkka alkoholin suhteen. Kun eihän se ole vielä kiinnikkään/napanuoraa/istukkaa tai mitään niin eihän se vielä mene sille vauvalle... Kai. Ei ole faktaa vaan ihan oma MuTu sanoo, että luonto suojelee kunnes äippä tietää vauvastaan... Ja eikös sitä sanota, että punaviini auttais esim. kiinnittymiseen... :-)

Juu, no palaillaan...

Vierailija
492/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas jännät hetket menossa. Pitelen Evelle sormia ristissä ja muille myös, jos on tarvis :)

Oma olo ei ole ihan kaksinen. Tämä on nyt kolmas päivä, kun olen täysin varma, että menkat alkaa. Kipuja on, melko lieviä, mutta niitä kuitenkin on. Ärsyttää tällainen nysväys, jos ne haluavat alkaa, alkaisivat sitten nopeasti. Muistan, että menkkakivut liittyivät esikoisenkin raskauteen alussa, mutta en osaa varmasti enää sanoa, olivatko ne ihan tällaisia. Kipu alkaa kuin menkat alkaisivat, mutta haalistuu sitten pois. Ja alkaa taas uudestaan. Yleensä menkkakivut tulevat kerralla ja kovaa, mutta kyllä ne joskus näinkin ovat tulleet...

Ja limaa... Täälläkin sitä tulee enemmän kuin laki sallii! Minut on siunattu "ruhtinaallisilla" ovislimoilla, mutta ei niitä limoja varmaan pitäisi enää tulla? Läpinäkyvää, valkoista, keltaista, kaikkia laatuja tulee joko yhdessä tai vuorotellen. Olo on läpimärkä tai sellainen, kun olisi pissat tulleet housuun. Ennen tätä kunnon limaisuutta tuli melkein heti ovislimojen loputtua tuhrua, jota ei kyllä yleensä tule ennen menkkoja.

Testit kummittelevat edelleen kaapissa. En vaan jaksa tehdä negaa ja pettyä. Alkaisi ne menkat jo, eikä tällä tavalla rääkkäisi.

Ruusunpuna ja kp 31/25-37

493/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA toivohalauksia minultakin!!!

TUUTULI, minulle ei tuolla tavalla ole käynyt että toinen viiva katoaisi, paitsi liuskojen kuivuessa usein viivähtää punainen viiva sillä kohden mihin kuuluisikin sen viivan tulla, mutta kuivattuaan jääneet negoiksi.OMAA OLOA: minulla taitaa toivo alkaa kaikota, nimittäin eilen illalla jo tunsin alkavia pms-oireita ja tänään vielä enemmän, eli raivottareksi alan taas, kuten aina noin viikkoa ennen menkkojen alkua. Enpä jaksa edes uskotella enää mitään itselleni. En minä raskaudukaan enää. Perjantaina aion silti kokeilla apteekin oman, tietää varmasti sitten voinko pikkujouluissa ottaa ruokaviiniä vai en. Tosin ei siitä lienisi haittaakaan, minä kun en alkoholia käytä juuri lainkaan, juhlissa voin ruokaviinin ottaa mutta ei silleen alkot kiinnosta. Mutta nyt pms-tuntemuksilla eteenpäin. Tänä aamuna oli muuten outoja polttelufiiliksiä kohdussa, ihan kuin menkkakipuja, aloinkin miettiä että onko tämän kierron ovistuntemukset menneet aivan metsään ja menkat alkavatkin aikaisemmin kuin oletan..eipä auta kuin katsoa mitä tuleman pitää:(

Helene kp.24/22-29, yk.10, dpo.10(oletan)

Vierailija
494/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Toivoa on, usko vaan. Plussaat lisää ja vahvemmin koko ajan. Turhat roinat tulee ulos...

ONNENHELMI/ TESTIT: Varhaisella testillä voi plussa näkyä DPO 8 paikkeilla. Tuo on kuitenkin hyvin ajoissa, itse suositteleisin DPO 10 kohtaa. Varhaisella aikaisintaan. Yksilöllisiä ovat nämäkin. Tavallisella testillä yli DPO 12. merkaistä predictorilla ja CB:lla on herkät ja jotkin liuskatkin taitaa olla. Onnea ja peukkuja!

LUMIKKI: Tuohan ON selkee plussa, haamuviiva, mutta viiva. testaa huomenna uudelleen, kyllä se siitä vahvistuu.peukkuja edelleen, tää on plussakuu, vain minä taidan taas jäädä rannalle.

TUUTULI: Oliko se Tuutli eikä Lumikki? Nyt taisi mennä sekaisin, anteeksi!!! En jaksa kummata :)

OMAT: Posket punoittaa, hiki. Mistä tää hiki nyt tulee? Välillä kylmä, välillä kuuma, poskissa puna ;). Valkkis ihan ennallaan.Tänään taas tuossa hetki sitten tuli muutaman menkkatyyliset kivut pistoksia alavatsalle, aika keskelle. Väsyttää. Aina sama lätinä mulla.

ILTIS DPO 4 tai 5

Vierailija
495/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa olla vkn sisään tosi monella jännät ajat!!:) Peukut pystyssä jokaiselle joka vauvaa toivoo!! Ja Evelle hirmusti tsemppiä, toivotaan et kaveri pysyis kyydissä!

Ite menin taas tänään tekemään yhden negan ja pettymään! Tasan viikon päästä pitäs tädin tulla ja aattelinkin testata vasta sitten (ellei tätiä kuulu). Jotenki oon niiiin varma ettei oo tärpänny, ei mitää erikoisia tuntemuksia, vai pitäskö niitä vielä tässä vaiheessa ollakkaa???:)

Nyt yritän alkaa tekeen vähä jouluhommeleita et sais ajatukset vähäksi aikaa vauvasta pois...:)

Toivotaan et mahdollisimman moni sais kokea positiivisen testin ihmeen lähiaikoina!

-toivotonM, kp 24/30-32?

496/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vielä yks tavallinen predictor ei siis herkkä jolla testasin äsken ja tuskin havaittavaa viivaa enää jäljellä. eli en odota huomiselta puhelin soitolta mitään hyviä uutisia. Hemmetin postimies ei tuonut tänäänkään niitä testejä eli ei ole aamuksi yhtään testiä jäljellä. Vituttaa anteeks vaan. Mahaa koskeee ja palelen sikana. Vuoto ei ole lisääntynyt mut sitä tulee ihan riittävästi pyykiessä ja vähän siteeseenkin. Mulla ei ole hyviä kokemuksia tosta predictorista mutta kai se nyt jotain näyttäis jos siellä elämää vielä olisi. Miten mulle voi käydä näin, ei pysty ymmärtää...

Toivon teille rutkasti parempaa onnea kuin itselleni. Olisin varmaan seonnut jo muutamaan otteeseen jos en olisi saanut jakaa tätä kaikkea teidän kanssa. Erityiskiitokset tietty mun pikkuBasselle, ILtikselle, Lumikille, Lumille, Amalialle, Minnille, ja kertakaikkiaan kaikille, olette ihania ja toivon teille niin hyvää! Nyt mua alkaa taas itkettää...

aloin muuten itkee taksissa kun sieltä tuli radiosta se vanha jouluhyväntekeväisyysbiisi do they know it's christmas time tai jotain. Taksikuski oli ihmeissään kun vollotin takapenkillä. Etanaisella pikkumyy2 olisi ollut laskettu aika 7.8 eli vain päivää aiemmin kun omat synttärini ovat. Laitan kynttilän palamaan pikkumyykakkoselle.

Vierailija
497/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, minulla oli vuotoa kuopusta odottaessani, ihan alussa. Kävin varhaisessa ultrassa viikolla 5+, jolloin näin pikku pavun sykkeen. Lääkäri arveli, että vuoto saattoi johtua kaksosesta. Yritä olla vaipumatta vielä synkkyyteen. Odota huominen puhelinsoitto. Jos matka ei kotoasi ole hirmuinen, niin tee reipas kävelylenkki lähimpään apteekkiin ja osta tälle illalle testi tai pari, niin ei tarvitse kärvistellä ainakaan niiden puutteesta. Voimia sinulle ja jaksetaan uskoa vielä pikku-etanaisen sinnittelyyn.

ON: Tein tänään mammaksi.fi-sivuilta tilaamallani herkällä liuskatestillä testin. Tyylipuhdas nega tuli. Samalla vessakäynnillä sitten huomasin verta paperissa. Ihan siis punaista. Laitoin siteen, mutta siihen ei ole ainakaan vielä tullut mitään.

Koko päivän on mahaa juilinut tuolta kohdun alueelta ja olisin voinut jo laittaa pienen summan vetoa, että nyt tärppäsi. No, enää en laita. Viikko sitten samoihin aikoihin tuli verta, ajattelin että outo ovulaatio, ja nyt taas..toiveikas ajatus on, että tämä olisi sitä kiinnittymistä, ja testien kanssa vain hätiköin. Viikon päästä alkaa menkat jos ovat alkaakseen.

Oireita, (kuviteltuja tai todellisia?) tuntuu tällä hetkellä olevan juurikin tuo alamahan juilinta, alaselkäkivut (tosin olen kävellyt normaalia enemmän, joten johtuisko siitä), nännit on herkät, hajuaisti on tarkempi (laatta meinaa lentää kissanruoasta), väsy ja kylmä, kiukuttaa tosi herkästi.

Huomenna testaan aamulla (tuli 6 liuskaa tilattua).

mamma*3, kp 27/33, yk 2

498/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein juuri niin kuin mamma kehoitti, hain apteekista cb:n varhaistestin ja digitestin. Testasin tuolla varhaisella eli samalla millä päivällä ja sain siihen vielä viivan, mutta se on haaleampi kun päivällä. No pissakin oli tosi laimea, mutta suunta on huono. Teen aamulla sen digiversion vielä. Mahaa juilii samalla lailla kun kunnon menkoissa, mutta vuoto on nyt taas ruskeaa. Vähän tulee siteeseen, mutta lähinnä pyyhkiessä, mutta silloin aika paljon eli on kolme kertaa pyyhittävä. kohta on perse ruvella, sorry kielenkäyttöni.

Kysyin apteekista et jos on ollut keskenmeno niin voiko testi silti näyttää plussaa. Kuulemma voi ja tosi kauan aikaa. No kivat vaan sitten. Tosin en muistanut sanoa että mulla siis mahdollisesti tosi varhainen keskenmeno, että on sillä vaikutusta.

Anteeksi, Mamma, unohdin ihan sinut mainita tuosta kiitoslistalta. Kaksosraskaudesta ei voi olla mun kohdalla kyse kun alkioon on uinut vain yksi siittiö ja yksi munasolu, mutta onhan noihin vuotoihin kaikkea muutakin syytä. klinikalla sanottiin, että on se aika yleistäkin tällainen vuoto, mutta koska nuo testit nyt menee laskusuuntaan niin pelkäänpä et tämä oli tässä.

Nyt jotain ruokaa suuhun, pyörryttääkin lujaa..

Vierailija
499/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki sormet sekä varpaat pystyssä peukuttamassa,että kaikki olisi kunnossa.

Hus pois kaikki vuodot ja juilimiset sieltä!!

Voin vain kuvitella fiiliksiäsi tällä hetkellä.

Voimia ja halauksia!

Oma napa aloitti tänään oviksen metsästyksen :)

Minny kp11

Vierailija
500/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani, mutta ei kuitenkaan heitetä vielä kaikkea toivoa pois, odotellaan ne hcg tulokset. Ihmeitä tapahtuu ja niihin pitää uskoa. Toivon Evelina niin parasta sinulle, paljon halauksia ja voimia.

Hyvin ei mene täälläkään. Olen ollut kaksi päivää kovissa alavatsakivuissa ja viime yön sairaalassa. Mitään vuotoa ei ole. Raskaus on kohdussa, mutta ei vastannut viikkoja. Eli tod. näk. on mennyt kesken, ilm. tuulimuna. Nyt odotellaan vielä muutaman päivän hcg tuloksia.

Voimia kaikille ja onnea plussanneille!

-Lumi-