Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
461/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä plussa kuvassa minunkin mielestäni!

Onnea onnea onnea!!

Minny

Vierailija
462/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se Eve hyvä että otit vihdoin silmän käteen ja näit saman ku mekin... XD Voi sä olet niin tän ansainnut!!!!!! JEEE!!!!

Siitä röökistä niin kyllä se nikotiinipurkka on paljo terveellisempi raskaana olevalle ku tupakki... Tupakasssa ku on niin monta muutakin haitallista ainetta ku nikotiini ja purkasta ei saa kuitenkaan niin suurta pitoisuutta irti.. Tupakki kutistaa tehokkaasti verisuonia (erityisesti limakalvoilla, siksi tupakoijien ikenet ei esim. vuoda verta niin herkästi) ja voi näin estää vauvalle tärkeiden aineiden saannin.. Laastaria ei kuitenkaa suositella koska se antaa nikotiinia vereen koko ajan.. Purkka tai microtabs/ imeskelytabletti on paras vaihtoehto

mä lopetin jokin aika sitten sillai että otin imeskelutableti (en tykännyt yhtään purkista, tuli suu kipeeksi) vasta ku oikeesti alko mieli tekeen.. Sillai pääsin sit helpommin eroon myös siitä korvaustuotteesta, kun oli tapa hukattu.. Kyllä sä pystyt lopettaan!!! pysyt lujana vaan! =D Ooonnneeeeee!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis pitänyt iloita yhtään. Pikkumyy2 tais juuri mennä kesken. Menin pissalle ja pyyhkiessä tuli ruskeaa vuotoa. En kestä tätä! Miksei mun pikkuinen jaksanut enempää? No sainhan sentään elämäni ekan plussan vaikkei siitä kauaa saanut iloitakaan. Katsotaan onko aamulla pöksyt täynnä tätiä niin voinen lopettaa luget. Nyt meen peiton alle itkemään.

Vierailija
464/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on etanaisen (hidas kun on) kiinnittymisvuotoa.. voi olla kauankin matkalla... Tai sitten se on vuotoa kun kohtus kasvaa ja venyy ja valmistuu raskauteen.. se joskus lykkää ulos "ylimääräisiä roippeita" ja monet voi luulla niitä ihan menkoiksi asti.. Ja ku se on vielä ruskeaakin.. ymmärtääkseni se olisi ihan kirkasta ja sulla olisi TODELLA kovat mahakivut siis ei mitään menkka juilintaa vaan olisit tosiaan ihan terkkari kunnossa.. ja runsasta vuotoa ei mitään tuhrua.. Älä nyt hätäänny.. kyllä se siellä pysyy.. =) Muistahan että millä meitä muita aina rauhoittelit... Sulla on kuitenki paljon tietämystä näistä..

Vierailija
465/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tulee ruskeaa vuotoa raskauden alussa!

Mä tulen aamulla lukemaan miten sä olet kirjoittanut että ruskea vuoto loppui ja plussa vahvistui!!

Vierailija
466/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta!

"Munasolun kiinnittyessä kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoutuu. Tämä ilmenee verensekaisena emätineritteenä ja on täysin vaaratonta."

http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikolta/Viikko-4/

Voi, mä ainakin uskon/toivon että kaikki on kunnossa ja etana vaan heittää ylimääräiset romppeet pois, eihän sulla muutenkaan voisi kuukautiset vielä alkaa, kun on lugetkin käytössä? Noi vuodothan on enemmän kuin yleisiä alussa, mutta ymmärrän paniikkisi, paljon halauksia.

Mitenhän mä nyt saan nukuttua, onneksi huomenna on vapaa niin pääset heti aamusta/päivästä/illasta/yöstä katsomaan kuulumiset, jotka on toivottavasti hyviä! :-)

467/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nukkunut yhtään, plääh.

Kävin äsken vessassa ja niin kuin Lumikki sanoi, tuhru on vähentynyt, vain vähän tuli paperiin. Tuhlasin vikan mammaksi-testin, ja ihmetykseksesni viiva olikin vahvistunut! Voi hitsit! Arvelin, että viivan tynkää vielä näkyisi kun ei se varmaan heti poistu se hormoni, mutta ei kai se nyt lähde vahvistumaan jos olisi mennyt kesken. Tai mistä mä tiedän enää mitään.

Bassekos se sanoi, että periaatteessa näistä systeemeistä on luettua/kuultua tietoa, mutta koitapa soveltaa niitä omaan napaan.

Eli nyt USKON, että etanainen on vielä siellä ja taistelee hengestään. Onneks en vielä lopettanut lugeja. Pitää varmaan aamulla soittaa taas varmuudeksi klinikalle. Toivottavasti vuoto ei nyt tästä lisäänny. Pelottaa nääs vähän et jos tota vuotoa tulee noin vähän just lugejen takia...mutta toisaalta ei kai viiva vahvistuisi. Hitto kun tietäisi tuleeko ne testit huomisessa postissa varmuudella niin käyttäisin aamulla sen cb:n testin. Ja olis suotavaa saada vähän nukutuksi. Sain naapurilta hänelle tarpeettoman käyttämättömän untuvapeiton ja se tuli mulle tarpeeseen, mutta palelen silti. Tuossa kun makasin peiton alla niin välillä oikein viilsi alamahassa ja toisaalta vähän sellaista menkkamaistakin juilintaa.

Mä niin laitan kohta kädet ristiin ja toivon jatkoa pikkumyy2 elämälle..please..

Vierailija
468/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi aamu, uudet kujeet :)

EVE. Ota rauhassa, keskenmeno on mielestäni ns. posisuljettu- siinä tulee kirkasta vuotoa tavallisesti. ja nyt olet niin alussa, että uskoisin vuodon/ tuhrun merkitsevän sitä, että ne "ylimääräiset" vanhat veret ja limikset vuotavat pois, niistä kun ei raskaudelle ole mitään hyötyä. Ota rauahssa ja hienoa, sait vahvemman plussan!!!! Miten CB? Mä niin odotan kuvia :). On aikaa kökkiä työpöydän ääressä muutama tunti, joten kärkyn tässä alvariinsa.

OMAA: Ihmeellistä tosiaan, tissit vain nänneistä (painamalla, sorkkimalla) arahkot, valkkista tulee edelleen ja väsy kaataa, en olis millään jaksanut noista aamulla, illalla uni tuli 22 jälkeen. Lämmöt ei kauheen korkeet ole, siinä 36,59- 36,69, tarkkaillaan ;). Jotenkaan en usko, että' olisi mitenkään mahdollista plussata tässä kuussa, vaikka kuinka pitäs lippua salossa... njääh. Illalla ässäiltiin, ja mä murehdin vaan siitä, että onko tää ok, jos jos jos joku olisi jo kohdun puolella jne. Ihan kummallista.

Tenttejä pitäs korjailla, ei ku hommiin,

ILTIS kp 23/ nyt 32-34, DPO 5 (tai 6)

469/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto muuttui aamulla veriseksi. en ole vielä testannut cb:llä kun se on vika testi toistaiseksi. Kai se sitten meni kesken...pitänee soittaa klinikalle et jätänkö nyt luget pois. uuaah, en kestä.

Vierailija
470/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Even etanainen siellä mahassa pötköttää :) Tuhlaappas nyt se cb:n testi niin päästään taas ihmettelemään!

ON: Tätiä ei näy. Tänään on pakko käydä ostamassa testi,en malta millään odottaa huomiseen :))

Lumikki kp 32/28-29

Vierailija
471/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin eve kirjoittanut samaan aikaan kanssani!

Apua, soita sitten klinikalle :( Jos ne pystyis vaikka tarkistamaan jotenkin,ultraamaan? Ei etana saa tulla pois :'(

Vierailija
472/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää nyt on mahdollista, tuu heti kertomaan mitä klinikalta sanottiin! Onko vuoto runsasta? Siis mitä ihmettä : (

Halauksia !

Vierailija
473/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eve. Nyt vetää sanattomaksi. Halauksia täältä! Mut toivotaankos jookos vielä kuitenkin parasta!

Mä kans kirjotin sun kaa samaan aikaan, että se siis se muutos...

Ittellä ei mitään kummallista, kp 20/24-27, dpo kait 9, ei ole hinkua testata, kun ei ole mitään erikoista oloa/oireita. Enää ei palele, ei särje rintoja, ei oo lämmöt koholla, ei nukuta/nukun huonosti, painetta alavatsalla, mutta se on ollu mulla näköjään menkkaoire, ainakin aiemmissa kierroissa. Et samaa fiilistä ku sulla Iltis, ettei ihan jaksa lippua nostaa ylös asti.

Ja sitten töiden kimppuun, mut ei mitään pahaa mieltäkään...

Ninnimari

474/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä verikokeisiin vaik jo tänään. Yritän saada veljeä kuskiks kun selkä niksahti taas kun pesin naamaa. Kyllä ei ole elämä nyt kivaa, nukuin vaan tunnin viime yönä. pakko saada selvyyvs tähän..

Vierailija
475/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia, voimia!!!!

476/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein äsken sit kuitenkin cb:n testin ja ihan selkeää plussaa se näyttää. En ymmärrä! vuotoa tulee koko ajan enemmän ja enemmän. Apua!

Vierailija
477/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ei olis mennyt kesken :( Joillakinhan tulee kuukautisetkin vaikka on raskaana. Toivon niin että pikkuinen etana olisi kunnossa!

Iloisia uutisia odotellen.

Lumikki

Vierailija
478/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sanoi sieltä klinikalta? Ohjasivat vain verikokeisiin?

Oon nyt ihan huolesta sekaisin..

Toivottavasti pikkunen pysyy kyydissä ja vuoto loppuu lyhyeen! Mitä ne sieltä verikokeista tsekkaa? Raskaushormonin? Lopu nyt vuoto perkele!

Täälä myös odottelen iloisia uutisia, toivottavasti kaikki menis hyvin!

479/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt aika klinikalle verikokeeseen klo 11.20 ja saan tulokset huomenna iltapäivällä. Siitä nähdään raskaushormonin määrä. jos olisi mennyt kesken niin hormonin määrä on hyvin pieni. Vähän on tietty toivoa kun cb:llä sain erittäin vahvan plussan, voin laittaa siitä kuvan myöhemmin, nyt täytyy valmistautua lähtöön ja toivoa et ruoto pysyy kasassa.

Vierailija
480/897 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on! Lueskelin heti noista alkuraskauden vuodoista ja siellä oli paaaaljon kokemuksia, niin valemenkoista kuin kaksosraskaudesta, joista toinen oli vuotanut pois jnejnejnejne. Jos sulla plussa vaan vahvenee, niin tässä on pakko olla toivoa, ja paljon! Paljon jaksamisia ruodon kanssa, ja mä peukutan nyt täällä ihan hulluna sulle, että päästään vierekkäisiin sänkyihin synnyttämään!