Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä
Kommentit (50)
Näissä yleensä mt-ongelmat tai kiintymyssuhdeongelmia. Myös nepsyt tai rumat
Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.
Kysymys on jäänyt vähän vajaaksi. Pitäisi olla näin: Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa korkeasti koulutettua komeaa ja menestyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä yleensä mt-ongelmat tai kiintymyssuhdeongelmia. Myös nepsyt tai rumat
Tämä.
Odotellaan että mies tekee aloitteen. Ehkä se meni joskus 50-luvulla niin. Ei nykyään. Vastuu on myös naisella itsellään tehdä aloitteita.
En, mutta todella monta vastaavaa miestä tiedän.
Suomessa on niin sairaat markkinat, että 70v duunarinaisella on 10x parempi markkina-arvo kuin 35v koulutetulla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa miehelle, ura on tärkeämpi.
"Köh, köh... ai että, kun tuli, köh! ...hieno ura tehtyä... oli se niin kiva...työskennellä pomon... köh köh hyväksi... eikä mahdollisten laste...."
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, ja liekö sattumaa mutta heitä yhdistävät korkea koulutus ja kunnianhimoinen asenne töihin.
No minäkin tunnen näitä, mutta eivät ole helpoimpia luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettuja, älykkäitä, itsenäisiä.
Ehkä myös tylsiä, liian raittiita, ei kunnon ränttätänttä meininkiä edes pikkuisen ei ikinä eikä missään.
Saa?!?! Nyt on jo viimeistään aika tajuta se, että kyse ei ole saamlsesta vaan haluamisesta. Moni hyvä nainen ei HALUA pilata elämäänsä ja mennä parisuhteeseen.
Tunnen, useita. Mukavia ja kultaisia luonteeltaan, mutta ulkonäkö ei vaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa miehelle, ura on tärkeämpi.
"Köh, köh... ai että, kun tuli, köh! ...hieno ura tehtyä... oli se niin kiva...työskennellä pomon... köh köh hyväksi... eikä mahdollisten laste...."
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
En ole itse uraihminen, mutta tuo ei tunnu mitenkään pahalta ajatukselta. Olen lapsivapaa, ja rakastan vähän erikoista ammattiani. Jos viimeisinä ajatuksinani on se, että elämäni aikana tein todella hyvää ja merkityksekästä työtä, joka jää elämään minun jälkeeni, se oikeasti on varsin mukava juttu.
Tunnen, ja liekö sattumaa mutta heitä yhdistävät korkea koulutus ja kunnianhimoinen asenne töihin.