Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

881/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain omaa napaa. Nega, ei viivan viivaa kontrolliviivan lisäksi. :( Nyt sit odotellaan tätiä ja vois alka kurkkimaan syyskuisiin.

-tinneri kp31/27

Vierailija
882/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan vuosi lähenee loppuaan. Varasin juuri alkuraskauden ultran, ei aikoja löytynyt lähilääkäriasemalta, piti etsiä toinen. =O Sain sen siis ekalle viikolle 2011 kun viikkoja on 7+. Ihanaa!

Onnea kaikki plussanneet! Aivan mahtavaa. =) ja onnea myös niille, jotka nyt eivät plussanneet, seuraavaan kiertoon. Ja niille, jotka vielä mahdollista plussaansa odottavat.

Helmikeiju:

Mä menin jo tonne odotuspuolelle. En malttanut sit pysyä poissakaan. On siellä pienemmilläkin viikoilla olevia ja ajattelin, että tuleepahan jaettua odotusasioita siellä. tai odotukseen liittyviä askarruttavia kysymyksiä. Tiedätkö muuten tarkkaan milloin sun ovulaatio tapahtui? Eli oletko viikoista ns. varma?

Jännä muuten, että paljon on askarruttavia asioita, vaikka tämä on jo kolmas raskaus. :) Väliä kun on yli 5 vuotta niin alkaahan ne asiat askarruttamaan. Ja ovat kerenneet muuttuakin kaikki suosituset taas moneen kertaan. =D

hei mutta töiden pariin, ihanaista viikkoa kaikille!

Onnenhelmi rv 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis kaikille!

Juu, ei tätä ole vielä oikein sisäistänyt :) Jännitystä, pientä pelkoa ja onnea sekaisin. Isona kysymysmerkkinä molemmat tällä hetkellä :)

Tekisi mieli kertoa heti kaikille, mutta kun tietää, millainen matka edessä ja pysyykö "möykky" matkassa mukana, niin hissunkissun edetään..

Uuden Vuoden juhlissa voipi olla hankaluuksia ohittaa kuplajuoman kohotus :) Täytyy suunnitella harhautus!

Oireena herkät tissit. Etenkin nipukat aristaa. Ja kun pieni kuppinen olen, niin heti tuntuvat "isommilta" :) ja jopa painavimmilta? Virtsakin on tummempaa ja voimakkaamman hajuista, onneksi pahoinvoinnista ei havaintoa!

Tulipas taas..Täytyypi lähteä etsimään neuvolan numero ja pirauttaa sinne näin alkajaisiksi.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia syyskuisten puolelle kurkkimaan matkaaville!!

-S79, 4+2 (vai miten se nyt merkataankaan :D )

Vierailija
884/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinneri: Voihan surkujen surku :( olin niin varma, et plussaat kun niin selkeet oireet. Aina tietenkin pienen pienet mahdollisuudet siihen asti kun menkat alkavat, vaikkakin noin pitkällä jo sun kierto?! Ei vielä luovuteta!

Entä, jos ovis onkin ollut myöhemmin, oisko se mahdollista? En muista tikutitko ovista??

Toivon myöhäistä plussaa sinulle *halit*

Onnenhelmi: Tulen sitten perästä Odotuspuolelle ;)

Tikutin oviksen ja kp12 (1.12) sain ovisplussan ja kp13 (2.12) oli selkeesti ovis, joten hedelmöitys oli viimestään kp14 (3.12). Eli aika tarkkaan pitäis viikkojen täsmätä ;)

Nyt siis 4+3 tai 4+4, alussa mennään, mutta täältä tullaan :D

Ihanaa Joulun aikaa kaikille *sydän*

Terkuin HelmiKeiju rv4+3

Vierailija
885/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettekö kuinka paljon voi ärsyttää, mun kone ei ole jostain syystä avannut tätä vauva.fi sivuan kuuakuteen!! Murrr.

Tänne oli tullu tekstiä vaikka kuinka monta sivua sitten viimekäynnin enkä jaksanut kaikkea lukea, pintapuolisesti vain.

Ihan ensin Eve, oon niin pahoillani sun tilanteen takia! Toi on niin väärin, että raskautuu ja sitten pieni otetaankin pois. Etenkin kun vauva on niin hartaasti toivottu ja oot pitkän matkan kulkenu tän asian kanssa. Voimia!

Kaikille plussanneille super paljon onnea :))

Itsellä tuli täti kylään kp 30. Tai tuhruttelu alkoin kyllä jo kp 28. Eli mä joudun siirtymään tonne syyskuisiin. Nyt meneillään kp 7 ja kolmena aamuna, tämä mukaan lukien on ollut aika voimakasta pahaa oloa, en tiedä mistä voisi johtua.. Noh, toivotaan että nyt sitten tärppää :)

Vierailija
886/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan kypsä itseeni. Nyt on dpo 12 ja aamun apteekin testi oli (ylläri ylläri) nega. No, tyydyin kohtalooni, kunnes kotimatkalla "eksyin" apteekkiin ja ostin herkän predictorin testin, jonka pitäis jopa neljä päivää ennen näyttää raskaus. Eipä näyttänyt mulla ei.

Oon aivan vittuuntunu itteeni ja siihen, miten joka aamu petyn ja päätän, et nyt en testaa mutta sitte iltapäivällä kuitenkin sorrun. Turhaa rahan tuhlaamista varsinkin, ku en edes tiedä, oliko mulla menkat jo. Jos ne neljän päivän mustat tuhruvuodot olikin menkat, niin aivan turhaanhan mä mitään testaan. Ovista korkeintaan pitäis alkaa kytätä.

Huoh. Nyt saa kyllä kaikki testaaminen jäädä, kunnes menkat alkaa. Ja jos niitä ei ala perjantaihin mennessä kuulua, niin sitte alan tikuttaa ovista taas.

Anteeksi täysin omanapainen teksti, mutta ärsyttää niin tää oma nassu just nyt.

Pitäis rauhoittua.

Mukavaa maanantaita kaikille!

Uuve

Vierailija
887/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sananen (rauhoittamaan mieltäsi :) )

Musta/ ruskee vuoto/tuhru EI ole kuukautiset. JOS nyt kuvitellaan ja oletetaan, että se vuotelu oli kiinnittymistä, menee plussaan aikaa se 2-5 vrk. Joillain jopa enemmän, kaikilla HCG ei nouse yhtä nopeasti, rivakasti ja erity yhtä nopeasti virtsaan. veritesti onkin nopeemmin plussa. Ja voi olla, että se vuotelun vimppa pv oli se kiinnittyminen, muu sitä ennen tapahtunutta hormonihässäkkää. Lasket siis siitä. Ja tuo testaaminen, se nyt on ihan sama puolella täällä olevista, älä kanna huolta. Muakin ottaa aina päähän, mutta se fiilis menee nopeesti ohi ;). Jos menkat ei ala DPo 14, testaat jne. Ei saa menettää toivoa. Sanoo hän, joka on valmis heittää kinttaat tiskiin DPO 9 kun onkin nega :D . Helppo se on toisia neuvoa. Miten lämmöt, kohdunnapukka, oireet, ovistikku-tulos??

Kirjoittelee ILTIS kp 11 ja valmistautuu esikoisen joulukinkereihin

Vierailija
888/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mieli taas hiukan parempi :)

Kiitos ILTIS tsempistä, ihan oikeessahan sä olet. Iski vaan totaalinen kyllästyminen tähän omaan päähän. Jos raskaaksi tuleminen olis kiinni sen ajattelemisesta, niin odottaisin jo viitosia :D Tosiaan odottelen nyt ihan rauhassa ylihuomiseen ja jos mitään ei ole tapahtunut (eli menkat alkaneet), niin testaan. Tilasin tänään mammaksilta ovistikkuja ja r-testejä, eli kun ne tulevat niin pääsen taas jatkamaan testihulluuttani :) Mutta sitä ennen en kyllä osta ainuttakaan testiä kaupasta!

Kohdunnapukasta ja lämmöistä ei hajuakaan, en oo mittaillu niitä. Niin ja ovistikutkin loppu, paitsi kaks CB:n digihymynaamaa, ja niitä en viiti käyttää kun ovat niin jumalattoman kalliita.

Nyt on viimisetkin jouluostostelut takana ja pääsen ripustamaan jouluverhoja ikkunaan :)

Hiukanjorauhoittunut Uuve

Vierailija
889/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja tsemppiä plussan metsästykseen!!

Itse olen kanssa ihan samanlainen (taisin täällä edellisen kierron pettymyksen jälkeenkin julkistaa etten kyllä varmasti testaile ennen kuin täti on myöhässä,mutta kuinkas vaan kävikään :D testaillut olen moneeen otteeseen)

Plussiakin oli ilmestynyt, anteeksi etten nyt muista nimiä,mutta ONNEA kuitenkin ihan älyttömästi.

On:Odottelee tätiä =(

Mahaa nippailee sekä rintojakin ja kovasti viluinen olen.

Negan testasin viimeeksi aamulla,mutta särkylääkkeitä tänään ostamassa käydessäni mukaani hyllystä hyppäsi (joo joo,ihan väkisin ne matkaani tunki...) sellainen herkkä kasettitesti sekä apteekin oma.

Tuon ensin mainitun teinkin ja nappasin testin mukaan kun anoppilaan lähdettiin ja jossakin vaiheessa muistin sen kurkistaa niin haamuilee.

En vaan nyt sitten tiedä onko se oikea vaiko vasta sitten kuivuttuaan siihen ilmestynyt.

Voi murr kun en aikaisemmin muistanut katsoa vaan vasta monen tunnin päästä.

No,aamulla menee se apteekin oma :o)

Minny kp30/31-39 dpo14 yk5

Vierailija
890/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei.

MINNY: Taitaa se plussa olla. Tosin yhdellä kasettitestillä on tapana tehdä roskishaamuja, mutta niissä ei ole väriä samoin kun oikeessa haamussa. Jos sulla on selkeesti väriä siinä, on se plussa. AAmuista testitulosta jännäten...

UUVE: Juuri näin. Nyt vaan olet (ihan helposti katos onnistuu, hahaa), odottelet. SE voi todella hyvin vielä olla plussa.

ILtateetä...

ILTIS kp 11 syyskuisista

Vierailija
891/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNY: Upeeta! Hienoja uutisia! Pitää siis aamulla ennen töihin lähtöä käydä kurkkimassa, jokos sun plussa olisi jo vahvistunut :) En oo yhtään utelias, en ;)

ILTIS: Oliko liikuttava joulujuhla? Täällä vaan otetaan ihan iisisti juu... ;) Söin ison suklaakeksin ja glögiä, ja nyt vatsassa möngertää tuttu menkkajomotus. Jostain syystä fiilis on kuitenkin hyvä, pahin pelko oli, että menkat jää viipymään. Eli kroppa ainakin toimii :) Ja eihän sitä tiedä, vaikkeivät alkaisikaan, ihmeitä tapahtuu :)

Sain jouluverhot ikkunaan ja huomasin, että ne on noin 30cm liian lyhyet! Näyttävät tosi hassuilta, miten ne voi tollasia hassun mittasia myydä... Tai miten mä voin ostaa ajatuksissani noin kummalliset... Mutta olkoot nyt siinä, vaihdan kuitenkin verhoja kuin sukkia niin ei ne tossa enää loppiaisen jälkeen roiku :)

Uuve

Vierailija
892/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis:en ollut uskoa silmiäni ja napsautin sen liuskan sieltä esiin ja ihan selkeästi siinä on väriä eikä vain viivan paikka.

Joskin sain sen liuskan reunan hajoamaan ja nyt testissä enää puolikas viiva,mutta kuitenkin =)

Ei malttais millään odottaa aamuun...

yksi ylimääräiseksi jäänyt ovistesti olis..kokeiliskohan sillä vielä...

Uuve:heh, niin tääkin aamusta aina kurkkii ns.tuoreimmat uutiset :D

ja mitä siihen testaamiseen tulee niin suunnittelin tässä jus,et jos käyttäisi kaappiin jääneen ovistestinkin tässä illan aikana pois...

Minny

893/897 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even tarinaa ja elämää seuranneena piti tulla tsempittämään! Kuule nainen, vielä et luovuta jos kerran vuotokin on loppunut. Mistä ne tietää, että se muka olis maanantaikappale, josseivät oo sitä ees nähneet?! Ehkä on vaan niin pikku(inen) myy2 kooltaan ja luonteeltaankin myy, että päätti jekuttaa sinua ja lääkäriä ja piiloutua ultralaitteelta? ;)

Anna niiden lääkäreiden sanoa mitä vaan, mutta ole sinnikäs omien olojesi kanssa. Vaadit ne ultrat ja verikokeet, niin kauan kuin on tarvis (= siihen asti, että jos ne pystyy jotenkin KONKREETTISESTI todistamaan, ettei raskautta ole järkeä jatkaa). Eikös jossain aiemmin jo puhuttu, että istutetut alkiot nostaa hitaammin arvoja. Ja eiköhän nekin voi olla jokaisella yksilöllisiä?

Malttia, toivoa ja onnea matkaan! Täällä ollaan hengessä mukana ja tarjotaan paikkaa odotusjunaan!

nieve (vierailulla Heinähatuista)

894/897 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Minny, nyt odotellaan et tuut kertomaan kunnon plussasta.

Uuve, sulla tuntuu olevan samanlainen tilanne ku mulla. Tätiä ei näy ja testit vain negaa.

Helmikeiju, kysyit tikutinko ovista ja kyllä. Tuli 4 päivää myöhässä, joten tämä kiertokin taitaa sit olla hieman pitempi.

Täällä on niin tympääntynyt ihminen. Testit näyttää vain negaa ja tätiä ei näy eikä kuulu. Ei mitään menkkamaisia oireita. Sen sijaan väsymystä edelleen, huimausta, pahoinvointia aamusta taikka illasta, lämmöt koholla, valkkaria tullut oviksesta asti. Ja kaiken kukkuraksi just tajusin et oon viikon ajan itkenyt jopa ihan turhistakin asioista. Olis niin mahtavaa saada autokin kuntoon et pääsis kauppaan taikka apteekkiin osteleen lisää testejä. :)

Maltti on valttia ja jos tätiä ei näy niin testaan seuraavan kerran vasta perjantaina. Jos silloin sais ihanan joululahjan heti aamu tuimaan.

-tinneri kp32/27

Vierailija
895/897 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylipuhdas nega aamulla ja kuin irvaillakseen täti kurvasi paikalle heti miten testin tehtyäni.

Plääh...uusi kierto taas käyntiin ja kp5 eka clomi naamaan.

Pitäis varmaan lekurille soitella, ei toimi clomitit pelkästään vaan taidan tarvita terot myös. Ja olisi kyllä kiva päästä ultraankin ja saada tietää alakerran tilanne muutenkin...

Minny kp1 yk6

Vierailija
896/897 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNY: Voi ei! Inhottava ylläri heti aamuun. Jospa ehtisi täti kuitenkin häipyä ennen joulupukin saapumista, niin ei tarttis silloin enää kärvistellä. Voimia sulle, syyskuisissa varmaan tavataan ihan tuota pikaa...

TINNERI: Kenkku tilanne sulla. Toivottavasti tilanne ratkeaa jouluna siihen mukavampaan suuntaan eli saat ihastella jouluplussaa!

ON: Nyt kp 30/31(?) dpo 13. Olo ihan normaali, ei oireita suuntaan eikä toiseen. Ihan hitusen mahaa jomottaa, muttei kunnolla kuitenkaan. Eilen illalla olin jo varma tädin kurvaavan paikalle, oli niin selkeä menkkajomotus vatsassa. Aamulla mitään ei ollu kuitenkaan tapahtunu, eikä tapahtunu tämän päivän aikana myöskään vaikka miten ravasin vessassa katsomassa. Valkkaria vaan senkin edestä. Odottelua siis edelleen. Niin ja huomennahan pitäis vasta hanat aueta, eli ajoissa olen taaas... Mitään oireita ei siis ole. Palelen kuten aina, nännit hiukan kipeät (jos kunnolla runnoo, eivät yleensä ole) ja pisu ollut välillä ihan neonkeltasta melkeen. Onko toikaan nyt sitte mikään oire... :D Huomattavasti paremmalla fiiliksellä taas tänään eiliseen aallonpohjaan verrattuna. En oo testannu tänään (odotan mammaksin lähetystä, jonka tein eilen illalla) eli ei oo myöskään tullu sitä negapettymystä. Jos huomenna hanat aukeaa, niin sit niin vaan käy. Tällä hetkellä se ei tuntuis ajatuksena maailmanlopulta, mutta huomenna voi tietty olla eri juttu.

Huomenna viimeinen työpäivä ennen joululomaa! Ihanaa!

Uuve kp 30/31(?) dpo 13 yk1

muoks.

Pari tippaa tuhrua tuli menkkakipujen mukana, mutta se siitä. Hiukan jomottaa edelleen, mutta ei pahasti. Mikä tää homma nyt on? Yleensä kivut on aina saanu menkat aikaan aika lailla samaan aikaan ku vatsa on alkanu jomottaa. Alkakaa jo... Tai mikä vielä parempi: pysykööt koko täti poissa!

Vierailija
897/897 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 31/31 dpo 14. Ei mitään oloja suuntaan taikka toiseen. Testasin äsken apteekin omalla testillä kirkkaan negan, nelisen tuntia ehti pissa odotella rakossa ennen testiä. Vessakäynnin aikana tuli hiukan ruskeaa tuhrua paperiin. Jospa se tällä kertaa tarkottaisi niiden menkkojen alkua.

Toivottavasti.

Uuve