Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
521/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tulis nyt jo, eikö se tajua että täällä odotellaan! perrrrrrrrrhana ; ) Tuuthan lumikki heti kertomaan tuloksen?? *peukutan*

Missä Evis, huilaileeko? Monelta ne tulokset on tulossa? *kärsimättömästi odottelee*

522/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, uutisia odottelen kaikki sormet ja varpaat pystyssä myöskin!!

TUUTULI, oot kyllä aikaisessa testien kanssa, minäkin huomenna testaan ja sekin vielä hurjan aikaista. Tosin mulla on pms-oireet jo päällä ja menkkamaisesti polttelee kohtua joten lienee turhaa koko testaaminen:/

MITEN tässä vois näin käydä, meidän kolmenhan piti plussata nyt perjantaina ja pysyä raskaana elokuuhun saakka!! Eihän tässä saa niin käydä että kahdella menkat alkaa ja yksi saa keskenmenon!! Minä en hyväksy sellaista!! Evelina varsinkin kun jo tietää raskautuneensa, saisi pysyäkin raskaana, ja me Tuutulin kanssa tulla perässä viimeistään ensi viikon alussa. PLÄÄH miten tämä kolmen suora vois näin pieleen mennä!!

Minullahan oli verenvuotoa rv.5-13 viimeisimmässä raskaudessa, sitä oli päivittäin, milloin mitäkin määriä, välillä jouduin sidettä vaihtamaan kuin menkoissa. Syynä oli kaksosraskaus joista toinen sikiö valui pois, toinen jäi eloon ja syntyi terveenä. Mutta tätä kai ei Evelinan kohdalla ole jos yksi munasolu hedelmöitetty yhdellä siittiöllä. Toivotaan parasta!!

Helene kp.25/22-29, yk.10, dpo.11 (oletus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lumilli on postin saanut ja päässyt testailemaan...? tulos??

Evenkin tilannetta jännään, peukutan täällä kovasti puolestasi!

Itsella oviksen bongaaminen jatkuu. Sieltä se on taas tuloillaan. Alavatsaan sattuu ja testiviiva oli tummumaan päin.

Pitänee tänään jo miestä vikitellä niin ollaan ainakin aikaisessa sitten ;)

Minny kp12 yk5

524/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello on jo kaksi eikä postipoikaa ole kuulunut. On se nyt kumma ettei saada lumikin kanssa testejä. Tilasin vkl joten normisti ois tullut jo tiistaina, arghh.

Otin tunnin tirsat, ihanaa siis jopa nukuin. Ja nyt ei enää kuin max pari tuntia testituloksiin. Tuossa kun köllöttelin niin tuntui taas se jännä polttava tunne, ihan kuin siellä vielä olisi elämää. Vuoto ei ole onneksi lisääntynyt. Menkkakivut pikkasen hellittäneet.

Oih kun paleltaa kun nousin peiton alta. Pitää keittää kuppi kahvia että lämpenee ja piristyy. Jos saan hyviä uutisia niin täytyy sitten jatkossa ryystää tuota kahvia vähemmän. nyt vielä otan kupposen.

Malttakaa vielä hetki siskot, kohta tulee tuloksia..hihi ootte niin ihania.

Vierailija
525/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän viipyy..MUR! Tulen heti kertomaan kun saan pissittyä tikkuun :)

Even tuloksia kyttään ja jännitän myös!

Lumikki 33/28-29

Vierailija
526/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin katsomaan, mutta eivät siis vielä ole tulleet. Toivon niiiiiiiiiiin kovasti, että saat hyviä uutisia. Ja uskon kyllä, että saatkin! Nuo ILTIKSEN tiedot asiasta antaa kyllä toivoa. Ja sehän on kuitenkin hyvä merkki, että vuoto ei ainakaan ole lisääntynyt!

HELENE: eikö ne olekkin nuo menkkatuntemukset aika yleisiä raskauden alussa! Jos kuitenkin plussaisit huomenna! Toivon niin.

ON: jäätävän kylmä! Lämpöä edelleen 37,2. Huono olo, turvottaa kovasti. Väsyttää. Huimaa. Mitähän vielä? Selkä on kipeä. Valkkaria virtaa, nyt se on vetistä (siis normi ennen menkkoja). Tissit on nyt SUPERarat (sekin normi ennen menkkoja, yleensä kyllä heti oviksesta lähtien jatkuu menkkojen alkamiseen). Mutta parasta mun mielestä on se, että mulla ei_vielä_ole_tuhrut_alkanut! AINA alkaa muutama päivä ennen menkkoja! Jos nyt en ole erehtynyt oviksesta, niin menkkojen pitäis alkaa su-ma. Ja nyt jo tuhrutella.

No, aika näyttää.

tuutuli kp26/28-34, dpo11 yk9

Vierailija
527/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...

TUUTULI: Sä olet niin raskaana :). Testiä kehiin, hop. Kuva kans! me voidaan kanssa iloita ja ihmetellä sitten.

EVE: On myös NIIIN raskaana, en oikeen millään usko, että keskenmeno olisi päällänsä. Moniss araskauksissa vuotaa ja sattuu, etenkin PAS:ssa. Syykin olisi mukava oikeen onkia lääkkeiden lisäksi. Tarttee illalla varmaan etsiä lisää tietoa. Nuku, juo runsaasti, lepää, syö, syö hedelmiä ja foolihappoa. Ja testaa, kuvaa ja kerro tulos määrästä myös. Jännää. Mä muistan, kun en uskonut olevani raskaana toisesta pojasta, viivat tuli 3+5 kohdalla selvinä, olo oli kuvottava ja kauhea, palelin kuin hullu, sain väännettyä itseni veritestiin ja petyin: tulos oli "vaan" 375 siinä kohtaa, kun viikkoja oli jo 5+1 muistaakseni, kuitenkin 5 ainakin. Ja silloin mulle vaan sanottiin,e ttä nousee joillain hitaasti, VAIKKA mä olin saanut vahvan plussan ennen oletettua menkkapäivää. Hitsit mä pelkäsin, mutta seuraavan pv testi olikin sitten 1,5 kertaa tuo lukema, sitten aloin uskoa :).

ITSE: Ei uutta. Posket kuumottaa, väsyttää, janottaa, pissattaa. Vuotoa nyt sen verran, että mustissa alkkareissa huomaa, että tulee jotain, muttei UI vuodossa ;).

ILTIS DPO 5 max 6

Vierailija
528/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku fiksumpi kertoa mihin ottaa yhteyttä tässä tilanteessa :( Myöhäiseen plussaan en usko,koska tein kuitenkin herkällä testillä ja siihen ei tullu MITÄÄN. Mieli maassa. Pitikö tämäkin nyt vielä kokea :(

Lumikki kp 33/28-29

529/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jospa sä kuulut niihin harvoihin, joilla nousee ne hormonit vasta myöhemmin.

Mutta jos asia sinua vaivaa niin oisko gyne oikea osoite? älä nyt kuitenkaan vielä luovu toivosta.

Vierailija
530/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut myöhäinen ovis ja oon miettiny että kerkeekö se kiinnittyminen tapahtua. Tässä kierrossa en bongannut ovista ollenkaan (sitä ei ollut?) ja menkat ei siis siksi varmaankaan ala. Mun kroppa on jostain syystä ihan sekaisin ja jotain apua tähän on varmaan haettava :(

Teen aamulla vielä viimeisen testin,mutta tuskin siihenkään mitään tulee. Nuo ovat kuitenkin niitä herkkiä testejä ja nyt tuli ihan täysin puhdas nega,siinä ei näy mitään vaikka kuinka katsoisi miten päin.

Vierailija
531/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even tuloksia toki odotan ja iloitsen teidän muiden puolesta :)

532/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukkahormonin määrä oli vain 39. Joskus kuitenkin passeissa hormonimäärä nousee hyvin hitaasti tai sitten on kiinnittynyt kohdun ulkopuolelle. Näin ollen mun pitäis mennä tiistaina uuteen verikokeeseen että nähdään onko noussut vai laskenut. Mutta ei hyvältä näytä, sanoi hoitajakin niin. Yhyy!

Ja missä vi..ssa se posti oikein viipyy? Kohta meen linjoja pitkin itellaan.

Hiljenen hetkeksi..

Vierailija
533/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pentele, ootin niin paljon hyviä uutisia että en voinut kuvitellakkaan että niitä ei tule..

Mut vielä on kuitenkin toivoa. Iso halaus ja paijjauksia..

Miks tää nyt menee näin.. :-(

Lumikki, mut toivoa on niin kauan on tätiä ei näy? Eikös joo? Mut ymmärrän tilanteen, kannattaa ehkä ottaa yhteyttä gynekologiin, jos vähänkin siltä tuntuu, Halauksia sinnekkin! Olin niin varma että plussa pärähtää :-(

Vierailija
534/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailun ja kauhean työhässäkän takia en ole ehtinyt tänne melkein 1,5 viikkoon. Teitähän tuli jo ikävä. Ja en nyt pysty millään vastaamaan kaikille, niin paljon on taas tapahtunut. Plussiakin on ilmeisesti pärähtänyt.

Eve: toivottavasti hoitaja on väärässä. Mutta yritä ajatella positiivisesti, vielä on toivoa. Halit! Olin niin onnellinen kun luin tuolta aiemmin sinun plussauksista, toivottavasti hyviä uutisia tulee vielä lisää.

ON: ei edelleenkään tätiä näy, PUUH. Kp on 56/28-32. Tein edellisen negan reilu viikko sitten, nyt en ole jaksanut enää tehdä. Tää on ihan perseestä. Mitään oireita ei ole ollut sitä huimausta lukuunottamatta koko aikana, ei siis edes ovisoireita. Ainoastaan tänään on jomottanut aivan jumalattomasti munasarjojen kohdalta. No, varasin huomiseksi gynelle ajan, katsotaan mitä se sanoo.

T. Meibi

Vierailija
535/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti EVELINAlle tulee vielä tiistaina iloisia uutisia, vaikka juuri nyt ei siltä näyttäisikään.

Itsellä jomottaa tuonne alamahaan, en tiedä onko siellä nyt joku kasvamassa. Saman tyyppisiä tuntemuksia on muistaakseni ollut molemmista pojista. Toisaalta mietin onko minulla ollut tässä kierrossa ovista, koska en LUMIKIN lailla ole saanut sitä bongattua testeihin. Tosin tuossa oli se ihme vuoto aiemmin, silloin en enää testannut ovista.

Tuntuu, että ei tässä auta kuin aika, meidän jokaisen kohdalla.

mamma*3

Vierailija
536/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basse: Mä lähinnä toivoisin nyt että se täti tulisi. Mä veikkaan että mulla on prolaktiinin liikatuotanto joka viivästyttää menkkoja ja on siis viivästyttänyt mun ovista jo monta kiertoa. Tässä kierrossa en luultavasti edes ovuloinut ja siksi menkatkaan ei ala..eli jos ne nyt vois alkaa niin olis mahdollista joskus edes tulla raskaaksi :(

Empä voinut kuvitella tällaista kun kesän alussa alettiin vauvaa toivomaan..ei sitä koskaan kait omalle kohdalleen kuvittele että on vaikea tulla raskaaksi. Vielä kun kaksi edellistä ovat saaneet suhteellisen helposti alkunsa (molemmat toisesta kierrosta).

Eve: Mä niin toivon että sulla kuitenkin olisi etana siellä kunnossa :( Ei ole kivaa kun tuntuu että niin harvalla meistä on hyviä uutisia :(

Vierailija
537/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

EVE: Voi hitsi. Mutta muistahan nyt, olet edelleen raskaana, koska määrä on yli 10 (joissain paikoissa yli 5 merkkaa raskautta). Jos ajattelet, että se on olult sen 10 silloin, kun testasit herkällä (joka reagoi siihen määrään) ja se on noussut hiljalleen, voi olla ihan mahdollista,e ttä se on tänään vielä tuon verran, PAS tekee sen,e ttä nousee hitaasti. testaa uudelleen, ja uudelleen ;). Uusi testi ti, jolloin ihan takuulla selviää,miten on käynyt. Ja jos vuoto nyt asettuu, liputan edlleen raskauden puolesta!!

LUMIKKI: Mielestäni sun ei tarvii ottaa mihinkään yhteyttä- kierron pv: ton vielä alle 60, siinä kohtaa yleensä, kun kahdet menkat jääneet väliin eikä raskaus ole olemassa, otetaan yhteys ja haetaan ns. apua. Nyt voit odotella (joo, tiedän, ei ole kivaa ja helppoa), joko raskautta tai tätiä. Täti on takuulla myöhässä, jos ovista ei ole, ne ovat anovulaarisia kiertoja, jotka voivat venyä sinne 40 pv:n. Toivotaan kuitenkin, että tulis mieluummin plussa :).Tsemppiä, malttia... helpompi sanoa kuin tehdä.

Nyt ruokaa laittaa...sitten jumppaan. EVE testaa, kuvaa :)

ILTIS

538/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisköhän soittaa aamulla terveysasemalle jos pääsis sinne huomenna verikokeeseen. Sit näkis onko kahdessa päivässä tapahtunut mitään suuntaan tai toiseen. Mullahan menee hermot jos pitää tiistaihin asti odottaa. Mitä mieltä ootte?

Ja pyydän anteeksi jos en nyt oikein jaksa keskittyä teidän asioihin, kyllä mä tästä suosta vielä nousen.

Äsken tuli taas vähän kirkkaan punaista vuotoa, mutta vaan pyyhkiessä.

Ja missä viipyy POSTI!!!!!! tarviin ne testit ja HETI! Meillä ei ole postia jaettu vielä tänään ollenkaan koska olen ollut korva ovessa koko päivän niin oisin kuullut jos juosta klompsottais ohi, sitä paitsi nyt on torstai ja mulle pitäis tulla seiska, laatulehti tähän fiilikseen.

Vierailija
539/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA soittaisin huomenna terveysasemalle. Ei luulis olevan iso vaiva heille, vaikka ottaisivat jo huomenna sen verikokeen. Tosin joutuisitko sitten odottamaan ensi tiistaihin kuitenkin tuloksia?

Täälläkin tuo posti on monta kertaa juuri torstaisin myöhässä. Äitini mukaan postimies lukee jossain niitä seiskapäivälehtiä, eikä kerkee/viitsi tehdä töitään.

ON: nyt tuli taas punertavaa valkovuotoa. Mistä hitosta tuo TAAS vuotaa, GRRR!!!

mamma*3, kp 28/33, yk 2

540/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli soitan aamulla terveysasemalle ja luulis et ne valmistuu tulokset siis aika nopeasti kun heillä on labra siellä eikä tarvii lähettää veriputkia mihinkään niin kuin tuolla klinikalla tekevät. Sit ei tarttis viikonloppua hermoilla ainakaan ihan niin paljoo jos näkis et se on noususuunnassa tai jos on laskusuunnassa niin voi sitten niin sanotusti jo luovuttaa..