Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
421/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS: Eiköhän sun äiti sitten viimeistään muuta mieltään kun plussa varmistuu :)

BASSE: Joo, mulla on tapana aina olla tooosi rauhallinen tälläsissä tapauksissa ;) haha. Niitä herkkiä liuskoja mä sieltä kattelinkin että vois tilata, kun ei herkkiä puikkotestejä näyttäny olevan. Kaapissa odottelee yks CB-digi jolla voi sitten varmistella jos niikseen on. Eli kiitoksia vinkistä :)

PRIS: Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti teillä nyt sitten tärppäs, kohta pääset testailemaan. Hihh.

Omaa sen verran, että olo on jotenkin kummallinen ja päätäkin meinaa jomotella. Tuota kummallista oloa en sen enempää osaa kuvailla, mutta vatsassa on samantyylinen olo kun jännittäessä jotain mutta mitään ei kyllä nyt tarvii jännitellä eli en tiedä..

Mutta kaipa se on töihin vaan lähdettävä, ihanaa päivää kaikille!

kp 17-28/35

Vierailija
422/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piaksiesti ennen palaverin alkua...

EVE: No ni no ni! Se ON sitten plussa. Ai että... kyllä jännää sun puolesta :)

BASSE: Nyt ei tosiaan kannata alkaa hötkyillä, vaikka mä hötkyilenkin. Liikaakin, koko ajan tutkimassa jotain. vatsakin on löysällä, hmmmm. Väsyttää tajuttomasti, vaikka vitamiinia syön ihan joka lajia ja laatua, mitä kaapeista voi koskaan löytyä. Ja mä olen todella harvoin väsynyt, mieluummin toisinpäin ;).

JANSKUU: Peukkuja sinnekin... oireluettelo olisi kiva nähdä :D? Muakin jännittää, vähän samanlainen fiilis.

OMA. Ei uutta, ei ihmeitä. Samat "oireet", fiilikset. Hyvä mieli. Väsymys. Jaksettava on...ai euta!

Myöhemmin lisää!

ILTIS kp 22/ 36-38 (31+, nyt tulossa 32-34) DPO 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even aamun kuulumisia tulin kurkkimaan,mutta eihän niitä vielä ollutkaan..täälläkin jännätään puolestasi ja kuulostaa kyllä jo lupaavalta!

Omassa navassa ei mitään uutta.

Ovistestit eilen ostettu ja huomenna ajattelin alkaa niitä bongaamaan.

Laskeskelin tuossa just,että jos tää kierto edes suurinpiirtein saman pituinen kuin edellinen niin jouluaatonaattona pitäis tädin olla täällä...

Minny kp10 yk5

Vierailija
424/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muta ei ole tainnut vielä tänä aamuna testata :)

Täällä tätiä odotellaan. Ihme tyyppi jos nyt tulee näin myöhään! Kierrot on ollu tasaisesti 28-29 päivää ja en tykkää yhtään että kierto venyy. Taidan tilata paketin testejä niin täti eksyy satavarmasti paikalle.

Lumikki kp 31/28-29

Vierailija
425/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eviksellä on plussa! Iltiksellä on oireet!

Jee jee jee jee!

Basse pääsee neuvolaan!!!!

Kyllä Evis sun äiti vielä taipuu, mut kai sekin on huolissaan tyttärestään.

Voi Toivoton, tiedän ton tunteen, kun ei malta olla testaamatta ja sitte silti pettyy niiiiiiiin kovasti.

ON oireita tai oireettomuuksia:

Tissit ei oo tässä kierrossa ollu ollenkaan kipeet oviksen jälkeen, kun muissa kierroissa tosi arat. Hirveesti on palellu (mut on kylmä kelikikin) ja väsyttänyt. Uni ollut semmosta tosi huonoa ja "ohutta". Valkkaria enempi kun ennen. Mut tänään alko sitten tälläinen paineen tunne alavatsassa, jota on ollut 4 edellistä kiertoa 1-5 päivää ennen menkkoja :-(

kp 19/24-27, dpo n. 8

426/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se viiva on taas yhtä hailakka kun eilen aamulla. Vain eilen ip sain vahvemman. Mitä hemmettiä. Ja ruho vielä pipi, taas pötkölleen käy tieni. Palataan taas.

Vierailija
427/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viiva kuitenkin _on_ siinä! Kyllä mä uskon että sä raskaana olet :) Mullakin on aikaisemmissa raskauksissa noussut tosi hitaasti se hormooni ja vasta joskus 5+ viikoilla oon vasta saanu kunnon plussan. Just kattelin että oon saanu viikolla 4+1 semmoseen herkkään testiin ihan superhailakan haamun!

Testeistä puheenollen,laitoin tilauksen menemään ja huomenna se on täällä. Nyt jo alkaa jännittämään ja pettymys on suuri jos tätönen kurvaa tänne.

Lumikki 31/28-29

428/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänks, toivoa on vielä kun viivan tynkä on kuitenkin vielä olemassa. Mäkin tilasin sunnuntaina lisää testejä ja tänään pitäisi tulla. Jee lisää testauksia. tsemppiä myös sulle.

Vierailija
429/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä pian vahvenee :-) Ootko ovis testillä kokeillut sen yhden jälkeen? Onko muita tuntemuksia? Lämmöt?

Mitäs hauvat on tykänneet kun on pakkaset voimistuneet, kesitkö jonkun poppaskonstin niihin tossuihin?

ON: Soittelin neuvolaan, ja aika heeeeeeemmetin myöhäseksi sain ajan :-O Tai en tiedä, itse kuvittelin että olisi aikaisemmin.. Nooh, kai sitä malttaa oottaa, kun on tää ketjukin ;-)

Eli 21.12. klo 8:00 on ensimmäinen aika. pitäisi olla neljä tuntia pissimättä ?! Öh - mahdotonta, oon tottunut heti herätessä juoksemaan vessaan..

rv 4+5 LA 4.8.2011

Vierailija
430/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että näitä juttuja on niiin mukava lukea, aina tulee hyvälle tuulelle ku istuu koneelle!!:D

Onko VIELÄ muita varmoja plussaneta ku Basse? Joka tapauksessa paljonpaljon plussaonnea kaikille ja jo plussanneille paljon onnea odotukseen!

Täällä kp 23/30-32, pikku hiljaa alkaa jännittään... vaikka toisaalta pelottaaki ellei tärppää, miten saa taas ittesä koottua. Mut ei ainakaa vielä minkäänlaisia oireita mihinkää suuntaan. Välillä viluttaa aivan hirveesti mut voi johtua kylmästäki.

431/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi nro 19!!! suoritettu laimeasta pisusta ja erittäin haalea viiva, ovistestissä vahvempi kuin r-testissä. Ovistestin viiva kuitenkin haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta reilu värillinen viiva kuitenkin. ja katsatrofi iski, yksi testi enää jäljellä plus yks cb;n herkkä. Mutta sitä panttaan vielä vähän aikaa tai sitten en, hih. Siis kuvitelkaa, olen tärvässyt menemään 19 testiä!!! Taitaa olla jonkinlainen ennätys, ILTIS pistä paremmaksi...hahaha.

Ei hätää olen tilannut lisää, mutta posti ei ole vielä tänään käynyt ja kovin toivon et tulisivat tänään. Enhän mä nyt yhdellä testillä pärjää huomiseen iltapäivään asti.

Äippä lähti takaisin kotiinsa ja hyvä niin. Se ei nyt oikein ymmärrä tätä vauvahaaveilua. Tosin hän on sellainen persoona et kaikki ajatellaan ensin negatiivisen kautta, enhän olisi koskaan saanut ottaa koiriakaan ja nyt hän kovin niistä tykkää kuitenkin. eli lasken sen varaan että kun aikaa kuluu niin hän hyväksyy asian ja olisi tukena mulle. Toivossa hyvä elää.

Basse, voi harmi, et sulla on neuvola noin myöhään. Eiks sitä pissinäytettä voi ottaa kotona? Aika haasteellista olla pissaamatta aamulla. En ole vielä keksinyt miten ne töppöset pysyis jaloissa. Ja nyt kun on ruoto kankeana niin en ole niitä edes yrittänyt laittaa. Hyvä kun saan hihnat kaulaan niille. Kakatkin jää keräämättä ja se mua hävettää ja harmittaa suunnattomasti. Onneks toistaiseksi kukaan ei ole nähnyt kun en ole kerännyt niitä. Mua itseä kovin ärsyttää koirien jätökset täällä kaupunkialueella ja aina kerään itse ne pois mut nyt ei vaan pysty.

Lumikki, koska testaat uudelleen?

Iltiksellä lupaavia oireita, hih, kohta pääset testaa..

Jaa niin noista muista oireista, lämpöjä en ole nyt mitannut, mutta palelen edelleen. Rinnoissa ei mitään uutta mutta joskus tulee sellainen hetken kestävä paha olo vatsaan, vähän niin kuin menisi vatsa sekaisin, mutta ei sitten kuitenkaan. Eilen kyllä join aika paljon kahvia ja sen jälkeen tuli tosi huono olo, mutta johtunee siis kahvista. Mut siis ainoa oikea oire on tuo palelu.

Nyt on jo tiistai niin luulisi sen viivan jo alkavan vahvistua. Ja miksi eilen sain ip niin paljon vahvemman..tämä on niin raastavaa. te ootte kyllä ollut mulle niin suuri tuki ja turva et tekis mieli ostaa teille kaikille pullot kuohuvaa mutta ai niin ettehän te kohta saa juoda mitään alkomaholia kun kohta olette raskaana ja Bassehan jo onkin. No pitää keksiä jotain muuta..virtuaalihalit on niin tylsiä.

Kivaa päivää ja tulis nyt se posti, prkl

432/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tässä nyt tuosta laihasta pisusta otetut. Luonnossa ovat vahvemmpat. Ylempi r-testi ja alempi ovisliuska. Mitä mieltä olette?

Vierailija
433/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ SUA NYT JO SAA ONNITELLA!! :)

Toihan on ihan selkeä plussa! PLUSSA! ETANA ON KIINNI ! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

434/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko varma, tuo on aika haalea minusta vielä tuo viivan tynkä. Toistaalta ei kai ovistestiin voisi tulla noin vahva viiva tässä kohtaa kirtoa

oon kohtuullisen hermostunut;-)))

Missä se postipoika viipyy??

Vierailija
435/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä! Ja olen aivan satavarma!

Onnea miljoonatsiljoona kiloa

Vierailija
436/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetas uusiksi TAAS.

Eli piti vielä muutama sydän

Vierailija
437/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
438/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
439/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE ON PLUSSANNUT!!!!!! SE TODELLA *O*N* PLUSSA, EI MITÄÄN PIENINTÄKÄÄN EPÄSELVYYTTÄ! MÄ NIIIN ARVASIN, MÄ TIESIN, ETTÄ BASSE JA EVE TEKEE SEN SAMAN KIERRON TAI KUUN AIKANA :) Jumaleisson.

ONNEEEEEEEE! Melkeen kylmienväreiden lisäksi tulee itku. Ja hyvä plussa tuolle DPO:lle, pp:lle, mikä lie. SE vahvistuu sun kohdalla viikon päästä tummaksi tummaksi. Hitaammin ku muilla. Mulla ei tullut tuollatsa, ku vasta 4+5 esikoisen kohdalla. Revi siitä...

OMAT: Menkkajuilintaa pienin sykäyksin, limaa/valkkari tulee edelleen, väsyttää. Vatsa löysällä toista pv. BASSE ja EVE, miten vatsantoiminta ;)?

Miten mä kykenen jumppaan tän uutisen siivittämänä, vau.

ILTIS kp 22/ 36 (nyt 32-34), DPO 4 (maks 5)

PS. EVE: Nyt se CB herkkä kehiin :) Ja KUVA!!!

Vierailija
440/897 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa nyt sillä CB:llä, tosin tuo kyllä näyttää ihan plussalta. Eikö se muka enää ole niin, että haalea viivakin on plussaa (oli ainakin vielä 5 vuotta sitten, kun itse aloin odottamaan kuopusta)?!

mamma*3, kp 26/33, yk2