Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
381/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä kans mietin että miten sä Evis pystyt oikein nukkumaan seuraavan yön! .. itsekkin kun tuntuu ettei millään varmaan uni tuu kun jännään niin paljon sun puolesta, herranjestas :'D

tiedän ton kuvien ottamisen vaikeuden noista, siitä ekasta haamustakaan en saanut kuvaa millään, tai kuvan sain mutten näkymään sitä viivaa, valot aina huonosti ja vaikka kuinka sihtailee ja taustaa vaihtaa niin ei onnistu.. se on niin haalea ja vain silmällä nähtävä homma.

Mä tuun aamulla heti kärkkymään tänne jos oot herännyt aikasin, itsellä kun koulu alkaa taas heti kahdeksalta, ja tulen sitten taas aamupäivällä kärkkymään uudestaan jos et oo heräillyt.. Eli heti kertomaan uutiset kun pyllyn nostat pedistä!! .. ehkä tietenkin teet testin siinä välissä ;-)

Plussapuhureita, junia, sinitarraa, tarrasukkia, hormoneja, kaikkea mistä jotain hyötyä voisi olla! JÄNNÄÄ! *hykertelee innosta*

382/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte kyllä niin ihkuja!

Tossa ovistestissä luki, että lh-huippu on silloin kun viiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva tai vahvempi. Joo-o, lh-huippu, mutta kun tietäis että onko sitä hormonia tässä kohtaa kiertoa mitenkä paljon että kuitenkin antaa noinkin vahvan viivan. mulla siis pitäis nyt olla kp 1 tai 2 jos en laittais lugeja eli ei kai tässä kohtaa kovin paljoa tuota lh-hornia voi olla. Oh sorry kirjoitusvirheet, ei kykene nyt korjaamaan kaikkea. Joopali joo voi mennä ensi yön unet taas ihan harakoille. Toisaalta en nyt kauheasti usko, et viiva vahvistuisi kun on näyttänyt samaa jo kaksi päivää, toivon kuitenkin.

Joo basseliini, toi kuvaaminen oli vaikeeta, ne valot tuli liian kirkkaaks, äh, mitenkähän sen saisi otettua ilman salamaa. Pitää koittaa huomenna päivällä parvekkeelta, jee neron leimaus. Joo Iltis muakin vielä naurattaa se koirien kuvien kanssa sähellys. Nyt osaan laittaa kuvat tänne, mutta kun en osaa kuvata, ou jeeee! hyvin menee mutta menköön. Nytkin piti katsoa bb päätösohjelma, mutta oon niin levoton, että en oo paljon katsellut ei pysty keskittyy. Kääk. Hyppään täällä ja kävin suihkussa ja oon ihan ylikierroksilla. Tsuippadui.

Hyvää yötä teille jotka pääsette jo koirimaan öh siis koisimaan. Tai no, jotkut teistä pupuilee ja voihan sitä vähän koiriakin, uusi sanamuoto.. ehe heh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän aikaa käyny täällä taustailemassa ja nyt päätin sitten kirjoittaa.

Meillä on esikoista yritetty säännöllisen epäsäännöllisesti kohta puoltoista vuotta, viime toukokuussa oli varhainen (tai kemiallinenraskaus)keskenmeno ja sen jälkeen on kerran näkynyt haalea viiva r- testissä mutta ei muuta.

Ikääkin on mulla jo reilut 34-v. että sais kohta tärpätä, lähestyy ikävästi se dramaattinen 35 vuoden raja :D

Nyt sitten kun todettiin monirakkulaiset munasarjat ja ovulaatio ei näköjään kovin herkästi tapahdu itsestään, niin otettiin tästä kierrosta clomit käyttöön, sekä ovulaation aiheuttava piikki, josta sain lievän hyperin, ja nyt käytän lugesteronia.

Jännittävä tilanne, ultrassa näkyi että toinen kahdesta kehittyneestä munasolusta oli ainakin irronnut. Nyt on menossa kierron (32-50) 32 päivä ja melkoisesti tuntuu että menkat alkaa kohta, raskaustestin tein viimeksi tänään ja puhdas nega tuli. Kuitenkin jotenkin on sellainen tunne että voisin olla raskaana, mutta taitaa olla vain toiveajattelua. Ovis oli siis joskus 18-19 päivän aikoihin kun otin piikin.

Joku täällä kirjoitti että lugesteronin aikana ei tulisi kuukautisia, mutta mulla käskettiin käyttää kuuri loppuun tai siihen asti kun vuoto alkaa??

Mutta nyt tuli tosi paljon omaa napaa..Kovasti plussatuulia kaikille ja tarrasukkia tärpänneille :)

Vierailija
384/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato siitä lh-pitoisuudesta on vähä osviittaa tossa: http://www.clearblue.com/fi/kierto-ja-ovulaatio.php

No joo sori mä taas vähä innostuin... Eli tosta ymmärtäisin et aika alhaalla pitäis olla..

Heh jos et muuta keksi niin teipaa se salaman kohta (heh mikä älynväläys taas) XDDDDD

Vierailija
385/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kyllä sun pitää teipata se salama että me päästään pällistelemään sitä kuvaa :D!

Even innoittamana avasin oman liuskatestini,eli repäisin sen liuskan takaosan pois ja kattelin valoa vasten! Eipä vieläkään näkynyt muuta kuin viivanpaikka :'D Toi on kyllä hyvä konsti tarkastaa että onko siellä YHTÄÄN väriä :D

Lumikki kp 29/28

386/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullakin jännät paikat, testaillaan yhdessä jee. Joo, mulle sanottiin, että luget pitää menkat pois ja niin mulle ainakin viime kierrossa kävi. Tehtiin siis tuoresiirto ja lugeja piti käyttää siihen asti kun oli testipäivä eli kaksi viikkoa siirrosta. Menkat sitten alkoivat vajaa kaksi päivää sen jälkeen kun olin lopettanut luget ja virallisena testipäivänä tulos nega. Silloin mun piti laittaa kolmesti päivässä, mutta nyt vaan kaksi kertaa.

Minni, kiitti tosta linkistä. Näin mäkin vähän maalaisjärjellä ajattelin, ettei tässä kohtaa nyt kovin paljoa luulis lh-hormonia olevan liikkeellä ja tuo ovistestin viiva oli kuitenkin tosi voimakas vaikka olikin haaleampi kuin kontrolliviiva. Kukas se kysyi ovistestien merkkiä, sorry nyt en muista. Ne on prisman jotain halpisliuskatestejä.

Pitäisköhän tempasta r-testi jos tulee yöllä pisuhätä? ainahan mulle tulee. Vai malttaisko odottaa ihan aamuun asti, ehkä odotan ehkä en.

Mua vaan niin pelottaa että se haamun esiastekin häviää siitä puikosta kokonaan.

Lumikki, millainen se sun viivanpaikka oikein on? Näkyykö se testin päällekin vai vasta kun repäisit auki liuskan? Hitsit kun tota puikkoa ei saa auki vaikka miten yritin. Ehkä otan huomenna puukon avuksi jos sillä sais halkaistua sen auki. aika epätoivoista meininkiä sanoisin.

Pitäisköhän tempasta yks liuskatesti näin ennen nukkumaan menoa. nyt tulee kyllä aikas laiha pisukka.

Ja huomenna niitä plussia kehiin, kiiiitoooos.

387/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittais pikku hiljaa..nukkumatti nukkumatti lasten, illan tullen, heittää unihiekkaa...

oisko vähän ihanaa alkaa opettelemaan pian lasten lauluja?!

Tein sen liuskatestin haalesta pissasta ja ehkä siinäkin oli joku kajastuksen tynkä, toooosi haalea.

Aamulla vahvempaa väriä kiitos. Pitäisköhän koittaa clearbluen herkällä seuraavaks..

Nyt hyvää yötä!

388/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suuren suuri kun viiva ei ollut aamulla vahvistunut. Sama typerä kajastus siellä oli. En tosin saanut taaskaan kovin vahvaa pissaa kun pissatti monta kertaa yön aikana enkä siis ole juuri nukkunut. Käytin just dogit pikkulenkillä ja koitan mennä takas nukkumaan. Yritän kuvata sen tikun myöhemmin tänään jos se kajastus on vielä jäljellä. Huoh..

Kivaa päivää teille!

Vierailija
389/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joko? Täälläpä on yhdellä jos toisella jännät ajat menossa. Innolla taustailen ja seuraan teidän puuhasteluitanne. Toivottavasti tulee paljon plussia!!

ON: Aamulämmöt alhaiset 35,8. En nyt sanoisi tuota korvakuumemittaria luotettavaksi, mutta sillä nyt laiskuuttani olen mitannut.

Mahassa ei nippaile, olo on muuten normi, mitä nyt mielialat vaihtelevat aika tuuliviirinä. Toisaalta onhan tämä jännä paikka, kun odottelee, että pääsisi testaamaan (tilasin muuten liuskoja:)) ja mikä on tulos.. Kahvi maistuu, eikä haise yhtään pahalle. Kissoille annoin tässä aamulla ruokaa ja laatta kävi kurkussa - haisi se märkäruoka niin kuvottavalle (ihan vasta aukaistu oli eli ei mitään viikon vanhaa :)). Kahtellaan ja yritetään olla kehittelemättä olemattomia oireita, hankalaa ;).

Mukavaa päivää kanssasisarille!

**

Olitkin ehtinyt EVELINA kirjoitella väliin. Kulmat menivät täällä heti kurttuun tuon haaleuden takia, mutta tuo tiheä pissaamisen tarve nosti ne taas suoriksi - sehän on yksi raskauden merkki. Pystyisitkö jo tänään tekemään sillä CB:llä, vai pitikö sen odotella loppuviikkoon - toisaalta apteekistahan niitä saapi lisää.

mamma*3, kp 25/33, yk 2

Vierailija
390/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä vielä vahvistuu : ) Nyt on vasta maanantai ja viikko alussa! Vielä on aikaa! Paljon halauksia sinne ja kaikille muillekkin :)

Nyt täytyy suunnata kouluun, vaikka väsyttääkin niin hitsisti että oksat pois.. Yö meni kaikkea muuta ku nukkuessa, jotenkin niin hermostunut ja levoton olo, nytkun sitten yritin kahvia juoda niin ykä meinaa lentää. Ja eikun liikuntatunneille... huokaus.

Vierailija
391/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmettelee, miksi mä suuntaan työhön nykyään niin aikaisin :D No siksi,e ttä mä ehdin tätä MUUTA touhua hetken omassa rauhassani ennen actionin alku. Tietenkin.

EVE: Kyllä se on viiva, mä melkeen vannon sen, jos se kerran tulee testiajasas ja ihan selkeesti, siis joku muukin nähnyt. Nyt sun tarttis olla virtsaamatta se 4-6 tuntia, millähän kykenisit? Tai sitten huomenna aamulla uudelleen. Tai mitä JOS tekisit jonkin toisen merkin testin? OIREET?? Peukkujaaaa! Hei, sellainen vielä, että se LH nousee raskaudessa ja antaa plussatuloksia, koska hcg ja lh ovat hyvin samanlaisia, Hcg:llä on "hattu", eli se jokin, mitä r-testit etsivät. Lue lisää www.peeonastick.com muistaakseni noin. Mielenkiinoista. Katso ne kuvat sieltä sivujen lopusta, miten testit kehittyvät, se lisää kuule sulle toivoa :)Miten o-tsti aamulla?? Testaa!

BASSE: Mun on pakko kysyä tää: Mihin aikoihin sulle alkoi tulla oviksen jälkeen ns. oireita? Mä en jaksa kahlata näitä viestejä läpi (tai saan ilmeistyä tähän työpäaikalle tuntia ennen työaikaa) enkä ulkoa muista. Oliko aikaisin? Vihlontaa, tissit, pissatus, anything? Kerro siis kaikki.Mulla nyt olevinaan menkkamaista juilintaa enemmänkin oikeella, mut selvää menkkatyyppistä :/ . Nännialueet on arat, illalla palelee, tyyppioireita mihin vaan PMS tullessa. Ja nyt vasta hei DPO 3. Joopajoo, ehkä mä nyt lopettelen tän vääntämisen ja tarkkailun.

MAMMA3: Tsemppä ja peukkuja!! Tää on niin piinaavan jännää aikaa :)

OMAT: Siis sukkapuikkovihlontaa ja menkkajuilinnan tyyppistä juilintaa eilen myöhään illalla, nyt aamulla samaten, kun nousin 6.30 ylös. Koko puunaamisen ajan selkeenä, nytkin ns. taustalla. Nännien arkuus ennallaan, ihmettelen vaan, kun sitäkin ollut jo ennen ovistakin, ihme kroppa. Valkkaria tulee jonkun verran, kermaista, aika paksua, kuitenkin juoksevaa (haluatteko kuulla lisää? :D) Mitä tää menkkajuilu tässä kohtaa kiertoa nyt tekee? tai sitten mä olen sekaisin ja tarkkailen liikaa (kannatetaan!). Kohta pitää käydä ostaa testejä, ellei täti ehdi ensin. Ei kai se nyt vielä mihinkään ehdi... hoh hei. Nälättää, se on hieno tunne ;).

Mukavaa päivää kullekin navalle,

ILTIS kp. 21/36-38, (nyt tulossa 32-34) DPO 3 (omasta mielestäni näin)

Vierailija
392/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tähän pinoon enää kuulu, mutta olen silti käynyt vakoilemassa, mitä teille kuuluu. Ja voi Evis tuota toivon pilkahdusta, ihanaa!! :) Sen verran ajattelin kommentoida, että raskaushormoni tuplaantuu keskimäärin joka toinen päivä, eli jos viiva ei ole yhdessä yössä paljon vahvistunut, niin ei sen ole tarkoituskaan. Mutta kun noin monta testiä on jo näyttänyt edes jotain, niin kyllä sen täytyy jotain tarkoittaa! Viiva vahvistuu aivan taatusti, viimeistään parin - neljän päivän päästä ja TIEDÄN, että se on aivan liian pitkä aika odottaa. :)

Tässä vielä tuolta heinäpinosta Usvan viestistä pätkä noista hormonin nousuista:

"for single baby pregnancy (mIU/ml):

Weeks of pregnancy_______Week 3___Week 4_____Week 5

Days after conception_________7________14_________21

Approximate hCG levels_____0 to 5____5 to 430_____180 to 7400"

Jos siis herkkä testi alkaa näyttää jotain 10mIU/ml:n kohdalla (tuo viikko 4), niin sulla voi hyvinkin olla hormonit vielä vähän alle. Parin päivän päästä näkyy paremmin! :)

t. Aamupuuro

P.S. Ja Basselle hirmuisesti onnea plussasta! :) Hienoa!!

Vierailija
393/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sinällänsä tosi erikoinen kierto, että jo kp1 ja aina tähän päivään saakka rinnat on olleet kipeät, kosketusarat, ensin päältä, nänneistä ja siirtyen nyt sit oviksen jälkeen pikkuhiljaa myös noihin ulkosyrjiin (jotka muuten on ihan pirun kipeät..) se oli semmonen vaihe kun huomasin että ehkä tässä sittenkin on jotain mahiksia. "Menkkajuilinta" alko sillon aika heti muistaakseni oviksen jälkeen, alle viikko. Ja tota valkkaria tuli enemmän kun yleensä tossa kierron vaiheessa, ei mitään humahduksia vielä mut kuitenkin selkeästi enemmän, ja sitä oli kn'n ympärillä, joka vaihteli paikkaa mut oli iltaisin yleensä ylhäällä ja ns ulkona "pitkänä" jos sen nyt näin vois kuvata. :'D Mitäs muuta... Semmosia pieniä "säkärin tuntuja" oli myös, ja ihan polttavaa juilintaa alavatsalla ja selässä, kuten tädin tullessa, n. viikko oviksesta se selkä ainakin muistaakseni...

Kauhee miten nopeasti sitä voi unohtaa asiat, tai siis oireet muistan mutta se että millon ne alkoi niin meinaa unohtua jo. Vastaan myöhemmin lisää jos tulee mieleen :) Nyt kouluun!

Vierailija
394/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on eletty jännittäviä aikoja :)

Turvotuksesta oli puhetta sivu pari sitten. Olen itse hyvin herkästi turpoavaa sorttia ja senpä takia meillä siirryttiin karppaukseen. Eipä juuri menkatkaan ole turvottaneet enää. Tosin jos lipsuu, niin kuin minä lipsuin pari päivää sitten ja söin pizzaa, on sitten kolme kertaa turpeampi ja istuu seuraavan päivän vessassa, kun nesteet lähtee kiertämään.

Oma olo on vähän hermoheikko. Kävin ostamassa kaksi testiä, toisen herkemmän ja toisen apteekin oman. En nyt vain tiedä, koska uskaltaisin tehdä ne. Ajattelin ensin tehdä tänään, mutta jänistin.

Ruusunpuna ja kp 29/25-37

Vierailija
395/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut pinossa sen oman kadonneen viivan sekä tädin myötä.

Nyt kuitenkin ajattelin ilmoittaa elossa olostani.

Täti on potkittu täältä kauas pois ja tämän kierron clomitkin napsittu.

Mulla ne käy aina sattumaan tonne alaselkään ja viimeisen ottamisesta lähtien on ollut ristiselkä tosi hellänä.

Tänään tarkoitus mennä ostamaan cittarista halpis ovistestejä vaikka tiedänkin,että se digi versio on helpompi ja näppärämpi ihan kaikinpuolin,mutta nää on halvempia ja toimineet miula ihan hyvin.

Selkeät viivat on oviksen aikaan pärähtäneet.

Loppuun vielä tervetuloa uusille kuumeilijoille sekä Eevikselle tsemppiä ja viivan vahvistumista!!

Minny kp9/31-39 yk5

Vierailija
396/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittarissa -22! Kyllä on kylmä!

EVIS: kyllä se viiva varppina siitä vielä vahvistuu! db

HELENE: sullakin vahva tunne! Sama täällä.

ON: ei mitään muuta tuon vahvan tunteen lisäksi. Ihan mielettömästi palelee ja vaatetta pitää laittaa paljon! Lämmöt koholla, kuten yleensäkkin tässä vaiheessa kiertoa, 37,1. Mutta muutoin ei tosiaan ole yhtikäs mitään oireita. Se onkin sitten taas oma oireensa, kun kaikkina näinä 9:nä kuukautena ehkäisyn poisjätön jälkeen mulla on ollut kaikki maailman raskausoireet tässä vaiheessa. Mutta katsotaan nyt.

Testit polttelee kaapissa.. mutta ei niitä vielä kannata alkaa tekemään. Pitäis malttaa ainakin siihen perjantaihin.

- tuutuli kp23/28-34, dpo8 yk9

Vierailija
397/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viiva Eve vahvistuu, mä olen aivan varma :)

Mun testissähän ei näkynyt mitään jos ei valoa vasten katsonut, silloinkin näkyi vain väritön viivanpaikka.

Edellisissä raskauksissa mun viiva on tullut melko myöhään ja tuo testi ei ollut herkimmästä päästä,eli ihan pikkiriikkinen toivo vielä tässä on. Ainakin kierto on pidempi kuin viimeeksi. Testejähän mulla ei enää ole,joten jos ei tänään iltapäivällä ole vielä alkaneet niin laitan tilauksen menemään..

Lumikki kp 30/28-29

398/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kahden tunnin pissitauon jälkeen sama tulos. Vois nyt alkaa jo vahvistumaan. Mietin jos se sittenkin on joku viivanpaikka, kun se ei ole punainen niin kuin tuo kontrolliviiva vaan näkyy sellaisena tummempana sieltä pohjalta. Toisaalta sitä ei tullut ekoihin testeihin ja sehän tuli myös tuohon liuskaan mitä ei aiemmin ole tapahtunut. Ehkä pitää vaan uskoa et se hormoni nousee tosi hitaasti, mutta luulis nyt nousevan joka päivä edes vähän et viiva vahvistuisi. Testaan aamulla cb:n herkällä niin katsotaan mitä siihen tulee. jos sais pidäteltyä pidemmän aikaa.

Ja voi elämän kevät, kumarruin laittaa koirille ruokaa ja selkä napsahti. Tää ei ole todellista. En nyt ihan katki poikki ole kun tässä kerran istun, mutta hirvittävä kipu koko oikealla puolella selässä. Ja kivat kun nyt en uskalla ottaa muuta kuin panadolia. voihan sanonko mikä. Onneks ehdin käyttää aamulla koirat ulkona ja toivon vaan et äippä pääsee jeesaa, muuten oon pulassa kun kaikki on päivällä töissä eikä pääse auttaa koirien kanssa ja ne on tottunut jo kohta pääsemään ulos. voi itku!

Vierailija
399/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtiny viikonloppuna tänne ollenkaan ja täällä on hirmusti uutta tarinaa!

Tervetuloa uusille!

Eve: Malttia sinne, tiän kuinka vaikeeta se on! Kyllä se plussa sieltä pläjähtää. Hitaastihan tuo hormooni muutenkin lisääntyy. Toivottavasti saat jonku ulkoiluttaan koiria...

Muakin naurattaa vielä se sun valokuvashow. Mut nythän sä oot harjotellu, että sit ku se plussaa tulee niin saat meille kuvan tänne!

Iltis: Ihanaa, kun sä itsestäs pohdit ihan samoja kun me muutkin. Mut sitten muille annat varmoja ohjeita! Oikein töihinkin meet etuajassa, et ehdit vastaan. Mahtavaa!

Lumikki: Malttia sullekin, ootellaan nyt vaan. Ennenku on menkat ei ole hätää...

Onnenhelmi: toivottavasti vielä ehti :-)

Basse ja Viiwi: Ette te vielä voi karata! Ei ole reilua... Ootatte meitä muita, jookos? Ottakaa meidät mukaan....

ON: mulla katkes hammas. Pelottaa mennä lääkäriin. Se on ollut ongelmallinen ennenkin, siihen laitettiin semmonen paikka, jonka piti kestää puoli vuotta ja kesti 3,5 vuotta eli ei kai tässä mitään. Mut tekarin tarvii kai tilalle. :-(

Raskausoireita ei näy. Kylmä on, mutta ulkona on niin pirun kylmä muutenkin, ettei tätä voi oireeks laskea. Nii, ja nyt olis syytä tärpätä. Mies lähtee työmatkalle taas seuraavan oviksen aikaan. Just ja just ehti kotiin edelliseen... eli meille ei nyt ihan osu nää... Ei auttanu, vaikka käskin sen pomolleen ilmottaa kotiintuloajat :-(

No joo, hyvillä mielin silti uuteen viikkoon! Haleja kaikille!

400/897 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, kannattais varmaan kokeilla puikkotestillä liuskojen sijaan, mulla on KAIKILLA liuskatesteillä tullut kiertojen lopuissa aina viivanpaikkoja ja jopa punertavia haamuja, en luota lainkaan liuskatesteihin. Apteekin omat on sellaisia testejä jotka eivät näytä lainkaan turhia viivanpaikkoja tms. ja oman kokemuksen mukaan antavat haamun melko aikaisin, itse aikoinaan testannut sillä dpo.10 lähtien haamua jotka vahvistuivat sitten muutamassa päivässä. Eli apteekin omaan jos saat pientäkin viivaa niin raskaana olet. Onhan ne toki tyyriimpiä kuin liuskat, mutta erittäin varmoja. TUUTULI, minuakin polttelee nuo testit jo, mutta en raaski testata ennen perjantaita, kun nuo kaksi testiä saa riittää tälle kierrolle. Kutkuttaisi kokeilla jo keskiviikkona kun dpo.10 mutta maltan pari päivää pidemmälle kun silloin saa jo melko luotettavan tuloksen, vaikka eihän se hcg taida kaikissa raskauksissa samanlailla noustakaan. Mitään oloja ei ole suuntaan tai toiseen, ne lauantaiset piikkituntemuksetkin loppuivat eiliseen mennessä. Kn oli kyllä hurjan alhaalla eilen illalla kun kokeilin, joka saattaa ennakoida kyllä menkkojen alkamista. Viimeisimmässä raskaudessa tosin kn oli alhaalla yli puoliväliin raskautta, mutta se taisi johtua siitä kun vuoti tytön kaksonen pois ekat kolme kuukautta, minullahan oli loppuun saakka kohdunsuu aukikin 1cm, se ei sulkeutunut vaikka vuoto loppui. No, näkee sitten, neljän päivän päästä. Toivottavasti plussat tulisivat, meille kaikille sitä toivoville!!

Helene kp.21/22-29, yk.10, dpo.8