***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
ei pysty istuu paljoo siis omaa napaa vaan.
Helene, olen käyttänyt juuri noita puikkoja. Ekaks ne oli ihan puhtaita negoja ja sitten lauantaina muistaakseni alkoi tulla noita haamujen haamuja. Testasin sitten liuskalla, joita olin käyttänyt ennenkin (niihin ei koskaan aiemmin mulla ole tullut mitään haamuja) ja siihenkin pärähti viivan kajo. Eli siis puikoilla testaan, mutta varmistin vaan liuskalla.
Ovistestiä en oo tänään tehnyt.
Soitin klinikalle, et paljonko tota panadolia saa ottaa päivässä tähän selkäjumiin. Hoitsu lupas kysyä vielä lekurilta jos voisin ottaa jotain muuta vahvempaa ja soittaa sit takaisin. Kerroin noista omituisita viivoista ja hän sanoi, että kyllä se hormoni hitaasti nousee tässä vaiheessa. Toisaalta sanoi, että vielä kp 13 voi olla puhdas nega ja kp14 vahva plussa tai ei siis kp vaan dpo sorry. Eli ei tässä muuta voi kun odotella.
Äippä tulee jeesaa jee. Kivat vaan kun en ole hänelle kertonut nyt tätä viimeisintä yritystä. Ajattelin sitten yllättää hänet jos käy munkki. nyt se vissiin tajuaa jos näkee mun raskaustestejä ja lugepaketteja jne. Voihan nenä.
Aih, pakko mennä pötkölleen. Kirjoittelen teille kommentteja heti kun pystyn kunnolla istuu ja keskittymään. toivottavasti tämä menee pian ohi.
Kivaa päivää kaikille.
Työpäivä takana ja saa hetkeksi istua alas, ennenkuin on taas kiire viedä lasta harrastuksiinsa ja käydä toisen kanssa asioilla kaupoissa.
ILTATÄHTÖNEN, kysyit, että halutaanko kuulla lisää sun limoistas, joo haluan :)..nimittäin olen tässä päivänä muutamana ihmetellyt yhä vain reippaasti tulevaa limaa. Vaikka laskennallinen ovis oli viime ke (fiilisten mukaan ke tai to), niin limaa vain erittyy - valkkari on mulla sellaista kirkasta, vetistä.
BASBARTUU, kysyn sinultakin vielä noista ovislimoista, oliko se tuollaista vetistä vai sitkeämpää, kananmunanvalkuaistyyppistä?
RUUSUNPUNA, hatunnosto, miten voit olla testaamatta. Ja heti perään pieni yllytys: testaa, testaa, testaa!! ;)
MINNY, toivottavasti tästä kierrosta tärppää. Ainakin mies tykkää, kun saa "harjoitella".
NINNIMARI, hyi ja kauhistus tuon hampaan kanssa. Mä en osaa ollenkaan kannustaa (pitäis vissiin olla sit vaan hiljaa), koska hammaslääkäri ei oo mun paras kaveri ollenkaan. Mitä tulee miehentarpeeseen..sun pitää (pilke silmäkulmassa) ilmoittaa miehelles, että aiot raskautua silloin ja silloin, että paree olis olla paikalla.
Ikävää tuollaiset työkeikat, kun niitä ei oikein voi siirtää eikä välttää, jos haluaa leipääkin siihen pöydälle saada.
Viluttaa, kuten muutama muukin totesi :/..välillä on kyllä viluttanut ihan t-kirjaimellakin..pikkasen on hermot herkässä tällä hetkellä.
**
Pientä tuuletusta, lämmöt on nousussa :)
mamma*3, kp 25/33, yk 2
täällähän on tullut kirjoitusta viime käynnin jäljiltä. Tosiaan kiireessä luin ja kaikkea en nyt muista mitä tuli luettua. Eli Tervetuloa kaikille uusille, ihanaa et tupsahtelee lisää uusia kuumeilijoita. Ja testaajiakin alkaa olemaan nurkan takana useampikin. Onnea teille testaamisiin ja toivotaan et plussaa tulee. Ja eve sun puolesta jännittelen kovasti, kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu.
Pikaisesti omaani: Testaaminen alkaa illalla, siis oviksen testaaminen, jos pääsis vauhtiin tuohon testirumbaan. Onneksi mieskin tämän viikon vapaalla, niin voidaan heilutella peittoa joka ilta :) (pitää vaan antaa sille kotiintuloaika ettei pitkin kyliä laahustele koko iltaa). Ovis oireitakin alkanut ilmenemään, eli ilmavaivoja :D
-tinneri ja kp10/27-28
se on semmonen juurihoidettu tapaus, joka halkes 3 vuotta sitten (muistin väärin) tällälailla pikkujouluaikaan. Siihen jäi sen verran jäljelle, että siihen saatiin rakennettua muovista hammas tammikuussa 2008. Ja nyt se katkes tuolta ikenen sisältä ja ien on pahasti tulehtunu.
Kävi säkä, ensimmäistä aikaa tarjottiin tammikuulle, mut sit se katso tän päivän peruutukset, niin 15 min mun puhelun jälkeen istuin kunnallisella lääkärin penkissä.
Mutta niinkun ajattelinkin, kirurgin hommiks menee.
Ne lääkäri ja hoitsu oli ihania, ku ne kysy, et oonko raskaana, niin sanoin ettei vielä tiedä. Nii ne silti laitto röntgeniin sen essun ja sitte lääkäri sano ettei halua mulle ientulehdukseen kirjottaa lääkettä, jos tuntuu että pärjään, kun ne ei ikinä ole raskaanaoleville hyväks. :-)
Ei tätä särje, tää on vaan inhottava ja ällö ja ien tulehtunu... Implanttia sitten tilalle vaan, ku sen vanhan jämä saadaan pois.
No nyt olis syytä olla vauva tulossa, ku kerta jätin tulehduslääkkeet välistä... :-o
Melkein viikko pitää vielä malttaa, huh huh!
Tsemii kaikille!
tein äsken testin ennen kun äiti tulee ja se viiva oli hiukan vahvistunut. Otin kuvankin ja se viiva näkyy kamerassa oikein hyvin, mutta kun siirsin koneelle niin sitä ei näy. Eli vähän joudutte vielä odottamaan kuvaa. Vai onko jotain kikkakolmosta, miten sen sais koneellakin näkyviin. Se tuli koneelle tosi isona enkä saanut pienennettyä sitä. Jotain hämärää nyt tässä mun kuvatsydeemissä öh niin kuin on ennenkin huomattu;-) alkaa toivo hiukan nousta. hui ja jännää. Pitäisköhän kuitenkin kertoo äidille..
EVE: Kyllä se plussa on, alat jo itekin uskoa, voi vinde. Mä arvasin :) LH-testi? Ai että, kun on jännää...hui. Ihanaa, että sä mietit tuota äitiäsi...me ei olla kerrottu mistään yrittämisistäkään, ei ei ei ;)
MAMMA: mun limat (nyt saat, kun pyysit tätä infoa :D) on sellaista valkoista, selvästi valkoista, juoksevaa, mutta ehkä hiukan jopa sitkeää, siis tahmasta tarkoitan, ei kananmunaa kuitenkaan. Kananmunaa tulee vain o-aikana mulla. Ja tätä limaa tulee siis hölähtäen aina välillä, tuntuu, että pöksyssä on märkää.
BASSE: HCG lisääntyy -> pahoinvointi ja ellotus samalla. Niin, kerro tosiana limoistasi ja kaikesta. Kiitos myös aamuisesta.
OMAT: Siis valkkista tulee ihan kunnolla, pöksyssä kosteeta koko ajan ;). Palelee (no joo, kylmyys muutenkin tekee tän), lämmöt mittaan illalla, kohdunnapukankin voisi kronkkia illala suihkun jälkeen. Ilmavaivat++, jano++, ja KUKA KERTOI ETTÄ KETUTTAA? Minua kanssa ketuttanut ajoittain, ihan PMS-tyyliin (esim eilen, kun kyselin kokeeseen lapselta, ai kauheeta, miten pinna ei kestä) Itkettää, herkkyys tulee heti. ja niin se tulee kyllä aina muutenkin.
Sellaista
ILTIS DPO 3 (max 4)
Jestas, miten paljon tekstiä! Kiva kuulla teistä kohtalotovereista :) Tervetuloa Vauvahaave!
EVE: Kyllä se nyt plussan alku on, usko vaan!
Hassua, miten sitä jää jotenkin teihin palstalaisiin kiinni, vaikka ei edes oikeesti tunneta. Tänäänkin töissä huomasin ajattelevani Eve sua, että ootkohan jo testannu ja miten kävi :) Vaikka en täällä kamalasti kirjoittelekaan (tuntuu, että oon niin vihreä ettei mulla oo mitään infoa antaa) niin seuraan kyllä parikin kertaa päivässä.
TINNERI: Onko ilmavaivat tosiaan ovisoire? Mulla siis sellanen tilanne, että lopetin pillerit aika tarkkaan kuukausi sitten, sen jälkeen parin viikon päästä tuli ekat luomut, seuraavan viikon aikana kolmet(!) menkat (aina siis pari päivää väliä ennen uutta satsia ja joka kerta ihan kunnon vuotoa) ja nyt on menossa kp8 (Jee!En vuoda vieläkään! Kohtahan tästä tulee sellanen kierto, että oviskin ehtii alkaa!). Oviksesta mulla ei ole hajuakaan, pillereiden aikanahan ei siis ovuloi, eiks niin? Auttakaa tyhmää... :)
Nyt sitte olen kummastellu, mitä kropassa tapahtuu. Onko niin, että ovulaation pitäis tunnistaa jotenkin? Söin tosiaan useemman vuoden pillereitä ni oon hiukan pihalla omasta kropasta. Nyt kuitenkin lauantaina (ja eilenkin) oli hirveesti ilmaa mahassa ilman mitään järkevää selitystä ja eilen noustessa sohvalta tuntu sellanen äkkinäinen kipu oikeella puolella siinä, missä kuvittelisin munasarjojen suunnilleen olevan. Kesti ehkä 15 sek tosi kovana ja siitä sit laimeni. Ihan kaksinkerroin menin kun sattu. Mutta siinäpä se. Voiko ovis tuntua tolta ja kestää niin vähän aikaa se tunne? Muita oireita ei oo ollu, ellei eilistä uskomatonta v*tutusta lasketa...
Millasia kokemuksia teillä naiset on ovistesteistä? Oon tehny testejä nyt 5 päivänä ja joka kerta on tullu sellanen pieni haamu. Tänään sitte tein ihan normaalisti taas, niin ei tullu yhtään mitään. Oon käyttäny niitä mammaksin liuskatestejä. Onko mahdollista, että ovis oliskin ollu esim. illalla myöhään, eikä ois näkyny n. klo 16 tehdyssä testissä? Kun nyt ei tosiaan näkyny mitään, ei edes sitä haamua. Aika kummalliselta tosiaan tuntuu, kun en oo sitä ovista bongannu vaan aina sen haamun tähän päivään asti... Vauvan tekoa on harjoiteltu nyt lauantaina ja eilen, eli simpat on kyllä paikalla jos tarvitaan :)
Plussapuhureita kaikille!
Uuve kp8, yk1?
Iltis, hitsinvimpulat yritin ettiä tuolta mun entisistä viesteistä että oonko höpissyt jotain mun limoista oviksen jälkeen, mutten löytäny (pikaisella silmäyksellä) mitään, joten tarkkaa aikaa millon alkoi en osaa sanoa, mut kokoajan tälläkin hetkellä on jonkinverran vuotoa, välillä enemmän välillä vähemmän, semmosta kosteusvoidemaisen valkoista, paksua mut kuitenkin suht juoksevaa. Mimmostas se nyt sulla olikaan... hitsi kun ei ole toista sivua auki ja on niin kiire ettei kerkeä availemaankaan, äää. Mutta siis se jatkui kuitenkin ovulaatiosta etiäpäin, ns kuivankauden aikaan, välillä kyllä on ollut niitä kuivempiakin hetkiä :) Sehän on toooooooosi hyvä merkki jos valkkaria tulee ovulaation jälkeen, näin oon ymmärtänyt! ;-)
Jeeee, kohta tulee kaikille plussiaaaaa : ))))
Eviss JEEE siitä se vahvistuu! rajaa se kuva, vaikka paintilla jos ei oo mitään muuta ohjelmaa? Tai muokkaa vähän kontrasteja jos näkyis paremmin?
Ihan pikkasen omaa namaa, lähinnä iltikselle (joka on tän ketjun ammattitietäjä;) ja tietty jos joku muukin tästä jotain tietää! Stressaa tosi paljon mahdollisuus kohdunulkoiseen, ja kauhukseni luin että siihen kuuluu hartiakivut ?! Mulla siis niska/hartiat olleet nyt tosi kipeät, tosi aikaisemminkin menevät sillon tänne jumiin jne, mutta nyt alkoi todella sitten jännäämään että voisiko liittyä tuohon..
Millon siis on todennäköistä että kohdunulkoinen alkaisi oireilla? Mullahan on kuitenkin ihan pikkuviikot vasta menossa, voisko se jo nyt? Ja mitä muita mahdollisia yleisimpiä oireita on? Mitä tarkoitetaan sillä Hartiapistolla?
Ääh.. kerrankin kun sitä sais olla oikeasti onnellinen niin sitten sitä stressaa jostain tämmöisestä!
.. Huomenna soitto neuvolaan!
Saiskohan eveä jo onnitella ;)
Mikäs tätä vaivaa kun ei taas viestit tule kokonaisina!
Noh,uusi yritys.
ON: tätiä ei ole näkynyt. En tiedä milloin meinasi tulla, toivon mukaan ei kovin pitkitä tuloaan kun kierrot on ollu nyt niin tasaisesti 28-29 päivää. Hohhoijaa..
Lumikki kp 30/28-29
mulla ainakin on ovisten alla ilmavaivoja, pääkipua ja mitähän muuta olikaan oireina ja muistaakseni joku muukin täällä mainitsi samoista oireista. Ja nyt nuo molemmat vaivat ovat tulleet taas kiusaamaan näin ajankohdan alla. Itse olen kans vastikkään pillerit lopettanut ja nyt viimeisimmät menkat olivat toiset luomumenkat joten olen saanut muistella noita ovis oireita. (nyt tuli n.3v vuotta syötyä ja sitä ennen oli n. vuoden tauko).
Hienoa evis loppu viikosta varmasti jo kunnon viiva testissä.
-tinneri ja nyt tekeen loppukiri tähän työpäivään
ei vieläkään kärsi istua, plääh. kerroin äidille ja hänpä ei näin äkkiseltään ollutkaan kovin iloinen. Kuulemma syystä että olen yksin. Tosi pettynyt olo, mutta ehkä hän muuttaa mielensä kun tässä keskustellaan asiasta enemmän jne.
Sen jälkeen kun ostin uuden läppärin mis on windows 7 niin en ole päässyt tekee noille kuville mitään. onko kellään samaa ongelmaa?
Elkää onnitelko vielä, hih, katsotaan huominen testi, nyt illalla en taida enää testata tai sitten testaan hih.
Sorry tätä omaa napaa tänään koko ajan. yritän huomenna paneutua teihin muihin.
Basselle, klinikalta sanottiin, että joskus varhaisultran tietämillä eli vk 7 saattaa oireilla kohdun ulkoinen. Hartiapisto on kai se yleisin oire ja tietty jos repii munasarjaa jommalta kummalta puolelta. Hartiapisto on niin kuin että pistää kovaa hartiaan, hehehe. Ei kai sulla ole mitään sellaista oiretta?
Ja taas lepäämään.
VAUVAHAAVE: Kiva kun meitä uusia tupsahtelee tänne usemapia, ei tarvii yksin olla uutena yrittäjänä joukossa! :)
EVIS: Mä niin jännään sun puolesta, mutta aika hyvältähän tuo jo kuulostaa. Toivottavasti kohta saadaan ihan virallisesti sua onnitella!
Loppuun vähän omaa: Täällä on siis mahdollista ovista hyödynnetty päivittäin ja toivotaan että se tulosta tuottaisi :) Pari viimepäivää on ollu aikamoista tunteiden vuoristorataa, pienetkin asiat on saanu mut raivon partaalle ja sit taas toisena hetkenä yhtä hymyä. Voi mies parkaa.. ;) Lisäksi koko ajan paleltaa ja väsyttää, puuhh. Antakaas nyt hei vinkkejä, mitä testejä tuolta mammaksi-sivulta kannattaa tilata? Mitkä ootte todennu hyviksi?
kp 16-28/35
Tulipa taas tyhmyyttään testattua jo nyt, kp 22/30-32!! Ja tottakai sieltä nega tuli, eihä siinä viel vois mitää näkyäkkää! Ankara pettymys, mut tyhmä mikä tyhmä!:)
- kaikille ihan tasapuolinen murina ;). Jotenkin alkoi suippaa yhtäkkiä kaikki, sellainen "nytmäenkestäenäämitäänjapiste"-fiilis alkoi illalla, nyt alkaa laantua. Onneksi. Mies harkoissa, lapset nukkumassa ja minä itseni kja teekupin kanssa, loistavaa ;).
UUVE: Pilsujen aikaan ei ovuloi, se on tosi. Joissan oillereissä voi ovuloida, mut harvassa ne on. Oviksen aikaan voi tulla kovaakin kipua, paikantuen juuri toiselle puolen vatsaa/nivusen suuntaan, säteillen selkäänkin. Myös ilmavaivat, ärtymys, herkkyys, päänsärky (tulee usein ennen ovista ja just sen aikaan) ja ellottava olo kuuluvat ovikseen. Nää kestää päivästä muutamaan päivään, sit pitäs laantua ainaki hetkeksi. Tsemppiä yritykseen!! Ovistikut kyllä yleensä infoaa ovisksen (24-48 tuntia enen ovista), eli LH-huippu on noin 2 vrk, yksilöllisesti, eli kyllä huomaat, kun se testi on plussa. Jatka testaamista, noi kivut voi olla munasolun kehittymiskipuja, kierron pv:t viittaa siihen, ja kivut.
BASSE:NO HITSI. Mulla se on just sellaista voidemaista, ihan oviksesta saakka ollut, iik. Ja tuntuu, että pöksyt on kosteena koko ajan... piina alkakoot! Kohdunulkoinen oireilee usein vata yli 6 viikolla, kun alkio alkaa kasvaa niin isoksi, että sen koko aiheuttaa oireita pienessä munajohtimessa tai ns väärässä kohdassa kohtua. Tavallisimmin munajohtimessa. Jo viikolla 5+ voi lääkäri todentaa, onko raskaus kohdussa, silloin ulee sikiöpussi ainakin esiin, yleensä myös ruskuaispussi, sikiökin, yksilöllistä tämäkin. 6+ kannattaa varata ultra, siitä näkyy sikiö ja sykekin :). Ulkoinen raskaus oireilee just kipuina ja myöhemmin voi esiintyä hartiapistosta, sillä EI tarkoiteta lihasjumi-tyyppistä tilaa, vaan se tuntuu erilaiselta. Joskus ovisaikaankin voi tulla, kun verta valuu pienimäärä vatsaonteloon. Hengittäminenkin tekee silloin kurjaa.
EVE: No just noi äidit on tuollaisia. Tuon vuoksi on pare, että minäkin olen hiljaa. En toivo ja tahdo kuulevani, että "kannattaako se nyt enää, miten reuma ja mitä jos vauvallekin tulee taas reumatekijät ja miten sinä kuvittelet jaksavasi ja miten kun mieskin on töissä, niin miten selviätte jne jne!" Ja ei yhtään siinä tokaistessaan kuitenkaan halua kuulla ja nähsä näin: Kuinka upeeta on saada uusi vauva/ lapsi, olla kotona myös muitten lasten kanssa, antaa aikaa lapsille, harrastuksilleen ja koululle, auttaa ja elää nyt rauhallisemmin raskausaika, vauva-aika jne. kun ei ole toista 1v4kk ikäerolla. NYt lapsille tarvii antaa aikaa. Piste. Parempi, etten tosiaan mainitse tästä jutusta mi-tään äidilleni. Ei ne ajattele, kun laukoo asioita. Niitä on niin helppoa laukoa omalle lapselle. Pää pystyyn vaan :).
Testaa nyt vielä ees LH-testillä ;). HUomenna viiva on jo selkee. Mitä sun äiti, näkikö se sen viivan?
Testaajille peukkuja!!!
Omassa itsessä ei uutta, vihlomista ja tissijuilintaa, valkkaria tulee edelleen. Väsyttää. Normiolo ;).
ILTIS kp 21 ja DPO 3 (max 4)
Sori et tälleen vaan sivuutan kaikki muut, on ruvennu selkä temppuilee tän päivän kuluessa itelläkin, ettei pitkiä pätkiä pysty istumaan tässä tuolissa..
Yritin lukea tosta hartiapistosta, kun on niin hirveen vaikea sanoa et onko tää kipu pistävää, kun se nyt on vähän kaikkia ja siltävälillä, mut toivon/uskon kuitenkin että ois vaan mennyt pahemman kerran jumiin... lueskelin että tossa on usein oireena, että hengittäessä pistää, ja ei oo mitään semmosta + että pistäminen ois tosi kovaa, ei oo semmostakaan, enemmän vihlovaa ja jomottavaa ja semmosta.. tulis nyt se kutsu sieltä fysioterapiasta !
Uskon että äitis leppyy pian Evis, onhan se raskaampaa yksin kuin yhdessä, mutta onhan sulla kuitenkin paljon ihmisiä tukemassa, se on tärkeää. Mitä mieltä se on aikaisemmin tuosta asiasta ollut? Onko sen kanta siis muuttunut jotenkin?
Mulla on vista.. tosta seiskasta en tierä mittään :-(
Tee nyt ainakin ovistesti vielä tänään!! HALOO!! :D
KUva etsitty netistä...surkeeta uteliaisuutta :D Mutta kun pitää saada tietää.
Iltis
Nii, siis tää on plussa ;) Olen vakoillut netistä kertomuksia. Haa.Mihin se kuva nyt hävis...apua
Palstoja luettu ja nyt kirjoitankin itse tänne. Saako liittyä seuraanne? Jännää. Mulla on yksi lapsi, mutta ikä alkaa painamaan, niin toista haaveilen hänelle kaveriksi. Yritystä on ollut 3 kertaa ennen tätä nyt vielä kesken olevaa lukuun ottamatta. Mulla oli kp 11 ovulatio ja harrastimme vauvantekoa silloin samana iltana, vain kerran.
Nyt on dpo 3 vasta. Kierto voi olla 24-28 välissä ja oviksen olen kaikilla kierroilla bongannut.
Oireita ei kai ole vielä, kylmä, mutta niin on kelikin. Täti tullee ensi viikon puolessa välissä sitten tai tietenkin mieluummin ei tulisi.
joo about tollanen. Tai tää viimeisin minkä tein tänään ip oli tollanen, aiemmat vähän vaaleammat. Toivottavasti huomenna tulee kunnon viiva tai edes jotain. ja toiv tää ruoto jo parempi.
palataan taas siskot ja taidan vielä tehdä yhen testin enenn nukkumaan menoa.
Jansku, hyvä että ovis on hyödynnetty, nyt voi "rauhottua" ja odotella testipäiviä ;-) Paljon paljon plussa onnea! Mä itse oon tilannut mammaksin liuskoja, ne on niin halpoja, eipä oo vääriä haamuja näyttänyt koskaan, ainoo miinus niissä on että on aika pieniä, mutta näkee kuitenkin viivat, ei siinä :-D Niin ja itte kauheena testailijana niin tilannut niitä herkkiä, koska voi sitten aloitella testaamissa jo aikaisemmin.. :-D
Toivoton, vielä on aikaa, kyllä se plussa sieltä tulee :) Pidän sormen ja varpaat sulle pystyssä. :) Mitkä dpot menossa?
IIILTTIISSS : )) Toi voi merkata vaan hyvää jos mullakin sitä samaa + monella muulla kun palstalta lukenut :) IIkkkk! Ehkä mulla ei sitten ole hätää /toivotavasti vielä ton asian kanssa, turha kai sitä on stressata (helpompi sanoa kuin toteuttaa), kun selvitys on mahdollista vasta myöhemmin. Ehkä tää kipu on vaan jotain jumeja, uskosin näin, eilen vaan tulisi semmosia ihmeellisiä viiltopistoja niska-käsi-pää välille, huhhuh.. Onneks ukko hieroi vähän eilen, se kyllä auttoi.
Tervetuloa Pris! :) Aina yhtä mukavaa kun tulee uusia mukaan, se meinaa aina vaan enemmän plussia ;) Minkä ikäinen lapsi sinulla on ennestään? :) Onnea tähän kiertoon!
Eviiissss toihan on sit jo ihan selkee ! JEE! Oottelen sun aamukuulumisia! Paranemisia ruholle, ja halauksia aamuun.
-Pikku Basse
Ruusunpuna, testaa pian! Huomenna?? Ootan innolla plussaa sulle!! Mikä dpo sulla on menossa? Vai tiedätkö?
Minny kiva kuulla susta, ja että oot "elossa" : )
Alkukierto on itsekullakin vähän hiljaista kirjottelun osalta, mut loistavaa että oot uudella innolla taas mukana! :) Sulla oli niin kurja toi viivan katoamis homma ettäh.. ei sitä toivois kellekkään.
tuutuli, vahva tunne on jo puoli plussaa! ;) pidän sulle peukkuja, miten meinaat jaksaa perjantaihin asti odottaa?! hihi.
Lumikille paljon toivoa ja positiivisia tuulahduksia, myös tädin karkotetta ja paljon halauksia ! Toivotaan että tulee plussaa tikkuun, ja täti pysyy poissa. Siihenhän on enemmän kun mahdollisuuksia, jos oot testannut ei-herkällä testillä ja vielä on edellisissäkin raskauksissa viivat tulleet myöhemmin!
Evis; En usko että se on mikään viivanpaikka, jos sen selkeästi näkee, ja se on ollut monessa monessa testissä, sitä ei ole ollut ikinä ennen, ja se vahvistui (?) sillon yhessä vaiheessa jaja.. jos ovistestikin näytti suht vahvaa viivaa niin mitä muuta se voi olla? se on vaan hei etana, ei pikajuoksija ;) Annoin muuten masuasukille väliaikais nimen, Nappi! (avain onneen, napin avaus.. nappi.. emt, on söpö ja ytimekäs, pieni ja suloinen.) Voihan selkä taas minkä sulle teki ! Oon tässä miettinyt ja kauhistellut jo valmiiksi et miten me selkä rampat pärjätään kun semmonen monen kilon massu painaa etulootasta! mut se on sit sen ajan murhe.. ;) Toivottavasti panadolista ois ees jotain apua! Lämmin pusseja selän päälle ja rennosti nyt vaan, toivottavasti äiskä tulee auttelemaan koirien kanssa, että saat levätä ja selkä paranis mahd nopeasti. Halauksia!
Ninnimari, Määää en ooo menosss mihkäääää! ;) Tai oon mä jo tuolla odottajien puolellakin, mut täytyy myöntää että tänne on jotenkin helpompi kirjotella, luontevampaa kun kaikki ollaan jo jotenkin "tuttuja" jne, juurrun sitten sinne kun te sisaret tuutte mukkaan ;) Voi sinu hammasta, varmaan vihloo ihan riittävästi ? Ompa tyhmä kun meni tolleen katkeemaan.. ittestäänkö vai kolautitko vai miten? :-O Mä vihaan hammaslääkäriä...... En pelkää piikkejä tai kipua tai mitään, mutta tulee aina kamalat krampit leukaan ja tuohon noin, että yritä siinä sitten itkemättä olla välineet suussa. Okei, ei tainnut auttaa, sori :'D Paljon tsemppiä ja halauksia!
Helene, Mä oon käsittänyt että puikkoteteissä ei ois mitään muuta eroa kun se että niissä on se kuori, sen sisältähän löytyy samanlainen liuska? Kuorissahan saattaa vielä se "kupu" (jos niissä on) heijastaakkin jotain, mut liuska on mun mielestä taas luotettavin. : ) Mut näitä mielipiteitä on niin monia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.
ON: Aamukahvi etoi, muutenkin koko aamun vähän huono olo, hiiiitsi. Selkäranka kipuilee ja väsyttää, pitäs jaksaa tehdä tukkukaupalla kotikokeita ja tehtäviä, ja vielä ois töitäkin toisen ammatin puolesta tällä viikolla. Voihan.. :'D