Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja miten lähestyisin tytön eskari kavereiden vanhempia?

Vierailija
25.10.2010 |

Eli siis tyttöni kaipaa kavereita. Naapureissa on kyllä leikkiseuraa muttei ihan samanikäistä. Tarhassa menee ihan hyvin ja yksin ei siellä ole. Yhden lapsen äidille soitin tässä syksyllä ja esitin toiveen jos hänen tyttönsä voisi tulla meille leikkimään. No tuo äiti ei innostunut, sanoi vaan että heillä on kiireitä tms ja ei oikein tiedä menoistaan. Nyt olen vähän lannistunut tuosta vastaanotosta ja en oikein uskalla kenellekään soittaa. Mitä tässä kannattas keksiä?

Mitään selkeää kaveria ei siellä tarhassa ole mutta samojen tyttöjen kanssa useimmiten leikkii. Vai annanko asian vaan olla, ehkä sitten kun saa oman kännykän niin voi alkaa itse soittelemaan? Miten te muut olette toimineet?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ikionnellinen jos joku soittais ja sopis kaverikyläilyä.(ton äidin asenne oli vaan semmonen ett mitä mulle soittelet). Ehkä mulla oli vaan huono onni ja yritän muihinkin ottaa yhteyttä. AP

siis tyyliin, voisiko teidän Iida JOSKUS tulla leikkimään...?

Muutenkin: älä soita, vaan ota asia esille, kun näet jonkun äidin siellä päiväkodilla. Jos joku "kasvoton" ihminen soittaa, ei hevin tule sopineeksi lapsen kyläilystä, jos ei heti edes muista, kuka se soittaja olikaan.

-4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän