Teea 39, ei millään löydä miestä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30
Tavis miehet on vähissä taviksen näköiselle naiselle.
Kommentit (23)
Saahan sitä olla ihmisellä liian korkeat standardit mutta aina ei löydä sellaista korkeatasoista miestä jokaiselle naiselle :-)
Tuo on normi nirso nainen jolle ei kelpaaa samantasoinen mies. Sen takia ei miestä löydä koska pitää olla komea top 10 mies.
Vain suomalaiset naiset tulee iltalehteen valittamaan ettei miestä löydy. Suomessa nirsoimmat naiset maailmassa.
juttu on vain tilaajille joten vaikea sanoa onko jokin hyvä (ja liiankin tuttu) syy sihen että kuvassa ei näy vartaloa kaulan alapuolelta.
Huvitti kun luin tuon artikkelin, niin itse on ihan helvetin pinnallinen, mutta mies ei saa olla pinnallinen. " -Olen pikkutytöstä asti halunnut olla miehen omaisuutta", sitten lukee, Teea ei voi sietää että toista ihmistä yritetään hallita. Omien sanojen mukaan jopa kaupassa kosittu pariin otteeseen ja kaikki kuulemma ihastuu. Todellisuudessa keskinkertainen nainen jolla liian isot luulot itsestään
Ei pahalla, mutta olen 35-vuotias mies ja tuo Teea voisi mennä äidistäni, vaikka on vain muutaman vuoden vanhempi.
Miksi näille harhaisille narsisteille aina annetaan niin paljon palstatilaa?
Teea on vanha ja läski. Jolla on typerä nimi.
Mistä on syntynyt sellainen käsitys, että jokaiselle pitäisi löytyä kumppani? Ei löydy, eikä ole koskaan löytynytkään. Aina on osa jäänyt ilman.
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla ihmisellä liian korkeat standardit mutta aina ei löydä sellaista korkeatasoista miestä jokaiselle naiselle :-)
Eikä ole mitään viitteitä siitä, että Teea sellaisen edes ansaitsisi. Alfanaaras my ass. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattais olla Susanna Penttilän näköinen nainen niin saanti olisi varma.
Mieluummin tuo kuin Penttilä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta olen 35-vuotias mies ja tuo Teea voisi mennä äidistäni, vaikka on vain muutaman vuoden vanhempi.
Hän on kaunis ja ikäisensä näköinen. Kunnon meikit vaan naamaan niin sinäkin läähättäisit perään.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Tämä selittääkin kaiken. Yhäri deittipalstojen ongelmajäte.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun luin tuon artikkelin, niin itse on ihan helvetin pinnallinen, mutta mies ei saa olla pinnallinen. " -Olen pikkutytöstä asti halunnut olla miehen omaisuutta", sitten lukee, Teea ei voi sietää että toista ihmistä yritetään hallita. Omien sanojen mukaan jopa kaupassa kosittu pariin otteeseen ja kaikki kuulemma ihastuu. Todellisuudessa keskinkertainen nainen jolla liian isot luulot itsestään
Kuulostaa vähän jakomielitautiselta, ensin haluaa olla jotain muttei sitten kuitenkaan. Eiköhän ne miehet pakene
Aika hirveä nainen, ei ihme ettei löydy.
Ihan normaalipainoiselta näyttää, mutta aika vanhan näköinen ikäisekseen naamasta.
Kannattais olla Susanna Penttilän näköinen nainen niin saanti olisi varma.