Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pidätyskyky katos sairaalassa

Vierailija
22.06.2026 |

Leikkauksen jälkeen rakon tyhjentäminen ei meinannut onnistua ensin millään. Sitten antoivat jotain lääkettä ja kun se rupes vaikuttamaan niin havahduin vaan siihen että pissaa tulee. Sit tuli vähän komplikaatiota ja joudun jäämään sairaalaan aiottua pitemmäks aikaa. Kastelin sängyn kerran aamulla ku unohdin ettei ollu enää vaippaa, mutta sen jälkeen hoitajat huolehti, ettei tilanne uusiudu. Nyt mä heräilen päikkäreiltä ja yöunilta vaippa märkänä eikä mitään muistikuvaa että olis ollu ees pissahätää. Korjaantuuks tää itekseen vai mistä kyse? Eli pitäiskö huolestua tai tehä jotain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies eli minkälainen toimenpide? Itsellä (miehenä) lähes samanlaiset ongelmat eturauhasen höyläyksen jälkeen. Jos en käy vessassa silloin kun siltä tuntuu, niin kohta se on/oli housussa. Pikkuhiljaa tilanne alkanut paranemaan (varulta käytän vielä housuvaippoja esim. kauppareissulla.).

Soita osastolle ja kysy/kuvaile ongelma. 

.....

Äidin kuoleman jälkeen (jo 6 vuotta sitten) olin paniikissa. Huomasin, et joudun käymään vessassa N kertaa, esim. ennen pankkiinmenoa. Söin silloin Propralia ja huomasin, et ne vessakäynnit väheni. Söin sitä "kuuriluonteisesti", tilanne rauhottui ja ajoin sen alas. Jos on matala leposyke jo normaalisti, niin tuo ei varmaankaan käy. Joku muu lääke voi auttaa (salpaaja, millä sykettä ja verenpainetta laskeva vaikutus on pienempi).

.....

Ja sitten, tuo yo. on vain minun kokemus, ei mitään "yleistä faktaa".

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu eturauhasesta ku ei sitä oo. Tiedän kyllä että virtsaumpi on vanhempien miesten tauti, mutta voi se näemmä kiusata naistakin anestesian jälkeen. Mietin tässä, että voisko tää vastakkainen vaiva johtua lääkityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän