Olen Päivi Räsäsen kanssa tismalleen samaa mieltä kaikesta.
Enkä edes ole mikään uskis. Enkä kuulu mihinkään puolueeseen. Viime vaaleissa äänestin kokoomusta.
Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (166)
"MKyllä se kuuluu heteroparin oikeuksiin saada kirkollinen vihkiminen kun taas homoille se ei kuulu! Homot menkööt maistraatissa vihille ei siinä kenellekään tarvi sukupuolista suuntautuneisuuttaan selitellä. Mäkin menin maistraatissa naimisiin eikä mun tarvinnut kenellekään selittää olevani hetero :D"
Nythän maistraatissa EI voi mennä avioliittoon. Voi vain mennä rekisteröityyn parisuhteeseen, joka sitten kaikissa papereissa toitottaa OLEN HOMO. Vaikka ei haluaisi kertoa kenellekään homoudestaan.
kyllä minunkin mielestä pitää estää sellainen mikä on ihmisille turmiollista. en halua, että varkauksia ja pahoinpitelyjä ja pedofiliaa tullaan koskaan hyväksymään. en myöskään sitä, että eletään homosuhteissa ja kasvatetaan siinä lapsia homoiksi myös. en toivo kenelekään mielenterveysongelmia siitä, että joskus huomaa eläneensä väärin.
olen ehdottomasti vastaan vääryyden siunaamista kirkoissa.
ja olen sitä mieltä, että arkkipiispa saa erota, koska ei tunne Raamattua.
Voi vain mennä rekisteröityyn parisuhteeseen, joka sitten kaikissa papereissa toitottaa OLEN HOMO. Vaikka ei haluaisi kertoa kenellekään homoudestaan.
kyllä minunkin mielestä pitää estää sellainen mikä on ihmisille turmiollista. en halua, että varkauksia ja pahoinpitelyjä ja pedofiliaa tullaan koskaan hyväksymään.
Toisin kuin varkaudet, pahoinpitelyt ja pedofilia. Nämä tallukat jotka ei tätä tajua ei ilmeisesti ikinä lopu.
jo ennen kristusta. "Jos mies makaa miehen kanssa se on kauhistus", tuomitsee Jumala. Silloin on ihan sama mitä papit ja kirkot sanoo, oikea sana on Raamatussa. Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia todellakin, homot voivat muuten vaan vapaasti rekisteröidä suhteensa. Tämäkin Raamatun kirjoitus pätee niin hyvin tähän päivään: "Tulee aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee" 2 Tim. 4:3. Niinpä, eihän se ole mukavaa toimia rajoitusten mukaan.
Hän on taantumuksillinen.
Hän vastustaa hedelmöityshoitoja kaikilta koska ne ovat raamatun vastaisia.
Hän ajaa lasten oikeuksia eväämällä oikeuden lapsiin lapsettomille.
Hedelmällisyydestä kärsievien osuus on kasvussa. Ja tällainen kukka-hattu täti jolle on riittänyt raskaaksi tulemiseen neitseellinen siitos on pelottava esimerkki tarustojen väärinkäytöstä.
mutta kyllä av-mammat ovat kiivastuneet
joten ilmoittaudun myos Päivi Räsäsen kaltaiseksi ajatusmaailmaltani
Päivi Räsänen hyväksyy hedelmöityshoidot vaan heteropareille, lapsilla pitää olla sekä isä että äiti. Missään kohden raamattu ei kiellä hedelmöityshoitoja. Jumalan ihmeet voivat tapahtua myös ihmisten käsien kautta.
pakottavaa tarvetta mennä naimisiin kirkossa ja saada siunausta. Yhä useammat hoitavat sen maistraatissa tai kirkossa vain kirkkoympäristön vuoksi.
Jotkut taas nimenomaan haluavat siunauksen avioliitolleen Jumalan silmien edessä.
Pointti ei ole lakiasiat vaan se uskonnollinen puoli.
Miksi heteroilla on pakottava tarve päästä naimisiin? No lain kannalta ihan hyväkin, voivat periä toisen ymsyms. Millä tavalla homojen rakkaus toisiaan kohtaan eroaa heteroiden rakkaudesta? No okei, he ovat samaa sukupuolta, mutta muuten? Monet homot uskovat Jumalaan, joten kait heillä nyt on oikeus kuulua kirkkoon ja saada tasa-arvoista kohtelua?
joku voisi linkittää tämän Räsäselle niin hänkin näkisi millä tasolla suomalaislasten äidit keskustelee...
Räsäsen ajatuksia kannatan minäkin. Vaikka en perustakaan ajatuksiani välttämättä Raamattuun. Ihan muutenkaan en hyväksy homojen avioliittoa tai adoptio-oikeutta. Sydämen ääni vaan sanoo näin.
Syyttäkää mua ihan vapaasti mutta mulla on oikeus tähän mielipiteeseen. Aivan kuten teilläkin on, jotka kannatatte homoille avioliittoa, lastensaantioikeutta jne.
mulle homojen pariutuminen ja esim. siviilivihkiminen on yks lysti, mutta kirkollista vihkimistä en heille hyväksy. en myöskään adoptio-oikeutta.
meidät on luotu kahdeksi sukupuoleksi syystä, ja jos pariskunnalla, vaikka kuinka paljon toisiaan rakastavalla, ei ole edes hypoteettista mahdollisuutta saada lasta ns. luonnon keinoin, ei tätä mahdollisuutta adoptiolla tule heille antaa.
ja olen sitä mieltä että mulla on tähän mielipiteeseen täysi oikeus ilman syyttelyä ahdasmieliseksi ja kapeakatseiseksi.
ei ole edes hypoteettista mahdollisuutta saada lasta ns. luonnon keinoin, ei tätä mahdollisuutta adoptiolla tule heille antaa.
Lapset jätetään lastenkoteihin ja ilman vanhempia? Koska ei niillä lapsettomilla ole edes hypoteettista mahdollisuutta saada lapsia, jos ei ole värkkejä. Vaikka kohtu poistettu jostain syystä. Tai simpaton siemenneste.
paivi rasanen tuntuu hieman rajoittuneelta...
Pidätkö itse kaikkia maapallon ihmisiä samanarvoisina? Mitä helkuttia niitä homoja pitäisi pitää sen parempina kuin onkaan?
Johan sitä on Suomen maassakin ihmisiä joita ei todellakaan pidetä samanarvoisina kuin muita ihmisiä!
Eikä kaikki nosta itsestään tuollaista haloota kuin homot. Vrt. maahanmuuttajat, lestadiolaiset, huonommin palkatut ihmiset, kotiäidit, romanit jne.. Niistä väestöjä kyllä löytyy joita EI arvosteta samanarvoisina kuin joitain toisia. Lestatkin voisivat nousta jo hakeen oikeutettuaan arvostusta.
Räsäsen kanssa olen täysin samaa mieltä. Huippu nainen!
keksii vaatia tasa-arvon nimissä avio-oikeutta...kristillinen vihkiminen on kristillinen instituutio NAISEN ja MIEHEN välillä eikä kuulu homoille! Tässä ei ole kyse homovastaisuudesta vaan siitä mitä voidaan kristinuskossa sallia ja mitä ei. Ihan kaikkea ei tarvi sallia...
Ai niin, tehän luulette että kaikki muuttuvat homoiksi jos he saavat luvan mennä kirkossa naimisiin! Auts.
Pidätkö itse kaikkia maapallon ihmisiä samanarvoisina? Mitä helkuttia niitä homoja pitäisi pitää sen parempina kuin onkaan? Johan sitä on Suomen maassakin ihmisiä joita ei todellakaan pidetä samanarvoisina kuin muita ihmisiä! Eikä kaikki nosta itsestään tuollaista haloota kuin homot. Vrt. maahanmuuttajat, lestadiolaiset, huonommin palkatut ihmiset, kotiäidit, romanit jne.. Niistä väestöjä kyllä löytyy joita EI arvosteta samanarvoisina kuin joitain toisia. Lestatkin voisivat nousta jo hakeen oikeutettuaan arvostusta.
Taas on kansamme valovoimaisin älypää liikenteessä. Vai oletko kenties parodia idiootista? Kerropas mikä yleinen ja yhtäläinen ihmisoikeus puuttuu vaikapa kotiäideiltä? Jäämme odottamaan.
Koska eivät he kykene edes lisääntymään keskenään. Jos homot menevät keskenään naimisiin, hankkisivat silloin ne lapsensakin keskenään. Miettikööt siinä mihin reikään prinssinakkiaan tunkevat, että siitä siemenestä alkaisi vauvakin kasvaa.
Vai oletko elänyt jossain Lapin peräjankhalla, jos et ole ikinä törmännyt siihen, että kotiäideillä olisi sama arvostus kuin työssä käyvillä?
Pidätkö itse kaikkia maapallon ihmisiä samanarvoisina? Mitä helkuttia niitä homoja pitäisi pitää sen parempina kuin onkaan? Johan sitä on Suomen maassakin ihmisiä joita ei todellakaan pidetä samanarvoisina kuin muita ihmisiä! Eikä kaikki nosta itsestään tuollaista haloota kuin homot. Vrt. maahanmuuttajat, lestadiolaiset, huonommin palkatut ihmiset, kotiäidit, romanit jne.. Niistä väestöjä kyllä löytyy joita EI arvosteta samanarvoisina kuin joitain toisia. Lestatkin voisivat nousta jo hakeen oikeutettuaan arvostusta.
Taas on kansamme valovoimaisin älypää liikenteessä. Vai oletko kenties parodia idiootista? Kerropas mikä yleinen ja yhtäläinen ihmisoikeus puuttuu vaikapa kotiäideiltä? Jäämme odottamaan.
Pidätkö itse kaikkia maapallon ihmisiä samanarvoisina? Mitä helkuttia niitä homoja pitäisi pitää sen parempina kuin onkaan?
Johan sitä on Suomen maassakin ihmisiä joita ei todellakaan pidetä samanarvoisina kuin muita ihmisiä!
Eikä kaikki nosta itsestään tuollaista haloota kuin homot. Vrt. maahanmuuttajat, lestadiolaiset, huonommin palkatut ihmiset, kotiäidit, romanit jne.. Niistä väestöjä kyllä löytyy joita EI arvosteta samanarvoisina kuin joitain toisia. Lestatkin voisivat nousta jo hakeen oikeutettuaan arvostusta.
avioliitosta huolissanne kun homoista puhutaan. Teille homot edustavat persepanoja ja se on se asia, mikä teitä ällöttää. Seksi ja miesten välinen peppuseksi. Suotta haette oikeutusta jostain Raamatusta, lisääntymisestä tai lastensuojelusta jos oikea syy on pohjimmiltaan tämä. Tunnustakaa edes mitä ajattelette. Edes itsellenne.