Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis juma uudet naapurit!!!

Vierailija
01.10.2010 |

Niillä on kauhukakara 5v joka saa tehdä ihan mitä tahansa. Juosta parkkipaikalla, ottaa kädestä muilta leluja mutta hänen lelunsa ovat pyhiä eikä niihin saa kukaan koskea ja vaikka vanhempansa näkevät että lapsi kiusaa muita, eivät puutu MITENKÄÄN.

Nyt kaiken huippu. Niiden pentu repi eilen callunoistani oksia ja sanoin että lopettaisi. Kun ei lopettanut vaan naureskellen jatkoi, sanoin tosi tiukasti että jättää kukkani rauhaan tai poistuu pihaltamme. Sen pennun äiti käveli silloin ohi ja katsoi mua tosi pahasti. Se äiti sitten käveli äsken vastaan eikä vastannut tervehdykseeni!!! Siis suuttui vissiin kun komensin sen hirviöpentua. Mitä tuollaisen kanssa voi tehdä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sunlaiset vanhemmat ovat mielestäni oikeaa pohjasakkaa. Teette lapsia joita ette sitten suuressa itsekkyydessänne ja röyhkeydessänne kuitenkaan viitsi kasvattaa tavoille, ja vieläpä muidenkin ihmisten pitäisi sallia vaikka millainen huono käytös näiltä maailmanvaltiailtanne?!? No, jos te ette kasvata, niin maailma kyllä vielä kasvattaa.

Viisivuotias voi tietenkin (!) ymmärrettävästi hölmöillä vaikka mitä jollei sitä vahdita, pienihän se vielä on, mutta jos se sen mutsi olisi ollut viisas, niin tottakai se olisi hakenut lapsensa pois ja pahoitellut. Olisiko ollut kovinkin vaativaa? Ja sitten jatkossa moikannut ihan tavallisesti. Kyllä normaali ihminen tajuaa kunnioittaa muita ja muiden omaisuutta! Jos haluaa sovun säilyvän.

Ei ole ap:lta todellakaan niuhotusta komentaa mikäli vieras lapsi tulee repimään OMAN PIHAN kasveja tai muuten häiriköimään. Ja ap:han sanoi sille ihan nätisti. Sano ensi kerralla pahemmin!

Meidänkin nurkilla pyörii muutama suoraan sanottuna todella huonosti käyttäytyvä kakara ja komentaako ne niiden vanhemmat niitä koskaan pois pahanteosta? No ei. Ja koska kyseiset lapset ovat jo vanhempia kuin tuossa ap:n tapauksessa, niin ne niiden aiheuttamat harmitkin ovat jo isompia.

Vierailija
2/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni taloyhtiössä yksi äiti oli suuttunut kun anhempani olivat kieltäneet hänen lastaan kiipeämästä pihan hentoihin puihin. Oksat katkeilivat. Tämän lapsen äiti oli tuumannut, että kun ei pihalla ole muutakaan tekemistä. Leikkikenttä olisi noin 200m päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niin rauhallinen pihapiiri muuttui kertaheitolla kamalaksi kun naapurin kolme kauhukakaraa saa mellestää miten haluaa.

Meitäkään ei enää tervehditä, kun olen kehdannut komentaa heidän kullannuppujaan...

Vierailija
4/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites omat lapsenne suhtautuu siihen, siis se jos kiusaa ja vie leluja?

Vierailija
5/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän onnistu jos teet lapselle selväksi mitä teillä saa tehdä ja mitä ei. Samoin jos lapsesi pystyy itse tekemään selväksi että häneltä ei oteta kädestä. Luulisi että lapsi jättää teidät ja teidän lapsenne rauhaan.

Eri asia on sitten että tuskin voit tehdä mitään että naapurit käyttäytyisivät erilailla.

Vierailija
6/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, saitte juuri sellaisen naapurin kuin ansaitsette!

Ottaax päähän kun kukaan ei tartu provoon?

Vierailija
7/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia kasvattaa omat lapset. Itse en jaksa olla tekemisissä tuollaisten kanssa jotka tunkee nenänsä toisten asioihin. Meillä on vähän vapaampaa, lapset saa jopa kulkea ilman että kävelen kädet selän takana valmiina ottamaan vastaan jos kaatuu (niinkuin sinä teet, myönnä pois).

Antakaa oikeesti jokaisen perheen huolehtia itse omien lastensa säännöistä. Ja mikä toikin on että saa parkkipaikalla kulkea. Miksei saisi!!?? Eihän kukaan kaasu pohjassa parkkipaikalta lähde!! Meidän lapset osaa kyllä väistää autoja. Ihme ylisuojelua.

Ja tuollaisen puoli-ilmaisen kukanreuhkan takia en alkaisi vieraille lapsille huutamaan. Ei ihme jos naapuris vähän kummeksuu sua!

Vierailija
8/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku jaksaa itkeä jonkun katkenneen oksan perään. Puut on kiipeilyä varten.

Vierailija
9/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on poikia ap

Vierailija
10/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa oikeesti jokaisen perheen huolehtia itse omien lastensa säännöistä. Ja mikä toikin on että saa parkkipaikalla kulkea. Miksei saisi!!?? Eihän kukaan kaasu pohjassa parkkipaikalta lähde!! Meidän lapset osaa kyllä väistää autoja. Ihme ylisuojelua.

Meidän taloyhtiössä yhden perheen vanhimmalla lapsella on mönkijä ja se todellakin lähtee sillä pihasta KAASU POHJASSA ja revittelee oikein silla tappovekeellään (tappaa vielä jonkun kun ajaa ns. pihatiellä niiden oven eteen)! Taloyhtiöstä on tullut lappu kaikille että parkkipaikalla leikkiminen on kielletty, juurikin koska autoja on naarmutettu yms. ja siellä on sattunut vahinkoja. Koska täällä asuu IDIOOTTEJA jotka eivät komenna lapsiaan. Nämä lapset saavat tehdä ihan mitä niitä huvittaa. Repivät uusia istutuksia, "maalaavat" autokatoksia marjoilla, naarmuttavat autoja, laskevat skeittilaudalla istuen parkkipaikkaa alas. Ei niitä nää ja sitten kun komentaa niin on ihan tyhmä... *huoh*

Vierailija
11/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kukkasia saisin raivarit!

Vierailija
12/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia kasvattaa omat lapset. Itse en jaksa olla tekemisissä tuollaisten kanssa jotka tunkee nenänsä toisten asioihin. Meillä on vähän vapaampaa, lapset saa jopa kulkea ilman että kävelen kädet selän takana valmiina ottamaan vastaan jos kaatuu (niinkuin sinä teet, myönnä pois).

Ja tuollaisen puoli-ilmaisen kukanreuhkan takia en alkaisi vieraille lapsille huutamaan. Ei ihme jos naapuris vähän kummeksuu sua!

"kaikkea saa tehdä mitä haluaa"- lapsesi päälle. Varmaan syyttäisit siitä pelkästään autoilijaa. Saahan hellantuuteli teidän lapsi tehdä mitä tykkää, muut väistäköön tieltä. Ja jos naarmuttaisi jonkun autoa niin sanoisit varmaan että "sehän on oikein oivaillinen paikka piirruksille tai miksi parkkeeraavat autojansa pihoihin, ovathan ne meidän Petterin tiellä".

I-n-h-o-a-n tällaisia vastuuttomiaaikuisia josta koko pihapiiri saa kärsiä.

Vierailija
13/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stana jos joku repis mun kukkasia saisin raivarit!

tulen ja revin kukkkasesi

ja en ole edes 5v

Meillä oli ongelmanaapuri koska heidän muksut juoksentelivat parkkipaikoilla jopa iltamyohään, kun minun muksut olivat jo nukkumassa

Vierailija
14/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia kasvattaa omat lapset. Itse en jaksa olla tekemisissä tuollaisten kanssa jotka tunkee nenänsä toisten asioihin.

Antakaa oikeesti jokaisen perheen huolehtia itse omien lastensa säännöistä.

Voi jospa kasvattaisitkin etkä antaisi elää ku pellossa. Etkä antais jälkikasvusi työntää nokkaansa toisten gallunoihin. Huolehdi ihan rauhassa säännöistäsi, sitten kun sellaiset saat laadittua lapsillesi.

Terveisin: puoli-ilmaisen kukanreuhkan korvaamista odottava (ei kuitenkaan ap, vaan kaikkiin teihin "meidän nicojanicajanijessicasaatehdämitävaan" -perheisiin niin KOVIN KYLLÄSTYNYT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi