vanhojentanssipuku
Mistä pääkaupunkiseudulta edullinen, mutta kaunis vanhojentanssimekko? SUOSITTELE LIIKETTÄ, KIITOS!
Kommentit (16)
Kiiltävää taftia, korsettimainen rypytetty yläosa ja alaosa runsas halternerc eli kiertää lenkki niskan takaa. koko 38-42, kinnityksellä voi pelata aika reilusti, itse olen 165 cm ja puku on korkkareiden kanssakin aavistuksen pitkä.
VÄRI MIELELLÄÄN KELTAINEN,PUNAINEN TAI LILA
Mekot ovat edullisia ja toimitus nopea.
myytävänä tyttären ihana merenvihreä (sinivihreä) puku kokoa 36. Mukana vannealushame. Saat 100 € ja aina voi myydä edelleen
tuo tyttäresi puku.Meillä toiveena jotain tummanturkoosia/sinistä pukua 170 senttiselle hoikalle tytölle. Vieläkö se on myymättä?
Ne ovat karmeita, hankala saada sileäksi, kankaat heikkoja, saumat miten sattuu. Niissä laatu vaihtelee mielettömästi.
Järvenpäässä on Zazabellan liike ja jossain Pitäjänmäessä Juhlapuku Bella, ainakin niissä on sut edullisia asuja.
Helsingistä Minnaliisan putiikista.
Oli hyvä,asiantunteva palvelu ja hinta kohdallaan. Nyt saimme puvun vannehameen kanssa hintaan 365 e. Se vielä teetetään mittojen mukaan.
Suosittelen muillekin!
etsin pukua kokoa 38-40. kerroppa lisää puvustasi väri ym. hinta? T:Ansku
Jos vanhojenpäiväpukuun käytetään jo lähes 400 euroa + tietysti kampaaja + ammattimeikkaaja + mitä muuta vielä, niin eipä ole paljon eroa enää häävarustuksen kustannuksiin.
Ai niin, mut naimisiinhan voikin mennä vaikka kuin monta kertaa mut vanhojenpäivä on vaan kerran, eiks je?
Helsingistä Minnaliisan putiikista.
Oli hyvä,asiantunteva palvelu ja hinta kohdallaan. Nyt saimme puvun vannehameen kanssa hintaan 365 e. Se vielä teetetään mittojen mukaan.
Suosittelen muillekin!
Okei. Mulla hieman eri käsitys vissiin edullisesta...
Jos vanhojenpäiväpukuun käytetään jo lähes 400 euroa + tietysti kampaaja + ammattimeikkaaja + mitä muuta vielä, niin eipä ole paljon eroa enää häävarustuksen kustannuksiin. Ai niin, mut naimisiinhan voikin mennä vaikka kuin monta kertaa mut vanhojenpäivä on vaan kerran, eiks je?
Voihan sitä ajaa Ladalla Volvon sijaan, oma valinta.
koko 36, taisin laittaa tuonne ostaa ja myy palstalle. laita viestiä niin laitan kuvan puvusta jos koko ja hinta sopii
myynnissä ja sopii 170cm (pituutta voi säätää helman buffeja avaamalla). Mun ilmoitus pitäisi löytyö ostaa ja myy palstalta, laita viestiä niin jatketaan juttua!
minkä kokoista kaipaat?