Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40 vuotta se ikä kun alkaa krempat jos ei ole muuttanut vielä

Vierailija
28.04.2025 |

30 vuotiaana elämäntyyliä?

Eli päihteitä ja roskaruokaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vasta kun täytin 65v.

Vierailija
2/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69 v. nainen eikä ole mitään kreppaa vieläkään ilmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi 58v:nä loukkaantumisen jälkeen.

Ei tosin vauhtia hidasta

Vierailija
4/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se alkaa, varsinkin jos olet ollut koko ikäsi ylipainoinen. 

t. Läski 4-ever

Vierailija
5/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kremppaa? Jotain kipujako?

Vierailija
6/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se noin nelikymppisenä alkoi pikkukrempat vaikka elämäntyylissä ei ole ollut varsinaisesti vikaa koskaan.

Olen ollut aina hoikka, liikunnallinen, tupakoimaton, alkoholia vain kohtuudella, syönyt hyvin ja terveellisesti, mutta myös nauttinut elämästä kieltämättä mitään kokonaan.

Pikkukrempat on lähinnä rikkinäisiä niveliä käsissä, kolotusta milloin missäkin, näkö muuttuu jne. Moni asia on fyysisen työn tuomaa kulumista jolle ei oikein mitään voi, lääkärissäkään ei ole tarvinnut käydä vuosiin eli sinänsä kaikki hyvin, pikkujuttuja.

Vierailija
7/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 45 eikä ole minkäänlaista kremppaa. Harrastan korkean intensiteetiin liikuntaa 3 tuntia viikossa ja syön vähähiilihydraattisesti. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
8/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko elämäni syönyt myös "roskaruokaa", mutta kohtuudella, joten ei ole ylipainoa. Olen myös ollut koko aikuisikäni alkoholin suurkuluttaja. Vielä ei ole mitään fyysisiä vaivoja ilmennyt. Veriarvotkin ovat yllättävän hyvät.

Ikääkin on jo 55 vuotta, joten nämä on aika yksilöllisiä asioita.

Vierailija
9/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut väsynyt 16-vuotiaasta lähtien. Siksi aina vähän huvittuneena kuuntelen, miten muut puhuvat miten silloin nuorena parikymppisenä jaksoi vaikka mitä! Niin, jotkut jaksoi, toiset eivät. 

Vierailija
10/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mitkä?

Mulla todettiin selkäsairaus kun olin 30v. Oli terveelliset elämäntavat. Kun olin 37v. niin se alkoi pahenemaan. Krooniset kivut alkoi 2007.

Vierailija
11/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä oli ne kaksi ikää jolloin vanhenemista tapahtuu voimakkaammin vai miten se oli. Toinen oli 44 ja toista en muista. 

Omalla kohdallani ainakin piti paikkansa.

Vierailija
12/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu neljänkympin jälkeen alkoi alamäki. Naama roikkua, polvia ja selkää särkeä, niskahartiat aina jumissa.

Vierailija
13/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v, ylipainoinen, korkea kolesteroli ja väsyttää usein työpäivän jälkeen niin, että nukun päiväunet, mutta ei mitään kipuja ole.

Ihmettelen kun jotkut alkavat 4-5-kymppisinä kauheasti tarkkailemaan kehoaan kaikenlaisilla mittareilla ja kertomaan kaikille vastaantulijoille omia tuntemuksiaan: miten on nukkunut ja kolottaako selkää ja kivistääkö mahaa ja minkälaatuisen ulosteen on saanut tuotettua pönttöön. Ei tuollaista jaksa kuunnella Erkkikään.

Vierailija
14/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ole juonut jne krempat alko 30v eikä loppua näy. Eipä se ole aina omissa käsissä.

Vierailija
15/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 ja ihan loppu. Onneksi on hkh.

Vierailija
16/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 50 eikä ole kremppoja, vaikka en todellakaan ole elänyt mallikkaasti vaan käyttänyt runsaasti alkoholia, tupakoinut elämästäni yli 20 vuotta ja syönyt mitä sattuu. Nyt pari viime vuotta on mennyt rauhallisemmin, terveellisemmin ja urheilullisemmin ja nopeasti pääsin parempaan kuntoon kuin koskaan. Hoikka ja terve olen ollut aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi