Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queer-meininki, olen tullut päätökseen että se oli vapaampaa ysärillä kun silloin meno ei ollut kahlittu poliittiseksi vaikuttamisliikkeeksi

Vierailija
22.06.2026 |

Alakulttuurin aikakautena meno siis oli vapaampaa. Oletteko samaa mieltä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo oli silloin yleinen haukkumanimi. 

Vierailija
2/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, nykyään tämä Pride touhu on pelkkää ideologian tuputusta ja politiikkaa. Olen aina hyväksynyt kaikki homot sun muut, mutta kun niitä tuputetaan naamalle Priden muodossa, on alkanut toden teolla ärsyttämään. 

 

Nainen 56 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta nykyistä friikkisirkustelua en ymmärrä. Mielestäni ne ovat kaksi ihan eri asiaa. 

Vierailija
4/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Hetero joka hyväksyy queerit jos menevät takaisin kaappiin ja sulkevat oven perässään.

Vierailija
5/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä! Ysäri tuntui vapaammalta monessa mielessä.

T. Vanha homo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi