Olen työtön ja katselen ikkunasta kun raksaukot häärää ahkerana työmaalla
Pieni kanuuna oli aamulla jussin jäljiltä, kaljaa, kolaa sekä pilveä meni koko jussin ajan. Kiva nähdä että jotkut sentään tekee töitä jotta minä saan taas ensi kuussa kelakorvaukseni tilille. 👍🏿
Kommentit (8)
Ulkomaalaiset töissä. Kokoomus on huijareita. Vasemmisto mukana juonessa.
Kuljin muutama päivä sitten Espoossa kaupungin päiväkodin ohi. Päiväkoti remontissa. Työnjohto suomalaista ja työntekijät ulkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kuljin muutama päivä sitten Espoossa kaupungin päiväkodin ohi. Päiväkoti remontissa. Työnjohto suomalaista ja työntekijät ulkkareita.
Suomalaisen erottaa valkoisesta kypärästä.
Muutaman vuoden päästä ulkomaalaiset on korvattu roboteilla.
Rakentavat meille turvallisia parvekkeita grillailuun ja chillailuun.
Aika halvan näköisiä taloja, puurunkoa käyttävät kerrostalossa. Palavat varmasti hienosti.
Monellakon on autoissa virolaiset kilvet?