Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi jopa tahallisesti antaa ymmärtää (vaimolleen) jotain tuon suuntaista (että teillä olisi jotain sutinaa/sinä olet ehdottanut sitä-ja-tätä jne.), vaikkei sinulla itselläsi olisi mitään mielenkiintoa työkaveriasi kohtaan (kuten kyllä jo sanoitkin).

Hänellä voi olla ihan eri rooli kotona kuin työpaikalla; ts. hän voi "esittää" siellä jotain, mitä ei työpaikalla tai vapaa-ajalla (työ)kavereiden seurassa tee. Toivottavasti tajuat, mitä ajan takaa...

Vierailija
62/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset tulkitsevat asioita eritavoin. Sinä omallasi, työkaverisi omallaan, vaimo omallaan. Siksi sinun käytöksesi saattaa tuntua jostakin ihmisestä siltä, että tyrkytät itseäsi. Voin olla väärässä, mutta arvelen niin että suurin osa aviopareista ei suhtaudu positiivisesti siihen, jos puoliso viettää vapaa-aikaansa vastakkaista sukupuolta olevan työkaverinsa kanssa kahden. Moni suhtautuu työmatkohinkin vähän nihkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, kiitos vaan sisko kannustuksesta. Itsekin olen perheenäiti ja oma mieheni riittää minulle mainiosti romanttisiin ja seksuaalisiin tarpeisiin.

ap

Vierailija
64/129 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Vierailija
65/129 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka tapauksessa epäily on turhaa, mies ei ole "munahaukan ansoihini" langennut ja siksi harmittaa moinen syyttely.

Ja nyt tämä haukka menee hautomaan oman miehensä munaa!

Vierailija
66/129 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sinua harmittaa mustasukkainen vaimo. Ota sinäkin huomioon kuitenkin se, että työkavereille kehittyy joskus tosi vahva side, varsinkin sellaisilla aloilla joissa ollaan tavallista enemmän tekemisissä (esim. armeija jne). Tällöin puoliso voi olla pahoillaan siitä, että kaverisuhde on niin vahva, eikä hän voi tietää mitä todellisuudessa tapahtuu.. Useinhan on niin että tilaisuus tekee varkaan. Voit osaltasi vaikuttaa asiaan vaikka vähän viilentämällä välejä työkaveriisi, pidä suhde tarkasti työasioissa jonkun aikaa. Parasta olisi tietysti jos vaimo ja mies puhuisivat asiasta keskenään, mutta oman osasi voit tehdä sinäkin, jolloin oma tilanteesikin helpottuu. Tietenkään kavereita saa olla, mutta voit nyt kun tiedät vaimon huolestuneen ehkä itse vähän helpottaa kaikkien tilannetta :)

Vierailija
67/129 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua heidän perhelleen mitään pahaa ja mietinkin, että alan pitää vähän etäisyyttä. Mietin nyt vaan tässä syksyllä koittavaa työmatkaa taas. Toki baari-ilta jää nyt väliin, asiakkaiden kanssa on mentävä syömään mutta sitten aion suunnata väsymyksen/flunssan tms. varjolla nukkumaan. Tosin mietin että pitäisikö "sairastua" ja jättää koko reissu väliin, mutta eipä olisi oiken työnantajaa kohtaan reilua... ehkä mies tekee sitten niin jos tilanne on edelleen paha kotona tuolloin.

ap

Vierailija
68/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Eikä saa olla toista sukupuolta olevaa kaveria? :) Minulla on miespuolisia kavereita, hyviäkin sellaisia. Kuten miehelläni on naispuoleisia kavereita. Ja mitään sutinoita heidän kanssaan ei ole :D

Vierailija
69/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän siis, ettei mies langennut?! Nyt sinun tekemiset on sallittuja, kun olet itseäsi tänne vuodattanut? Lue omat tekstisi ja mieti miksiköhän tuo vaimo epäilee jotain.

Vierailija
70/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset pyytänyt omaa miestäsi keilaamaan?

Vierailija
71/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat vastaajista ovat ilmeisesti epävärmoja ja heikkoitsetuntoisia. Kuten työkaverin vaimokin.

Tottahan toki saa olla ystäviä, molempia sukupuolia, ilman että lupaa tarvitsee kysellä tai että siinä välittömästi olisi mitään ystävyyttä kummempaa. Vaikutat fiksulta ja varmaankin työkaverin kanssa tosiaankin rajanne tiedätte, sikäli jos niitä n edes tarvinnut aiemmin miettiäkään.

Tosiasia on kyllä että jos tilanne aiheuttaa työkaverille hankaluuksia niin kannattaa pitää hiukan välimatkaa ja pysytellä ihan vaan työkavereina ja jättää vaikka ne keilailut pois. Valitettavasti. Mutta perhe lienee tärkein, ihan molemmille!?

Vierailija
72/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on kyllä että jos tilanne aiheuttaa työkaverille hankaluuksia niin kannattaa pitää hiukan välimatkaa ja pysytellä ihan vaan työkavereina ja jättää vaikka ne keilailut pois. Valitettavasti. Mutta perhe lienee tärkein, ihan molemmille!?

Miksipä et kutsuisi tätä työkaverimiestä ja hänen vaimoaan joku kerta teille yhdessä syömään, että myös oma miehesi olisi paikalla - näin tutustuisit paremmin vaimoon ja hän ehkä alkaisi luottaa sinuun kun näkee ettei olekaan mitään pelättävää.

Mutta kyllä mullakin sama ajatus kävi jotenkin rivien välistä että olisit hiukan ehkä kiinnostunut hänen miehestään. Sori.

Vierailija
73/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kiinnostuksen merkkejä ap:n tekstissä. Kertokaa te jotka epäilette, mitä ja mistä päättelette kiinnostuksen?

Menee hiukan ohi aiheen, mutta alkoi asia kiinnostamaan :)

t. 11

Vierailija
74/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän tosiaan on ihan vilpittömästi kaverimielessä liikkeellä. Mutta ymmärrän miehen vaimoakin kyllä, mistä hän voi OIKEASTI tietää, mitä teidän välillä on? Mieti nyt ap, vietät arkisin monta tuntia tämän miehen kanssa, lisäksi teillä on yhteisiä työmatkoja ja illanistumisia, mitä tahansa voisi tapahtua. Jospa heillä menee omassa suhteessaan vähän huonosti ja vaimo pelkää siksi? Miten oma miehesi suhtautuu siihen, että pyydät miespuoleista työkaveria keilaamaan?

Olen itse tutustunut omaan mieheeni työpaikalla (avioliittoa takana jo 10 v.) ja silloin olimme alkuun molemmat vain kaverilinjalla. Oli paljon juteltavaa, sama arvomaailma jne. Tämä ystävyys kuitenkin eteni ihastumiseksi, rakastumiseksi jne. Eli kaikenlaista saattaa tapahtua, vaikka ap vannoo nyt, että vain kaveripohjalla mennään.

Vierailija
75/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, olin keväällä hyvin samankaltaisessa tilanteessa. Minä olen tosin se mies. Yksityiskohdista tiedän etten ole juuri se sama mies.

Vierailija
76/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tollaisille vaimoille laittaa luu kurkkuun ja syvälle sinne. Sinä itse tiedät mikä on homman nimi ja mitä teet. Vaimolla ei ole oikeutta rutkuttaa sinulle, joten älä kuuntele, älä keskustele hänen kanssaan ettet saisi paskaa päällesi. Jos alistut puhumaan hänelle saat vain itsellesi pahan mielen.

Tsemppiä sinulle!!

Vierailija
77/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tällä parilla on vähänkään huonompi aika menossa omassa suhteessa niin ei ihme että vaimoa korpeaa.

Vierailija
78/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvin voinut itse antaa aihetta mustasukkaisuuteen esim. pettämällä tai flirttailemalla avoimesti vaimon seurassa, eikä niin että ap on jumalainen kaunotar, jota hömpsö kotiäiti kadehtii.

Vierailija
79/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tajua, miksi ap:n pitäisi mitnekään "ottaa etäisyyttä"....käsitin, ettei hän ole sitä läheisyyttäkään ottanut! En ymmärrä, miksi työkaveruussuhde, joka vielä on hyvä sellainen, pitäisi laittaa jotenki jäihin siksi, että toisen osapuolen kumppanilla on ongelma? Jotenkin henkisesti köyhää epäillä sitkeästi jostain sutinasta, jos tehty selväksi, ettei sitä ole. Vaimon on selvitettävä asia itsensä kanssa, sillä ei toinen ihminen voi toisen olemista rajoittaa eikä liioin päättää kenen kanssa toinen on tekemisissä. Jos tällä kertaa vilkkaan mielikuvituksen omaavaa vaimoa varotaan ja hyssytellään niin sama toistuu; aina tulee joku, jonka kanssa miehellä "on sutinaa". Ja taas. Ja taas. En ryhtyisi missään nimessä tukemaan tutoa systeemiä. Olet niinkuin ennenkin ja annat vaimon märssyttää.

Vierailija
80/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo on älähtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän