Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma miehesi kävisi vapaa-ajallaan naispuolisen työkaverinsa kanssa keilaamassa ym. Tuskin se keilaamiseen jäisi, kohta olisi kiva saada leffaseuraa, sitten ravintolaan syömään.

Suhteemme perustuu luottamukseen ja jos sitä ei olis niin olisi ongelma. Varsinkin kun itse olen ohjelmistoalalla, niin arvaa onko mulla miesystäviä ja työkavereita ja kuinka paljon enemmän kuinnaisia? Oon käynyt mieskaverini kanssa viiniäkin juomassa kahdestaan viinibaarissa, voi kauhistus. Jos mies haluaisi tehdä samoin oman naiskaverinsa kanssa niin mikäs siinä. Jos pettää haluais niin ei siihen mun tuntemia miehen naiskavereita tarvitais, luulavammin petettäis salassa.

Vierailija
122/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on kotiäiti, että häntä harmittaa, kun mies viettää aikaa paljon toisen naispuoleisen ihmisen kanssa.

Itselläni oli aikanaan vaikeuksia, kun olin lasten kanssa kotona ja mies töissä. Mies teki tiiviisti töitä naispuoleisen kollegan kanssa. Oli paljon asiakastilaisuuksia illanistujaisineen, työmatkoja jne. Itse olin "jumissa" kotona lasten kanssa. Mulla sen mustasukkaisuuden aiheutti nimenomaan se, että tämä nainen sai viettää niin paljon aikaa mieheni kanssa mielestäni mukavissa merkeissä eli ravintolaillallisia, ulkomaanreissuja, messuja yms. yms. ja mulla ei ollut muuta elämää kuin lapset ja koti. Mun oma sosiaalinen verkosto oli silloin aika suppea ja meillä ei ollut ulkopuolista lastenhoitoapua. En epäillyt pettämistä, mutta jo se, että he viettivät enemmän aikaa yhdessä kuin minä mieheni kanssa oli syy mustasukkaisuuteen. Ja siinä tilanteessa en vain pystynyt ajattelemaan toisin.

Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä mikä voi aiheuttaa mustasukkaisuutta. Eli ei sin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

Vierailija
124/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

Ne maailman kilteimmätkin perheenisät muuttuvat uskomattoman rivoiksi vonkaajiksi, kun pääsevät vähän reissuun ja ottavat parit drinksut. Ja kotona puhutaan, kuinka ne muut oli humalassa ja raahas naisiaan huoneeseen, mutta itse on menty ajoissa nukkumaan.

Vierailija
125/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja fiiliksiä, kun olin äitiyslomalla/hoitovapaalla. Harmitti sekin, että mies tuntui olevan töissä ja työkavereiden seurassa se iloinen oma itsensä, mutta kotona hän sitten osoitti väsymyksensä yms ja oli välillä tosi vaikeasti tavoitettava. Eli olin ehkä mustasukkainen siitä, että nämä kaikki kollegat saivat miehestäni sen "parhaan osan".

Eli kannattaa nyt ymmärtää sitä vaimoakin. Osaisiko ap kertoa, millaisessa elämäntilanteessa kolleegasi elelee tällä hetkellä, onko vaimo ehkä ä-lomalla tms.?

Kiinnostaisi kuulla ap:lta myös se, että millä mielin tämä mies itse kertoi näistä vaimonsa mustasukkaisuuspuuskista? Oliko huolissaan, huvittunut vai mitä? Kokiko mies tilanteen ahdistavana vai ehkä vähän nauttikin siitä?

jos hän on kotiäiti, että häntä harmittaa, kun mies viettää aikaa paljon toisen naispuoleisen ihmisen kanssa. Itselläni oli aikanaan vaikeuksia, kun olin lasten kanssa kotona ja mies töissä. Mies teki tiiviisti töitä naispuoleisen kollegan kanssa. Oli paljon asiakastilaisuuksia illanistujaisineen, työmatkoja jne. Itse olin "jumissa" kotona lasten kanssa. Mulla sen mustasukkaisuuden aiheutti nimenomaan se, että tämä nainen sai viettää niin paljon aikaa mieheni kanssa mielestäni mukavissa merkeissä eli ravintolaillallisia, ulkomaanreissuja, messuja yms. yms. ja mulla ei ollut muuta elämää kuin lapset ja koti. Mun oma sosiaalinen verkosto oli silloin aika suppea ja meillä ei ollut ulkopuolista lastenhoitoapua. En epäillyt pettämistä, mutta jo se, että he viettivät enemmän aikaa yhdessä kuin minä mieheni kanssa oli syy mustasukkaisuuteen. Ja siinä tilanteessa en vain pystynyt ajattelemaan toisin. Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä mikä voi aiheuttaa mustasukkaisuutta. Eli ei sin

Vierailija
126/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun mielestä kyllä olis hyvä, jos tosiaan kutsuisitte perheenä sun työkaveris perheen vaikka teille kyläilemään, tutustuisitte sitten kaikki toisiinne. Jospa ne työkaverin vaimon ajatukset siitä sitten helpottais, kun näkis itsekin ettei teidän välillä ole oikeasti mitään. Sä et ole tehnyt mitään väärää, kyllä mun mielestä kumppanin ystävät pitää pystyä hyväksymään. Ja jos se vaimo ei hyväksy, niin sun työkaverihan on se jonka asiaan pitää jotenkin reagoida, et sinä. Tsemppiä ap, eiköhän se tilanne siitä selviä!

Vierailija
127/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin naisvaltaisissa työpaikoissa, joissa on yksikin mies, tämä mies saa kaikilta naisilta huomiota ja on maskotti. Flirttaillaan ja pidetään hauskaa yhdessä, jopa vapaa-aikoina. Auta armias, jos miesvaltaisessa työpaikassa on yksikin nainen. Hänelle ei saisi edes jutella vaimojen mielestä.

Miksi miehillä ei ole oikeus pitää hauskaa työpaikalla eri sukupuolta olevan kanssa. Miksi?

Mustasukkaisen ongelma tiivistyy tähän: Jos vahdit ja vartioit, vaadit toista olemaan täysin sinun, et voi koskaan saada häneltä edes teoreettisesti vapaaehtoista läsnäoloa.

Eivät miehet tyhmiä ole. Jos he viettävätkin aikaa muiden naisten kanssa, eivät hekään omia suhteitaan sössi, jos eivät sitten ole tyhmiä tai suhteella ei ollutkaan mahdollisuutta.

Vierailija
128/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin naisvaltaisissa työpaikoissa, joissa on yksikin mies, tämä mies saa kaikilta naisilta huomiota ja on maskotti. Flirttaillaan ja pidetään hauskaa yhdessä, jopa vapaa-aikoina. Auta armias, jos miesvaltaisessa työpaikassa on yksikin nainen. Hänelle ei saisi edes jutella vaimojen mielestä.

Miksi miehillä ei ole oikeus pitää hauskaa työpaikalla eri sukupuolta olevan kanssa. Miksi?

Mustasukkaisen ongelma tiivistyy tähän: Jos vahdit ja vartioit, vaadit toista olemaan täysin sinun, et voi koskaan saada häneltä edes teoreettisesti vapaaehtoista läsnäoloa.

Eivät miehet tyhmiä ole. Jos he viettävätkin aikaa muiden naisten kanssa, eivät hekään omia suhteitaan sössi, jos eivät sitten ole tyhmiä tai suhteella ei ollutkaan mahdollisuutta.

minua ihmetyttää, että kuvittelevatko naiset tosiaan, että muut naiset haluavat sotkea työpaikkansa asiat vehtaamalla milloin kenenkin kanssa. Eihän siinä ole mitään järkeä. Naisen on muutenkin vaikea saavuttaa uskottavuutta miesvaltaisella alalla varsinkin. Ei tee hyvää uralla, jos töpaikasta tulee soidinareena.

Vierailija
129/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kenties duunari vai missä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi