Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epävarmoja monet tähän ketjuun vastanneista ovat.

Minulla sekä miehelläni on mies- ja naispuolisia työkavereita, ja myös kavereita. Miehellä enemmän kuin minulla. Ja ei todellakaan olla mustasukkaisia. Saatamme käydä sekaporukassa (erikseen, toinen jää kotiin lasten kanssa) esim. mökkiviikonlopuissa, saunailloissa (joissa saunotaan erikseen), risteilyillä jne eikä kumpikaan epäile toista mistään. Ei tarvitse, sillä miellä on maailman paras olla keskenämme.

T. Se, jonka mies käy vapaa-aikanakin joskus kahvittelemassa

Kyllä on epävarmoja naisia täällä :D Oletteko epävarmoja itsetänne vaiko miehistänne vaiko suhteestanne?? Itse olen avoliitossa elävä nainen ja kahden lapsen äiti, sekä miehelläni että minulla on niin mies kun nais puolisia ystäviä. Molemmat meistä käy joskus toista sukupuolta olevan ystävän kanssa iltaa istumassa ja jopa keilaamassa ;) Eikä kummankaan meistä tarvitse "pelätä" että sutastaan nyt keilaradalla pienet pystyt tai baarin vessassa. Jos on noin epävarmaa toimintaa, olisko parempi sitten poistua niin huonosta suhteesta jos tarvii pelätä että ukko pelehtii jonkun kanssa ;) u go AP! Ihan sama mitä muut sanoo, kyllä sulla saa olla myös mies puolisia ystäviä!

Vierailija
102/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epävarmoja naisia täällä :D Oletteko epävarmoja itsetänne vaiko miehistänne vaiko suhteestanne?? Itse olen avoliitossa elävä nainen ja kahden lapsen äiti, sekä miehelläni että minulla on niin mies kun nais puolisia ystäviä. Molemmat meistä käy joskus toista sukupuolta olevan ystävän kanssa iltaa istumassa ja jopa keilaamassa ;) Eikä kummankaan meistä tarvitse "pelätä" että sutastaan nyt keilaradalla pienet pystyt tai baarin vessassa. Jos on noin epävarmaa toimintaa, olisko parempi sitten poistua niin huonosta suhteesta jos tarvii pelätä että ukko pelehtii jonkun kanssa ;) u go AP! Ihan sama mitä muut sanoo, kyllä sulla saa olla myös mies puolisia ystäviä![/i

kuinka ihmeellisiä naisia tänne kasaantunut :)! Voi morjens...:D! Epävarmuus löyhkää melko pahasti ;). Et ole AP tehnyt mitään väärää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on työkaverisi kanssa samanlaiset elämäntilanteet on sinulla paljon yhteistä myös hänen vaimonsa kanssa.

Kerro perheestäsi, miehestäsi jota rakastat yli kaiken tälle vaimolle. Ole työkaverisi kanssa todella vain työkaveri, äläkä pyydä häntä vaan hänen vaimoaan keilaamaan kanssasi.

Itsekin olen mustasukkaista sorttia aivan varmasti olisin tuollaisessa tilanteessa todellla hämilläni jos miehelläni olisi noin ihana työkaveri.

Vierailija
104/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso todella on paras ystävä, eikä siihen väliin saisi kukaan tulla edes vain ystävänä. Muita kavereita ja tuttuja voi olla ja se eri asia. Kertoo se joka kehotti tutustumaan työkaverin vaimoon. Silloin vaimo voisi vakuuttua siitä, että sinulla ei ole mitään taka-ajatuksia hänen miehensä suhteen.

Koettakaa nyt jotenkin ymmärtää niitä mustasukkaisiakin vaikka itse olettekin vapaamielisempiä, monilla voi olla esim.lapsuudesta ikäviä muistoja joita ei halua omaan elämäänsä.

Vierailija
105/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä aina ainut nainen, milloin sitten olen missäkin työmaalla. Miehet on mukavia työkavereita. Mutta en mä ala niitten miesten kanssa kaveeraamaan työajan ulkopuolella.

Ymmärrän, että on vaimot, jotka ei sitä varmasti ymmärtäisi ja toisaaltaan, en minäkään haluaisi, että mun mies lähtis harrastelee jonkun naispuolisen työkaverin kanssa.

Yleensä siinä välissä on aina jonkun verran kuitenkin flirttiä ja tietynlaista sähkösyyttä ;)

Vierailija
106/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso todella on paras ystävä, eikä siihen väliin saisi kukaan tulla edes vain ystävänä. Muita kavereita ja tuttuja voi olla ja se eri asia. Kertoo se joka kehotti tutustumaan työkaverin vaimoon. Silloin vaimo voisi vakuuttua siitä, että sinulla ei ole mitään taka-ajatuksia hänen miehensä suhteen.

Koettakaa nyt jotenkin ymmärtää niitä mustasukkaisiakin vaikka itse olettekin vapaamielisempiä, monilla voi olla esim.lapsuudesta ikäviä muistoja joita ei halua omaan elämäänsä.

Vierailija
107/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
108/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tässäkin tapauksessa vaimolla on? Eli liika mustasukkaisuus. Pakkohan sitä vaan on oppia elämään, monenlaisia ongelmia ihmisillä, lapsuudesta peräisin ja muualta, mutta ei voi odottaa, että kaikki toimii niin kuin olisi "hellämielistä" itseä kohtaan. Tämän kyseisen vaimon tulee päästä ongelmastaan eroon, that´s it.

Vierailija
109/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti naistyökaverit ei

eli olet rikkomassa leikkimielisen iloisesti perhettä. Siinä saat sitten vaivoiksesi miehen, joka uskoo vahvasti suhteeseen kanssasi ja tuo matkassaan pari viikonloppulasta.

Justiin ajattelin, että tosi moraalitonta, että kenelläkään naisella voi olla miestä työkaverina!!! Kyllä pitäisi jotenkin pystyä valvomaan, ettei laiteta samaan työpaikkaan laisinkaan! Perheitä tuhoutuu, lapset jäävät ilman isää, tulee lisää nuorisorikollisuutta, päihdeongelmia, ne aina-oikeassa-olevat -vaimot jäävät yksinhuoltjiksi ja lopulta päätyvät totaaliseen ahdinkoon! Missä oikeus, missä vääryys?!?

pyydä vapaa-ajalla perheellistä miestä kanssaan keilaamaan ilman vaimoa ja lapsia, jos vähän aikaisemmin ovat olleet yhteisellä työmatkalla.

Huonoa itsetuntoa tai mitä tahansa, AP:n käytös on selvä poikkeus normista, ja kyllä minä en enää edes epäilisi vaimona hänen motiivejaan.

Olisin niistä täysin varma.

Vierailija
110/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää vaimoaan. Ei itsellekään tulisi myös mieleen pyytää miespuolista tuttavaa harrastaman kanssani, koska niin vähän on yhteistä aikaa muutoinkin. Oma mieheni ei juuri ehdi olla mieskavereidensakaan kanssa puhumattakaan perheelle jäävästä ajasta. Joten ainakin omalla kohdalla olisi todella outoa jos mies lähtisi harrastelemaan jotain jonkun "naiskaverinsa" kanssa. Ihmisillä taitaa olla liikaa vapaa-aikaa?

Ja eikähän se valitettavasti ole kerta eikä ensimmäinenkään kun ns.ystävyys on kasvannutkin joksikin muuksi. Ikävä kyllä. Tervetuloa todelliseen maailmaan!

Vierailija
111/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme, että toisinaan miehet pettävät vaimojaan kun heitä JOKA TAPAUKSESSA siitä epäillään? On varmasti ahdistavaa olla suomalaisen heikolla itsetunnolla varustetun vaimon siippana.

Vierailija
112/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko te oikeasti, että teidän miehet on niin ihania, että jokainen nainen haluaa heti miehenne omakseen? Ihan totta. Jos naisella on oma mies ja suhde kunnossa, niin saisi olla kyllä aika saalis, että sitä lähtisi seikkailemaan.

Mä reissaan miesten kanssa työkseni: ollaan kavereita, istutaan iltaa jne. Ja yksikään noista miehistä ei ole sellainen, jonka kanssa tekisi mieli tehdä mitään muuta kuin kaverillisia juttuja. Ei ne vaan nappaa siinä mielessä. Ei nappaisi, vaikka oltaisiin kaikki vapaitakin.

Vierailija
113/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ehkä ole kiinnostunut työkaveristaan, mutta mehän ei tiedetä mitä se miestyökaveri on kotonaan puhunut ap:stä. Mahdollisesti jatkuvasti puhuu ap:stä, kehuu ja kertoilee vaimolleen mitä ovat jutelleet ja tehneet. Ihmekös tuo jos epäilykset heräsivät. Siihen kun vielä yhteinen keilausilta, niin johan pistää emännän miettimään...

Itse yhteen aikaan mietin että taisi mieheni olla työkaveriinsa ihastunut. Kotona jutteli jatkuvasti "Jenni sitä, Jenni tätä, Jenni sanoi, Jenni teki". Kerran sanoin että taidat olla ihastunut, kielsi ettei ole. Minua ei varsinaisesti haitannut, koska tiedän että pitkään yhdessä ollut pari ihastuu johonkin toiseen jossakin välissä ja se on ihan ok. Kunhan ei tee sen ihastumisensa eteen mitään. Eikä mieheni tehnyt, vapaa-ajalla pysyi kotona ja yhdessä kuljettiin viihteellä.

Vierailija
114/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua millaisia epävarmoja kotkia osa naisista on :D!! Enpä ihmettele, että mies pettää, jos kotona on ylimustasukkainen pikku-vaimo...huhhuh!! Tsemppiä AP!!

Vierailija
115/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ehkä ole kiinnostunut työkaveristaan, mutta mehän ei tiedetä mitä se miestyökaveri on kotonaan puhunut ap:stä. Mahdollisesti jatkuvasti puhuu ap:stä, kehuu ja kertoilee vaimolleen mitä ovat jutelleet ja tehneet. Ihmekös tuo jos epäilykset heräsivät. Siihen kun vielä yhteinen keilausilta, niin johan pistää emännän miettimään... i]

Minusta ap on toiminut aivan korrektisti. Saahan mukavaa ihmistä pyytää keilaamaan, ei se tarkoita vielä mitenkään edes ihastumista saati toisen syliin havittelemista.

Ja juu, ystävyys voi muuttua ihastumiseksi ja rakkaudeksikin, sitä ei voi millään rajoittamisella estää.

Vierailija
116/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma miehesi kävisi vapaa-ajallaan naispuolisen työkaverinsa kanssa keilaamassa ym. Tuskin se keilaamiseen jäisi, kohta olisi kiva saada leffaseuraa, sitten ravintolaan syömään.

Vierailija
117/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ehkä ole kiinnostunut työkaveristaan, mutta mehän ei tiedetä mitä se miestyökaveri on kotonaan puhunut ap:stä. Mahdollisesti jatkuvasti puhuu ap:stä, kehuu ja kertoilee vaimolleen mitä ovat jutelleet ja tehneet. Ihmekös tuo jos epäilykset heräsivät. Siihen kun vielä yhteinen keilausilta, niin johan pistää emännän miettimään... i]

Minusta ap on toiminut aivan korrektisti. Saahan mukavaa ihmistä pyytää keilaamaan, ei se tarkoita vielä mitenkään edes ihastumista saati toisen syliin havittelemista.

Ja juu, ystävyys voi muuttua ihastumiseksi ja rakkaudeksikin, sitä ei voi millään rajoittamisella estää.

Siis siinä olet oikeassa ettei ole ap:n ongelma mitä työkaverinsa kotona puhuu ja mitä vaimo siitä epäilee, kerroin vain että jos kuvailemallani tavalla olisi tapahtunut, ihmekös tuo jos vaimo epäilee. Mutta silloin työkaverilla olisi pitänyt kieltäytyä ap:n keilauskutsusta... Mutta ap:n ongelma se ei tosiaankaan ole.

Vierailija
118/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma miehesi kävisi vapaa-ajallaan naispuolisen työkaverinsa kanssa keilaamassa ym. Tuskin se keilaamiseen jäisi, kohta olisi kiva saada leffaseuraa, sitten ravintolaan syömään.

ole kokemusta miehen ja naisen välisestä ystävyyssuhteista?? Mulla on miespuolisia kavereita ollut aina, itseasiassa mulla taitaa olla enemmän miespuolisia hyviä ystäviä kuin naispuolisia (miksiköhän ;)??!). Miehet puhuvat vaimoistaan/naisystävistään kunnioittavasti ja arvostavasti. Toki tuulettavat tarpee tullen, niin kuin naisetkin. Eikä todellakaan etene ystävyys niden miesten kanssa yhtään mihinkään..en edes osaa kuvtella säätäväni jotain ystävän kanssa ja toisekseen en todellakaan riskeeraisi hyvää ystävyyttä jollain muulla touhuamisella!! Ihan paskapuhetta ettei mies ja nainen voisi olla VAIN ystäviä. Joka sellaista väittää, ei vain ole sitä kokenut, valitettavasti. Ja ihan totta, mikään ei ole varmempi tapa työntää miestään toisen naisen syliin, kuin olemalla ylimustasukkainen..eihän sellaista kukaan kestä.

Vierailija
119/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kauaa aikaa kun olin miespuolisen ystäväni kanssa lounaalla.. Ja kiihko taisi olla katossa kun puhuttiin työasioista. Muahahaa :) Ja mieheni kävi kahden naispuolisen ystävänsä kanssa iltaa istumassa viikonloppuna. Jos pitää olla niin mustis että pitää pelätä luottaa puolisoihinsa ja ystäviinsä, niin huonosti on asiat..

veikkaan että ap;lla eikä ap;n miehellä taikka tällä työystävällä ole mitään ongelmaa, ainoastaa n tällä vaimolla. Pikku terapia ei olisi pahasta.

Vierailija
120/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sitten ole hitustakaan ihastunut tähän mieheen, haaveile seksistä sen kanssa? Jos olet, niin silloin sun ei pidä pyytää häntä keilailemaan vain kaverina, koska taatusti yrität muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi