Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

oletko kenties duunari vai missä?

työkavereista 70% on akateemisia, 20%:lla AMK-tutkinto.

mua kiinnostaa jo enemmän. Hyvin voit paljastaa, jos lafka on joku isompi ja paljon pienempiä konttoreita. Olen aina miettinyt, että mitkä firmat ne on ne, joissa miehet käy muka vieraissa ja neukkaria varaillaan seksipuuhiin. Ei ole omalle kohdalle sattunut vielä. Tiedän sitten jatkossa pysytellä näistä kaukana tai osaan varautua. Sen kyllä tiedän, että kyllä miesten kanssa voi heittää kaikenlaista läppää ja ihan vähän mennen alatyyliin. Se on miesten tapa ja miehistä hauskaa. Jotkut naiset ehkä ottavat tämän sitten vähän tosissaan. Voi toki olla, että en vaan ole nähnyt paikkaa, missä oikeasti vaatteita riisutaan. Viehättävyyteni puutteesta tämä tuskin ainkaan johtuu.

Vierailija
22/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

Pakko nimittäin tunnustaa, että olen touhunnut aikoinaan samaa sinkkuna kuin ap.

Kieltämättä hiveli itsetuntia kun miehet pitivät minusta ja halusivat viettää aikaa minun kanssa. Pieni jännite siinä oli aina kun oltiin reissussa ja samassa hotellissa.

Sänkyyn en ikinä näiden miesten kanssa mennyt, mutta jotenkin hiveli kun vaimot oli mustiksia. Sain sitten silmät pyöreänä sanoa, että en minä mitään ole tehnyt, onpa epävarma akka. Sen jälkeen ymmärsin tietenkin miehiä kun heillä oli niin kamalat akat ja me ollaan vain "kavereita"

Nyt kun olen naimisissa, ymmärrän näitä vaimoja erittäin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vain omiin kokemuksiin perustaa kaikki, niin kyllä mun kaikki miespuoliset sinkkuystävät ovat seksiä kanssani ehdotelleet tai vihjailleet ainakin itsekin sinkkuna ollessani, ja mikä ärsyttävintä, loukkaantuneet jossain määrin, kun en sitä heidän kanssaan halua. Kukaan naispuolinen ystäväni taas ei ole kumma kyllä mitään vihjaillut.

Jos jonkun mielestä on ihan ok, että mies viettää vapaa-aikansa toisen naisen kanssa, käy lomilla tämän kanssa ja nukkuu baarin jälkeen viattomasti samassa sängyssä niin ei minusta ole ahdasmielisyyttä, jos ei itse sellaista parisuhteessaan halua. Ei tarvitse olla väkisin niin kauhean vapaamielinen vain vapaamielisyyden ilosta.

Luottamis/pettämiskysymyksestä, onhan se oleellista, luottaako pettävään vai uskolliseen puolisoon. Ensimmäisessä tapauksessa luottamus on yhtä tyhjän kanssa ja pelkästään typerää, toisessa taas järkevää ja edistää hyvää parisuhdetta. Ei siinä ole mitään kehumista, että sanoo olevansa terveessä parisuhteessa ja luottavansa mieheen, joka sitten kuitenkin kuteen niiden naispuolisten rakkaiden ystäviensä kanssa, eihän se enää ole terve parisuhde.

Vierailija
24/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja naisia on tälläkin sivustolla paljon. Se, että on miehen kanssa kaveri ei tarkoita todellakaan, että suhteeseen liittyisi mitään seksuaalisia haluja. Minusta on ihan OK, että käydää kahvilla, keilaamassa tms. nais ja miespuolisten yhtävien kanssa. On kumma paikka jos aikuinen mies ei saisi nähdä vastakkaista sukupuolta olevia tuttaviaan ilman vaimoaan.

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia horoja kuten tämän palstan AV-mammat. Mammat ovat varmaan heti valmiita levittämään reitensä jos mies edes pyytää palaveriin viereiseen toimistohuoneeseen kun sekin tulkitaan kutsuksi seksiin :D

Kahvilassa tai lounaallakin käyminen on viikonlopun panolomaan verrattavissa oleva synti AV-palstalla :D

Vierailija
25/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vaimo on kauhea ja ei ymmärrä hänen ja miehen välistä ystävyyttä kun hänhän ei ole tehnyt mitään.

Voi silmät pyöreänä sitten miehellekin kauhistella, että on sulla kamala vaimo, miten se ei ymmärrä, että me ollaan vain kavereita. Siitä on kiva astua askel eteenpäin:)

Kokemusta nimittäin on aiheesta...

Jos miehen vaimo on mustasukkainen, se on tuskin sun syytä!!

Itse inhoan mustasukkaisuutta, en osaa nähdä siinä mitään hyvää. Kuten joku jo kirjoitti Tommy Hellstenin sanoin: "saat sen mistä luovut". Jokaisen teistä epävarmoista vaimoista kannattas oikeasti sisäistää tuo lause.

Ja ap:lle vielä, miksipä et tutustuisi tähän työkaverin vaimoon? Hänellä on sama elämäntilanne ja luultavimmin myös huumori kuin miehellään ja sinulla; hänestä voi tulla vaikka paras kaverisi! :-)

Vierailija
26/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poliisi ja mustasukkaiset vaimot ja tyttöystävät ovat oikeasti rasite. Järjestyspoliisina parin kanssa viettää paljon aikaa, on työn kannalta tärkeää, että parin kanssa synkkaa ja suhteesta muodostuu omalla tavallaan läheinen. Ja valitettavan paljon on niitä tyttöystäviä ja vaimoja, joille tämä on ongelma. Itse olen jopa joutunut tilanteeseen, jossa jouduimme pyytämään parin vaihtoa, vaikka yhteistyömmne sujui loistavasti, koska työkaverini avovaimo oli niin mustasukkainen. Ollessani sinkku asia tuntui olevan vielä suurempi ongelma, mutta oli se ongelma jopa yhden itseäni lähes viisitoista vuotta nuoremman kenttäjaksolaisen tyttöystävälle. Ihan kuin minä, vanha täti ja kahden lapsen äiti, olisin ollut kiinnostunut hänen pikku teletapistaan.

Vaikka asiaan kuinka asennoituu niin, että kyse on tyttöystävän/vaimon ongelmasta tai korkeintaankin sen miespuolisen työkaverin ongelmasta, niin kyllä se ärsyttää, koska nämä mustasukkaisuudellaan ja epävarmuudellaan elämöivät puolisot vaikeuttavat sitä arkipäiväistä työntekoa. Jos eivät kestä sitä, että puoliso tuntee muitakin ihmisiä kuin heidät, niin hankkisivat puolison, joka ei sieltä omasta kodista poistu.

Vierailija
27/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarmuudesta. Ite olin epävarma raskauden jälkeen kun tuntui että olin kokoajan räjähtäneen oloinen ja ylipainoakin riitti.. Silloin tuntui ettei ollut kiva kun mies tapaa naispuolisia harrastus- ja työkavereitaan.. Heti kun oma itsevarmuus palasi ja olin ulkoisestikin tyytyväinen itseeni, epävarmuus hävisi. Mulla on itselläkin vastaavasti miespuolisia ystäviä, en tosiaan halua kieltää mieheltä kaverisuhteita jos itselläkin niitä on. Nää on tietty jokaisella erilaista, jotkut ihmiset on tosi mustasukkaisia ja epäluuloisia kaikenaikaa,

Vierailija
28/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten työmatkoista. Ne puolinörtit tohvelisankarit, superisit ja insinöörit. Työmatkoilla on hurlumhei-meininki, jos vaan joku "antaisi". Muutaman oluen jälkeen ne on ihan valmista kauraa ja olen seurannut ulkomailla vierestä jopa maksullisten käyttöä. Ne on niitä perusjamppoja, joita jokainen pitää "hyvänä miehenä". Eihän nuo yleensä onnistu ilman rahaa mitään virittelemään, mutta kyllä se tillitys muutaman oluen jälkeen ja seurailu on sitä mallia, että pieni positiivinen vinkki johtaisi kyllä hotellihuoneeseen.

Vierailija
29/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja naisia on tälläkin sivustolla paljon. Se, että on miehen kanssa kaveri ei tarkoita todellakaan, että suhteeseen liittyisi mitään seksuaalisia haluja. Minusta on ihan OK, että käydää kahvilla, keilaamassa tms. nais ja miespuolisten yhtävien kanssa. On kumma paikka jos aikuinen mies ei saisi nähdä vastakkaista sukupuolta olevia tuttaviaan ilman vaimoaan.

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia horoja kuten tämän palstan AV-mammat. Mammat ovat varmaan heti valmiita levittämään reitensä jos mies edes pyytää palaveriin viereiseen toimistohuoneeseen kun sekin tulkitaan kutsuksi seksiin :D

Kahvilassa tai lounaallakin käyminen on viikonlopun panolomaan verrattavissa oleva synti AV-palstalla :D

tota, joka väitti, että kaikki firman miehet olisivat valmiita pettämään hänen kanssaan, että ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.

Kuulostaa niin itseä pönkittävältä ja minun mielestäni jopa miestä alentavalta. Kyllä mies toki saattaa flirttailla ja puhua kauniita tai heittää läppää, mutta että olisi valmis heittämään oman suhteen romukoppaan tai ei itse kokisi pahaa pettämisestä on jo vähän liioiteltua. Toki on miehiä, jotka eivät välitä. Mutta ei tätä kyllä voi yleistää. On sitten ehkä uskottava, että on olemassa yrityksiä, joihin naiset palkataan ulkonäön ja siviilistatuksen perusteella eli sinkut ja kauniit tervetuloa. Psykologisissa testeissä tarkistetaan, että moraali on heikko. Toisaalta miesväkeen palkataan ne rennot ja menevimmät ja myös heikon moraalin omaavat tyypit. Näissä lafkoissa sitten vehdataan miten tykkää. En kyllä ylpeilsi tuolla asialla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ylpeile sillä asialla, että miehet firmassa vonkaa seksiä. Vaikka on miten kaunis, niin kyllä minä ainakin haluan tulla yrityksessä noteeratuksi oman työni kautta. Ja vaikka olen rento ja en herkästä suutu, niin tiedän kyllä milloin minulta ollaan viemässä pikkareita ja sellaiseen sontaan en astu jalallanikaan. Jos jossain firmassa tulisi sellainen tunne, että minut on palkattu maskotiksi, etsisin uuden paikan ja lähtisin pois. Niin huono itsekunnioitus ei saa olla, että firmassa roikkuu vain sen takia, että saa palautetta ulkoisesta habituksestaan.

Ja minä en ole sitä vastaan, että miehet ja naiset ovat keskenään ystäviä. Se on ihan hyvä asia. Mutta olen eri mieltä tuosta vaimojen arvostelusta. Jos mieskaverin vaimo katsoisi pahalla, niin kyllä minä siitä ensin lähtisin muualle ja antaisin pariskunnalle tilaa. Se on nimittäin miehen tehtävä tuossa tilanteessa valita mikä on tärkeintä. Mutta itse en kyllä kenenkään parisuhdetta menisi hajottamaan vaan sillä verukkeella, että itse uskon miehen ja naisen väliseen ystävyyteen.

Vierailija
30/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olisi tullut mieleenkään soitella miespuolista työkaveria viettämään vapaa-aikaa yhdessä.

Jos olen joutunut viettämään miespuolisen työkaverin kanssa aikaa paljon yhdessä, olen pyrkinyt tutustumaan myös vaimoon ja antamaan kuvan siitä, että olen vaaraton.

Monelta murheelta on selvitty ja miespuolisten vaimojen joukosta olen saanut hyviä kavereita.

Asian voi hoitaa monella tavalla.

Vierailija
31/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä perin kummallista, että ap:lle "vaan tuli mieleen" tämä työkaveri pyytää keilaamaan, jos koskaan aiemminkaan ei ole vapaa- aikana tehty mitään yhdessä. Työkavereitahan he silloin ovat eivätkä ystäviä. Ei ketään muuta sitten tullut mieleen, esim. oma mies tai joku toinen oikea ystävä?

Vierailija
32/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välillänne ei oikeasti ole mitään "kipunoita" niin eihän sulla ole mitään syytä reagoida tuohon tilanteeseen milläänlailla, jatkat vaan samaan tapaan kuin ennenkin. Mies sitten päättää miten reagoi vaimonsa mustasukkaisuusteen. Ei sun tartte olla missään yhteydessä työkaverin vaimoon. Ongelma ei ole sinun. Ihmetyttää miksi hän edes kertoi mustasukkaisuudesta sinulle..?

Mulla ei ole miespuolisia ystäviä, työkavereita kyllä, mutten heitä tapaile vapaa-ajalla...

Ehkä olen jonkun mielestä ahdasmielinen, mutta mä en tartte miespuolisia ystäviä, ja katsoisin myös karsaasti jos miehelleni yhtäkkiä tulis naispuolisia ystäviä, joiden kanssa tapailis vapaa-ajalla!

Mieheni käy työmatkoilla, ja joskus pikkupiru korvaani kuiskuttelee että "mitä jos siellä tapahtuu jotain..?"

--Mutta sitten järki voittaa, on niin tyhmää olla mustasukkainen, enkä mä voi vahtia miestäni milläänlailla. On vain LUOTETTAVA. Ja toisaalta uskon olevani melko tarkka huomaamaan, jos mies olis pettänyt...

Vierailija
33/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mites homomiesten ja heteronaisten ystävyys? Eiköhän sama voi päteä heteromiehiinkin, että luontevin ystävyys heteroiden välillä syntyy heidän välille, jotka EI nimenomaan tunne seksuaalista kiinnostusta toisiinsa. Itse olen ainakin huomannut tällaisen. Jospa se sun työkaverin vaimo pitää miestään casanovana joka kastelee joka naisen pöksyt? :D Jännä homma vaan että suurin osa miehistä ei ole sellaisia...

Vierailija
34/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja naisia on tälläkin sivustolla paljon. Se, että on miehen kanssa kaveri ei tarkoita todellakaan, että suhteeseen liittyisi mitään seksuaalisia haluja. Minusta on ihan OK, että käydää kahvilla, keilaamassa tms. nais ja miespuolisten yhtävien kanssa. On kumma paikka jos aikuinen mies ei saisi nähdä vastakkaista sukupuolta olevia tuttaviaan ilman vaimoaan. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia horoja kuten tämän palstan AV-mammat. Mammat ovat varmaan heti valmiita levittämään reitensä jos mies edes pyytää palaveriin viereiseen toimistohuoneeseen kun sekin tulkitaan kutsuksi seksiin :D Kahvilassa tai lounaallakin käyminen on viikonlopun panolomaan verrattavissa oleva synti AV-palstalla :D

tota, joka väitti, että kaikki firman miehet olisivat valmiita pettämään hänen kanssaan, että ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. Kuulostaa niin itseä pönkittävältä ja minun mielestäni jopa miestä alentavalta. Kyllä mies toki saattaa flirttailla ja puhua kauniita tai heittää läppää, mutta että olisi valmis heittämään oman suhteen romukoppaan tai ei itse kokisi pahaa pettämisestä on jo vähän liioiteltua. Toki on miehiä, jotka eivät välitä. Mutta ei tätä kyllä voi yleistää. On sitten ehkä uskottava, että on olemassa yrityksiä, joihin naiset palkataan ulkonäön ja siviilistatuksen perusteella eli sinkut ja kauniit tervetuloa. Psykologisissa testeissä tarkistetaan, että moraali on heikko. Toisaalta miesväkeen palkataan ne rennot ja menevimmät ja myös heikon moraalin omaavat tyypit. Näissä lafkoissa sitten vehdataan miten tykkää. En kyllä ylpeilsi tuolla asialla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ylpeile sillä asialla, että miehet firmassa vonkaa seksiä. Vaikka on miten kaunis, niin kyllä minä ainakin haluan tulla yrityksessä noteeratuksi oman työni kautta. Ja vaikka olen rento ja en herkästä suutu, niin tiedän kyllä milloin minulta ollaan viemässä pikkareita ja sellaiseen sontaan en astu jalallanikaan. Jos jossain firmassa tulisi sellainen tunne, että minut on palkattu maskotiksi, etsisin uuden paikan ja lähtisin pois. Niin huono itsekunnioitus ei saa olla, että firmassa roikkuu vain sen takia, että saa palautetta ulkoisesta habituksestaan. Ja minä en ole sitä vastaan, että miehet ja naiset ovat keskenään ystäviä. Se on ihan hyvä asia. Mutta olen eri mieltä tuosta vaimojen arvostelusta. Jos mieskaverin vaimo katsoisi pahalla, niin kyllä minä siitä ensin lähtisin muualle ja antaisin pariskunnalle tilaa. Se on nimittäin miehen tehtävä tuossa tilanteessa valita mikä on tärkeintä. Mutta itse en kyllä kenenkään parisuhdetta menisi hajottamaan vaan sillä verukkeella, että itse uskon miehen ja naisen väliseen ystävyyteen.

palkattu koristeeksi tai maskotiksi, mutta kyllä mua ainakin se hivelee, jos mies osoittaa kiinnostusta mua kohtaan. Ja ei, en hyppää joka tyypin kanssa petiin. Itse asiassa tällä hetkellä en kenenkään vonkaajan, koska olen onnellisesti parisuhteessa. Mutta kyllä sinkkuaikoina tuli silloin tällöin harrastettua seksiä ukkomiesten kanssa työn puitteissa reissussa. Ja ei se mun uraan ja uskottavuuteen ole mitenkään vaikuttanut. Toki jos joka miehen kelkkaan lähtee, voi asia olla toinen.

Vierailija
35/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat mustasukkaisia heille tärkeistä ihmisistä - sehän on ihan luonnollinen reaktio. Itse olisin jopa jossain määrin loukkaantunut jos mieheni ei olisi mustasukkainen, jos juoksisin miespuolisen ystävän kanssa keilaamassa ja työreissuilla ja baarissa, ja itse olisi lasten kanssa kotona. Jos itse olisin Ap, kunnioittaisin kyllä vaimon reaktiota ja vastaisuudessa kutsuisin heidät pariskuntana mukaan harrastusten pariin enkä vain miestä. Minusta ainakin olisi erittäin omituista ajatella, että jos oma isäni juoksisi riennoissa jonkun naisen kanssa ja äitiäni ei kutsuttaisi mukaan. Yhtä ihmeellisenä pitäisin sitä omassa parisuhteessani. Itse ihmettelen miehen toimintaa tuossa. Itse en ikinä pistäisi puolisoani tilanteeseen jossa joutuisi sietämään mustasukkaisuuden tunteita, vaan ottaisin kuvioihin mukaan ja osoittaisin että ei tässä ole mitään tarvetta hermoilla. Asioista vänkääminen se vasta epäilyksiä nostattaa.

Itsekin olen sitä mieltä, että mustasukkaisuutta pitää olla, mutta terveellä tavalla. Jos vastakkaisen sukupuolen ystävä alkaa viedä liikaa aikaa ja häntä ei esitellä omalle puolisolle ja käydä myös yhdessä esim. ulkona, niin silloin ei olla ystävyyssuhteessa pelkän ystävyyden merkeissä. Jos joku on todella tärkeä ystävänä, niin tokihan tämä ystävä halutaan esitellä myös omalle puolisolle. Aika outoa minusta, jos jollakin on ns. salaisia ystäviä.

Ne jotka eivät ymmärrä sitä, että on luonnollista olla mustasukkainen tai paremminkin huolissaan rakkaistaan ja erioten avioliitossa johon on menty siinä mielessä, että se kumppani on se yksi ja ainoa, (siis kavereita tietysti voi olla) paras ystävä, uskottu, rakastettu, ihminen jonka kanssa vietetään eniten aikaa. Eli ap:lle, ei sinun pidä ihmetellä jos työkaverisi vaimo on närkästynyt, kyllä hän saa olla ja nimenomaan sinulle, vaikka aikeesi olisivat kuinka viattomat tahansa.

Vierailija
36/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aika harvoin sairaalloisen mustasukkaisia (miehiin verrattuna). Sen sijaan heillä on usein tarkka vaisto, jolla he huomaavat, kun miehen ajatukset ovat toisessa naisessa. Olen itse ollut naimisissa lähes pakonomaisesti uskottoman miehen kanssa, joka useita kertoja yritti palata takaisin retkiltään minun luokseni, vannoi muuttuneensa jne. Tiesin joka kerta heti, kun hän oli jälleen ihastunut, tyypillisesti työkaveriin. Mies ei nimittäin osannut peittää näitä tunteitaan eikä pitää minua onnellisena. Olin mustasukkainen ja meillä oli kovaäänisiä riitoja tästä aiheesta.

Nykyinen mieheni on ammatissa, jossa hänelle tarjoutuu jatkuvasti mahdollisuuksia pettäimiseen ja hän ollut muun muassa kahdestaan etelässä naispuolisen työkaverin kanssa - eikä meillä ollut asiasta mitään riitaa. Hän nimittäin pitää minusta niin hyvää huolta, ettei minulla ole mitään tarvetta epäillä tai olla mustasukkainen. Hän ei pelkästään sano, että olen hänelle ykkönen ja maailman kaunein nainen, vaan osoittaa sen joka päivä teoilla ja valinnoilla. Koska minulta ei puutu mitään, en voi haluta mitään enemmän.

Ei mustasukkaisuudessa ole ainakaan aina eikä pelkästään kyse naisen epävarmuudesta, vaan myös ja enimmäkseen miehen taitamattomuudesta.

Vierailija
37/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kerro vaimon mustasukkaisuudesta kuin yhdestä ainoasta syystä: mieskin odottaa vähän enemmän, koska vaimo on jo valmiiksi vähän tuohtunut. Eli mies pitää työkaveria "helppona" ja olettaa pikapuoliin saavansa, vaikka vain kaveripohjalta.

Vierailija
38/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kerro vaimon mustasukkaisuudesta kuin yhdestä ainoasta syystä: mieskin odottaa vähän enemmän, koska vaimo on jo valmiiksi vähän tuohtunut. Eli mies pitää työkaveria "helppona" ja olettaa pikapuoliin saavansa, vaikka vain kaveripohjalta.

Vierailija
39/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Eikä saa olla toista sukupuolta olevaa kaveria? :) Minulla on miespuolisia kavereita, hyviäkin sellaisia. Kuten miehelläni on naispuoleisia kavereita. Ja mitään sutinoita heidän kanssaan ei ole :D

av-mammojen lapstkaan eivät saa leikkiä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Ja teinit eivät ainkaan MISSÄÄN NIMESSÄ voi oll olla kavereita. juurihan joku juntti täällä valitti siitä kun tytöllä oli poika kylässä (luuli raiskaavan välittömästi)

Missä näitä juntteja kasvaa ????????????????????????

Vierailija
40/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Eikä saa olla toista sukupuolta olevaa kaveria? :) Minulla on miespuolisia kavereita, hyviäkin sellaisia. Kuten miehelläni on naispuoleisia kavereita. Ja mitään sutinoita heidän kanssaan ei ole :D

av-mammojen lapstkaan eivät saa leikkiä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Ja teinit eivät ainkaan MISSÄÄN NIMESSÄ voi oll olla kavereita. juurihan joku juntti täällä valitti siitä kun tytöllä oli poika kylässä (luuli raiskaavan välittömästi) Missä näitä juntteja kasvaa ????????????????????????

ja ennenkaikkea naiseudesta. Heillä ei koskaan ole ollut miespuolisia kavereita, koska eivät osaa olla miesten kanssa luonnollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi