Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...
Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.
Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.
Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.
Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.
Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?
Kommentit (129)
Olen itsekin joitakin vuosia sitten saanut puhelun työkaverin mieheltä, joka oli aivan varma, että minulla oli suhde hänen mieheensä. Koskaan en ollut naista edes nähnyt. Hetken päästä soitti mies nolona perään, ja pyyteli vaimonsa puolesta anteeksi :). Koskaan ei ole ollut mitään sutinaa miehen kanssa. Täytyy vaimon olla todella epävarma itsestään, eikä suhde voi olla kovin vahvalla pohjalla...oli hiukan huvittava tilanne. Tosin hiukan säälittää tuo nainen, koska miehensä on naisvaltaisella alalla ja noita naisystäväkandidaattejahan piisaa :D.
mikset olisi kutsunut keilaamaan työkaveria vaimon KANSSA?
Siinä mielessä ymmärrän tätä vaimoa. Tuo muu kuulostaa ihan normaalilta (työreissut, illanistujaiset asiakkaiden kanssa jne) ja niistä vähän mustasukkaisuuteen taipuvainen vaimo/mies voi jo hieman ärsyyntyä (ehkä vähän hyvälläkin tavalla). Mutta tuossa tilanteessa ehkä tuo keilausjuttu on jo liikaa ja mun mielestä tuo ei olisi sitten vaan työkaveruutta vaan enemmän "normaalia" kaveruutta, missä mielestäni pariutuneen ihmisen siis työkaverisi vaimo olisi pitänyt huomioida myös.
Mitä tuota noin vakavasti pohtimaan kun tiedät että sulla on puhtaat jauhot pussissa. Anna olla, ja jos miestyökaveri vielä palaa aiheeseen, niin kuittaat vaan nauraen, että "sun pitää vähän nyt kattoo mitä mun kans teet ettei vaimoo ala v*tuttaa, on pian kotona pilunsäästöviikot työreissun jälkeen jne." Hurtilla huumorilla lopetat sen miehen vinkumisen että vaimo sitä tai vaimo tätä. Ei ole oikein miehekästäkään tuommonen että alkaa avautua työkamulle vaimonsa mustasukkasuuksista. Tai sitten testasi että olisiko saumaa sun kanssa johonkin sutinaan, että kuinka reagoit.
eli olet rikkomassa leikkimielisen iloisesti perhettä. Siinä saat sitten vaivoiksesi miehen, joka uskoo vahvasti suhteeseen kanssasi ja tuo matkassaan pari viikonloppulasta.
niin uskoisitko? Joku nainen soittelisi miehellesi usein, kävisivät kahvilla ja keilaamassa yhdessä, mies kehuisi kotona naistyökaverin osaamista jne.
Vai inttäisitkö itsellesi, että ei siinä mitään, kaveripohjalta ovat. Vaikka miehellä fritsuja kaulassa ja selkä raavittu.
eli olet rikkomassa leikkimielisen iloisesti perhettä. Siinä saat sitten vaivoiksesi miehen, joka uskoo vahvasti suhteeseen kanssasi ja tuo matkassaan pari viikonloppulasta.
Justiin ajattelin, että tosi moraalitonta, että kenelläkään naisella voi olla miestä työkaverina!!! Kyllä pitäisi jotenkin pystyä valvomaan, ettei laiteta samaan työpaikkaan laisinkaan! Perheitä tuhoutuu, lapset jäävät ilman isää, tulee lisää nuorisorikollisuutta, päihdeongelmia, ne aina-oikeassa-olevat -vaimot jäävät yksinhuoltjiksi ja lopulta päätyvät totaaliseen ahdinkoon! Missä oikeus, missä vääryys?!?
niin uskoisitko? Joku nainen soittelisi miehellesi usein, kävisivät kahvilla ja keilaamassa yhdessä, mies kehuisi kotona naistyökaverin osaamista jne.
Vai inttäisitkö itsellesi, että ei siinä mitään, kaveripohjalta ovat. Vaikka miehellä fritsuja kaulassa ja selkä raavittu.
Tosi huonoksi on mennyt minun lukutaito kun en vaan löytänyt sellaista kohtaa....
Sinusta on kivaa, että sinulla on mies "kaverina" keilaamaan ja muutenkin vaan yhteisille retkille vaikka nukkuisittekin eri huoneissa.
Vaimo on kuitenkin ilmoittanut, että se ei tunnu hänestä mukavalta - ymmärrän tämän täysin, sillä hän ei voi tietää sinun motiivejasi. Itse asiassa epäilen niitä itsekin.
Kokeilit rajoja, ja sinulle on näytetty tämän suhteen rajat.
Elä asian kanssa, ja toimi rajojen mukaisesti..
Sinusta on kivaa, että sinulla on mies "kaverina" keilaamaan ja muutenkin vaan yhteisille retkille vaikka nukkuisittekin eri huoneissa.
Vaimo on kuitenkin ilmoittanut, että se ei tunnu hänestä mukavalta - ymmärrän tämän täysin, sillä hän ei voi tietää sinun motiivejasi. Itse asiassa epäilen niitä itsekin.
Kokeilit rajoja, ja sinulle on näytetty tämän suhteen rajat.
Elä asian kanssa, ja toimi rajojen mukaisesti..
pikkuisen innoissaan moisista epäilyistä.
Ihmeen hyvin muistat kaikki tilanteet, jotka liittyvät kyseiseen mieheen.
Jos mitään ei ole, ei ole mitään syytä miettiä asiaa yhtään sen enempää.
niin uskoisitko? Joku nainen soittelisi miehellesi usein, kävisivät kahvilla ja keilaamassa yhdessä, mies kehuisi kotona naistyökaverin osaamista jne. Vai inttäisitkö itsellesi, että ei siinä mitään, kaveripohjalta ovat. Vaikka miehellä fritsuja kaulassa ja selkä raavittu.
Tosi huonoksi on mennyt minun lukutaito kun en vaan löytänyt sellaista kohtaa....
ap kertoi oman tarinansa, miehen vaimo voisi kertoa jotain ihan muuta.
Justiin ajattelin, että tosi moraalitonta, että kenelläkään naisella voi olla miestä työkaverina!!! Kyllä pitäisi jotenkin pystyä valvomaan, ettei laiteta samaan työpaikkaan laisinkaan! Perheitä tuhoutuu, lapset jäävät ilman isää, tulee lisää nuorisorikollisuutta, päihdeongelmia, ne aina-oikeassa-olevat -vaimot jäävät yksinhuoltjiksi ja lopulta päätyvät totaaliseen ahdinkoon! Missä oikeus, missä vääryys?!?
pyydä vapaa-ajalla perheellistä miestä kanssaan keilaamaan ilman vaimoa ja lapsia, jos vähän aikaisemmin ovat olleet yhteisellä työmatkalla.
ap:n tekstissä mitään kiinnostuksen merkkejä työkaverista, vaikka miten luen. Ja ihan normaaliltahan tuo työkaverien välinen suhde kuulostaa. Vaimo on jostain syystä mustis. Syy lienee jossain aiemmassa: onko häntä petetty aiemmin tässä tai edellisessä suhteessa, tai ehkä hän on itse jossain vaiheessa tehnyt niin. tai ehkä isä on pettänyt äitiä joskus aikanaan.. Jossain syy tuollaiseen mustasukkaisuuteen on vaikka ei olisi tämänhetkisessä tilanteessa.
Minun oma mieheni käy naispuolisten työkaverien kanssa joskus jopa vapaa-ajalla kahvilla tms ja nyt lähtee 2 viikoksi Brasiliaan työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa. Ja ehei, en ole mustasukkainen. Meidän suhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.
Ap:lle ehdotan, että kutsut työkaverin koko perheen kylään niin että sinun koko perheesi on kylässä. On vaikeampi olla mustis kun tuntee ko. ihmisen.
niin uskoisitko? Joku nainen soittelisi miehellesi usein, kävisivät kahvilla ja keilaamassa yhdessä, mies kehuisi kotona naistyökaverin osaamista jne. Vai inttäisitkö itsellesi, että ei siinä mitään, kaveripohjalta ovat. Vaikka miehellä fritsuja kaulassa ja selkä raavittu.
ap kertoi oman tarinansa, miehen vaimo voisi kertoa jotain ihan muuta.
että on tapahtunut jotain muuta kuin mitä teksti kertoo? Entä jos ap olisi kirjoittanut: ""Ja en muuten ole raapinut miehen selkää enkä tehnyt hänelle fritsuja"? Miltä se olisi kuulostanut?
Risoo tollaset akat joiden pyrkimys on rikkoa toisen liittoa.
Anna olla. Ole vain oma itsesi ja anna vaimon hautoa mitä haluaa. Ette te voi muuttaa käytöstänne sen takia että oletatte jonkun luulevan että te suunnittelette jotain. Vainoharhaista.
Mustasukkainen vaimo keksii mitä vain jos haluaa, ei siihen tarvita edes samaa työpaikkaa. Se on hänen ongelmansa, ei sinun eikä sen miehenkään, vaimon täytyy hoitaa päänsä kuntoon ihan itse.
että ei tuulesta temmattuja juttuja mitä sanotaan naisista...Joukko naisia (itsekin epävarmoja ja mustasukkaisia?) on valmiita tukemaan typerää käytöstä ja epäilyksiä, joille ei ole pohjaa. Että on ihan ok syyttää uskottomuudesta? Millaisia ihmissuhdetaitoja teillä hyvät naiset oikein on?!
ap:n tekstissä mitään kiinnostuksen merkkejä työkaverista, vaikka miten luen. Ja ihan normaaliltahan tuo työkaverien välinen suhde kuulostaa. Vaimo on jostain syystä mustis. Syy lienee jossain aiemmassa: onko häntä petetty aiemmin tässä tai edellisessä suhteessa, tai ehkä hän on itse jossain vaiheessa tehnyt niin. tai ehkä isä on pettänyt äitiä joskus aikanaan.. Jossain syy tuollaiseen mustasukkaisuuteen on vaikka ei olisi tämänhetkisessä tilanteessa. Minun oma mieheni käy naispuolisten työkaverien kanssa joskus jopa vapaa-ajalla kahvilla tms ja nyt lähtee 2 viikoksi Brasiliaan työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa. Ja ehei, en ole mustasukkainen. Meidän suhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Ap:lle ehdotan, että kutsut työkaverin koko perheen kylään niin että sinun koko perheesi on kylässä. On vaikeampi olla mustis kun tuntee ko. ihmisen.
niin kannattaa sille työkaverille painottaa, että tämän pitää käyttäytyä ap:n kotona kuin ei olisi siellä ikinä käynyt, vaikka hyvin tietää kylpyhuoneen ja makuuhuoneen sijainnin. Muuten voi työkaverin vaimo ymmärtä epäillä lisää.
Kyllä on epävarmoja naisia täällä :D Oletteko epävarmoja itsetänne vaiko miehistänne vaiko suhteestanne?? Itse olen avoliitossa elävä nainen ja kahden lapsen äiti, sekä miehelläni että minulla on niin mies kun nais puolisia ystäviä. Molemmat meistä käy joskus toista sukupuolta olevan ystävän kanssa iltaa istumassa ja jopa keilaamassa ;) Eikä kummankaan meistä tarvitse "pelätä" että sutastaan nyt keilaradalla pienet pystyt tai baarin vessassa. Jos on noin epävarmaa toimintaa, olisko parempi sitten poistua niin huonosta suhteesta jos tarvii pelätä että ukko pelehtii jonkun kanssa ;) u go AP! Ihan sama mitä muut sanoo, kyllä sulla saa olla myös mies puolisia ystäviä!
että nämä kuviot ovat kuin lasten leikkejä pihassa: Yksi älähtää, ettet saa leikkiä TUON kanssa ja kun se kielletty sitten tottelee niin tämä dominoiva tyyppi bongaa seuraavan, jonka kanssa et voi leikkiä....piiri pieni pyörii....Aikuisilla pitäisi olla järkeä ja käsitystä siitä, miten paljon voi toisen kaveruussuhteita sun muuta määräillä.