Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta sen vain sanon, että

jos haluat olla ystävä jonkun kanssa, siihen ei tarvitse KENELTÄKÄÄN lupia ja hyväksyntää kysellä.

Jos haluaa olla ystävä MIEHEN kanssa ei todellakaan tarvitse ottaa ystäväkseen tämän vaimoa.

Vaimot/tyttöystävät tekevät itsestään naurettavan hölmön yrittäessään kontrolloida miestensä menemisiä. Mitä enemmän vahdit sitä lyhyempi suhde, tämä lähipiirissä ja muuallakin havaittu.

Jo on maailma mallillaan kun vaimot säätelevät kenen kanssa miehensä saa käydä harrastuksissa tai kahvilla tai yleensäkin olla tekemisissä.

Vierailija
2/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta sen vain sanon, että

jos haluat olla ystävä jonkun kanssa, siihen ei tarvitse KENELTÄKÄÄN lupia ja hyväksyntää kysellä.

Jos haluaa olla ystävä MIEHEN kanssa ei todellakaan tarvitse ottaa ystäväkseen tämän vaimoa.

Vaimot/tyttöystävät tekevät itsestään naurettavan hölmön yrittäessään kontrolloida miestensä menemisiä. Mitä enemmän vahdit sitä lyhyempi suhde, tämä lähipiirissä ja muuallakin havaittu.

Jo on maailma mallillaan kun vaimot säätelevät kenen kanssa miehensä saa käydä harrastuksissa tai kahvilla tai yleensäkin olla tekemisissä.

sua ei häiritsisi yhtään, jos kaikki miehesi kaverit olisi naispuolisia, näiden kanssa tehtäisi samoja juttuja mitä miesten, käydään baarissa ja mennään sieltä naisen sohvalle yöksi, saunotaan mökillä porukassa, mies harrastaisi jonkun naisen kanssa vaikkapa pitkiä kävelylenkkejä kolme kertaa viikossa, kävisi tämän kanssa lomamatkoilla, puisi parisuhdettaan, puhuisi aina parhaasta ystävästään Jessicasta? Jos kerran ystävyys naiseen on ihan sama kuin mieheenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

oletko kenties duunari vai missä?

työkavereista 70% on akateemisia, 20%:lla AMK-tutkinto.

Vierailija
4/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta sen vain sanon, että jos haluat olla ystävä jonkun kanssa, siihen ei tarvitse KENELTÄKÄÄN lupia ja hyväksyntää kysellä. Jos haluaa olla ystävä MIEHEN kanssa ei todellakaan tarvitse ottaa ystäväkseen tämän vaimoa. Vaimot/tyttöystävät tekevät itsestään naurettavan hölmön yrittäessään kontrolloida miestensä menemisiä. Mitä enemmän vahdit sitä lyhyempi suhde, tämä lähipiirissä ja muuallakin havaittu. Jo on maailma mallillaan kun vaimot säätelevät kenen kanssa miehensä saa käydä harrastuksissa tai kahvilla tai yleensäkin olla tekemisissä.

jos mies viettäisi vapaa-aikansa mieluummin työkavereiden kuin perheen kanssa. Olisivatpa työkaverit miehiä tai naisia.

Vierailija
5/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä joitakin viestejä kun lukee, niin täytyy kyllä sanoa että onneksi minä itse en ole niin onnettomassa liitossa että minun tai mieheni pitäisi "määrätä" kenen kanssa saamme olla ystäviä ja mitä niiden ystävien kanssa saa tehdä.

Ja asiahan on niin, että jos se puoliso haluaa pettää, se tekee sen, oli ystävinä toista sukupuolta olevia tai ei. Myös netissä tapaa naisia/miehiä. Kiellättekö puolisoiltanne myös sen?

Nim; terveessä suhteessa elävä.

Vierailija
6/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä joitakin viestejä kun lukee, niin täytyy kyllä sanoa että onneksi minä itse en ole niin onnettomassa liitossa että minun tai mieheni pitäisi "määrätä" kenen kanssa saamme olla ystäviä ja mitä niiden ystävien kanssa saa tehdä.

Ja asiahan on niin, että jos se puoliso haluaa pettää, se tekee sen, oli ystävinä toista sukupuolta olevia tai ei. Myös netissä tapaa naisia/miehiä. Kiellättekö puolisoiltanne myös sen?

voisi sinun puolestasi käydä vallan hyvin vaikka kaksi kertaa vuodessa rantalomalla uuden naispuolisen työkaverinsa kanssa, eikä haittaisi yhtään?

Vierailija
7/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän haiskahtaa. Olisit pyytänyt myös hänen vaimonsa...

Vierailija
8/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voisi sinun puolestasi käydä vallan hyvin vaikka kaksi kertaa vuodessa rantalomalla uuden naispuolisen työkaverinsa kanssa, eikä haittaisi yhtään?"

Ei olisi ensimmäinen kerta kun on lomalla naispuolisen ystävänsä kanssa.

Jos minä en töiltäni pääse, niin miksi estäisin miestäni menemästä ystäviensä kanssa? Ei hänkään minua ole estänyt.

Nim; terveessä suhtessa elävä, jonka mies on käynyt thaimaassa naispuolisten ystäviensä kanssa. WOW!

Vierailija
9/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei koskaan epäile turhasta...eli olet rikkomassa leikkimielisen iloisesti perhettä. Siinä saat sitten vaivoiksesi miehen, joka uskoo vahvasti suhteeseen kanssasi ja tuo matkassaan pari viikonloppulasta.

Varmasti voi vaimo epäillä myös turhasta. Siskoni jolla on erittäin huono itsetunto epäilee jatkuvasti meistään pettämiestä, jopa pettämisestä minun oman siskonsa kanssa.

Sikoni mies on mieheni paras ystävä ja paljon ovat puhuneet siskoni mustasukkaisuudesta. Pettänyt tämä mies ei ole, eikä ole mielestäni edes anatanut siskolleni aihetta sellaista epäillä. Omista epävarmuuksista hänen epäilynsä lähtee, ei todelliesta pettämiestä tai sen uhkasta.

Eli kyllä vaimo voi epäillä turhasta, todellakin.

Vierailija
10/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liitossa toinen sattuu olemaan biseksuaali? Ilmeisesti silloin on kaikki ystävyyssuhteet niin naisiin kuin miehiin kielletty. Silloinhan kaikki esim. työkaverit ovat potentiaalisia vaaroja onnellislle parisuhteelle.

Vierailija
11/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hän sen tekee joka tapauskessa. Epätavallisempaa on, että se tapahtuisi _avoimesti_ työkaverin kanssa. Ja vaikka tapahtuisikin, ei sitä puoliso voi estää rajoittamalla esim. menemisiä. Tommy Hellstenin sanoin: saat sen, mistä luovut. Rakkautta ei voi kahlita. Jos mies on mennäkseen, niin anna mennä, väkisin et voi pitää. Anna hänen tehdä päätös, sillä toisen puolesta sitä ei voi tehdä.

Vierailija
12/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, työkaverit on koska tahansa työmatkoilla valmiita pettämään vaimojaan. Vaikka minun kanssani, jos ei muita ole tarjolla.

Eli ei ne duunarit ole niitä ainoita pettureita. Ei se koulutustaso tunnu merkkaavan siinä asiassa yhtään. Ja joo, kyllä ne naisetkin yhtälailla pettää eli ei pelkästään miehet. Järkyttävää katsoa, kun kiltti perheenäiti pääsee kerrankin työreissuun, niin johan estot katoaa ja lähes kuka vaan kelpaa petikaveriksi. Ja mulla on kokemusta aika monesta työpaikasta, isoja tunnettuja firmoja teknisellä alalla. Tuntuu, että ihmisiltä katoo kaikki järki päästä, kun työporukan kanssa lähdetään reissuun (mm. seminaari- ja messumatkat). Järkyttävää!

Vierailija
13/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö pettämisen ehkäisemään vahtaamisella ja erilaisilla kielloilla, ja onko siinä ylipäätään mitään järkeä? Minusta ei ole, minä ja mieheni olemme vapaita tekemään omat valintamme. Toivon, että mieheni ei petä, mutta HÄN tekee päätöksen viime kädessä.

Itsekin olen akateeminen ja nuorempana paljon ulkomailla reissannut, ja minun kokemukseni mukaan osa ihmisistä pettää ja osa ei. Itse esimerkiksi en ole koskaan pettänyt, vaikka houkuttelevia tilaisuuksia olisi ollut.

Sama kokemus mullakin.

Eli ei ne duunarit ole niitä ainoita pettureita. Ei se koulutustaso tunnu merkkaavan siinä asiassa yhtään. Ja joo, kyllä ne naisetkin yhtälailla pettää eli ei pelkästään miehet. Järkyttävää katsoa, kun kiltti perheenäiti pääsee kerrankin työreissuun, niin johan estot katoaa ja lähes kuka vaan kelpaa petikaveriksi. Ja mulla on kokemusta aika monesta työpaikasta, isoja tunnettuja firmoja teknisellä alalla. Tuntuu, että ihmisiltä katoo kaikki järki päästä, kun työporukan kanssa lähdetään reissuun (mm. seminaari- ja messumatkat). Järkyttävää!

Vierailija
14/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen vaimo on mustasukkainen, se on tuskin sun syytä!!

Itse inhoan mustasukkaisuutta, en osaa nähdä siinä mitään hyvää. Kuten joku jo kirjoitti Tommy Hellstenin sanoin: "saat sen mistä luovut". Jokaisen teistä epävarmoista vaimoista kannattas oikeasti sisäistää tuo lause.

Ja ap:lle vielä, miksipä et tutustuisi tähän työkaverin vaimoon? Hänellä on sama elämäntilanne ja luultavimmin myös huumori kuin miehellään ja sinulla; hänestä voi tulla vaikka paras kaverisi! :-)

Vierailija
15/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voisi sinun puolestasi käydä vallan hyvin vaikka kaksi kertaa vuodessa rantalomalla uuden naispuolisen työkaverinsa kanssa, eikä haittaisi yhtään?"

Jos minä en töiltäni pääse, niin miksi estäisin miestäni menemästä ystäviensä kanssa? Ei hänkään minua ole estänyt.

Nim; terveessä suhtessa elävä, jonka mies on käynyt thaimaassa naispuolisten ystäviensä kanssa. WOW!

sitten sanoa olevasi aivan varma, että mitään heidän välillään ei ole ikinä tapahtunut? Eikä kyse ole siitä, haittaako sinua pettäminen vai ei, vaan että oletko varma, ettei sitä ole tapahtunut.

Ei se niin mene, että pettäjä pettäisi aina ja joka tilanteessa, on ollut paljon ketjuja tuolla seksi- puolella, jossa miehet ja naiset sanovat pettävänsä vain ja ainoastaan niillä työmatkoilla ja virkistysreissuilla ulkomailla tai muuten kaukana kotoa. Ei ole kiinnijäämisen riskiä ja toisten varattujen kanssa on turvallisempaa, kun eivät soittele perään, toisin kuin joku rakastunut sinkku voisi tehdä.

Vierailija
16/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuudella onko puoliso pettänyt vai ei? Minun mielestäni kysymys on ennen kaikkea luottamuksesta. Jos mies on pettäjätyyppiä, mitä väliä sillä on kuinka monta kertaa hän on pettänyt? Tai pettääkö ulkomailla vaiko kenties kotimaassa baarin vessassa? Tai onko pettäminen vasta aikomustasolla, edellyttäen että sellaista on suunnitelmissa..

Jos ei ole luottamusta, ei ole luottamusta. So simple.

sitten sanoa olevasi aivan varma, että mitään heidän välillään ei ole ikinä tapahtunut? Eikä kyse ole siitä, haittaako sinua pettäminen vai ei, vaan että oletko varma, ettei sitä ole tapahtunut.

Ei se niin mene, että pettäjä pettäisi aina ja joka tilanteessa, on ollut paljon ketjuja tuolla seksi- puolella, jossa miehet ja naiset sanovat pettävänsä vain ja ainoastaan niillä työmatkoilla ja virkistysreissuilla ulkomailla tai muuten kaukana kotoa. Ei ole kiinnijäämisen riskiä ja toisten varattujen kanssa on turvallisempaa, kun eivät soittele perään, toisin kuin joku rakastunut sinkku voisi tehdä.

Vierailija
17/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat mustasukkaisia heille tärkeistä ihmisistä - sehän on ihan luonnollinen reaktio. Itse olisin jopa jossain määrin loukkaantunut jos mieheni ei olisi mustasukkainen, jos juoksisin miespuolisen ystävän kanssa keilaamassa ja työreissuilla ja baarissa, ja itse olisi lasten kanssa kotona.

Jos itse olisin Ap, kunnioittaisin kyllä vaimon reaktiota ja vastaisuudessa kutsuisin heidät pariskuntana mukaan harrastusten pariin enkä vain miestä.

Minusta ainakin olisi erittäin omituista ajatella, että jos oma isäni juoksisi riennoissa jonkun naisen kanssa ja äitiäni ei kutsuttaisi mukaan. Yhtä ihmeellisenä pitäisin sitä omassa parisuhteessani.

Itse ihmettelen miehen toimintaa tuossa. Itse en ikinä pistäisi puolisoani tilanteeseen jossa joutuisi sietämään mustasukkaisuuden tunteita, vaan ottaisin kuvioihin mukaan ja osoittaisin että ei tässä ole mitään tarvetta hermoilla. Asioista vänkääminen se vasta epäilyksiä nostattaa.

Vierailija
18/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin todella herneen nenään, jos mies alkais jonkun työkaverinsa kanssa keilailemaan. Miehellä on kuitenkin omat harrastuksensa.

Koska mieheni tietää tarkalleen voimavarojeni vähyyden, niin keilaamaan lähteminen olis suora valinta työkaverin ja vaimon välillä. Mitä sekin kertois miehen arvomaailmasta? Menee mielummin jonkun muun kun vaimon kanssa vapaalle? Menee mielummin ulos kun auttaa arjessa?

Vierailija
19/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat mustasukkaisia heille tärkeistä ihmisistä - sehän on ihan luonnollinen reaktio. Itse olisin jopa jossain määrin loukkaantunut jos mieheni ei olisi mustasukkainen, jos juoksisin miespuolisen ystävän kanssa keilaamassa ja työreissuilla ja baarissa, ja itse olisi lasten kanssa kotona. Jos itse olisin Ap, kunnioittaisin kyllä vaimon reaktiota ja vastaisuudessa kutsuisin heidät pariskuntana mukaan harrastusten pariin enkä vain miestä. Minusta ainakin olisi erittäin omituista ajatella, että jos oma isäni juoksisi riennoissa jonkun naisen kanssa ja äitiäni ei kutsuttaisi mukaan. Yhtä ihmeellisenä pitäisin sitä omassa parisuhteessani. Itse ihmettelen miehen toimintaa tuossa. Itse en ikinä pistäisi puolisoani tilanteeseen jossa joutuisi sietämään mustasukkaisuuden tunteita, vaan ottaisin kuvioihin mukaan ja osoittaisin että ei tässä ole mitään tarvetta hermoilla. Asioista vänkääminen se vasta epäilyksiä nostattaa.

Itsekin olen sitä mieltä, että mustasukkaisuutta pitää olla, mutta terveellä tavalla. Jos vastakkaisen sukupuolen ystävä alkaa viedä liikaa aikaa ja häntä ei esitellä omalle puolisolle ja käydä myös yhdessä esim. ulkona, niin silloin ei olla ystävyyssuhteessa pelkän ystävyyden merkeissä. Jos joku on todella tärkeä ystävänä, niin tokihan tämä ystävä halutaan esitellä myös omalle puolisolle. Aika outoa minusta, jos jollakin on ns. salaisia ystäviä.

Vierailija
20/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hän vaan kuuluu niihin ihmisiin joiden mielestä mies ja nainen eivät voi olla pelkkiä kavereita.

Mulla ainakin on miespuolisia ystäviä jotka voivat ihan hyvin vaikka yöpyä luonani ilman mitään ongelmaa ja sama miesystäväni kanssa, hänellä on useita naispuolisia ystäviä. Ei sitä voi vaan epäillä kokoajan toista, kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä