Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Miestyökaverin vaimo epäilee...

Vierailija
27.09.2010 |

Kuulin juuri miespuoliselta työkaveriltani, että hänen vaimonsa epäilee meillä olevan ylimääräistä sutinaa :( Viihdyn kyllä hyvin tuon työkaverin kanssa ja huumorimme on samanlaista, samanlaiset elämäntilanteet ym, joten juteltavaa riittää.

Näemme kuitenkin toisiamme vain töissä ja työhön liittyvissä tilaisuuksissa, toki myös koulutusmatkoilla ym. Muuten olemme vain satunnaisesti törmäilleet esim. lasten leikkipaikoissa perheiden kanssa ja vaihtaneet muutaman sanan.

Kerran tosin erehdyin pyytämään kaveria kanssani keilaamaan vapaa-ajalla, kun toinen ystäväni perui ja hän vaan tuli mieleeni. Siitä sitten kuulemma vaimo oli alkanut epäillä. Ja nyt työmatkan jälkeen (oli myös illanistujaiset matkan aikana, meni myöhään baarissa mutta mitään ei tapahtunut, omiin hotellihuoneisiimme menimme ym, ihan normaali baari-ilta emmekä edes tanssineet keskenämme) oli kuulemma aloittanut ristikuulustelut ja sanonut olevansa varma että meillä on jotain sutinaa. Voi hitto. En tosiaankaan halua vihaista vaimoa kimppuuni.

Ehkä odotan vain että tilanne rauhoittuu. En kai minä tässä mitään voi tehdä? Ja pidän minimissä sen miten paljon olen tekemisissä kaverini kanssa. Vaikka tylsäähän se on, hän on oikeastaan ainoa tämänhetkisen työpisteen kaveri, joka on samaa ikäluokkaa ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työstä ja säästä.

Tuskin mun kannattaa kuitenkaan rientää vaimolleen vakuuttelemaan pelkkää kaveruutta?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Eikä saa olla toista sukupuolta olevaa kaveria? :) Minulla on miespuolisia kavereita, hyviäkin sellaisia. Kuten miehelläni on naispuoleisia kavereita. Ja mitään sutinoita heidän kanssaan ei ole :D

av-mammojen lapstkaan eivät saa leikkiä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Ja teinit eivät ainkaan MISSÄÄN NIMESSÄ voi oll olla kavereita. juurihan joku juntti täällä valitti siitä kun tytöllä oli poika kylässä (luuli raiskaavan välittömästi) Missä näitä juntteja kasvaa ????????????????????????

Joiden kanssa olet ryhtynyt kaveeraamaan vasta yhteistyn työmatkojen jälkeen ja ehdottomasti vain siten, että se kaveriaika on pois perheeltäsi!

Vierailija
42/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kulkenut miesten kanssa paljon nuorena. Siksi juuri tiedän miestenmaailman. Ja olen sdamaa mieltä erään aiemman kanssa, että mies kertoo vaimonsa mustasukkaisuudesta vain siksi, että toivoo suhteen menevän vähän pidemmälle, koska nainen tuntuu olevan niin tyrkky, että soittelee keilaamaankin.

Huomasihan sen jo, kuinka ap heti reagoi siihen mustasukkaisuushommaan. Ei niin, että yrittäisi tutustua vaimoonkin vaan uhoten, että hänellä on oikeus jne...

Miehet aika äkkiä kokeilevat helpon oloisia naisia. Niitä miehet ei kokeile, joista näkee heti, että heiltä ei saa vaan ovat pelkästään kavereita. Näitä kavereita minullakin on paljon.

Ja toi keilakutsukin jo sen kertoo.

Eikä saa olla toista sukupuolta olevaa kaveria? :) Minulla on miespuolisia kavereita, hyviäkin sellaisia. Kuten miehelläni on naispuoleisia kavereita. Ja mitään sutinoita heidän kanssaan ei ole :D

av-mammojen lapstkaan eivät saa leikkiä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Ja teinit eivät ainkaan MISSÄÄN NIMESSÄ voi oll olla kavereita. juurihan joku juntti täällä valitti siitä kun tytöllä oli poika kylässä (luuli raiskaavan välittömästi) Missä näitä juntteja kasvaa ????????????????????????

ja ennenkaikkea naiseudesta. Heillä ei koskaan ole ollut miespuolisia kavereita, koska eivät osaa olla miesten kanssa luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhön liittyvissä tilaisuuksissa, koulutusmatkoilla, lasten leikkipaikoissa ja illanistujaisissa, olisit toivonut miestä seuraksesi myös keilaradalle.

Tuota noin, minun mielestäni näet tätä miestä aika paljon, jos ensin väität näkeväsi häntä vain töissä ja lopulta lähestulkoon kaikkialla.

Mies on nähtävästi huomannut, että teet itseäsi tykö, ja ajatteli kokeilla klassiseen tapaan kepillä jäätä eli "syyttämällä" vaimoa mustasukkaiseksi. Siitähän on helppo liukua mukaan miehen fantasioiden toteuttamiseen eli suhteeseen.

Tuskin se vaimo on mitään sanonut, mies keksi koko jutun saadakseen selville, joko olisit valmis hyppäämään sänkyyn vai vieläkö leikit hetken vaikeaa.

Vierailija
44/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilojen kaatamisessa on vuosisataista symboliikkaa, joka herättää viattomimminkin aikein liikkeellä olevan välittömästi tuhmiin leikkeihin keilaradan invavessassa.

Siis muistakaa olla pyytämättä ketään puolituttua/kaveria keilaamaan, ellette halua vaikuttaa tyrkyiltä. Oman miehen/vaimon saa pyytää keilaamaan.

Vierailija
45/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain melkoiset naurut tästä ketjusta :D Kiitos, se lievitti ahdistustani suuresti :)

No niin. En siis ole tilanteesta ahdistunut muuta kuin siksi, että pelkään kaverin vaimon epäilyjen paisuvan syyttelyksi ja tuovan ongelmia. Toivottavasti tilanne rauhoittuu itsestään.

Opin kerrasta, että keilaamaan en tämän kaverin kanssa voi mennä, koska siitä tuli noin isot ongelmat. Syy, miksi pyysin häntä keilaamaan tuolloin, oli se, että toinen kaverini (joka on muuten alun perin mun MIEHENI ystävä, siis kääk!) joutui perumaan, työkaverini asuu keilaamon lähellä ja tiesin että hän haluaisi kokeilla keilaamista. En ole sen koommin pyytänyt häntä vapaa-ajalla mihinkään, alunperin koska en erityisemmin edes ehdi vapaa-aikanani näkemään kavereita normaalisti. Siksi en myöskään ole pyrkinyt ystävystymään hänen vaimonsa kanssa - mulla on vakkintunut kaveripiiri eikä aikaa yksinkertaisesti riitä enempään sosiaaliseen elämään. Nyt en tietenkään voi pyytää häntä syntisiin keilaussessioihin myöskään siksi, että tämä epäilys tuli esiin.

Ei, en ole ihastunut ko. mieheen. Eikä mua todellakaan hivele vaimon mustasukkaisuus. Hän on oikein mukava, mutta ihan vaan työkaveri. Eikä osoita mua kohtaan mitään kummallita kiinnostusta. En näe häntä niin usein kuin ehkä annoin ymmärtää: töissä toki joka arkipäivä ainakin ohimennen, mutta muuten koulutus- ja työreissuja on 3-4 kertaa vuodessa ja leikkipuistossa perheemme saattavat törmätä puoleksi tunniksi ehkä 1-2 kertaa kuussa.

Vaimona on myös työssäkäyvä, ihan normaalin ja rauhallisen oloinen ihminen. Heillä on pienet lapset, kuten minullakin mieheni kanssa.

No niin, tästä kirjoittelustani sai kuvan että tämä on surin murheeni tällä hetkellä, mutta ihan niin ei asia ole;) Periaatteesta ärsyttää, että miehen ja naisen kaveruus, edes työsellainen ei useimpien naisten mielestä ole hyväksyttävää.

Yllätyin tosiaan kommenttien kiivaudesta... että oikeen tyrkky munahaukka :D Täytyypä kertoa miehelleni minkä lutkan hän on nainut ;)

Ja nyt ehkä unohdan koko jutun, ja jatkan normaalia elämääni. Kiitos AV-mammat!

Vierailija
46/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP noita saamiasi vastauksia. Enää en ihmettele miksi niin monet avioparit on hirveissä riidoissa tai eroaa. Selvä vähemmistö tähän ketjuun vastanneista on yleensäkään järjissään! Hirveä syyttely kanssasiskoja kohtaan, pelätään että naapurin muija vie miehen tuossa tuokiossa ja miesten kanssa kaveeraavat naisethan on suoraan saatanasta! On vain OMA PERHE ja OMA VAIMO, ei mitään muuta! Vaimon pitää olla prinsessa, paras ystävä, juttukaveri, ryyppykaveri ja mielellään työkaverikin! Kukaan EI SAA kaivata mitään muuta seuraa kuin oman puolison, KOSKAAN!

Paitsi ehkä, jos on elämä. Mulla ja AP:lla sentään taitaa olla!

Vierailija
47/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on jo kertonut, että hänen puolisonsa ei koe hyväksi teidän suhdettanne sellaisena johon suuntaan yrität sietä viedä. Olet ylittänyt työkaveruuden rajat työkaverisi vaimon mielestä. Haluatko aiheuttaa heidän suhteeleen harmia? Jos et tiedät mitä teet. Käsi sydämelle. Jos haluat aiheuttaa harmia ja nautit teerenpelistä, vaarmaan osaat senkin.

Vierailija
48/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain melkoiset naurut tästä ketjusta :D Kiitos, se lievitti ahdistustani suuresti :) No niin. En siis ole tilanteesta ahdistunut muuta kuin siksi, että pelkään kaverin vaimon epäilyjen paisuvan syyttelyksi ja tuovan ongelmia. Toivottavasti tilanne rauhoittuu itsestään. Opin kerrasta, että keilaamaan en tämän kaverin kanssa voi mennä, koska siitä tuli noin isot ongelmat. Syy, miksi pyysin häntä keilaamaan tuolloin, oli se, että toinen kaverini (joka on muuten alun perin mun MIEHENI ystävä, siis kääk!) joutui perumaan, työkaverini asuu keilaamon lähellä ja tiesin että hän haluaisi kokeilla keilaamista. En ole sen koommin pyytänyt häntä vapaa-ajalla mihinkään, alunperin koska en erityisemmin edes ehdi vapaa-aikanani näkemään kavereita normaalisti. Siksi en myöskään ole pyrkinyt ystävystymään hänen vaimonsa kanssa - mulla on vakkintunut kaveripiiri eikä aikaa yksinkertaisesti riitä enempään sosiaaliseen elämään. Nyt en tietenkään voi pyytää häntä syntisiin keilaussessioihin myöskään siksi, että tämä epäilys tuli esiin. Ei, en ole ihastunut ko. mieheen. Eikä mua todellakaan hivele vaimon mustasukkaisuus. Hän on oikein mukava, mutta ihan vaan työkaveri. Eikä osoita mua kohtaan mitään kummallita kiinnostusta. En näe häntä niin usein kuin ehkä annoin ymmärtää: töissä toki joka arkipäivä ainakin ohimennen, mutta muuten koulutus- ja työreissuja on 3-4 kertaa vuodessa ja leikkipuistossa perheemme saattavat törmätä puoleksi tunniksi ehkä 1-2 kertaa kuussa. Vaimona on myös työssäkäyvä, ihan normaalin ja rauhallisen oloinen ihminen. Heillä on pienet lapset, kuten minullakin mieheni kanssa. No niin, tästä kirjoittelustani sai kuvan että tämä on surin murheeni tällä hetkellä, mutta ihan niin ei asia ole;) Periaatteesta ärsyttää, että miehen ja naisen kaveruus, edes työsellainen ei useimpien naisten mielestä ole hyväksyttävää. Yllätyin tosiaan kommenttien kiivaudesta... että oikeen tyrkky munahaukka :D Täytyypä kertoa miehelleni minkä lutkan hän on nainut ;) Ja nyt ehkä unohdan koko jutun, ja jatkan normaalia elämääni. Kiitos AV-mammat!

Ja jos mies asuu keilahallin lähellä, mutta ei ole siellä koskaan käynyt, niin miksi ihmeessä kuvittelit juuri sinun pelastavan miehen keilaamattomuudelta?

Mutta oikeasti: miehet eivät kerro vaimojensa mustasukkaisuudesta kuin siksi, että ovat itse sitä mieltä, että vaimolla olisi syytä mustasukkaisuuteen. Eli mies uskoo, että annat ja aika pian. Miehen vaimo ei välttämättä edes tiedä miehensä puheista.

Vierailija
49/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko ollenkaan näitä viestejäni?

Juuri totesin, että ei tästä tarvitse tehdä ongelmaa. En siis aio "tyrkyttäytyä" enää koskaan noin törkeästi tälle kiihottavalle orhille! Kärsin tappioni, olen lutka, pukeudun säkkiin ja ripottelen tuhkaa päälleni!

ap

Vierailija
50/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo on tullut mustasukkaiseksi, kiinnitti huomioni. En osaa itsekään oikein sanoa miksi, mutta minusta on erikoista että mies kertoo tuollaisen asian. Voi olla, että äimistelen turhaan, en tiedä.

Vierailija
51/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan viestisi olikin vitsi. Mutta joo, tiesin että se on keilahalli oikeasti.

Jankuti jankuti, oikeasti siis MIKSI kysyin sitä miestä keilaamaan, oi miksi, miksi... kaatamaan, laittamaan sormet reikiin...

;)

Tää on niin hilpeä ketju, en malta poistua!

ap

Vierailija
52/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka ajattelevat toisin kuin sinä itse. Mitä pahaa siinä on, jos haluaa omassa suhteessaan elää tietyllä tavalla. Sinähän et loppujen lopuksi kuulu mitään tuohon toiseen suhteeseen? Voit jättää tuhkat pesään ja säkit aittaan ja jatkaa elämääsi, mutta nyt vain tiedät tuon toisen suhteen arvoista jotain, jota voit joko kunnioittaa tai sitten et. Se taas riippuu sinun arvoistasi.

Vierailija
53/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity sinä tyohosi ja ammattiisi.

Pidä suhde asiallisena ja virallisen jäykkänä.

Kenelläkään ei ole oikeus tulla sinua härnäämään vain sen takia että naispuolinen henkilo jonkun toisen aviomiehen tyopaikassa.

Muista se

Vaimo on miehen ongelma. Et ole hänen kanssa tekemisissä joten tee kaikkesi jotta voit unohtaa koko jutun

Vierailija
54/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka tapauksessa epäily on turhaa, mies ei ole "munahaukan ansoihini" langennut ja siksi harmittaa moinen syyttely.

Ja nyt tämä haukka menee hautomaan oman miehensä munaa!

sitten niin,että ei ole syytä epäillä.

Itsekkin saattaisin epäillä.

Mieti asia niin,että miehesi käyttäytyisi noin.

Tunnut jotenkin yksinkertaiselta.

Vierailija
55/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelle sattuu samassa työpaikassa olevalle miehelle, että mun mies on susta mustasukkainen? Minusta tuo miehen tokaisu kertoo suhteestanne sen, mitä sinä et halua nähdä. Myös muu ilottelusi asian parissa tällä palstalle kertoo, ettet osaa käsitellä asiaa siten, että tässä saattaa olla myös puolisoiden välisiä asioita, joita et ehkä tiedä.

Vierailija
56/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää suhteessaan. En ainakaan ole huomannut sellaista tehneeni?

Ja tosiaan, asia EI AHDISTA minua nyt enää niin valtavasti, joten voitte lopettaa neuvomiseni - sain jo järki-ihmisiltä hyviä neuvoja. Hetkellisesti ahdisti, kun ehdin kuvitella vaimon vihaiset puhelut kotiini tms. Mutta tuskin sentään, eiköhän hänkin ole järkevä ja unohda epäilyt, kun en lyö löylyä. Enkä keilaa.

ap

ap

Vierailija
57/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muissa maailmoissa, innoissaan tulevista työreissuista jne. Jospa vaimolla onkin syytä epäillä jotain MIEHEN käytöksen perusteella. Ap vaikuttaa minusta hyvin viattomalta ja rehelliseltä toimissaan, mutta miehen reaktiot voivat välittyä vaimolle toisin.

Vierailija
58/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa mun viestini vielä kerran.

Olenko ihan oikeasti mielestänne käyttäytynyt jotenkin oudosti/ei hyväksyttävästi?

Ymmärrän ihan hyvin, että keilauspyyntö oli vaimolle liikaa. Hän huolestui siitä, ja sillä selvä. Ja kuten kerroin, en muutenkaan ole kiinnostunut viettämään työkaverini kanssa vapaa-aikaa.

Jos oma mieheni käyttäytyisi näin. Siis...? Hänelläkin on töissä naispuolisia työkavereita. Jos hän pyytäisi jotakuta heistä keilaamaan vastaavassa tilanteessa, olisin lähinnä iloinen että sai keilaseuraa. Minä itse olisin tuolloin varmaankin lasten kanssa kotona (kuten mieheni oli silloin kun keilasin) enkä siis itse pääsisi lähtemään.

Oma mieheni tuntee tämän työkaverini, eikä hän ole millään tavalla mustasukkainen. Hän on itsevarma ja hyvännäköinen mies ja osoitan hänelle selvästi rakkautta, joten miksi hän olisi huolissaan?

Se, että työkaverini kertoi minulle vaimon mustasukkaisuudesta, ihmetytti ensin minuakin. Mutta sitten hän sanoi, että halusi nyt minulle mainita etten ihmettelisi jos hän ei voikaan tarjota minulle kyytiä seuraavaan työkokoukseen toiselle paikkakunnalle, kuten aiemmin vähän oli puhe. Ymmärrän hyvin, ja menen omalla autolla, ei sen väliä. Pääasia että saa tilanteen rauhoittumaan puolisonsa kanssa.

Mua hiukan huolestuttaa monen tänne kirjoittaneen ajatukset. Jotenkin pelottavaa. En osaa nyt oikein täsmentää, mutta mielestäni tuollainen reagointi ei ole normaalia.

Jos "iloittelen" asialla, niin kuinka se kertoo että en osaisi käsitellä asiaa? En nyt vain enää jaksa paisutella tätä. Itse aloitin ketjun, tiedän, mutta tuo hetkellinen ahdistus tilanteesta meni ohi ja enemmän häiritsee nyt teidän AV-mammojen suhtautuminen. Puistatus sentään.

Ja kyllä, saatan olla yksinkertainen. Olenpahan onnellinen kun en ihan tajua kaikkea :)

ap

Vierailija
59/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan viestisi olikin vitsi. Mutta joo, tiesin että se on keilahalli oikeasti. Jankuti jankuti, oikeasti siis MIKSI kysyin sitä miestä keilaamaan, oi miksi, miksi... kaatamaan, laittamaan sormet reikiin... ;) Tää on niin hilpeä ketju, en malta poistua! ap

vaan varovainen yritys kertoa sinulle, että et nyt taida nähsä asioita samoin kuin se työkaveri. Hän teki selkeän aloitteen: koska olet minusta kiinnostunut niin varmaan haluat tietää, että vaimoni on mustasukkainen. Eli olet miehelle ilmaissut monin eri tavoin olevasi valmis pieneen ilotteluun, ja mies kertomalla vaimosta selvitti sinulle, että hänellä ei olisi mitään sitä vastaan, päinvastoin. Kun vaimo jo kyselee, lienee syytä tehdä kuvitelmista totta.

Pyytäessäsi miestä keilaamaan teit samalla aika selväksi senkin, että mies kiinnostaa muutenkin kuin työkaverina. Ehkä hän jopa kokee, että hakeudut lapsinesi hänen seuraansa.

Uskon, että ongelmanasi ei ole ollenkaan miehen vaimo vaan mies itse. Hän on kiinnostunut, hän haluaa enemmän, hän ei välitä mustasukkaisen vaimon ajatuksista jne.

Sinuna miettisin kahdesti, mitä tehdä. Mies voi soittaa puolisollesi ja kertoa, miten tärkeä olet. On ne äijät pillua vongatessaan ennenkin outoja juttuja tehneet.

Vierailija
60/129 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin, että keilahalli -osuus viestissäsi oli ehkä vitsi.

Haluaisin vielä tietää, millaisin "monin eri tavoin" mielestäsi olen osoittanut olevani valmis "pieneen iloitteluun"?

Ihan tosiaan kiinnostaa, koska vilpittömästi olen kirjoittanut asiat niinkuin ne ovat ja omasta mielestäni käytökseni on ollut täysin normaalia, minkä ilman muuta hyväksyisin myös mieheltäni, tai hänen naispuoliselta työkaveriltaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi