Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärillä tupakalla rampaavat tuoreet äidit!

Vierailija
23.09.2010 |

Oikeasti, oletteko koskaan yrittäneet päästä irti tupakasta? Edes raskaus/imetysaikana? Kai te itsekin tiedostatte, että haisette kamalalle juuri tupakalla käytyänne, ja sitten menette vauvan luo.. Haistatteko edes sitä ihanaa vauvan tuoksua sen tupakan löyhkän seasta?

Minulle on aivan sama jos aikuinen ihminen omat keuhkot pilaa tupakoimalla, mutta säästäkää ne pienet siltä tupakan katkulta.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu yhtäkään raskausaikana tupakoivaa naista.. Okei. Mutta voin kertoa, että aika moni tekee sitä salassa, kotonaan ja piilossa. Vetää savut ja ei todellakaan mainosta sitä, koska kivitys siitä seuraa. Ihmisiä aivan kaikista sosiaaliluokista. Sama juttu abortin kanssa. Harvempi toitottaa aborteistaan, koska asenteet ovat joskus, mitä ovat. Silti niitäkin tehdään ja aivan kaikenlaisille naisille. Että avatkaapa silmänne.

Jokainen varmaan tietää, ettei asia ole kovin hyväksyttyä.

Vierailija
102/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun ohjeillasi minua ja neljää sisarustani ei olisi olemassa, kun äiti on polttanut 16-vuotiaasta ja polttaa edelleen 54- vuotiaana. Meistä lapsista ei kukaan polta, inhotaan tupakanhajua edelleen.

Kyllä olen äidilleni katkera että poltti odotusajan, imetysajan ja vielä lapsuusajan sisällä ja on altistanut minut ja vielä munasoluni eli lapseni haittavaikutuksille. Mutta en sentään toivo, etten äidin tupakoinnin takia olisi ikinä syntynyt:O

tupakkaa polttava nainen vois olla sen verran viisas ja käyttää vaikka ihan ehkäisyä, jos sitä seksiä on pakko harrastella. Tupakoivia äitejä pitäis myös verottaa jotenkin, jättää vaikka äitiysrahat maksamatta, röökiin ne pistää sen kuitenkin. Ääliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kans huonetoveriksi sellanen "äiti" joka poltti. odotttelin synnytyksen käynnistymistä kun tämä ääliö tuli n. klo 20 mulle kaveriksi, vanha tuttu vielä kaikenlisäks. saman tien lähti röökille, kolmas lapsi ja oikein kehu, ettei oo yrittänykään lopettaa koskaan. ite sanoin et lopetin kyl heti ku plussasin. rupes oikeesti vituttaan se muija niin paljo, ku aattelin et tommosen paskakasan kanssa pitää yö viettää, että lapsivedet meni. ja kyllä, olen aika varma että tämä vitutus käynnisti sen synnytyksen ;)

tein kyllä myöhemmin selväksi mitä mieltä olin, kun pääsin onneks perhehuoneeseen, pois sen paskiaisen luota. 3 ämmää sieltä ramppas jatkuvasti röökillä, yhellä oli jo 7 lapsi :/

Vierailija
104/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa. siis tunti tämän paskiaisen tulon jälkeen meni vedet ja pääsin eri huoneeseen :)

Vierailija
105/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 72 ja 73 ovat sama tyyppi, ei 47 :)

Vierailija
106/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyttä se on. Välitetään omasta tupakan nautinnosta enemmän kuin vauvasta. Voiko itsekkäämpää enää olla?

Vierailija
107/114 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aina yhtä hauskaa huomata, että juurikin itse joskus polttaneet ovat pahimpia saarnaajia ja mielestänsä myöskin parempia ihmisiä kuin tupakoivat. Itse en tupakoi, joten ettepä nyt pääse kuittaamaan mitään nasevaa.

Tupakoiva ihminen on itsekäs. Tiedän sen itse entisenä tupakoitsijana. Lopetin ajoissa ennen raskauden suunnittelua, koska tiedän tupakoinnin vaarat. Uskomatonta, että vauvapalstalla pyöriville ihmisille pitää selittää tällaista asiaa!!

4#

Vierailija
108/114 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä tupakoitsijana voin sanoa, että sitä on herkempi arvostelemaan tupakoivia ihmisiä. Minusta tupakoivat ihmiset haisevat nykyään paljon pahemmille, kuin silloin, kun en ollut edes aloittanut röögaamista. Johtunee varmaan uudelleen löydetystä hajuaistista. Kieltämättä sairaalassa ollessa kovin säälitti kaikki äidit + muut potilaat jotka pakkaseen menivät väkipakolla sen tupakan vetämään tippatelineiden kanssa. Oikeasti näky oli ääirmmäisen säälittävä. En koennut mitään inhoa, enkä ylemmyydentunnetta, vaan sääliä, niin vain syöpäkääryle vie niskalenkkiotteella mennen tullen. Itse olen ollut joskus muinoin yhtä säälittävä näky, addiktiossani sairaalavaatteissa tippatelineen kanssa pakkasessa tupakalla, säälittävää sinäänsä, että tupakalle päästäkseni jouduin menemään osaston ohi jossa oli keuhkosyöpäpotilaita, hävetti melkolailla, silti oli pakko mennä.

En koe olevani tupakoitsijaa pahempi, tai parempi. Olen aina vain huojentuneempi, että eroon moisesta pääsin vaikka tuskaa se ero pienen hetken teettikin.

Sympatiaa ei multa odottava polttaja saa. Sen on tässä loptetettuani huomannut, että polttaja keksii miljoona tekosyytä miksi ei tarvitse lopettaa ja miksi voi loukkaantua siitä, että muut kritisoi..nimen omaan tekosyitä. Entisenä tupakoitsijana voin kertoa, että tekosyitä harrastin minäkin ;)

Vierailija
109/114 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Synnärillä tupakalla rampaavat tuoreet äidit!

Oikeasti, oletteko koskaan yrittäneet päästä irti tupakasta?" -En

"Edes raskaus/imetysaikana?" -En.

"Kai te itsekin tiedostatte, että haisette kamalalle juuri tupakalla käytyänne, ja sitten menette vauvan luo.." -Evvk

"Haistatteko edes sitä ihanaa vauvan tuoksua sen tupakan löyhkän seasta?" -Kyllä

"Minulle on aivan sama jos aikuinen ihminen omat keuhkot pilaa tupakoimalla, mutta säästäkää ne pienet siltä tupakan katkulta." -Ja minulle on sama mitä mieltä sinä olet, yleistäjä.

Tupakointi on lailla sallittu. Lopetan kun kielletään. Kasvatan fiksuja, terveitä ja kauniita lapsia ja olen fiksu, terve ja kaunis itsekin.

Ja te "kivittäjät", jotka olette jo tulleet avautumaan naamasta naamaan: Omatkaa nyt edes jonkin verran sisua. Kamala katsoa kun te muutamasta hyvin tähdätystä sanasta lähdette häntä koipien välissä puikkimaan pakoon, ihan käy naurattamaan :) :D

Ja nämä jeesustelijat, jotka puhuvat äitiyspäivärahojen menettämisestä tai ettei saisi olla oikeutta lapsiin, koska polttaa: Tekopyhiä lehmiä kaikki tyynni, joilla joku ihmeellinen jumalkompleksi. :P

Lähden röökille :)

Vierailija
110/114 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUPAKOITSIJAT ODOTTAJAT JA IMETTÄVÄT ON JUNTTEJA JA AMMAREITA. NIILLÄ ON YLEENSÄ BLONDATTU LYHYT TUKKA, OVAT YLIPAIKOISIA JA RUMIA JA MIESKI ON YLEENSÄ HIRVEE JUNTTI. EI NORMAALI IHMINEN POLTA RASKAANA. AINOASTAAN KUNNON RAHVAAT IDIOOTIT. KAIKKI SEN TIETÄÄ. NIILTÄ PITÄIS POISTAA KOHTU SYNNYTYKSESSÄ, SAMOIN NARKKAREILTA. UUS LAKIALOITE KENTIES? :)

Vierailija
111/114 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ihan päähän niin kuin teinikänni :)

Ja nyt kahvikuppi ja tupakki, aah..

Vierailija
112/114 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon tottunut 20v aikana. pitää ainakin saada se aamutupakka niin hermot kestää taas hiukan pidempään tätä elämän tilannetta ja parisuhdetta.ym.ym.ym

Vierailija
113/114 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoinnin aloittaminen onkin siis vastaus kaikkeen. poistaa masennuksen, auttaa kestämään puolisoaan paremmin ja parantaa elämänlaatua!! nyt kaikki äkkiä kiskalle röökiostoksille! hopi, hopi!

Vierailija
114/114 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan lopettaminen helppoa ollut ja teki vielä monta vuotta jälkeenkin mieli mutta pääsin irti koska HALUSIN PÄÄSTÄ.

että toisina aikoina lopettaminen on helpompaa kuin toisina. Aika moni tupakoitsija lopettaa JOSKUS, mutta harva ekalla tai ees tokalla kerrallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä