. : * : . KISSAKULMAN NAISTEN SYYSKUU . : * : .
Kommentit (114)
Pääsisinkös mäki tonne listalle?
La on 6.3 viidettä odotellaan ja SeKs synnärinä
Andrealle onnee hienoista vaal.sin. uutisista!
Nanille tietoja: Ikäni on 27v ja synnäri PKKS (eikö muka muita oo, nyyh?), poikaa lupailtu ja olemassa oleva sarja P02/02, T06/04, T09/06 ja P07/08.
Flunssa iski prkl, mutta elämä jatkuu ja palaan linjoille myöhemmin..
Ananasmehu rv 24+2
Kiva kun nani on jo avannu syyskuulle pinon, kiitos!
Mulla nämä olot heittelee edelleen:(( just menin kehumaan että on tosi hyvä olo, niin tänä aamuna joutu laattaa heittää ja huimaa ja jalat painaa tonnin... melkein vois sanoa että joka kolmas päivä on perseestä:(( aina olen kehunu miten raskaus sopii mulle, tyttöjen odotukset siis olleet niin mukavia, mutta tämä poika pistää äidin kärsimään...
menen mahani viereen makaamaan...
mami ja yökköveikko 23+5
Kiva uusi pino meillä:)
Mulle voi lisätä kans köörin jos nani jaksat:)
Eli t/02/97, p/12/98, t/02/01, p/10/03, p/10/05 ja p/07/08 :)
Täällä kans huono olo, väsymys ja huimaus vaivaa. Liekö hg tippunu siitä 103 vieläkin alemmas, siltä ainaski tuntuu. Vajaa 3vkoa viel seuravaan neuvolaan, mut jos tää olo ei ala tästä kohentua, ni pakko kävästä veriarvot tsekkaamassa.
Yleensä loppua kohden kyllä alkanu aina hyvin nousemaan.
Nyt lähettävä kuopuksen viekkuun nukkumaan;)
mami@6 20+2
Tänaaamuna kotiuduin, ja niiiin ihanaa kuin reissussa olikin, niin kotona oli kaaos ja arki ikävästi vastassa. No, tätähän tämä elämä on, itsepähän olen halunnut :) Töihinmeno- ja lomanloppumisahdistuskin pukkaa jo pintaan.
Tukholmassa oli kivaa. Eksyin Odenplanin kulmilla lasten- ja äitiysvaatekirpputorille. Ja kun tulokkaan sukupuolikin on tiedossa, niin pikkaisen lipsahti tuo shoppailupuoli *hups*. Mutta nuo oli käytännössä ilmaisia, kirppikseltä kun olivat, ja oikeasti mä tarvitsen kipeästi sekä mammahousuja, että paitoja, kuten myös imetyspaitoja *seliseli*.
Ihan pari uuttakin vaatetta tarttui Barkarbystä mukaan, mutta niitä oli siis ihan vaan pari. Nyt laskeskelin, että tulokkaan vaatepuoli alkaa olemaan suht kasassa, jotain lämpimämpää vielä kaivataan, ja se talvihaalari, tms. Kantoliinastakin olen jo paupat sopinut, muutama vaippa on hankittuna. Vaippoja tosin täytyy vielä hamstrata. Tosin olen kestovaippayhdistyksestä varannut S- koon paketin jo vuokralle tammikuussa :) Ei enää ahdistutsta puuttuvista kamoista :)
Ruokakaupan kolusin tietty myös jorpakon länsipuolella, "filmjölkiä" tarttui mukaan kylmälaukullinen, sillä saadaan isommat lapset muutamaksi päiväksi hyvin tyytyväisiksi :) plus että mun paheeni punssirullat ja tummasuklaa varasto tuli täytettyä. Kiva reissu kyllä.
Yksi ainoa juttu jäi vaan pois matkasta- nimittäin tukivyö. En sitä lähtöaamuna heti laittanut päälle, kun oli se ultra.. ja lähtöhässäkässä unohdin koko vyön. Joten nyt on toinen lonkka ihan sikakipeä :( Toivottavasti se ehtii toipumaan ennen maanantaita, ja työpäivää!
Eka punssirullapakettikin on jo tuhottu.. onneks iesikoinen auttoi siinä enkä yksin syönyt ihan kaikkia. Mun piti lopettaa tää mässääminen kun loma loppuu.
Andrea 21+6
Jos nyt taasen muutaman sanan raapustais. Elämä on vähän liiankin lennokasta ollut viime aikoina.
Olen taasen lähdössä kahden vanhimman tyttären kanssa tänääm Jyväskylään koko viikonlopun jalkapalloturnaukseen huoltajaksi. Isäntä jää rakentamaan poikien kanssa. Kyllähän tuo lisäosa nyt tuleekin nopeesti kun eilen ruvettiin hirsiä latomaan. Huusholli on kuin pommin jäljiltä, ei kerkee enääpysymään pyykkien yms. tahdissa. Eilisen huipennuksena vielä kun tultiin peleistä ja harkoista illalla yhdeksältä ja minä pässi menin viemään roskia ja kun pönttö oli niin täysi, aloin käsillä survomaan pusseja tiiviimmäks ja kuinkas muuten kuin jokin terävä viilsi peukalon..noh odottelin isäntää töistä ja tulikin kymmenen aikaan ja hällekkin kiva kun oli ensin ollut raksalla 12 tuntia ja sitten töissä ja kun ovesta pääsi niin mun kaa päivystykseen tikkaamaan peukkua..Isäntä teki saman muutama kuukausi takaperin ja silläkin oli tikit! Ollaankohan tyhmiä vai mitä? No nyt sitten yksikätisenä puuhaillaan, onneks oli vasen käsi!
Anyway,laitatko Nani mulle ikää jokunnioitettavat 41v. ja lapset t.08/97 t.08/00 p.12/02 ja p.05/05
Mullahankinnat saa vielä odottaa, keskityn ensin velvollisuuksiin.Olo on erinomainen,yleensä en edes kyytiläistä huomaakaan, rauhallinen asukki mahassa. Painoa on tullut pirskatisti, varmaan 8kg, olen niiiin perso kaikelle makealle ja enpä ole kakuista kieltäytynyt. Mutta karistan ne lenkkipoluille jahka vauva syntyy!
Ei kai auta kuin kajota noihin pyykkivuotiin, auh..
Viikonloppuja, nauttikaa - me pelataan futista sateessa... Yksikätinen DolceVita ja mammanpoika 23+1
hiukan kiirusta pukkaa, joten pikaisesti vain viikonloppuja toivottelen!! palailen maanantaina linjoille.
ainiin, olo alkoi heti kohentumaan kun aloitin obsidanit...
mami ja veikko peikko rv 24!!!!!!!!!!!!!
Nyt sit istahdin takas tähän koneelle, vaikka nytkin pitäis olla kiireesti siivoilemassa ja touhuamassa, kun pidetään huomenna niitä 1 vee- bileitä... Pari viikkoa melkein myöhässä, mutta ei tuo neiti itse taida osata vielä asiaa oivaltaa ;)
Nanille ihanat onnittelut neitokaisesta! Ja samaan syssyyn tietysti Andrealle poikasesta :) Hauska kun tässä pinossa taitaa kaikki tietää jo sukupuolenkin tulokkaasta. Itse olen sanonut, ettei tässä vaiheessa enää enempää yllätyksiä kaipaa, kun laumaa on jo tämänkin verran kasassa :) Toivon kovasti minäkin, että jättäis nani nuo myrkytyskummittelut rauhaan ja saisit pienen esim. sillon mun syntymäpäivänä 21.11 ;) Oikein "sopuisa" ja "helppo" skorpparineiti oliskin...
Jollekin oli jo pakkauskin ennättänyt, mulla nuo paperit lojuu tuolla keittiön "läjässä" kaikkien mainosten ym seassa. Ei ole jaksanu täytellä, mutta kai se pakkaus tulee kuitenkin otettua. Isäntä sanoi kun asiasta yks ilta juttelin, että todellakin otat, koska kuulemma minut tuntien alan sitä sitten jossain vaiheessa "märehtimään"... Ilkiö!
Hankintoja edelleen tehty muilla kulmilla... Entäs minä? Edelleen en ole saanut tuota vaunupakettia myyntiin, enkä sen enempää edistynyt niiden tuplien suhteen. Ajattelin, että kävisin jossain liikkeessä Kuopiossa kattomassa käytännössä millasia ovat, ja sit huutikseen ostoksille! Toiveina tällä hetkellä olis vaihdettava työntösuunta, heittoaisa ekaa kertaa vois olla kiva kokeilla ja sit kunnolliset pyörät, kun mekin täällä korvessa ollaan. Aika hupaisa malli oli muistaakseni Carenalla, että sais vauvalle kopan ja isompi vois istua rattaissa naama menosuuntaan. Vähän arveluttaa vaan, että onko "rimpulat", meillä kyllä edelleen ehjät saman firman matkarattaat olemassa. Emmaljungat tietty aina laatumerkki ja tuon Brion vois katsastaa, tosin siinä Twinetessä oli joku "puute", olisko ollu se työntösuunnan vaihto? Pakko kyllä lukee tarkkaan niitä selostuksia, kun joissakin on vielä sekin ettei saa selkänojaa laskettua ihan alas, vaikka muuten olis ihan ok pelit. Ihan liikaa mietittävää meikäläisen aivokapasiteetille!
mamiof4: ihan samaa dementiaa taitaa olla ilmassa enemmänkin, tuntuu, että kaikki pitää olla lapulla ylhäällä nenän edessä, että muistaa! Olen opetellut laittamaan puhelimen kalenteriin ylös kaikki mahdolliset menot ym, muuten ei ole toivoakaan muistamisesta. Ja nyt kun koulukkaita on tässäkin tuvassa jo kolme, niin tuntuu, että lippua ja lappua sataa aina vaan enemmän. Koko koulun yhteiseen retkipäiväänkin riitti jokaiselle vähän erilaista ohjeistusta ja mukaan otettavaa! Ärrin murrin...
Isyyslomaa ei meidän isäntä taida pitää tästäkään, tai tuskin ennättää, kuten ei edellisestäkään. Toivon tosiaan, ettei tuo sukupuoli teilläkään ole se todellinen syy, ihan näin naisnäkökulmasta vaan tuumailen. Onhan se tosi upeaa, että tyttökööri saa poikajatkoa, mutta minä kyllä tuntisin jo jossain vaiheessa pientä pistoa tyttösukupuolen puolesta. No minussa asuu pieni feministi aina ja iankaikkisesti, ja tunnen suurta raivoa kaikkia "sukupuolisuosimisia" kohtaan, kuten palkkaerot ja Kiinan lapsipolitiikka :)
Liikkeistäkin oli mainintaa, ja meillä tuo kehitys on nyt ollut positiiviseen päin. Liikkeitä tuntuu usein ja paljon, ja on se kyllä tuonut mielenrauhaa päiviin. Huomioinut olen kyllä senkin, että minusta potkut tuntuvat tuolla tosi "alhaalla", ettei vaan istua kököttäis tämäkin tapaus täällä siskonsa tavoin? Vielähän tuo ehtii tuolla pyörähdellä moneenkin kertaan, mutta silti on tullut mietittyä, että kuinka todennäköistä tuon perätilan "uusiminen" on?
mami@6: aika kökköä tuo "asuntopula" ja varmasti vähän ressaa. Tosi hienoa kyllä, että saitte vanhan myytyä, mutta eihän se tosiaankaan kivalta kuulosta ajatuksena, että tuollaisen porukan kanssa joutuisi johonkin hikiseen kolmioon sulloutumaan. Aikanaan, kun olin itse lapsi, asuttiin mekin kaksiossa, ja kun meidän kaksospojat synty, olivat kunnassa sitä mieltä, ettei tarvita isompaa asuntoa! Kuus henkeä yhden makuuhuoneen luukussa oli siis niiden mielestä riittävästi. Vasta kun vanhemmat uhkas lehtijutulla, antoivat kahden makkarin kämpän, ja ahdastahan se oli siinäkin.
Ananasmehulle lämpöisiä puhureita flunssaan, mulla jatkunut nyt noin kuukauden tää, että tiedän kyllä tunteen :( Ja voi ei DolceVita! Ihan uskomaton tuuri teidän perheessä, oikein Murphy-meininki :) Et sit ku sattuu, niin sattuukin kunnolla! Mulla tuon vasurin menettäminen olis se pahempi rasti, mutta aika useasti se tuntuu olevan onneksi niin, että se "heikompi" lenkki pettää.
Ihanalta kuulosti Andrean reissu! Minäkin haaveilin kesällä päivän reissusta Tukholmaan, mutta haaveeksi tuo jäi :( Jos sinne Kuopioon edes... :)
Pakko olis tosiaan lähtee touhuamaan, mutta yhtään ei kiinnosta eikä huvita! Huoneiden muutos on edelleen kesken, kun en minä yksin noita huonekaluja saa siirrettyä... Vähän tympii taas tämä, että yksin pitäis kaikki laittaa ja jaksaa... Eilen oli mun mtt-lääkäri ja kyllähän siellä paljon tuli asiaa ja painavaakin sellaista. Selvästi on merkkejä taas ilmassa yliuupumisesta ja -suorittamisesta, mutta minkäs teet, jos kukaan toinen ei siihen reagoi millään tavalla :( Ajattelin nyt kuitenkin yrittää unohtaa suorittamisen huomisen osalta, ja tehdä sen, minkä ehdin ja pystyn. (normaalisti olen tottunut valvomaan ympäri vuorokaudenkin siivoamisen takia, eräs joulun laitto oli karva auki 3 vrk:n mittainen yhtä putkeen...) Jos meidän koti ei jotakin miellytä, niin sit pitää pysyä pois!
Nanille kehut uudesta aloituksesta vielä! Minunkin tietoihin voi lisäillä, jos päivittelee, että ikää on kohta (karmeasti) 34v ja aikaisempi sarja on P05/99, P03/02, T12/04, T08/09. Tämän vitosen ajoituksesta jos saisin toiveita esittää, niin ihanaa olisi, kun tulisi jo marraskuulla. Ei sen takia, että olis kiire, vaan olis kiva kun kaikilla olis oma kuukausi, ja saisinpa minäkin "omalle" kuulleni jonkun (esikoisella ja isännällä on viikon väli synttäreissä). Nythän l.a on vain kahden päivän heitolla tuohon kolmoseen, ja on kyllä sellanen "harakka", että toista samanlaista olisi aika pelottava ajatella... Jos sit tulee joulukuulla, niin toivottavasti ei osuisi setänsä syntymä- tai kuolinpäiville (2. ja 8.12), kun olisi jollain lailla surullista...en tiedä.
Mut hitto, nyt heitätte mut jo ulos täältä! Ihanaa kun olette olemassa kaikki! Palaillaan.
-hölö-omppuli ja ylliskä 25+5-
NO PÖH!!!! ei siis todellakaan ole sukupuolikysymys tuo isännän (ehkä) isyysloma:D se oli ihan vaan huulena heitetty multa:D Pakko nyt kertoa ja korostaa että tuo meidän nuorimmainen eli isänsä ainukainen, on sille kaikki kaikessa!! Minä en enää ole ollu sen jälkeen mitään kun prinsessa syntyi... eli EI missään nimessä ole niin että " okei jos kerran poika tulee niin sitten olen kotona"... oikeasti varmasti ajattelee sen niin, että ei hänen prinsessansa KÄRSI kun JOUTUU olemaan vauvan ehdoilla... joten minä en tunne minkäänlaista pistoa missään. Niin naista ja naissukupuolta kunnioittavaa miestä saa etsiä kuin mun mies.
mami
Ihan pikasesti tulin niinkin hölmön kyssärin esittämään, että minkälaiset pöperöt on Hyvinkäällä osastolla? Ihan yks kaks tuli vaan mieleen,kun naikkarilla oon aina tykänny siitä, kun ruokaa on paljon ja hyvää:) Onko Hyvinkäällä ns. perus sairaala pöperöt? Naikkarilla tuntuu olevan vähän tuhdimpaa kun sairaala pöperöt yleensä, naisia, raskaanaolevia ja synnyttäneitä kun pelkästään. Jotenkin mietin, jos isossa sairaalassa ei niin ruokapuoleen panosteta? Ei sillä, että olisi jotain elämää suurempaa merkitystä, mutta alkoipa vaan kiinnostamaan;)
Näin järkeviä tällä kertaa..;)
mami@6 ja neitonen 21+5
kaimaanille: Totta, naikkarilla on tosi hyvä ruoka ja sitä saa paaaljon:)) itse olen kanssa siellä synnyttänyt kerran ja ollut töissä 3 vuotta. Valitettavasti ainakin mun kohdalla jäi hyvinkäästä hiukan toinen mieli... se oli tietysti silloinkin kuten taas joulun aikaa, joten sairaalan "jouluruoka" oli karmeaa!!! sitä kinkkua tungettuna kaikkeen ja iltapala oli AINA viili ja haalea tee, vaikka sanoin että mä en viiliä syö niin silti se mulle tuotiin ja aina avattuna valmiiksi ettei sitä voinu edes viedä jääkaappiin takasin... eli TOSI pahaa ruokaa ja hirveen pienet annokset, ainakin mun mielestä!! aina oli nälkä:(
meen kattoo selviytyjiä:)
mami
Kaikessa kamaluudessaan olis kuulkaa joskus kiva olla _oikeesti_ kipeä eikä vaan tämmönen semiköhä :/ Mulle ei meinaa nostaa millään kuumetta, ihanteellinen äiti-sairastaja siis, mutta tiiän et kuumeen kanssa tauti häviäis nopeemmin. Mies-rassulla oli eilen aamulla lämpöä ja voi,voi sitä eilistä voivottelua :D Mutta nyt tottakai töihin, eihän miehet sairasta!
Pakkaus tuli viime ma eli viikko päätöksestä. Tyhjällehän tuo alkuun vaikutti, kun ei ollut kertispaketteja.. Ihan kiva loota kumminkin, mitään semmosta "oi ku ihanaa"-elämystä ei kyllä tullut. Oranssi-harmaat potkarit vois olla hyvät yökäytössä, kyllä sillä oranssilla löytää vauvan pimeässä :D
ON: pelkopolia pitää siirtää, mies oli mennyt sopimaan jonkun palaverin just siihen aikaan ke, mutta tulipahan tää flunssakin, niin ei nyt silleen harmita. Eka nla-lääkäri on to, sen ajaks onneks kuopuksen kummi ottaa kaks nuorinta leikkimään. Hiivatulehdus iski, saa nähä, auttaako tää eka kuuri. Miun jokaraskautinen vaiva :/ Vauvalla tuntuu olevan lystiä, senmoista ryskettä mahassa on!
Ystävällä on tänään neljännen la, omaan tuntuu olevan ikuisuus. Näin viime yönä "toiveunta", vauva syntyi 23.12. ja harmitti paaaaaljon olla saikulla joulu.
Menen ruokkimaan meitä aamiaisella!
Ananasmehu ja rv kakskytviis!
Tänne ei kuulu oikein mitään uutta, mut kirjottelen silti jotain..No pahoinvointi on hellittänyt, ei oo enää niin usein ja pitkäkestoisesti, mut väsymys se ei osaa mua rauhaan näköjään jättää!!
Eilenki suunnittelin meneväni raksalle siivoileen, pesin ensi pyykkiä muutaman koneellisen ja eiku unille,pöh.
Mahaa vihloo ja repii ikävästi, herään aina yölläkin ku pitää kääntää kylkee, välillä sattuu tosi lujaa vaikka kuinka varovaisesti koittais.
Mullaki on torstaina eka lääkärineuvola ja olis se ultraki sitte.
Tuli tosta ananasmehun unesta mieleen joulu, mä oon jouluhullu ootan sitä varmana kovemmin ku meiän kaikki lapset yhteensä :D Ajoissa jo alotan oottamisen ja varsinki tänä vuonna, kun ollaan suunniteltu et jouluviikolla asuttas uudessa kodissa! Tykkään laittaa jouluruuat, ostella lahjoja ja koristella, siivoonki tietty mut en ny joka kaappia puunaa enkä mistään mitään ressiä ota! Niinjoo leipominen unohtu, sitä kans harrastetaan oikein urakalla lastenkaa, piparien leipominen ei oo niin mun juttu ja annanki lasten hoitaa sen suurimmaks osaks, nehän ne piparit syöki :)
Täälläkin monella la joulukuussa ja sit tammikuussa lopuilla aktiivisilla, jäänköhän tänne sit ihan yksin höliseen :(
Nyt aamupalalle!
wattu 14+1
Sain talon hiljaiseksi, ja ihan hetken omistan vain itselleni :) Esikoinenkin lähti kouluun, viikon sairastamisen jälkeen. Hänellä tuo koulu vaan takkuaa. Mielellään hän kääntä unirytminkin ihan hassuksi, mutta nyt sairateluviikolla on nukkunit ihan kuten pitääkin. Paitsi viiemyönä, katsenin että facebookissa hän on ollut vielä 2.30 viimeyönä- kiva. Olisiko koulujännitystä? Hän ei tuntemuksiaan osaa sanoiksi pukea, ja me aikuiset voimme vaan hänen käytöksestään arvailla mistä päin tuulee. Siis onhan hänellä ikää pian 17v, mutta nuo as-piirteet näkyvät juuri tunne- ja sosiaalisella puolella.
Minulla loppuu loma tänään. Olisin ihan loistavasti saanut ajan kulumaan kotonakin, vaan ei auta. vähän jännittää miten tuo työ lähtee sujumaan, aika raskaita potilaita on kuulemma osastolla tällä hetkellä. Ja kauanko siellä sitten pystyy olemaan, kyllä nuo liitokset vaivaa kotonakin ja tekemättä mitään. Mihin se sitten äityy kun pakosti joutuu kaikkea tekemään..?
Mutta jos nyt koittaisin hetkeksi mennä nukkumaan, ilta on sitten taas täynnä ohjelmaa ja työmaa kutsuu tosiaan 21.15. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Andrea 22+3
viikonloppu oli ihan perseestä. Suoraan sanottuna. Jouduin nyt aamusta hakee saikkua, niin HAKATTU olo, että en kyllä pystys kellekkään jumppaa ohjaamaan:( Yöt on ihan kamalia... närästää, kusettaa, selkää särkee niin saatanasti että herään vähintään kerran tunnissa joko kuselle, juomaan, syömään, köpöttämään tai istumaan kun närästää!!! PERKELE! Miten tää nyt jo alkaa?? MINÄ joka olen aina kehunut miten ihanaa on olla raskaana... yleensä mulla on vasta pari vikaa viikkoa sellanen tukala olo ja noi vaivat, paitsi ei selkä ole menny koskaan, kai tää oli mulle opetus, sainpahan nenilleni kun olen aina tosiaan kehunut miten hyvin voin raskaana!!! Viime yönä herätin miehen 4 aikaan pitämään mua sylissä että saan itkeä jonkun kanssa eikä yksin:) väsytti ja vitutti niin rankasti kun monta yötä menny ihan harakoille... mies sitten lohdutteli ja noustiin keittämään kahvit:) Heti aamusta menin käymään lääkärissä ja saikkua napsahti nyt viikko. Että ensi ma sitten jos pystys mennä salille taas ohjailemaan. Äitiysloman mä aloitan 50 vrk ennen LA, joten lokakuun lopussa sitten saa olla vaan kotona:)) tai siis ei tartte mennä töihin, jumpassa kyllä käyn niin pitkälle kun se hyvältä tuntuu.
Mä en tosiaan sitä pakkausta nyt sitten ottanut, tosi nopeasti, viikossa tuli päätökset ja tällä viikolla on jo äitiysavustus tilillä:) mä oon ihan tyytyväinen etten ottanu pakkausta, vaikka se paketin saaminen on aina sellanen kutkuttavan ihana tunne tietysti! Mutta niinku ananas sanoit, jotenkin se tuntuu aika "tyhjältä", sieltä puuttuu jotain... sillon vuonna kilpi ja jeesus siellä oli tosiaan vielä tutti, pulloja, kolmen eri firman ensi paketti vaippoja, harsoja 10kpl, filtti, täkki, makuupussi... ja kaikkea muuta!
voi Wattuseni, mä oon kanssa ihan joulufriikki:D mun perhe ja kaverit aina nauraa ja välillä huokailee kun alan syyskuun aikana puhua aina joulusta:) se tunnelma on NIIN ihana, ne hajut, maut, fiilis, piirretyt, radiosta vanhat biisit.... mä kanssa rakastan laittaa sitä jouluruokaa, leipoa torttuja ja pipareita, laittaa ulos tulia ja kotiin kynttilöitä... kaikki se siivous ja hössötys on ihanaa:)) mulla on jo ihan selkeitä sellasia omia tapoja toteuttaa joulua, joita toivon tietysti että lapset nappaisi sitten aikanaan kun itse ovat aikuisia. Teillä on ihana joulu tulossa, uusi kotikin:) ymmärrän sun innostuksen!! Meilläkin on tässä kodissa eka joulu tulossa... vähän mua jänskättää että miten ja missä tämä aatto vietetään;) Luuletko tosiaan että sut unohdettas yksinäs hölisee? nou wei:DD täällää ollaan ja sitten yhdessä siirrytään vauvapuolelle kun kaikki nyytit on ulkoistettu! Jännittää sun puolesta to ultra!!!!
Mulla on ensi viikolla se sokruhomma ja sitten onkin käynti ultralla sitä poijjaan kokoa seurataan... jännää!
Nyt menen mahani viereen maate, jos sais nukuttua velkoja pois... muistuu muuten mieleen ne ah, niin ihanat alkuajat vauvan kanssa kun väsymys on ihan h-e-l-v-e-t-t-i-ä...
voikaa paksusti rakkaat siskot!
mami
Eli tuo meidän hirveä koira, hurtta, piski miten sen vois oikein rumasti sanoa bitch, karkasi klo 8.00 aamulla ja nyt kello tulee kaksi. Eli kuusi tuntia on laukannut pihalla, räkyttänyt kaikki naapurit ja ohikulkijat, herättänyt nukkuvat naapurit ja saattanut minut jatkuvasti naurunalaiseksi, kun muka menen ulos ja yritän saada sen kiinni. Nauraa partaansa ja luikkii karkuun.. Omaks onnekseen, sillä saattasin sen kuristaa.. Eli näin hyvin meillä on mennyt uuden koiran kanssa, harvase päivä olen itkenyt asiaa, on tosi noloa kun ei ole mitään keinoa saada koiraa kiinni ja se häiritsee naapureita. Mulla on ollut paaaljon koiria elämäni aikana, mutta nyt on pähkinä purtavaksi.
No jospa se joskus tulis, toivottavasti ei..
Sorry,mulla on kaks litraa adrenaliinia veressä, kun ramppaan anelemaan ihmisiltä anteekspyyntöjä..
Jokohan helpotti..
Anyway, viikonloppu meni tyttärien turnauksessa ihan kivasti. Tämä päivä onkin mennyt siivotessa. Mies on rakentanut viikonlopun, joten kukaan ei ole ollut täällä siivoomassa..
Mulla olo on tosi hyvä, vauvaa ei oikeen edes muista kaiken tän puhinan keskellä. On tosi rauhallinen tapaus, vähän aika ajoin koputtelee. Muuten olo fyysisesti tosi hyvä, psyykkisesti koiran takia huono. Antasin sen takas kasvattajalle, mutta lapset sais slaagin, niin loppu sen kanssa olen. Karkaa aukasemalla itse ovet monta kertaa päivässä..
Mitenhän tuon äitiyspaketin kanssa tekis, jos siellä ei ole mitään. Mä en todellakaan kestovaippaile, pampers linjalla.
Voi mamiof4 sun oloa,yritä jaksaa ja levätä, en kyllä ymmärrä että vois enää jumppia vetää..
Onnea mami@6 asunnon etsintään, toivottavasti joku luukku löytyy.Kyllähän sitä väliaikasesti asuu missä tahansa kun tietää että uusi torppa nousee.
Watulle jaksamisia, kyllä myö tosiaan hengataan linjoilla niin kauan kun vauvat syntyy.
Kaikille muillekkin kovasti jaksamisia ja nyt pitää mennä kauppaan kun tuo kakkonen tuli kouluta koira vanavedessään.. En kylläkään mene ostamaan hanhenmaksapalleroita meidän pikku fifille!
DolceVita ja mammanpoika rv. 23+4
Voi mami kaima, kurjaa, että kaikenmaailman vaivat nyt kiusaa:/ Mullakin 6. odotuksessa oli yhtä ja toista ja tuntukin, että oli viiminen odotus kun niin paljon vaivoja lykkäs. Toivotaan, että ei nyt sama tahti jatkuis loppuun asti!
Onneks sait nyt saikkua kuiteskin, ei kauaa enää sinne lokakk loppuun muuteskaan:)
Arvasin muutes tuon, että Hyvinkään pöperöt persuksista:/ Kurjaa sinänsä, koska tärkeäähän olis, että äidit sais paljon ja hyvää monipuolista ruokaa alusta alkaen, jotta imetys käynnistyy hyvin ja palautuminen nopeutuu. Ei sitä paljon sairaala velleillä juhli. Omat eväät mukaan vaan;) Ite ainakin syön ku hevonen vähintään alussa aina, ihan loputtomasti uppoais ruokaa ja paino vaan laskee, mukavaa;) Toisin ku nyt, jokaikinen gramma jää roikkumaan muhun mitä ikinä popsinkaan;) Ennätys lukemat varmaan napsahtaa tässä odotuksessa:/
Meillä asunto nyt sit myyty, vara kämppää ei vieläkään oo varmistunu. (jej, tän kk lopussa ois jo alettava muuttamaan..) Yhtä ok taloa järvenpäähän mennään tänään kattomaan ja toivotaan, et ois sit siinä:)
Lämpöisiä päiviä tähän viikkoon kaikille, melkeimpä kesä tuli takaisin:)
mami@6 22
Ootko koittanu juosta sitä kiljuen karkuun? Tai sitte otat jotain sen tosi herkkua ja nakkelet ensi kauemmas itestäs, pikkuhiljaa lähemmäs ittees ja jos tulee kädestä ottaan nii nappaat kii.
Näillä keinoilla meiän lansu pällin sain kii ku luoksetulo unohtu :) On ollu hetkiä ku täytyny ihan tosissaan miettii miten sitä olis fiksumpi ku riiviö pentu, onneks toi on nyt aikunen ja ihan hyvä siit tuli :D
Jatkaan kokkailua...
Tässäpä ois uutta pinoa heti syyskuun kunniaksi!
Kattelkaahan tietonne läpi ja huutakaa hep jos on jotain korjattavaa tai lisättävää. Yritin poimia aiemmista teksteistä tietoja mm. synnäreistä joten ne voi olla ihan mitä sattuu!
Itelleni lisäsin tuohon myös nuo aikasemmat tevokset ja kertokaa tekin jos tahdotte, ois ihan mukava tietää millanen satsi jo takana on =D Voihan tuohon lisätä mm. omia ikiä ja muuta kivaa! Siis jos teistäki tuntuu siltä..
Niin ja kaikki uudet vaan rohkeasti langoille mukaan!
nani ja Junnu 28+2