Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm
Jep jep.
Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.
Kommentit (80)
Äidit väkivallan puolesta vaativat raajojen katkomista ja silmien puhkaisemista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että ukolla menee hyvin. Eveliinan perheellä ei taida mennä niin hyvin.
Mahtaako puoliso tietää, entäpä lähipiiri?
Kiihottaa vaan enemmän suomalaisemäntiä jos mies on joku murhaajaraiskari
Normaali ihminenhän ei ketään tapa 15-vuotiaana (oli treenit mennyt huonosti ja oli paha mieli).
Kuka tunnustaa että kostuu edes hiukan?
Kertoo kyllä jo jotain että 2 vuotta oli salannut asiaa ja käynyt koulua.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ilmeisesti kärki märkänä.
Hukutti lähiojaan tallomalla jaloillaan viimeisteli teon.
Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.
rikoksen tehneiden pitäisi olla työttömänä eikä saada palkinnoksi työpaikat ja menestystä elämässä. Itsellä ei ole mitään rikosrekisteriä ja ei oteta minnekään töihin, vaikka aiemmin olen ollut pitkäänkin vakituisessa työssä, minua ikäänkuin syrjitään. Onko ne rikolliset sitten työnantajien parhaita kavereita ja ilman rikosrekisteriä olevat heidän mielestään jotenkin outoja, herrajestas mulla ei ole yhtään tatuointiakaan!!
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.
En viitti ees sanoa mikä olisi ollut paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
KVG, tampio.
Oikeusvaltio.. Aina rikollisen oikeuden puolella.
Otto on varmaan suorittanut velkansa yhteiskunnalle, ja nykyään ihan toinen mies? Mä en tiedä, mikä muhun silloin meni? Tilittää Otto. Jumalan käsi. Se se varmaan oli? Mut jos kuulet mua, Eveliina nyt, niin mä oon hei ihan tosi pahoillani sun puolestasi. Ja myös mun itseni puolesta. Mut ei muistella pahalla, ja hymyillään kun treffataan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tunnustaa koska pitää vetää uskotella inkkeleille että nille ei heru koska me suomalaiset naiset ollaan siveellisiä ja tosi tarkkoja tavarastamme.
Maalitus on se sana mitä toivoisin, ainakin työnantaan pitää tietää.
Kiva että ukolla menee hyvin. Eveliinan perheellä ei taida mennä niin hyvin.
Mahtaako puoliso tietää, entäpä lähipiiri?