-5/-10kg vko 9
Edellisen tosi huonon viikon jälkeen taas hyvä viikko. Viime viikosta miinusta 1.7kg, kahden viikon takaisesta -500 grammaa. Otin itseäni niskasta kiinni. Syömiset ok. Eilen tosin tuli syötyä tavallinen pulla ja laskiaspulla. Hiihtelin lasten kanssa useampaan otteeseen, etenkn viikonloppuna ja jumppakin tuli tehtyä ja kuntopyörilyä alkuviikosta. Olen tyytyväinen itseeni.
Tällä viikolla syön sitten pari kertaa seisovasta pöydästä, enkä aio miettiä mitä syön, mutta sen jälkeen taas ruotuun ja ensi maanantain lukema toivottavasti siedettävä.
Ilmat ovat olleet ihanat eli kaikki ulkoilemaan.
Alkupaino 60kg
kokonaispudotus 4.1kg
viikopudotus 1.7kg
paino nyt 55.9kg
tavoite 55kg
Kommentit (5)
Itselläni ei pudotusta kun -100g ja pelastus oli viikonloppu, tuli hiihdeltyä ja syötyä kohtuudella ei siis ylimääräisiä herkkuja ollut nyt kaupan! Viimme viikolla paino oli jo yli 75 ja ajattelin että kiva homma... mutta onneksi viikonloppu meni hyvin ja paino nyt siis 74,6kg huh...
Nyt hiihto into tuli päälle joten jospa saisi hiihdettyä enemmän viikollakin vaikka sitten pojan kanssa jos ei yksin onnistu.
heips kaikki, paino näytti61.8kg joten paikoillaan ollaan. Ens viikolla mietin et jos yrittäisi keittolinjaa. Juuri käytiin esikon kanssa kitarisojen poistossa ja putkien laitossa ja kun aamupäivän oli ilamn ruokaa, sorruin roskaruokaan :-(
Elin kävin puntarilla ja paino pysyi ihan samassa.
Mutta minä oln siihen tyytyväinen, sillä on ollut juhlia ja muita herkutteluhetkiä. Salaa olen popsinut joka päivä muutaman joulusta jääneitä konvehtejakin.
Herkuttelun vuoksi olen liikkunut aika paljon, muistaakseni hiihidin kolme kertaa ja tiedän että oli hilkulla että paino ei noussut.
Minun saldo on siis: ?
Kukka: Erittäin hyvä! Nyt sinä painat 100g enemmän kuin minä. Pikku hiljaa mennään kohti tavoitetta.
Minulla on ensi viikolla se vaikea aika, eli saan tehdä hyvin paljon töitä että paino ei nousis, sillä menkat alkaa ehkä sunnuntaita ja minulla se on aina nostattanut painoa.
No ei voi muuta kuin jäädä odottamaan sitä seuraavaa viikkoa.. : (
Aurinkoisia hiihtelykelejä kaikille ja onnittelut painoaan pudottaneille!
nyt on mun vuoro laittaa sitten plussat pinoon. Se on ihmeellistä, kun menee elämänrymi sekasi, niin menee sekasi sitten myös syömiset. Viimeviikkoon +200g. Tiedän, että jos vähän olisi vihtinyt liikkua enemmän ja jättää ne muutamat herkuttelut väliin, ei ainakaan plussalla oltais. Mutta tästä on taas hyvä jatkaa...
Muutamana iltana kävin kyllä raksalla huhkimassa, mutta mitä se auttaa jos sitä ennen on syönyt 3 suklaasuukkoa, joita mies toi halpa-hallin shokkipäiviltä. Enhän aikonut kuin sen yhden... mutta iltaan mennessä huomasin syöneeni kolme!
Niin, joku viimeviikolla huomautti siitä, että minulla on vielä pieni vauva, että kannattaa maltillisesti pudottaa painoa. Olenkin soutanut pisteidenlaskussa ees-taas. Paino joko tippuu kivasti " alipisteillä" (ilman imetyksen lisäpisteitä) tai sitten se junnaa paikoillaan jos otan kaikki pisteet kehiin. Pitäs jotenki löytää se kultainen keskitie...:( Nyt vauva kuitenkin syö jo 2-3 kiinteää ateriaa päivässä, eikä sen takia montaa kertaa tissillä ole. Ei ole ikinä ollut sitä sorttia, että lohtua hakis tissiltä.
Jeps, katotaanpas taas viikonpäästä missä mennään ihte kukanenki!:) Aurinkoa päiviinne!
Minäkin pinoudun täällä ihan uudella innolla! Nyt sain itseäni niskasta kiinni ja painoa on pudonnut 1,4kg viime viikosta ja syystä olen tyytyväinen. Alkuviikosta pidin ruokapäiväkirjaa, jotta näen konkreettisesti mitä suuhuni laitan. No viikonloppuna oli vieraita ja silloin tulikin herkuteltua, mutta tällä kertaa osasin ottaa herkkuja kohtuudella. Laskiaisen kunniaksi oltiin pulkkamäessä ja pilkkimässä yms. eli paljon ulkona liikkumista niin kyllähän se kuluttaakin. Aivan ihanat ilmat tosiaan ja lenkkeilykin on paaaljon mukavampaa kevätauringossa. Hyvää viikkoa kaikille! Niin ja laskiaispullia kohtuudella;)
T:Ragna $ (meniköhän oikein?)