Kertokaapas mikä on oikeasti paras talvihaalari
hoitoon menevälle 1,5-vuotiaalle? En hae parasta hintalaatusuhdetta, vaan ihan vaan parasta haalaria, hinnasta viis..
Kommentit (17)
Pitää vettä, kestää kulutusta, on kevyt päällä ja helppo pukea.
Pop on painava. Reimatecin vedepitävyys ei ole hyvä lisäksi kulutuksenkestävyys ei samaa tasoa Rasavilin kanssa. Ticket on hankala pukea ja ainakin hoikalle lapselle liian leveä.
Jonathan, Remu ja Lassie ovat minusta ihan toisen kategorian haalareita.
Mielenkiintoinen mielipide jos kahuu ekana saman merkin ja sitten seuraavassa virkkeessä haukkuu, eli kokemusta ei ole haalareista.
JOs lapsi vähänkin liikuvaista sorttia. Aina on lunta kainaloissa asti tai kuraa. Vaikka olis kuinka korkeat housut tahansa. Kyllä haalari on pihaleikkeihin kaikkein paras.
Ja tuo ikäinen sylissäkin välillä, niin aina saa olla laskemasa takinhelmoja ettei ole napa paljaana.
ja eniten olen pitänyt Lassien haalareista. Värit pysyy hyvin ja kosteus ulkopuolella. Kerran on tullut yhteen haalariin pieni reikä, ja paikkasin sen heijastinpaikalla. Noissa muissa merkeissä on ollut enemmänkin reikiä.
ja jos et sitä tajua ei kannata antaa muille neuvoja haalareista.
Tosin ilmeisesti kokemuksesi rajoittuu vain "markettihaalareihin" joka Remukin on.
Ap kyseli laadukkaista haalareista ja hinnalla ei ole väliä joten...
mutta oikeesti on hyvä olla, silloin ei jokaista kosteutta tarvitse suojata kurahaalarilla.
Kurahousut on kyllä ihan hyvä hankinta vaikka kosteussuojatun puvun hankkisi.
Jos puku pitää kosteutta niin jokaiseen pieneen tihkusateeseen ei tarvitse laittaa sadetakkia eli ei tule niin tönkkö, että ei voi tehdä mitään muuta kuin seistä kädet levällään.
Eiköhän nuo kaikki paremmat puvut ole ihan hyviä.
Taitaa ainakin olla kaikkien lämpimin. Siitä saa vuorta pois, jos tuntuu liian kuumalta. Kestää kulutusta ja on nätti. Ostin viime vuonna kesken kauden, kun 1,5-vuotias paleli muissa haalareisssa.
Kestää kulutusta todella hyvin ja vedenpitävyys todella hyvä verrattuna esim. Reimateciin. Ei ole jäykkä. Mittasuhteiltaan sopii myös hoikalle lapselle, eikä roiku. Hinta noin 130€.
Jokaisella kuitenkin varmaan vähänän eri kriteerit millä haalaria hakee..
pohdiskelen ihan samaa. Päiväkodissahan se vedenpitävyys ei ole niin tärkeää kun aina kostealla vetävät kurikset päälle.
Molokin vaikuttaa hyvältä.
Tuon ikäiselle on hyvä olla oikeasti lämmin haalari,joka myös hengittää.
POPin haalarit ihan parhaita. Jos ei ole hinnalla väliä,osta se!
parhaiten. Siinä oli kyllä vedenpitävyyttäkin ja sai kuivata kuivauskaapissa. Ja pelitti niiden kuriksienkin kanssa hyvin. Lassie oli kuopuksella kun aloitti hoidon eli 1v9kk. Ja olen kyllä kokeillut kaikenlaisia merkkejä.
Esikoisella kesti aikanaan Motionwearin toppahaalari tosi hyvin, taisi olla silloin 4v. Ja se ei ollut hinnalla pilattu.
Itse en noin pienen pukuun laittaisi rahaa ihan hirmuisesti, koska tulee pieneksi niin äkkiä ja kulutuskin on aika vähäistä. Isommalla lapsella se kulutuskestävyys tulee tärkeämmäksi.
on mun mielestä aika painava. Painaa ainakin tuplat ReimaTeciin verrattuna. Tykkään silti molemmista. Popin on lämpimämpi.
on ne vaan niin kankeat ja haitaavat liikkumista. Lisäksi kurikset ovat hiostavat eivätkä päästäkkään kosteutta ulos niin on ikävä olo.
reimaankin tuli reikiä, Lassieteciin ei. Eikä kastunutkaan läpi.
Töissä päiväkodissa taas olen nähnyt, että Reiman vaatteet ovat kestävät ja pysyvät kuivina.
Emme yhtään mitään.
Taitavat olla jo kaikki merkit luettelossa...
Remuja, Rasavilleja. Sen sijaan Ticketin baggie on mielestäni epäkäytännöllinen.
Jos kurakeli voidaan laittaa mutta me esim sanottu ettei tarvitse koska lapsen puku saa likaantua, sitten vaan pestään.
Minusta reimatecissä paras vedenpitävyys mutta ei ole puvuista lämpimämpiä. Jonathan ja remu ovat molemmat lämpimiä.
Minusta lassietec huono, kastuu helposti. Tutuilla samoja kokemuksia.
Itse ostaisin jonathanin kaksiosaisen puvun pienelle.