Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas mikä on oikeasti paras talvihaalari

Vierailija
26.08.2010 |

hoitoon menevälle 1,5-vuotiaalle? En hae parasta hintalaatusuhdetta, vaan ihan vaan parasta haalaria, hinnasta viis..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kurakeli voidaan laittaa mutta me esim sanottu ettei tarvitse koska lapsen puku saa likaantua, sitten vaan pestään.



Minusta reimatecissä paras vedenpitävyys mutta ei ole puvuista lämpimämpiä. Jonathan ja remu ovat molemmat lämpimiä.



Minusta lassietec huono, kastuu helposti. Tutuilla samoja kokemuksia.



Itse ostaisin jonathanin kaksiosaisen puvun pienelle.

Vierailija
2/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vettä, kestää kulutusta, on kevyt päällä ja helppo pukea.



Pop on painava. Reimatecin vedepitävyys ei ole hyvä lisäksi kulutuksenkestävyys ei samaa tasoa Rasavilin kanssa. Ticket on hankala pukea ja ainakin hoikalle lapselle liian leveä.



Jonathan, Remu ja Lassie ovat minusta ihan toisen kategorian haalareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen mielipide jos kahuu ekana saman merkin ja sitten seuraavassa virkkeessä haukkuu, eli kokemusta ei ole haalareista.

Vierailija
4/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs lapsi vähänkin liikuvaista sorttia. Aina on lunta kainaloissa asti tai kuraa. Vaikka olis kuinka korkeat housut tahansa. Kyllä haalari on pihaleikkeihin kaikkein paras.



Ja tuo ikäinen sylissäkin välillä, niin aina saa olla laskemasa takinhelmoja ettei ole napa paljaana.

Vierailija
5/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eniten olen pitänyt Lassien haalareista. Värit pysyy hyvin ja kosteus ulkopuolella. Kerran on tullut yhteen haalariin pieni reikä, ja paikkasin sen heijastinpaikalla. Noissa muissa merkeissä on ollut enemmänkin reikiä.

Vierailija
6/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos et sitä tajua ei kannata antaa muille neuvoja haalareista.



Tosin ilmeisesti kokemuksesi rajoittuu vain "markettihaalareihin" joka Remukin on.



Ap kyseli laadukkaista haalareista ja hinnalla ei ole väliä joten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti on hyvä olla, silloin ei jokaista kosteutta tarvitse suojata kurahaalarilla.



Kurahousut on kyllä ihan hyvä hankinta vaikka kosteussuojatun puvun hankkisi.



Jos puku pitää kosteutta niin jokaiseen pieneen tihkusateeseen ei tarvitse laittaa sadetakkia eli ei tule niin tönkkö, että ei voi tehdä mitään muuta kuin seistä kädet levällään.



Eiköhän nuo kaikki paremmat puvut ole ihan hyviä.

Vierailija
8/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ainakin olla kaikkien lämpimin. Siitä saa vuorta pois, jos tuntuu liian kuumalta. Kestää kulutusta ja on nätti. Ostin viime vuonna kesken kauden, kun 1,5-vuotias paleli muissa haalareisssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää kulutusta todella hyvin ja vedenpitävyys todella hyvä verrattuna esim. Reimateciin. Ei ole jäykkä. Mittasuhteiltaan sopii myös hoikalle lapselle, eikä roiku. Hinta noin 130€.



Jokaisella kuitenkin varmaan vähänän eri kriteerit millä haalaria hakee..

Vierailija
10/17 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdiskelen ihan samaa. Päiväkodissahan se vedenpitävyys ei ole niin tärkeää kun aina kostealla vetävät kurikset päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molokin vaikuttaa hyvältä.



Tuon ikäiselle on hyvä olla oikeasti lämmin haalari,joka myös hengittää.

POPin haalarit ihan parhaita. Jos ei ole hinnalla väliä,osta se!

Vierailija
12/17 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten. Siinä oli kyllä vedenpitävyyttäkin ja sai kuivata kuivauskaapissa. Ja pelitti niiden kuriksienkin kanssa hyvin. Lassie oli kuopuksella kun aloitti hoidon eli 1v9kk. Ja olen kyllä kokeillut kaikenlaisia merkkejä.

Esikoisella kesti aikanaan Motionwearin toppahaalari tosi hyvin, taisi olla silloin 4v. Ja se ei ollut hinnalla pilattu.



Itse en noin pienen pukuun laittaisi rahaa ihan hirmuisesti, koska tulee pieneksi niin äkkiä ja kulutuskin on aika vähäistä. Isommalla lapsella se kulutuskestävyys tulee tärkeämmäksi.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä aika painava. Painaa ainakin tuplat ReimaTeciin verrattuna. Tykkään silti molemmista. Popin on lämpimämpi.

Vierailija
14/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne vaan niin kankeat ja haitaavat liikkumista. Lisäksi kurikset ovat hiostavat eivätkä päästäkkään kosteutta ulos niin on ikävä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimaankin tuli reikiä, Lassieteciin ei. Eikä kastunutkaan läpi.



Töissä päiväkodissa taas olen nähnyt, että Reiman vaatteet ovat kestävät ja pysyvät kuivina.

Vierailija
16/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme yhtään mitään.

Taitavat olla jo kaikki merkit luettelossa...

Vierailija
17/17 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remuja, Rasavilleja. Sen sijaan Ticketin baggie on mielestäni epäkäytännöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi