Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti
tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?
Kommentit (161)
söin tuossa iltapäivällä vielä proteiinipatukan ja nyt äsken omenan. Hernepaloistakin popsin herneitä tuossa, ja ehkä syön jonkun hedelmän vielä illalla.
Mutta kiva huomata että meitä on näin monta lähtenyt tähän, lisää motivaatiota! Muistakaahan sitten kertoilla mitenkä menee.
t. AP
ole. Kesän aikana painoa tippunut 8,5 kiloa ja tänä aamuna olin tavoitepainossa :)
Ap:lla aamupaino oli tänäaamuna 51,9kg, huolimatta siitä leivoksesta joka eilen tuli syötyä... Kävin eilen taas vaunujen ja lapsen kanssa tunnin kävelyllä lämpimässä ilmassa ja ihan hiki tuli.
Mutta hyvin siis sujuu täällä päin! Ja minulle tosin sopii parhaiten tämä että käyn puntarilla joka aamu joten laitan sitten tässä ketjua uppaillessa aina tänne sen aamupainonkin. Joka on nyt aloituksesta tippunut siis 1,1kg! Ihan hyvin.
t. AP
Painoin aamulla 52,6kg. Tässä aamulla söin n.2dl rasvatonta jogurttia. Siivosin koko talon ja sen voi kyllä tällaisella kelillä ihan liikunnaksi luetella, hiki tuli!
t. AP
Nyt pakko lisätä että olen itse 165/50 enkä ole myöskään anorekstinen, edes lähellä sitä... huoh. Ja itse olen joutunut 5kg lihomisella ostamaan kaikki uudet housut yms. Ymmärrän sinua hyvin...
mulle on tullut vajaassa kuukaudessa 4kg. osa on kyllä turvotusta jota mulle tulee tosi helposti näillä helteillä.
ajattelin ottaa muutaman kevyen päivän-huomenna tosin "pitää" lähteä bilettään mutta muuten tämän homman pitää loppua!
Minä painoin juuri äsken 59 kiloa, taivoitteena olisi n.54kg. (jolloin ei enää housut kiristäisi, nyt melkein kaikki näyttää liian pinkeille päällä)
Otin aamupalaksi taas marjarahkaa, ja lounaaksi teen uunikasviksia kera raejuuston.
Eilen poljin kuntopyörää tunnin verran rivakkaa tahtia ja hiki kyllä lensi. Sen verran mukavalta alkoi tuntua että taidanpa tänäänkin polkaista. Eilen ei tullut syötyä mitään herkkujakaan, tosin hieman liikaa ruisleipää kun se oli niin tuoretta ja hyvää. Tänään en mässäille enää silläkään.
Tsemppiä!
T:nro 8
Onko joku punnituspäivä? Ja hengaatteko vaan tässä av:lla?
Kuinka usein käytte ilmoittamassa painonne ja mikä päivä?
punnituspäivää, käyn silloin kun muistan. Mutta voitaisiinhan me valita joku päivä yhteisestikin. Minun tulee nyt aika paljon oltua koneen ääressä joten hengailen välillä täälläkin palstalla. Yritän käydä joka päivä katsomassa onko ketju vielä ylhäällä ja kertomassa miten menee.
T:nro 8
Onko joku punnituspäivä? Ja hengaatteko vaan tässä av:lla?
Kuinka usein käytte ilmoittamassa painonne ja mikä päivä?
Eka päivä takana. En syönyt illalla, hyvä minä! Kävin aamulla sauvalenkillä ennen kuin mies lähti töihin. ihanaa!!! Urheilun huono puoli on se, että ruokahalu kasvaa:) Nykyään juon heti lenkin jälkeen mehulasin ja syön banaanin, ette nälkä kasva liian suureksi.
Mun mielestä meidän "kuumien äitien" :) kannattaa syödä mielummin päivällä kunnolla, kuin sortua mässäämään sitten nälkäisen miehen kanssa. Lisäksi on mukava kun on päivällä energiaa olla lasten kanssa.
Minä en omista vaakaa, joten mun projekti on enemmänkin tällainen terveys ja kauneus kuuri. Olen joskus punninnut itseni, luku on kauhea. Tosin rasvaprosentti on matala... Nooh sama se sille, kunhan farkut mahtuu kivasti jalkaan. En usko mittailuihin, vaan peiliin, siis omalla kohdallani:)
En syö tänäänkään iltapalaa. Tosin tulee vieraita... hhm... Mitähän tarjoaisi, ettei mene överiksi?
t.Honkkeli
Voidaan toki sopia joku erityinen punnituspäiväkin, mutta itse punnitsen itseni ihan joka aamu silloin kun laihdutan. Se sopii minulle parhaiten, pysyy iltamässäilyt paremmin kurissa kun tietää että taas aamulla joutuu hypätä puntarille...
sitten vaikka perjantai? Kun kerran tänään on laitettu painoja, niin viikon päästä olisi hyvä taas katsoa missä mennään.
T:nro 8 joka tuli juuri ruokakaupasta takaisin eikä ostanut yhtään herkkuja tms.
Voidaan toki sopia joku erityinen punnituspäiväkin, mutta itse punnitsen itseni ihan joka aamu silloin kun laihdutan. Se sopii minulle parhaiten, pysyy iltamässäilyt paremmin kurissa kun tietää että taas aamulla joutuu hypätä puntarille...
AP:n kannattaisi kyllä pudottaa hieman enemmän jos on noin lyhyt. 7-8 kg ehkä?
sitten vaikka perjantai? Kun kerran tänään on laitettu painoja, niin viikon päästä olisi hyvä taas katsoa missä mennään. T:nro 8 joka tuli juuri ruokakaupasta takaisin eikä ostanut yhtään herkkuja tms.
Ketjua kannattaa toki uppailla aina välistä ettei katoa.
Ja ap ei aio pudottaa painoa alle 48 kilon. 160/48 on se paras mitta minulle!
t. AP
En tiedä menikö ohi paljonko ap on pitkä, mutta ystäväni on samoin 162 cm pitkä ja painaa tuon 48 kiloa. Hän yrittää epätoivoisesti LIHOTTAA itseään ettei näyttäisi latta tissiseltä henkarilta.
Suurin osa hänet tapaavista pitävät häntä anorektikkona näin ei ole.
Mutta kyllä hän on oikeasti kamalan näköinen, käsivarsista törröttää luut, kaikki vaatteet roikkuvat päällä kuin henkarissa.
Täytyy sanoa että hoikkuus on hyvä asia, mutta kukaan ei pidä luurankoa viehättävänä.
En tiedä menikö ohi paljonko ap on pitkä, mutta ystäväni on samoin 162 cm pitkä ja painaa tuon 48 kiloa. Hän yrittää epätoivoisesti LIHOTTAA itseään ettei näyttäisi latta tissiseltä henkarilta. Suurin osa hänet tapaavista pitävät häntä anorektikkona näin ei ole. Mutta kyllä hän on oikeasti kamalan näköinen, käsivarsista törröttää luut, kaikki vaatteet roikkuvat päällä kuin henkarissa. Täytyy sanoa että hoikkuus on hyvä asia, mutta kukaan ei pidä luurankoa viehättävänä.
minä en todellakaan ole luurangon näköinen painaessani 48kg. Olen sirorakenteinen muutenkin, niin ylimääräinen paino kertyy inhottaviksi makkaroiksi varsinkin vyötärölle.
t. AP
En tiedä menikö ohi paljonko ap on pitkä, mutta ystäväni on samoin 162 cm pitkä ja painaa tuon 48 kiloa. Hän yrittää epätoivoisesti LIHOTTAA itseään ettei näyttäisi latta tissiseltä henkarilta. Suurin osa hänet tapaavista pitävät häntä anorektikkona näin ei ole. Mutta kyllä hän on oikeasti kamalan näköinen, käsivarsista törröttää luut, kaikki vaatteet roikkuvat päällä kuin henkarissa. Täytyy sanoa että hoikkuus on hyvä asia, mutta kukaan ei pidä luurankoa viehättävänä.
minä en todellakaan ole luurangon näköinen painaessani 48kg. Olen sirorakenteinen muutenkin, niin ylimääräinen paino kertyy inhottaviksi makkaroiksi varsinkin vyötärölle. t. AP
painaessani 48kg kuppikoko on B70, eli en mikään lattarinta ole, jos nyt en kovin isorintainenkaan. Nyt pursuilee yli noista B-kupeista...
t. AP
Kaikki kun ei ole saman mallisia. Olen 165cm/50kg ja voin vannoa, ettei luut törrötä. Olen rakenteeltani siro. Hartiat on kapeat, selkä ja lantio on kapeita, kädet ja jalat on ohuet, nilkat ja ranteet on kapeat, päänympäryskin on keskimääräistä pienempi, kengänkoko 36. Raajat on suhteessa pitkähköt, samoin kaula, hartiat on seisoessa matalammalla kuin monella pituisellani, tuskin kaulani painaa yhtä paljon kuin pitkäselkäisemmän selkä?! Kuppikoko on B ja vaikken mikään lihaskimppu ole, kuten painosta näkeekin, niin en myöskään luuta ja nahkaa. Pystyn vetämään toistakymmentä leukaa ja juoksen, hiihdän ja pyöräilen tunnin lenkkejä useita kertoja viikossa, kai siinä lihastakin täytyy olla.
5kg olisi ylimääräistä synnytyksistä jäänyt.Painoin ennen lapsia 50kg ja pituutta 160cm,se oli sellainen hyvä paino tai itse olin tyytyväinen..tuntuu että todella tiukassa nuo 5kiloa,en ole mikään herkkujen mussuttelija edes.Alkukesästä aloitin zumbaamisen jase tosi mukava liikuntamuoto,jospa auttaisi painon pudotuksessakin