Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti

Vierailija
15.07.2010 |

tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poljin sitä 30min! Kyllä hieman muuten hiki virtasi vaikka ilmalämpöpumppu puhalsi kokoajan siinä kylmää ilmaa! Huhhuh!

t. AP

Vierailija
62/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka näytti 57kg joten suunta on oikea. Nyt pitää vain matkallakin koittaa keksiä liikuntamahdollisuuksia

T:nro 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen tippui, aamupaino tänään 50,4kg. Pitää ilmeisesti ottaa nyt tästä lähtien ihan vakituiseksi tuo crosstrainertreeni, kun jossain vaiheessahan auttamatta tullaan siihen vaiheeseen että liikuntaa pitää lisätä jos haluaa vielä painon tippuvan. Se on ilmeisesti tämä vaihe tässä nyt sitten. t. AP

Ap elää parissa viikossa normaalin laihduttajan 6 kk jakson "vaiheineen" ja "tasanteineen". :D Tuo 100-400 g on oikeasti lasillinen vettä ja jumiutunut kakkakikkare. Tai vähän viileämpi yö, jolloin ei ole tullut hikoiltua niin paljon. Täysin satunnaisvaihtelun piikkiin menevä juttu.

Tavallaan olen sitä mieltä, että muutaman kilon kadottamiseen tuo voi toimiakin, jos paino on tullut ylimääräisellä mässäilyllä, joka jää pois kuurin loputtua. Nestettä lähtee, mutta kyllä tuollainen vaje poistaa läskiäkin, vaikka vähän säästöliekille menisikin.

Mutta älkää vaan te pitempään laihduttajat kokeilko tuollaista alle 1000 kcal kuuria paria viikkoa pitempään!

Vierailija
64/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene mihinkään paino. Ei vaikka crosstrainerilla olin eilenkin sen 30min ja hikoili ihan kunnolla! 50,4kg oli taas aamupaino.

Sitten jostain mielen sopukoista tuli sellainen juttu jonka olen jostain kuullut että kuukautisten aikaan paino ei oikein tahdo pudota? Minulla nimittäin ei ole siitä kokemusta ennen kun viimeksi laihduttaessani minulla ei ollut vielä kuukautisia synnytyksen jälkeen. Nyt on, ja ehkä se on sitten se mikä jumittaa?

t. AP

Vierailija
65/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan reilusti kutsuttaisiin läskeiksi eikä erilaisilla kiertoilmaisuilla kutsuttaisi esim. ylipainoisiksi tms. Tämä siis koskee ainakin selvästi ylipainoisia.

Englannin terveydenhoitoministeri Anne Miltonin mielestä lääkärienkin kuuluisi vaan reilusti sanoa ylipainoista läskiksi ja täten motivoida laihduttamaan.

Doctors should stop mincing their words and tell the overweight they are fat, the public health minister has said.

Anne Milton called on the NHS to ban terms such as 'obese', because they do not have the same emotional impact.

The former nurse said larger people were less likely to bother to try to lose weight if they were told they were obese or overweight than if the doctor was blunt and said they were 'fat'.

Vierailija
66/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 165cm 73 kg maatalon emäntä. Löysää läskiä ei sinänsä ole, hieman vauvamahaa jäljellä. Olen silti melko tyytyväinen itseeni.

Vierailija
67/161 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen tippui, aamupaino tänään 50,4kg. Pitää ilmeisesti ottaa nyt tästä lähtien ihan vakituiseksi tuo crosstrainertreeni, kun jossain vaiheessahan auttamatta tullaan siihen vaiheeseen että liikuntaa pitää lisätä jos haluaa vielä painon tippuvan. Se on ilmeisesti tämä vaihe tässä nyt sitten.

t. AP

Vierailija
68/161 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös ap:n kannattaisi lisätä liikuntaa ennemmin kuin vähentää ruokaa? Kuntosalille, juoksemaan... Lähtisi se vararengas vyötärön ympäriltä ja siirtyisi lihaksiksi (tietty terveellisen ruokavalion avulla)!

Vierailija
69/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 165cm 73 kg maatalon emäntä. Löysää läskiä ei sinänsä ole, hieman vauvamahaa jäljellä. Olen silti melko tyytyväinen itseeni.

mutta kyllä tuossa nyt taitaa vähän enemmän olla kun hieman vauvamahaa...

Vierailija
70/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea viikko takana. Lapsi kipeä ja sukulaisia kylässä... Aaah. Nyt taas ryhdistäytyy hän.

Pari pävää olin aika hunnigolla, paisuin kuin pullataikina, mutta sitten alkoikin naistenpäivät, eli turvotus laski hetkessä huh.

Mä olen ainakin sitä mieltä, että tämä on laihdutusketju. Kukin laihtuu jos haluaa ja miten haluaa. Mun laihdutushistoriani aikana on ollut niin monta oppia ja opettajaa, että niistä on varaa valita.

Mun oppi: Syö vähemmän kuin kulutat.Älä laske kaloreita, tai mitään pisteitä. Mua huvittaa suuresti tämä nykyinen proteiinihysteria. Tyypit vetää tolkuttomia määriä jotain kauheaa jauhetta... huvittavaa. Mulla toimii ainoastaan se, että syön mitä on tarjolla/ mitä tekee mieli/ mitä jaksaa tehdä, mutta vain vähän. Tietenkin asia on eri, mikäli laihduttaa suuria määriä. Siitä mulla ei ole kokemusta. Mutta kuten sanottu, jokainen taaplaa tavallaan.

Lisäksi mun mielestä 5kg sisällä jojottaminen kuuluu elämään.

Mun lemppari laihdutusateria: Pala lehtiselleriä

Hapan omena

Kotijuustoa(valio)

saksanpähkinämursk.

Paloittele, sekokoita ja kaada loraus oliiviöljyä päälle. Pieni lautanen tätä ja näkkärisiivu, niin nälkä pysyy pois. Lisäksi on erinomaisen hyvää ja lapsikin voi närppiä, ainakin omenanpaloja. Ja tämän reseptin olen saanut Proteiinihysteriaa potevalta rakkaalta ystävältäni, joten se on kai oikeaoppinen:)

T. Honkkeli

Vierailija
71/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerää arvostella toisen painoa! Emäntä olet tervettullut mukaan, mikäli tunnet tarvetta. Jos et, niin ole onnellinen, että olet itseesi tyytyväinen. Se on piristävää nykymaailmassa. Ehkä minäkin kohta:)

t. Honkkeli

Vierailija
72/161 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laimennettu omenamehu toimii loistavasti! Panettelua puhua jostain verensokerin heittelyistä! Omenamehu on mun iltojeni pelastus:)

t. Honkkeli

Vierailija
73/161 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan liikuntaa lisätä, mikä on tässä kuumuudessa hieman hankalaa, mutta ehkä ensi viikolla on sitten viileämpää. Viikonloppuna onkin matka tiedossa, niin taidan punnita itseni huomenna kun perjantai on yhtä hässäkkää.

Tämän päivän ruokaa vielä mietin, tekisikö vaikka jotain kasvissosekeittoa, se olisi ainakin kevyttä.

T: nro 8

Vierailija
74/161 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilaripainotteisesti,ihme jos maha ei kurise.

Joku puhui juovansa laimennettua omenamehua jotta verensokeri pysyy tasaisena,siis kamalaa soppaa!! tollanen sokeri litku nimenmaan heiluttelee sokereita,nostaa ensin korkealle ja kohta romauttaa alas ett humps.ja sitten kiukuttaa,väsyttää ja nälättää. Enemmän kasviksia ja lihaa+ rasvoja hieman.vähemmän hiilari mössöä,hyviä hiilareita valitkaa.

Vierailija
75/161 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeviesti?? Ärsyttävää.

Ap pyörii samoissa edelleen, josko huomennatai ylihuomenna muutosta sitten...

t. AP

Vierailija
76/161 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on matka ohi, ja taas voi laihduttaminen jatkua. Hieman liikaa herkkuja tuli kylässä syötyä, mutta housut eivät kiristä enempää kuin aiemmin joten pahasti en kuitenkaan turpoamaan päässyt. Ja tällä viikolla tulee taas hyötyliikuntaakin oikein mukavasti, joten eiköhän tämä tästä taas hyvään suuntaan mene.

Kanaa on tänään päivälliseksi, lisukkeeksi koitan keksiä vielä jonkun hyvän salaatin.

T:nro 8

Vierailija
77/161 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pilleritaukoviikko loppuu joten ehkä se sitten siitä... Huomenna alkaa myös työt joten siellä tulee kyllä liikuttua ihan huomaamatta.

t. AP

Vierailija
78/161 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tämä pysähdys oikeastaan haittaa niin kovasti. Kunhan ei nouse tuo paino, niin on ihan ok. Pysyttelen ehkä tässä hetken ja kunhan työrutiini alkaa taas sujua niin jatkan laihdutusta.

t. AP

Vierailija
79/161 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sinun tuijottaa pelkkää painoa? Mitä jos mittaisit itsesi siitä mahamakkaran kohdalta? Onhan se mahdollista, että paino ei muutu, mutta paikat kiinteytyvät liikunnan ansiosta.

T: AV-kriteereillä hillitön tankki, 164cm ja 68 kg.

P.s. Minäkin haluaisin laihtua muutaman kilon. Epäilen että hyvin vähäkalorisella dieetillä se ei pysyvästi onnistu, kertokaa lisää vinkkejä proteiinipitoisista aterioista!

Vierailija
80/161 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki painan normaalisti 48-49kg ja oon 161cm pitkä. Ja ihan normaali oon, en mikään lipainoinen. Nyt on ehkä muutama kilo enemmän kun oon lomalla, mut töihin mennessä lähtee ylimääräset ja lujaa ja hyvä jos pysyn tossa 48 kilossa, helposti menee huomaamatta alemmaskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä