Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti

Vierailija
15.07.2010 |

tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te syö lämmintä ateriaa ollenkaan päivässä?? Semmoisiahan pitäisi syödä peräti 2x pvässä. Jo malliksi lapsillenekin,että äiti tässä vähän närppii näkkärin palaa,mutta teidän TÄYTYY syödä ruokanne...Huh huh,melkoista meininkiä teillä!!

T: yxi "megaläski",ainakin teidän hoikkuusihannointienne perusteella

Vierailija
102/161 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha päivä. Mutta onneksi kestän, kestän... AAArgh. Juon tän illan laimennettua omenamehua. Saan pidettyä verensokerin vakaana. Mä en kestä nälkää, se vaan pahenee seuraavana päivänä. Mun täytyy pitää se aisoissa.

Tänä aamuna lenkki rattaiden kanssa puoli tuntia. Syönyt viisi kertaa, kasvisvoittoisesti.

Tunnen että kroppa tarttis jotain enemmän... tää on vaikee vaihe. Mun pitää aina jaksaa neljä ekaa päivää, sitten alkaa sujua. Sen aikaa mun kroppa ihmettelee ja taistelee vähentynyttä ruokamäärää vastaan.

Yleensä mä luovutan tässä vaiheessa. Nyt en.

t. honkkeli

Vauva minullakin jo kolme. Raskauskiloja ei jäänyt. Mamma kiloja tahtoo nykyisin kertyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te syö lämmintä ateriaa ollenkaan päivässä?? Semmoisiahan pitäisi syödä peräti 2x pvässä. Jo malliksi lapsillenekin,että äiti tässä vähän närppii näkkärin palaa,mutta teidän TÄYTYY syödä ruokanne...Huh huh,melkoista meininkiä teillä!! T: yxi "megaläski",ainakin teidän hoikkuusihannointienne perusteella

nytkin olen kahtena päivänä syönyt, mutta silloin en syö kun ilma on paahtavan kuuma muutenkin. Meillä on ollut ainakin kahta edellistä päivää lukuunottamatta kauhea helle ja ei tulisi mieleenikään alkaa lämmintä ruokaa syömään, eikä liity laihdutukseen mitenkään. Lapselle toki olen tehnyt normaalisti kaksi lämmintä ruokaa. Ja muuten kahta lämmintä ruokaa en ole itse syönyt koskaan.

Ja tänäaamuna oli aamupaino 51,4kg, eli ensimmäinen takapakki nyt otettu sekin sitten...

t. AP

Vierailija
104/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tänne kaikkia syömisiäni kirjoitellut, joten niistä ei kannata päätellä syödäänkö meillä lämmintä ruokaa vai ei. Tosin taisin mainita lihapullista ja pastasta, joten kyllä sitä ruokaakin tulee laitettua. Sitä paitsi kylmäkin ruoka voi olla ihan täyttävää, vaikka kanasalaatti tms.

Eilinen päivä oli varmaan +-0, ei mitään mässäilyjä mutta ei liikuntaakaan tai kovin kevyttä syömistä. Tänään tiedossa paljon hyötyliikuntaa, ruokaa pitää vielä miettiä. Sen verran edistystä on tullut, ettei herkkuja enää tule ostetuksi kaupasta eikä niitä tee niin iltaisin enää mielikään.

T:nro 8

Ettekö te syö lämmintä ateriaa ollenkaan päivässä?? Semmoisiahan pitäisi syödä peräti 2x pvässä. Jo malliksi lapsillenekin,että äiti tässä vähän närppii näkkärin palaa,mutta teidän TÄYTYY syödä ruokanne...Huh huh,melkoista meininkiä teillä!!

T: yxi "megaläski",ainakin teidän hoikkuusihannointienne perusteella

Vierailija
105/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin tänään kummastelemaan että onkos puntari tullut hulluksi kun niin tasaseen näyttää joka aamu 200g vähemmän kun edellisenä aamuna, mutta kunnossa se tuntuu olevan. Aamupainoni siis tänään 51,3kg.

t. AP

Vierailija
106/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muaki oikein oksettaa miten lihava musta on tullut. Jos kavereille mainitsee, että vois vähän laihduttaa, niin heti sanovat, että mistä sä nyt mitään laihdutat! Mun piti saada itseni elämäni kuntoon täksi kesäksi, mutta kunto-ohjelma ei toiminutkaan kuten oli tarkoitus. Sain lihasmassaa aikamoisesti eikä minulla ole yksiäkään farkkuja, jotka menisivät päälle. En jaksais alkaa massakausi-dieettaus-pyörään, mutta kai se on pakko, sillä haluan kuitenkin olla terveen lihaksikas. Nyt miehen kaverit vinoilevat pikaluistelu-urasta yms. joten lopetin kesäksi salin ja teen vain aerobista ja pientä lihaskuntoa, mutta tuloksia ei juuri tule ja lihakset ovat lässähtäneet. Mulla on 7 kiloa vielä tiputettavana, josko ne tuossa syksyn aikaan lähtisivät pois.

t. 175/64, tavoitteena siis tuo ennen lapsia ollut 57 ja 27" farkut.

Vierailija
107/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä meni oikein mukavasti, todella paljon liikuntaa ja sopivasti syömisiä. Tänään on liikunnan suhteen lepopäivä, tulee vain hyötyliikuntaa niin pitää katsella syömisiä sitten tarkemmin. Ruoaksi laitoin eilen itse tehtyjä lihapullia (vähärasvainen jauheliha) ja lisäksi hieman pastaa tomaattikastikkeessa. Ei tarvitse mitään kermoja tms. kun kaataa vaan purkin paseerattua tomaattia pastojen päälle kattilaan ja maukasta on.

Vaa'alla käyn tosiaan vasta perjantaina, mutta olo on koko ajan vähemmän turvokkeinen. Ehkäpä saan pian viime kesän housutkin mahtumaan jalkaan, tällä hetkellä kiristävät liikaa.

T:nro 8

Vierailija
108/161 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tämä kun arvostelette ylipainoisia ihmisiä:

.. Paino on henkilökohtainen asia. Ei kuulu muille.

Lähinnä mielestäni päinvastoin eli hoikkuutta on arvosteltu...?

Vierailija
109/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuu lihaksista. Se selittää samalla, miksi tunnet olosi hoikaksi vasta niin alhaisilla kilomäärillä. Rasva painaa vähemmän kuin lihas.

Itse näytän 19 bmillä todella laihalta. Syön proteiinipitoista ruokaa ja se mikä minusta laihduttaessa lähtee, lähtee läskeistä. Tuolla bmillä minussa ei ole grammaakaan liikaa.

En nyt tällä halua ärsyttää ketään, mutta olen huomannut tämän omalla kohdallani.

Vierailija
110/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuu lihaksista. Se selittää samalla, miksi tunnet olosi hoikaksi vasta niin alhaisilla kilomäärillä. Rasva painaa vähemmän kuin lihas. Itse näytän 19 bmillä todella laihalta. Syön proteiinipitoista ruokaa ja se mikä minusta laihduttaessa lähtee, lähtee läskeistä. Tuolla bmillä minussa ei ole grammaakaan liikaa. En nyt tällä halua ärsyttää ketään, mutta olen huomannut tämän omalla kohdallani.

Muistaakseni kerroin jo alussa etten ole mikään kovin lihaksikas ihminen. Olen aika sirokroppainen mutta ihoni on aika hyvä, eli kohtalaisen kiinteä. En ole mikään roikkuva vielä siis...

Mutta siis, nyt olen lähdössä kauppaan ja jos jollakin on ehdotuksia että millaista ruokaa sitten ostaisin? En ole perillä näistä ruuan ominaisuuksista kovin hyvin, eli ei hajuakaan mikä on proteiinipitoista ruokaa...? Paitsi kai proteiinipatukat ja liha? Punaista lihaa en syö, joten se ei siis käy.

t. AP

Vierailija
111/161 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino tänään 50,5kg eli puolessa välissä ollaan! Puolet pudotettu, puolet vielä jäljellä! Tänään on paha päivä kun mieheni on kotona ja lähdemme kaupungille, siellä on aina houkutuksia kaikenlaisia...

t. AP

Vierailija
112/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raejuusto, kana. Niissä on paljon proteiinia, vähän rasvaa.

Rahkan sekaan voi laittaa marjoja tai ananasta, niin ei tarvitse edes sokeria tai makeutusta. Raejuusto käy salaattehin, lisukkeeksi, pastakastikkeen sekaan, melkein mihin vaan

Vierailija
113/161 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pähkinät. Paljon proteiinia sekä hyvää rasvaa, näitä voi ottaa kohtuudella vaikka välipalaksi

Vierailija
114/161 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gojuttago.fi tai com. Siellä on toukokuussa 4 viikon dieetti, mistä saa osviittaa siihen, kuinka kuuluis syödä. Toi on tosin DIEETTI eli kalsiumia ja rasvaa ei tosta saa tarpeeks, mutta selkeen rytmin syömiseen. Leipää vaan tulee ikävä mikäli meinaa laihduttaa. Ja treenata pitää muistaa. Kovaa.

Vierailija
115/161 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liian alhainen kylläisyyden tunne, on yhtä lailla huono asia, kuin liian korkealla oleva kylläisyyden tunne. Eli luonnollinen tila ei tarkoita sitä, että se olisi terveellisin/parhain. Suurimmalla osalla ihmisistä kylläisyyden tunne on liian ylhäällä, johtuen nälkävuosista, josta selvisivät ne joilla on siihen aikaan paras kroppa keräämään varastoja. Siitä syystä lihavia/ylipainoisia on nykyään enemmän. Järkikin jo sanoo, että kuukautisten poisjäänti on erittäin paha merkki siitä, että vartalo ei voi hyvin. Alhainen kylläisyyden tunne on siis myös yhtälailla "epänormaali". No nyt lopetan saarnan ja toivon, että joku edes mietti tätä, vaikka en siihen uskokaan että ap tähän lopettaa. Se tapahtuu yleensä vasta sitten kun omakuva ja itsetunto paranee, jotka ovat todennäköisimpiä syitä tähän touhuun. Mutta jos kyse on vain tietämättömyydestä, niin tiedoksi tämä.

Minulla eivät ole kuukautiset jääneet pois eivätkä siis ole koskaan olleetkaan pois, muuta kuin raskaanaollessa ja imettäessä. En ymmärrä mistä kehitit sen että olisivat jääneet pois?

Itsetunnossa minulla ei ole niin mitään vikaa, ja mieheni ei edes huomaa 5 kilon lihomisia ja laihtumisia, olen varmaan ainoa joka huomaa, kun vaatteet alkavat kiristää...

Tämä eka työviikko on ollut vähän tottumista tähän työrytmiin, joten en ole kauheasti ehtinyt kuntoilla, enkä ole myöskään ehtinyt punnita itseäni joka aamu, enkä myöskään kirjailla kiloklubiin ylös syömisiäni. Tänäaamuna punnitsin ja paino oli hieman noussut, se oli 50,9kg. Mutta ei siis mielestäni pahasti kuitenkaan kun tämä työarkeen palaaminen ottaa aina oman aikansa. Mutta en ole silti missään nimessä luovuttanut, ja aion päästä takaisin (HUOM TAKAISIN) omaan painooni!

t. AP

Vierailija
116/161 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En punninnut tänään, mutta varmaan se siellä samassa pyörii edelleen. Huomenna aamulla punnitsen jos vain muistan.

t. AP

Vierailija
117/161 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni kaunis! En aijo edes laihduttaa. Ei vaan kiinnosta. Tykkään ruuasta ja viinistä. En edes liiku! Toki on selluliittiä, mutta so what. Elämässä on onneksi muitakin asioita kuin oma napa...

Vierailija
118/161 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla arki tasoittunut sen verran että voinen taas jatkaa tuota painon pudotusta. Iloisena yllätyksenä puntari näytti tänään 50,3kg, vaikka silloin alkuun lähtikin nousuun, enkä ole punninnut sen jälkeen. Olen siis ollut ihan normaalilla ruokavaliolla, jopa herkkuj olen syönyt jonkin verran, mutta en siis mitään sellaisia määriä mitä viime kesänä.

En tiedä käykö teistä muista täällä enää kukaan, mutta minä ajattelin nyt jatkaa vielä nuo 2,3kg pois.

Inhottavia ovat kyllä nuo ihmeelliset roskaviestit vai mitä ovatkaan!

t. AP

Vierailija
119/161 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä sun punnitussysteemillä mulla on parin päivän välein tosi mahtavia tuloksia ja joskus taas melkoisia repsahtuksia =) siis ihan turhaa punnita tyyliin joka päivä. ehkä kerran viikossakin on liikaa. painohan vaihtelee joskus jopa 1,5 kg.

itsekin olen kokeillut mehiläisen dieettiä jonka aikana laihduin 3 kg mutta ne tuli heti ekana "normaalipäivänä" takaisin. Eli nestettä lähti jeejee. ihan turhaa oli rääkätä itseä, etenkin kun juoksuharrastukseni kärsi melkoisesti ja sain rasitusvaivoja jotka varmaankin johtuivat siitä että keho oli niin heikoilla. Nyt syön normaalisti ja liikun todella paljon ja TUNTUU hyvältä. Pikkuisen on paino noussut siitä entisestä ihanteesta mutta se on pelkkää lihasta joka näyttää hyvältä. Tarve olisi kyllä herkkuja vähentää, koskaanhan niistä ei ole hyötyä. Mutta toisalta, haluan myös nauttia elämästä. Vaikka muutama rasvapläjäys jossain kohdassa välillä ärsyttää niin ei ne niin paljoa haittaa että alkaisin noin paljon aikaani kuluttaa kalorien laskemiseen.

t. 173/70 ja näyttää muuten hyvältä =)

Vierailija
120/161 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelätkö, BMI:ni pysyy kyllä hyvin normaalipainon rajoissa vielä ollessani 48kg. t. AP

Tuohan on reilusti alipainon puolella. Sori, mutta sun mielesi on sairas.

ja tosiaan kuten joku sanoi niin nämä 5 ylimääräistä kiloa on nyt makkarana vyötäröllä yms. Olen hyvin hentorakenteinen ja minulla ei myöskään ole lihasta paljon, joten nyt lisäksi tullut paino tulee tosiaan ihan täysin rasvasta. Ja ihan BMI-laskurilla katsomalla selviää että olen edelleen normaalipainon rajoissa tuossa 48 kilossa, vaikken olekaan alle 20-vuotias.

Sanottakoon vielä että no tämän ketjun perusteella ymmärrän ehkä hieman paremmin miten ne 30 ylimääräistä kiloa sille perusmammalle tulee aika helposti. No, eihän 5kg ole mitään, eikä toiset 5kg... ja niin edelleen. Mutta minä en aio päätyä siihen, koska pidän itsestäni mielummin hoikkana.

Kiva että mukaan on tullut lisää porukkaa. Kävin itse tuossa rannalla ja vähän uinkin siinä. Toivottavasti illaksi tulee tarpeeksi viileä keli että pääsisin juoksulenkille, helteessä en viitsi juosta. Aamupalaksi söin sen luumupiltin ja vettä, kuten yleensä, en saanut paljon aamulla alas. Ongelmat alkavat siinä vaiheessa kun mieheni tulee kotiin töistä, hän ei syö päivän aikana juuri mitään ja syö sitten senkin edestä illalla ja itsellä tulee myös sitten syötyä. Miehellä vaan sitten töissä kuluu eikä kerry niinkuin minulla...

Söin lounaaksi:

-2 Vaasan ruispalaa oivariinilla ja broilerleikkeleillä ja kurkulla

-n.3dl rasvatonta jogurttia.

Vettä olen juonut aika paljon mutta tällaisella ilmalla sitä tulee juotuakin ihan huomaamatta.

t.AP