Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti
tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?
Kommentit (161)
Perusmamma ja te ylipainoiset? Mikä sinä sitten olet? Hoikka, kaunis, viisas ja aivan erityislaatuisen omahyväinen?
Tuollainen suhtautuminen ruokaan ei vain ole normaalia eikä tervettä
olen aina laittanut omien viestieni perään allekirjoituksen t. AP. Eikä minulla mielestäni ole mitenkään erikoista suhtautumista ruokaan, mistä niin päättelet? Puhun nyt tässä ihan omasta vartalostani, johon en halua ylimääräisiä kiloja.
Millainen suhtautumiseni ruokaan sitten sinun mielestäsi on? Pidän kyllä ruuasta ja herkuistakin, kuten nyt voi huomata kun olen muutaman kuukauden herkutellut, mutta loppujen lopuksi ruoka nyt on vain polttoainetta.
olen aina laittanut omien viestieni perään allekirjoituksen t. AP. Eikä minulla mielestäni ole mitenkään erikoista suhtautumista ruokaan, mistä niin päättelet? Puhun nyt tässä ihan omasta vartalostani, johon en halua ylimääräisiä kiloja. Millainen suhtautumiseni ruokaan sitten sinun mielestäsi on? Pidän kyllä ruuasta ja herkuistakin, kuten nyt voi huomata kun olen muutaman kuukauden herkutellut, mutta loppujen lopuksi ruoka nyt on vain polttoainetta.
Paitsi tästä nimenomaisesta viestistä nyt sitten jäi se allekirjoitus
t.AP
Onko sulla ummetusta?
Pidän luumuista ja luumusoseesta. Niitä ei vaan tosiaan voi juuri sen takia syödä liikaa, että muuten menee vatsa aika löysälle...!
t. AP
Normaalisti 170cm ja iltapaino 60kg (aamu 1-1.5kg vähemmän).
Nyt vatsa röllöttää...tiedän kyllä herkutelleeni.
Nyt kun ryhdistäytyy niin nopasti saa normaalit lukemat ja fiilikset. Fiilis on tärkeämpi, vaaka on onneksi rikki :o)
Normaalisti 170cm ja iltapaino 60kg (aamu 1-1.5kg vähemmän). Nyt vatsa röllöttää...tiedän kyllä herkutelleeni. Nyt kun ryhdistäytyy niin nopasti saa normaalit lukemat ja fiilikset. Fiilis on tärkeämpi, vaaka on onneksi rikki :o)
ja itsellä ei fiilis ole kovin hyvä kun aamulla katsoo itseä kokovartalopeilistä, ja ahtaa vaatteita päälle. Se 5kg tosiaan näkyy ja tuntuu!
t. AP
kuinka ap:ta pidetään "sairaana" jne. Onhan 5 kg oikeasti huomattava painonlisäys kenelle tahansa.
Itsekin pyrin pitämään itseni hoikkana, ja vaikka BMI:ni onkin 19, niin en todellakaan näytä riutuneelta tai ollenkaan liian laihalta, rintaa ja reittä löytyy. Ylimääräiset kilot alkavat heti väsyttää ja näkyvät vyötäröllä, niiden kerääntymiseen on hyvä puuttua ennenkuin niitä tulee ne ylimääräiset 30.
Omat mitat oli viime syksynä 159/45. Ajattelin että 5kg olis ihan hyvä saada lisää. Pillereiden aloittamisen takia tuli sitten just toi 5kg, mutta renkaaksi vyötärölle:(. Eli jalat edelleen aika tikut samoin kädet. Kaikki kesä vaatteet liian pieniä. Ja voin sanoa että muissa ihmisissä tuskin huomaisin 5kg (tai isompaakaan) lisäystä tai pudotustakaan, itseään katsoo aina aivan eri tavalla. 47 olis mun ihanne paino, ilman jenkki kahvoja:)
kuinka ap:ta pidetään "sairaana" jne. Onhan 5 kg oikeasti huomattava painonlisäys kenelle tahansa. Itsekin pyrin pitämään itseni hoikkana, ja vaikka BMI:ni onkin 19, niin en todellakaan näytä riutuneelta tai ollenkaan liian laihalta, rintaa ja reittä löytyy. Ylimääräiset kilot alkavat heti väsyttää ja näkyvät vyötäröllä, niiden kerääntymiseen on hyvä puuttua ennenkuin niitä tulee ne ylimääräiset 30.
ja nopeasti laskien tuo 5kg lisäys on n. 10% itselläni... Miettikääs itselle saman verran lisää!
t. AP
Mieheni tuli juuri kotiin suklaalevyn, jäätelötuuttipakkauksen (6kpl), Jumbo-karkkipussin ja 1,5l limsapullon kanssa! Miten selviän tästä????
Onneksi sentään limsa on lightia, jos otan vaan lasillisen sitä, ehkä se siitä sitten menee ohi se makeanhimo...
Itse olin tyhmä kun pyysin sitä tuomaan proteiinipatukan tullessaan minulle mutta kun tavalliset kaupat oli jo menneet kiinni ja eihän Siwasta sellaisia saa niin toi sitten jotain muuta tilalle... ÄÄÄÄäääääh....
t. AP
Söinkin kyllä eilen hiukan enemmän, hiukan yli 1000kcal, ja tosiaan sen yhden jäätelön. Nyt ruotuun taas ja jatketaan normaalisti, puolet vielä!
Söinkin kyllä eilen hiukan enemmän, hiukan yli 1000kcal, ja tosiaan sen yhden jäätelön. Nyt ruotuun taas ja jatketaan normaalisti, puolet vielä!
siis t. AP
ei ole kuin terveellistä ruokaa ja kauppaan en tänään pääse, joten eiköhän tämäkin päivä suju hyvin. Jatketaan vaan samaan malliin, minä en ole vielä puoliväliin päässyt mutta into on edelleen kova
T: nro 8
Taaaas sama aamupaino... No kai tämä vaihe oli jo odotettavissa kun niin hyvin menee. Tähän asti olen harrastanut hyvin kevyttä liikuntaa, lähinnä pitkiä kävelyjä ja uintia. Muutama lyhyt juoksulenkki on mukaan mahtunut. Mutta nyt taitaa sitten olla aika ottaa raskaampaa liikuntaa mukaan, taitanee pakko raahata tuo cross-trainer tuolta nurkasta ihan käyttöön...
t. AP
Uppailen nyt ketjua ja kerron samalla kuulumiset vaikka sovittiinkin että perjantaisin kirjoitellaan.
Aamupaino oli tänään 52,1kg. En tiedä onko niin että ensin on nesteet lähteneet kun on näin valtavasti lähtenyt kahdessa päivässä. Juonut olen kuitenkin ihan valtavasti vettä, en ole ikinä juonut näin paljon! Eilen söin
aamulla 2dl rasvatonta jogurttia
Lounaaksi 1 vaasan ruispala oivariinilla ja ohuenohuella broilerleikkeleellä ja kurkulla sekä 2dl rasvatonta jogurttia.
Päivälliseksi 2 hapankorppua Oivariinilla ja juustolla sekä keitetty muna.
Illalla popsin muutaman kuivatun luumun.
Ja EN syönyt niitä mieheni tuomia herkkuja! JEE! Kuten näkyy niin en siis paljon syönyt, mutta toisaalta eilen oli täällä ainakin vielä tosi kuuma 29 astetta, vaikka aurinko ei paistanut, että se vähentää ruokahalua. Kävin vaunun kanssa tunnin mittaisella lenkillä ja hiki tuli!
t. AP
Itse olen 172cm ja 56kg, tissit on D. Silti en näytä kovinkaan laihalta, koska mulla on leveä lantio. Paino heittelee pitkin vuotta +- 5kg. Laihduttamisesta en saa kuitenkaan koskaan puhua, koska se on reilusti ylipainoisten yksinoikeus. Totuus on kuitenkin se, että 5kg lisää ja farkut ei mene jalkaan. Toivon silti salaa olevani kapeampi :(
ruisleivän päällisiksi. Oma suosikkini on, että teen munakkaan (1-2 munaa) ja levitän sen kahden reissumiehen päälle. Lisäksi kurkkua ja/tai tomaattia. Ton kun syö, niin on vatsa täynnä monta tuntia!
kananmunaruisleipiä! Ovat oikein hyviä kyllä!
t. AP
Pari päivää sitten aloitin terveyskuurin. pituutta mulla on 160cm, painoa 53kg. 3-4kg jos saisi pois niin hyvä. Lähinnä rasvaa pitäisi polttaa pois reisistä ja vyötäröltä.
Mulla aamupalana kaurapuuro 3dl, ruisleipä ja 2 kuppia kahvia. 1 lasi mehua, 2 lasia vettä.
Lounas klo.12: 2 ruisleipää, viipale juustoa päällä. pari porkkanaa ja nektariini. 2 lasia vettä.
kahvi klo.14. 2 kuppia kahvia ja ruisleipä, 2 lasia vettä.
Päivällinen: 2 dl riisiä, 200g lihaa/kalaa/kanaa.
Iso salaatti ja paljon vettä.
Iltapala: 2dl jogurttia + mysliä. 1 nektariini.
Päivittäin 30min-1tunti liikuntaa; kävelyä, pyöräilyä,uintia tai hyötyliikuntaa jne.
3 lasta kun on niin ei pitkiä aikoja voi poissa olla.