Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti

Vierailija
15.07.2010 |

tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta meni hienosti ja päivä lähti hyvin käyntin. Kuukautisten aikana mä en voi laiduttaa, vaan ainoastaan ylläpitää. Pidän nyt ruoan niukkana, mutta niin, ette ala heikottaa. Ja syön hieman enemmän jos tuntuu liian pahalta. Äsken juuri otin kaksi leipää ruoan kanssa... Mun kroppa vaan ei pelaa muuten näinä päivinä:)

Oletko kokeillut pyöräilyä lapsen kanssa, tai siis niin, että lapsi pyöräilee ja itse autaa selaisella vivulla. Näin aamulla kun yksi isä (aika komee) lenkkeili niin ja tehokkaalta näytti. Ei varmaan pysty kovin pitkää lenkkiä tekemään, mutta tehokkaaasti.

Eipä muuta, illalla teen makaroonilaatikkoa ja syön sitä vain pienen lautasen, runsaasti hedelmiä ja illalla ehkä maustamatonta jugurttia kauniista kiposta. Tässsä suunnitelmassa pysyn.

t. Honkkeli

ps. Ei sun kannata varmaan vähentää syömistä enempää, ettei tule seinä vastaan ja sitten heikottaa ja kiukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän