Selvännäkijä linjoilla.Mitä haluat tietää?
Kommentit (177)
miten ottamani riski, kannatatako, vai meneekö ihan pieleen? Saanko koskaan tyttöä? Jos, milloin?
En näe mitään sairauksia,rakkautta valtavasti ja elämää ja fyysisyyttä.Kaikenlaista hyvää.
Vaikutat valehtelijalta joka keksii..
Olen rehellinen tunteissani kun toivon vaimoni löytävän toisen miehen, jotta ero helpottuisi. En rakasta häntä, vaikka välitänkin hänestä.
Onko suhteeseemme liittyvä kolmas henkilö mies vai nainen? En kyllä pysty yhtään hahmottamaan ketään. Enkä taatusti halua enää lisää lapsiakaan.
Sairauteni siis neurologisia, mutta uutena on tullut joku selkärankaan liittyvä josta ei vielä tiedä.
Kiitos tosi paljon vaivannäöstä! Teetkö tätä työksesi? Voisin varata ajan.
Luojan lykky, että EN ole raskaana - kävin eilen testissä. Haluan oikeasti NIIN paljon päästä viimein työelämään ja osallistua perheen elatukseen, kun työssäolemattomuuteni takia aina pitää kitkuttaa.. joten vastauksesi oli aika masentava. Pahin pelkoni on, etten tule saamaan töitä, joita ON SAATAVA viimeistään vuoden päästä, muuten kaikki saattaa romahtaa..
129
miten ottamani riski, kannatatako, vai meneekö ihan pieleen? Saanko koskaan tyttöä? Jos, milloin?
Milloin jotain koittaa ja millaista?
-Marja-
Puolisosi on sinua nuorempi.
Huh en tiedä miksei kaikkia kysymyksiä näy heti.kysyin siis edellisellä sivuilla seuraavaa =) tulenko saamaan lapsia ja milloin?? sekä mites minun mies suhteeni?
kiitosta
olisitko pystynyt vielä tarkentamaa.tuleeko olemaan sama mies kuin nyt?koska nykyinen lapseni mies on kyllä 1kk nuorempi heh
Hae lukemaan itsesi hoitsuksi.
Tai lastentarhaopeksi,töitä riittää.
Luojan lykky, että EN ole raskaana - kävin eilen testissä. Haluan oikeasti NIIN paljon päästä viimein työelämään ja osallistua perheen elatukseen, kun työssäolemattomuuteni takia aina pitää kitkuttaa.. joten vastauksesi oli aika masentava. Pahin pelkoni on, etten tule saamaan töitä, joita ON SAATAVA viimeistään vuoden päästä, muuten kaikki saattaa romahtaa..voisin ottaa uhkailuna ja viedä viestin poliisille kuulostaa aika uhkaavalta viestiltä-
129
Haluaisin tietää, saammeko toisen lapsen?
Olen myös miettinyt, onko mummo käynyt luonani?
Puolisosi on sinua nuorempi.HUUMEITA??
Huh en tiedä miksei kaikkia kysymyksiä näy heti.kysyin siis edellisellä sivuilla seuraavaa =) tulenko saamaan lapsia ja milloin?? sekä mites minun mies suhteeni?
kiitosta
olisitko pystynyt vielä tarkentamaa.tuleeko olemaan sama mies kuin nyt?koska nykyinen lapseni mies on kyllä 1kk nuorempi heh
Eli jos et näe sairauksia, et näe minua? Voisinko näin ollen olla se näkysi kolmas henkilö ja vaimollani oikeampi suhde jonkun toisen kanssa. Minä kyllä asun hänen kanssaan, mutta kun sairauksissa menee hämäräksi.
Olen oikeasti, ja vakavasti, sairas.
Miettikää itse tilanne.
Ei ääntä,et tiedä kuka kysyjä edes on,et ikää et mitään.Hyvä näkijä ei ylpisty eikä kehu,parempi vetää harhaan kuin sanoa tiesin tämän.
Syötkö liikaa,siksi ruoka ei riitä.
Löydät unelmien prinssin mutta älä ahnehdi äläkä kadehdi.Niin että saan asumisasiat kuntoon, ja ruokaakin olisi aina?
Löydänkö unelmien prinssiä, vai onko se sittenkin tämä nykyinen köyhä peräkammarinpoika?
katto ei vuoda (vielä, kop kop) en asu vuokralla, enkä syö liikaa.
mikä on syöpä,huumeet?
Eli jos et näe sairauksia, et näe minua? Voisinko näin ollen olla se näkysi kolmas henkilö ja vaimollani oikeampi suhde jonkun toisen kanssa. Minä kyllä asun hänen kanssaan, mutta kun sairauksissa menee hämäräksi.
Olen oikeasti, ja vakavasti, sairas.
nousenko täältä, onko se edes mahdollista?
paranenko koskaan?
onko rakkaani lopullisesti tuskastunut minuun?
Mikä on lopullinen lapsilukumme? Tuleeko meille monelpia sukupuolia? Miten asuntoasiamme, työmme ja parisuhteemme? Tuntuu, että monta rautaa tulessa koko ajan...loppu hyvin, kaikki hyvin?
Kolmiodraamaa, no se tummempi vie voiton. Arvelit toista mutta tämä tumma on tuleva miehesi. Tulee aiheuttamaan kateutta lähipiirissä,varaudu.
Olen raastavassa tilanteessa, vaikka onneni kukkuloilla. Itse et voi varautua loppuratkaisuun,käsky tulee tuonpuoleisesta,et ole luultavammin paikalla. Lapsia tulet saamaan tumman miehen kanssa. Ole hyvä. Näetkö onko jompikumpi rakastajistani mulle tarkoitettu? Onko intuitioni oikeassa toisen kanssa meidän toisillemme täydellisestä sopivuudesta? Onko ihmeelle sijaa tässä kuviossa? Miten löydän oikean ratkaisun tähän tilanteeseen?? Ja saanko lapsen jommalta kummalta? Suuret kiitokset!!
Näetkö mitään muuta vinkkiä, kumpi?
Ja useammankin lapsen saisimme, ihanaa!
Näetkö lasteni elämänpolusta mitään. Ovat nyt 5kk,3v ja kohta 5v.Olemmeko onnellisia uudessa tulevassa kodissamme, näetkö meidät siellä pitkään?
Minun tieni on vielä niin epävarma (vaikka palaset ovat mallikkaasti jo pöydällä - paikalle laittaminen näyttää kestävän minun kohdallani), että sen suhteen en ihmettele vaikket mitään näkisikään.
Näen silmissäni, että kiikun mieheni kanssa vielä kiikkuskeinussakin, pitääkö se paikkaansa?
Hyvää kesää sinulle!
Nyt en kyllä ymmärrä enää mitään.. Kuka tietää, ehkä aiemmin arvelevasi vatsasairaus onkin yhtä tämän selän kanssa. Mitä harmaa tarkoittaa? En sairasta, tietäen ainakaan, syöpää. Enkä käytä huumeita, tosin sellaiseksi luokiteltuja lääkkeitä lääkärin määräyksestä.
Puolisosi on sinua nuorempi.HUUMEITA??
-joo-o ne on liittynyt joskus jopa molempien elämään...-
olisitko pystynyt vielä tarkentamaa.tuleeko olemaan sama mies kuin nyt?koska nykyinen mieheni,lapseni isä on kyllä 1kk nuorempi heh
Ehkä aika ei ole runoille paras?
Kirjoitan runoja, joista on tarkoitus julkaista kirja. On ollut vain erittäin vaikeaa aikaa, eikä paperille ole tullut mitään järkevää pitkään aikaan. Koossa on kyllä oikeiden arvostelijoidenkin kehumia runoja, mutta ei tarpeeksi.
Tuleeko minusta koskaan onnellista ihmistä?
Paranenko masennuksestani ja löydänkö elämääni sisältöä, mitä se on? olenko loppuelämäni mieheni kanssa? Mitä teen koulun jälkeen? T. Lilian