Selvännäkijä linjoilla.Mitä haluat tietää?
Kommentit (177)
Tyttö vai poika? Onko ihana? :)
Miten minun työasiani?
Ja jos näet jotain muuta, saa kertoa!
että tulenko saamaan lapsia ja milloin??
Näetkö mummoni kuolinsyytä? Kuoli viime viikolla.
t. 7
tarkemmin!Tämä siis seiskalle.T:selvännäkijä
näet varmaan mun lasketun ajan? Kerro se ensin niin uskon että olet aito.
toisia kieliä,miten aivot reagoi.Tutki Amerikkalaisia tutkimuksia asiasta.
Lapseni on 5v eikä osaa puhua. Oppiko hän koskaan puhumaan?
T. M
vauvaa toivottu jo kolmatta vuotta ilman tulosta. Toteutuuko haaveemme koskaan?
Itkettää puolestasi.Kaikki menee hyvin.
Näet kaiken vielä selvemmin,rukoile ja toivo parasta.Kaikkea hyvää!
Kerro toteutuuko pahin pelkoni, vai vältänkö sen? Pahin pelkoni on se että sairastamani sairaus periytyy jollekin kolmesta lapsestani. Jostain syystä pelkään esikoispoikani puolesta tätä eniten, en tiedä miksi. Onko tämä pelkoni turha? Tällä hetkellä kaikki terveitä, pojat 6v ja 4kk ja tyttö 4,5 v.
DMI
toisen lapsen nykyisen miesystävänikanssa joka ensimmäisen lapseni isä?
kuin uskot, sinulla on ollut onnea jonkun kautta töiden kanssa,ei kai pimeitä töitä?
Kaunko isällä on vielä aikaa?
Miten oma työllistyminen?t. surullinen
toisen lapsen nykyisen miesystävänikanssa joka ensimmäisen lapseni isä?
Olen raastavassa tilanteessa, vaikka onneni kukkuloilla.
Näetkö onko jompikumpi rakastajistani mulle tarkoitettu?
Onko intuitioni oikeassa toisen kanssa meidän toisillemme täydellisestä sopivuudesta?
Onko ihmeelle sijaa tässä kuviossa?
Miten löydän oikean ratkaisun tähän tilanteeseen??
Ja saanko lapsen jommalta kummalta?
Suuret kiitokset!!
Hei,
en ole kyllä tietoinen mistään kolmannesta. Itse asiassa toivonkin että avovaimoni löytäisi toisen miehen, niin eromme olisi helpompi lasten tapaamisten ja muun osalta.
Näetkö miten minun sairauteni etenevät? Sairastan kahta kroonista autoimmuunisairautta sekä nyt uusimpana on selkärangassa jotakin.
Epäilen ettet kuole näihin sairauksiin vaan sydänkohtaukseen tai vastaavaan.Joku tuonpuoleisesta pitää teistä huolta.Eihän sulla ole vatsassa mitään ongelmia?
kysyin siis edellisellä sivuilla seuraavaa =) tulenko saamaan lapsia ja milloin?? sekä mites minun mies suhteeni?
kiitosta
Hei,
olen kiitollinen jos pystyt vastaamaan koskien sairauksiani sekä sitä, että mitä tarkoitit oudolla kolmiodraamalla. Entä eron sattuessa, kuinka käy lasten?
tauon jälkeen onnistuu?
Entäs suhde-rintamalla, tapahtuuko mitään?
ja jos olen, miten mies ottaa uutisen?
tauon jälkeen onnistuu?
Älä lankea keinotekoiseen.Vuoden kuluttua tapahtuu suuri muutos suhderintamalla.
Entäs suhde-rintamalla, tapahtuuko mitään?
Anteeksi ja kiitos. Vastauksesi tulikin jo. Silti jäi kaivelemaan se outo kolmiodraama. Vatsassani ei ole suurempia ongelmia, eikä kyllä sydämessäkään. Enemmänkin hermoston puolella.
Mitenkä silti erossa? Kuinka järjestelemme lapset?
Miten avioliittomme käy?