Selvännäkijä linjoilla.Mitä haluat tietää?
Kommentit (177)
On hyvä että olet nyt isäsi luona, sillä hänen lähtönsä on lähellä. En näe sinua työelämässä lähiaikoina.
Näetkö lasteni elämänpolusta mitään. Ovat nyt 5kk,3v ja kohta 5v.Olemmeko onnellisia uudessa tulevassa kodissamme, näetkö meidät siellä pitkään?
Minun tieni on vielä niin epävarma (vaikka palaset ovat mallikkaasti jo pöydällä - paikalle laittaminen näyttää kestävän minun kohdallani), että sen suhteen en ihmettele vaikket mitään näkisikään.
Näen silmissäni, että kiikun mieheni kanssa vielä kiikkuskeinussakin, pitääkö se paikkaansa?
Hyvää kesää sinulle!
miten selvitä lapsen isän kanssa? saanko koskaan enää lapsia?
Mitä näet minulle? Miten ihmissuhteeni menevät ja saanko töitä? T.Anne
Haluaisin tietää milloin vauvamme syntyy ja kumpaa sorttia hän on, siis sukupuoli? :)
joku olisi ollut kotona hänen luonaan kun sairauskohtaus tuli ja saatu hoitoon nopeammin?
Ymmärsikö hän viimeisien päivien tapahtumia vaikkei kyennyt puhumaan?
Ymmärsikö hän viimeisien päivien tapahtumia vaikkei kyennyt puhumaan?
näet minulle?
Tulevaisuuteni? Mies? Raha-asiat? lapset?
Entä sairasteluni ym. ongelmat?
En tiedä, vaikuttaako horoskoopit mitään, mutta olen kaurisnainen, rakastan fyysisesti kaksosmiestä ja hän minua, olemme eronneet, mutta emme voi olla yhdessä. Vaaka-miehen kanssa luonteet käyvät hyvin yksiin, mutta en oikein jaksa muuten hänen kanssaan, kun hän ei enää kiinnosta fyysisesti.
Entäpä terveyteni laita?
Kiitos, jos joskus ehdit vastaamaan...
Onko meidän tuleva koti itse rakennettu?
Kumpi potkii masussani, typy vai poika.
miten käy mieheni huoltajuuskiistassa? Rankkaa aikaa elämme, näkyykö iloisempia aikoja meille
Kannattaako meidän yrittää vielä vauvaa?
kumpaa sukupuolta tuleva lapsemme on?
kun noita lapsia on jo liuta! no mutta hupiahan tämä onkin.
nro68