Selvännäkijä linjoilla.Mitä haluat tietää?
Kommentit (177)
[Tytto, hyvin sujuu työt.Paljon energiaa ja elämää.
i]Tuleeko meille vielä lapsi?Tyttö vai poika? Onko ihana? :)
Miten minun työasiani?
Ja jos näet jotain muuta, saa kertoa!T:aina utelias
Toivottavasti olet oikeassa! Kiitos vielä! Aina uteliaana, näetkö mitään muuta minusta/perheestäni?
Jännittäviä hetkiä.
Ennustan että saatte kaksi tummatukkaista lasta, ensin työn ja sitten pojan.
Kolmiodraamaa, no se tummempi vie voiton. Arvelit toista mutta tämä tumma on tuleva miehesi. Tulee aiheuttamaan kateutta lähipiirissä,varaudu.
Olen raastavassa tilanteessa, vaikka onneni kukkuloilla. Itse et voi varautua loppuratkaisuun,käsky tulee tuonpuoleisesta,et ole luultavammin paikalla. Lapsia tulet saamaan tumman miehen kanssa. Ole hyvä. Näetkö onko jompikumpi rakastajistani mulle tarkoitettu? Onko intuitioni oikeassa toisen kanssa meidän toisillemme täydellisestä sopivuudesta? Onko ihmeelle sijaa tässä kuviossa? Miten löydän oikean ratkaisun tähän tilanteeseen?? Ja saanko lapsen jommalta kummalta? Suuret kiitokset!!
Näetkö mitään muuta vinkkiä, kumpi?
Ja useammankin lapsen saisimme, ihanaa!
vielä että onko se nuorempi puolisoni sitten tämä sama mies vai ihan eri mies?
vai päädymmekö lopulliseen eroon? Pystynkö unohtamaan pettämisen jossain vaiheessa, oikeasti?
Millainen elämäntie tulee olemaan esikoisellamme. Yhtä haasteellinen kuin tähänkin asti?
Ihanan hämärää, ja jännittävääkin, että sanot edelleen, että tummempi kun ovat molemmat tummia! Toinen vaan on kauempaa kuin toinen, ja molemmat kyllä kaukaa, mutta enhän minäkään Suomessa ole :-) Jäänköhän muuten maailmalle? Kiitos vielä!
Ok,kyllä se on se tummempi miehistä. Jännittäviä hetkiä. Ennustan että saatte kaksi tummatukkaista lasta, ensin työn ja sitten pojan.
Kolmiodraamaa, no se tummempi vie voiton. Arvelit toista mutta tämä tumma on tuleva miehesi. Tulee aiheuttamaan kateutta lähipiirissä,varaudu.
Olen raastavassa tilanteessa, vaikka onneni kukkuloilla. Itse et voi varautua loppuratkaisuun,käsky tulee tuonpuoleisesta,et ole luultavammin paikalla. Lapsia tulet saamaan tumman miehen kanssa. Ole hyvä. Näetkö onko jompikumpi rakastajistani mulle tarkoitettu? Onko intuitioni oikeassa toisen kanssa meidän toisillemme täydellisestä sopivuudesta? Onko ihmeelle sijaa tässä kuviossa? Miten löydän oikean ratkaisun tähän tilanteeseen?? Ja saanko lapsen jommalta kummalta? Suuret kiitokset!!
Näetkö mitään muuta vinkkiä, kumpi? Ja useammankin lapsen saisimme, ihanaa!
siunaantuuko lapsia lisää?ja jos niin nykyisen mieheni kanssako?
terv. 5
lasta saan tuoreessa avioliitossani? (Toiveissa on _monta_, ainakin neljä... mutta eihän sitä koskaan tiedä.)
Miksi minua ahdistaa? Eroanko miehestäni?
Mutta sydän vaan lakkasi toimimasta. Mikä muu ei toiminut kunnolla, osaatko sanoa?
Näetkö mummoni kuolinsyytä? Kuoli viime viikolla. t. 7
tarkemmin!Tämä siis seiskalle.T:selvännäkijä
näet varmaan mun lasketun ajan? Kerro se ensin niin uskon että olet aito.
pitäisikö minun mennä siihen leikkaukseen vai ei?
miten selvitä lapsen isän kanssa? saanko koskaan enää lapsia?
Paraneeko taloutemme ja koska? Mille alalle minun pitäisi hakeutua?
Olen 33-v. nainen, odotan neljättä lasta. Näetkö syntyykö lapseni terveenä?
Entä oma terveyteni, pääsenkö tasapainoon? Saako mieheni vihdoin töitä? Kuinka suhteemme jatkuu?
Kiitos!
Vesimies
En vain pysty käsittämään että mikä on outo kolmoisdraama ja että miksi et näe sairauksiani. Se, että näet paljon rakkauta sun muuta, ei päde kuin lapsiin. Miten ihmeessä pystyn auttamaan sinua näkemään?
vuoden sisällä,tulee suurena yllätyksenä!
Sisälläni menee kylmänväreet kun vastaan sinulle.
Työasiasta en osaa sanoa mitään.
Saanko vielä joskus vauvan?
Milloin palaan työelämään? Millainen työ? Tuleeko minusta koskaan yrittäjää?
Ilmiselvää humpuukia johon hyväuskoiset menee lankaan.
Itkettää puolestasi.Kaikki menee hyvin.
Näet kaiken vielä selvemmin,rukoile ja toivo parasta.Kaikkea hyvää!Kerro toteutuuko pahin pelkoni, vai vältänkö sen? Pahin pelkoni on se että sairastamani sairaus periytyy jollekin kolmesta lapsestani. Jostain syystä pelkään esikoispoikani puolesta tätä eniten, en tiedä miksi. Onko tämä pelkoni turha? Tällä hetkellä kaikki terveitä, pojat 6v ja 4kk ja tyttö 4,5 v.
DMI
Toivottavasti et tarkoita sitä. Sterilisaatio ois alkukuusta...
pääsenkö velkajärjestelyyn? Ja miten käy avioliittomme?
Vaaka
[Tytto, hyvin sujuu työt.Paljon energiaa ja elämää.
i]Tuleeko meille vielä lapsi?
T:aina utelias