Lue keskustelun säännöt.
raskaus ja helle
27.07.2010 |
Kuinka monella viimeisillään (vika kolmannes)on vaikea jaksaa yhtään mitään?Itselläni veltto ja raskas olo.Olen kyllä juonut tarpeeksi..
Kommentit (2)
ja pakko se on vaan jaksaa. Kaksi lastakin tässä hoidettavana. Kotitöitä ja pyykinpesua yritän tehdä aamusta kun vielä viileämpää. Kuumimman ajan vaan olen ja illalla jaksaa taas vähän touhuta jotain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löytyiskö täältä apua:
http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010/07/helle_piinaa_odottavia_aitej…