Pas vko 41
Heippa,
Ehkä viikon 41 passilaisille oli jo oma pino, mutta se oli jo hukkunut kauas!
Minulla alkoi vuoto vihdoinkin tänään, kp oli jo valtava 49. Ehdin jo saada Terolut-reseptinkin eilen, mutta ehkä se pelästytti menkat alkamaan. Huomenna lätkäsen Estradot-laastarin vatsanahkaan, eli lääkkeellinen pas kyseessä. Muutenkin tämä on eka pas kohdallani. Tehty yksi ivf (ei hedelmöittyneitä soluja) ja yksi icsi, tuoresiirto negaa kesäkuussa. Pakkasessa on 6 huurunenua, toivottavasti joku niistä selviää hengissä. Ultra on 10.10, siirto myöhemmin sillä viikolla. Onko tuolle viikolle muita pas-siirtolaisia, olis kiva saada piinisseuraa :)
Hilmis
Kommentit (205)
Onnea Pöppikselle ultrasta! Kiva kuulla ihania uutisia!!
Nyt on pakko kertoa taas omaa napaa (koittakaa kestää):
Eilen oli taas synkkä hetki. Kun tulin kotiin, niin verta oli taas tullut, tällä kertaa ihan punaista ja aika paljon. SOitin heti tyksiin, no eihän sinne oteta tuollaisesta vuodosta kuin seuraavana päivänä. Sitten soitin yksityiseen lääkäriasemaan, ja sain puolen tunnin päästä ajan. Mies ei ollut tullut vielä töistä, joten lähdin ihan paniikissa ja hermostuneena ajamaan kaupunkiin, ja vielä kiireellä. Olin todella varma että nyt menee kesken. Mukava mieslääkäri ultras ja onneksi kaikki oli hyvin. Vöhön liiankin hyvin, meinaan kaksi sikiötä löytyi, ja molempien sydänäänet kuuluivat hyvin!! Kyllä siinä pari tippaa tuli linssiin. Lääkärikin taputti jalkaan ja onnitteli. Molemmat olivat omissa sikiöpusseissaan, pituudet 7 ja 8,9 mm, sydämet löivät 120 krt/min. Siirrosta laskettuna eilen oli 6+4, mutta lääkäri kirjoitti papereihin 6+6. Kyllä helpotti tuo tieto, voitte uskoa! ! Sulattelemista tuo tuplauutinen vaatii, mutta pääasia että sykkeet löytyivät. Nyt ei enää ole vuotoa. Mullahan on vasta ensi viikon torstaina se Tyksin ultra, en olisi selväjärkisenä sinne saakka selvinnyt näiden vuotojen vuoksi. Katsoin että 100 euroa pieni raha mielenterveydestäni, kun sain tietää että vatsassani on oikeasti elämää :)
Tulipa vuodatettua!
Kenellä onkaan seuraava ultra? Nasulla taisi ainakin olla vasta ensi viikolla?
Hilmis + Hipsukat (nähty on, pakko se nyt on uskoa)
Onnellista tuplaodotusta sinulle!! :)
Jokos meinaat siirtyä plussanneiden puolelle. Itse kävin siellä katsomassa, mutta ei vielä tuntunut omalta paikalta. Joten norkoilen täällä puolella edelleen...
t. Pöppis
En vastannut aikanaan tuohon PAS viikolla 41, koska en vaan jännitykseltäni kyennyt. Puh-huh! Ihanaa nähdä, että täällä roikkuu vielä muitakin, jotka on plussanneet, mutta ei uskalla ennen ultraa siirtyä yhtään mihinkään.
Meillä takana viiden vuoden yrityksen jälkeen onnistuneen ICSIn jälkeinen toinen PAS ja nyt meni pakastin tyhjäksi. Huh-huh! Tämä " kahden viivan jälkeinen piina" on taas ihan omaa lukuaan. Mulle luvattiin, että ultrassa saisi käydä 11.11. mutta kun asumme täällä " maalla" ei tuolle päivälle saanut ultraa, eikä vielä maanantaillekaan, joten kärsimättömänä kävin ekan kerran jo 10.11. ... sikiöpussi näkyi ja jotain " epämääräistä" . Uh-huh! Nyt olen sitten surrut koko viikonlopun sitä, että tulee tuulimuna, ja huomenna tarkastetaan tilanne uudestaan. Mieli on aika maassa, mutta koetan pakolla pitää vielä jotain toivoa yllä.
Oikein lämpimät onnittelut hienoista tuplauutisista ja paljon enkeleitä matkallenne! Äläkä usko pelottelijoita, mulle joku joskus sanoi että jokainen saa sellaisen taakan minkä jaksaa kantaa. IHANAA :)))
VUMPE: Älä vielä menetä toivoasi, voihan olla että ultra on tehty liian aikaisin, me kaikki muut on käyty ultrassa vasta tällä viikolla.
ULTRAKUULUMISIA: Massussa köllötteli pienenpieni toukka, pituutta 11 mm (vastaa rv 7+2) ja syke näkyi hienosti. Lääkäri laski raskausviikkoja niin että otti huomioon alkion iän, laskettu aika on 5. heinäkuuta. Hilmiksen lailla voin nyt nukkua yön rauhassa ja hengähtää hiljaa helpotuksesta.
Ja nyt taidan listautua odotus-puolelle :)
Virna 7+1
Onnittelut PÖPPIKSELLE hienoista ultranäkymistä! Tuo parin päivän heitto voi varmasti johtua siitä että se alkio on kuitenkin vielä aika pieni ja kai siinä millin tai kahden mittavirhe on ihan mahdollinen. Sä sait ne kaksi viivaa tikkuun niin aikaisessa vaiheessa että vähän epäilen sitä myöhäistä kiinnittymistä. Pääasia kuitenkin että kaikki on ok ja pieni sydän sykkii, hienoa :)
Onneksi HILMIKSEN vuoto loppui taas. Jospa se nyt pysyisikin poissa, tiedän miten se voi pelottaa. Mutta onhan se pieni vuoto melko yleistä ja harmitonta, onneksi.
Missäs NASU?
Odotus-puolelle ajattelin itse siirtyä torstaisen ultran jälkeen jos kaikki on ok. On siellä pakko JOTAIN olla kun paha olo on sitä luokkaa että lähinnä päärynät ja tuoremehu menee alas ja väsyttää kamalasti. Juu ei tämä kyllä ole yhtään helpompaa kuin tuplien kanssa, ainakaan tähän mennessä ollut.
Virna, ultra-aamukammassa enää 3 piikkiä.