Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
321/746 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi taas yksi koulupäivä takana:) Lähdettiin aamulla 6:30 ajamaan lohjalle opiskelujen pariin, on aika väsynyt olo...Takana reipas 10tunnin intensiivinen katsaus kulttuurilliseen nuorisotyöhön:) Oli kyllä kamalan kivoja juttuja, varmasti on hyötyä omassa kerhossa:)

Tilasin aamulla raskaustestejä netistä:) Oli saanu kauheen hyvät suositukset ne testit ja olivat halpoja kuin saippua;) Ovat kuulemma 99,7% tarkkoja :)

Niin ja se osto-opas on siis ihan erillisenä kaupan hyllyllä:) Itse ostin citymarketista, ja eilen kattelin että meillä päin niitä ainakin vielä on hyllyssä:)

Mä palkkaa, mutta siitä puuttu 500¿ :( Siis vitutti aamulla niin paljon, että! Onneksi kohta pääsee tämäkin kiukku perse peiton alle uneksimaan mahan paisumisesta ja pikkusten jalkojen töminästä masussa:)

Vierailija
322/746 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi pitänyt. Soitin palkkatoimistoon ja selvisi että palkkoja maksanut kesäsijainen oli unohtanut maksaa kaikkien heinäkuun sijaisten palkat. Muutama vihainen ja hätääntynyt puhelinsoitto kuulemma tullut :D

Onneksi on säästötilillä rahaa. Muuten olisi mennyt sormi suuhun.

Ostan tänään sen osto-oppaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/746 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taasen koulupäivä ohitse ja kurssikin vetelee viimeisiään :) Kotiin oli kuulemman tullut ne raskaustestit jotka tilasin, nyt odotan jännityksellä, josko ne olisi " parempia" ja näyttäsivät plussaa:)

Meille tuli koulussa tänään mielenkiinoinen kysymys, joka ei ihan vauvoihin liity, mutta lapsiin kuitenkin:

" Onko viikko rahalla oikeuskiristää?" Tarkoittaen että :" Et saa viikkorahaa jos ei syö lautasta tyhjäksi" Minkä ikäiselle lapselle voi jo maksaa viikkorahaa Teidän mielestänne..? :)

Vierailija
324/746 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni netti pimeeks eileen, niin en pääse nettiin:( piti tulla äiteenluo maksamaan laskut ku tänään tuli kotihoidontuki:) oikeen 40e jäi käteen laskujen jälkeen, mihinköhän sitä lähtis lomailemaan:D noh... saapahan taas enemmän rahaa kun jään äityslomalle, oon miettinyt, että sitte ku äitiysloma loppuu, meen takas töihin tai ehkä oppisopimuksella johonki ihan muulle alalle:) eläintenhoito on aina kiinnostanu, ja nyt on tuo valokuvauskin ruvennu kiinnostamaan.

" Onko viikko rahalla oikeuskiristää?" Tarkoittaen että :" Et saa viikkorahaa jos ei syö lautasta tyhjäksi" Minkä ikäiselle lapselle voi jo maksaa viikkorahaa Teidän mielestänne..? :) "

no ehkä ihan ruoka-asiassa en menis viikkorahalla kiristämään, mutta jossain suuremmas asias kyllä, ruoka-asiassa vois pikemminkin sanoa, että ei saa jälkiruokaa jos ei syö kunnonruokaakaan.

vaikee sanoo koska antaisin viikkorahaa:/ ehkä siinä 7v?

tänään tuli pojan 1v kuvatki postissa, ei ihan kyllä onnistunu niinku luulin, oli vähän sumee kuva, mutta pakko niiden on kelvata, kun kerran ne on jo tilattu ja maksettu. mutta nyt mä taas häippäsen, kattoonyt saadaanko sitä nettiä toimimaan tälläviikolla:)

Vierailija
325/746 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sitten huomenna käydä hakemassa se. Joskus pari viikkoa sitten niitä ainakin oli meidän lähikaupassa.

Mä en aio kiristää lapsiani viikkorahan saamisella. Viikkorahan saamisen ehtona on kyllä sellaiset tietyt ikätason mukaiset viikottaiset tehtävät. Lapsi tekee siis ikään kuin pikkuisen töitä ja saa omaa rahaa jota opettelee sitten käyttämään. Viikkorahaa lapsi voisi alkaa saamaan vaikka kouluun mennessään. Siihen asti hän saa viikottain vaikkapa valinnaisen karkkipussin karkkipäiväksi.

Mä en aio myöskään pakottaa lasta syömään lautasta tyhjäksi. Nykyään sellainen pakottamismentaliteetti ei kai kovin ole muodissa...

Vierailija
326/746 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan yhteys ja katkeilee yhtenään. Tosi ärsyttävää.

Vierailija
327/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta löysin demistä tuon että työ olette tänne siirtyneet niin ängen tännekkin sitten :D Menkat pitäis huomenna/lauantaina tulla :S toivotaan nytten että ne ei tulisi.

Koulu (iltalukio) olisi maanantaina alkanut mutta en mennyt sinne sittenkään.

Joku tuosta kestovaippailusta tuolla alussa kyseli niin olisi se mukava ainakin kokeilla sitä, jollei se sitten tunnu siltä omalta jutulta niin käyttää vain sitten kertiksiä. Kantoliinakin olisi aivan ihana <3

Tuollaisen osto-oppaan voisi käydä ostamassa huomenna kun jaksan kauppaan raahautua. Nyt ihan ekana pitäis raahautua hakemaan sipsejä alakerrasta muttakun sinnekkin tuntuu olevan liian pitkä matka :D

Vierailija
328/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta löysin demistä tuon että työ olette tänne siirtyneet niin ängen tännekkin sitten :D Menkat pitäis huomenna/lauantaina tulla :S toivotaan nytten että ne ei tulisi.

Koulu (iltalukio) olisi maanantaina alkanut mutta en mennyt sinne sittenkään.

Joku tuosta kestovaippailusta tuolla alussa kyseli niin olisi se mukava ainakin kokeilla sitä, jollei se sitten tunnu siltä omalta jutulta niin käyttää vain sitten kertiksiä. Kantoliinakin olisi aivan ihana <3

Tuollaisen osto-oppaan voisi käydä ostamassa huomenna kun jaksan kauppaan raahautua. Nyt ihan ekana pitäis raahautua hakemaan sipsejä alakerrasta muttakun sinnekkin tuntuu olevan liian pitkä matka :D

Vierailija
329/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten kaksi kertaa vaikka väitti molemmilla kerroilla että se ei onnistunut..:(

Vierailija
330/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kuulemma enää ole myynnissä :( Sillä on lehtien tapaan ollut palautus kustantajalle ja se on ollut viikolla 31. Sain kyllä kaupasta puhelinnumeron josta voi kustannustoimistosta kysyä löytyisikö sieltä vielä sellainen. Kauhee himo mulla siihen :D Jos mä soittelen sinne kustantajalle ja sanon sitten että saako niitä enää mitenkään?

Vierailija
331/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään suljettu salaseura todellakaan ole että olet varsin tervetullut!

Vierailija
332/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi jos sitä osto-opasta ei enää saa mistään.

Vierailija
333/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerron sitten jos sitä saa vaikka sieltä vielä tilattua että jos mortem ja joku muukin sen ehdottomasti haluaa niin annan osoitteen tms. josta sitä voi tiedustella.

Mulla on tässä nyt sitten tosiaankin menkat myöhässä mutta varmaan vaan pillereiden lopettamisen takia :(

Vierailija
334/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nää menkat mitkä nyt on myöhässä niin ekat luomumenkat pillereiden lopetuksen jälkeen? Toivotaan (ko?) että ne on myöhässä vauvan takia?

Vierailija
335/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toivoishan sitä mutta ei se taida olla mahdollista että vauvan takia olisivat myöhässä... Unohtelin kyllä pillereitä viimeisen kuukauden ajan kun niitä söin joten pieni mahdollisuuden poikanen on.

Vierailija
336/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainahan tietysti on mahdollisuus :)

Mä jo meinasin ostaa tänään testin vaikka menkat ei edes oo myöhässä.. Onneks en kuitenkaan ostanu, ku mun tuurilla ne ois tietenkin sitten alkanu samantien ku pääsin kotiin.

Vierailija
337/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kävisi niin kivasti että täti jättäisi tulematta niin laskettu aika olisi (oli ihan pakko kattoa) 12.5 itse olen syntyny 15.5 :):) (mun la tais olla 9.5 tai 11.5 en muista koskaan kumpi se oli)

Vierailija
338/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka mortem, kiva nähdä suakin!:)

Harmi, ettei sitä vauva opsta oo enää myynnissä :( Mulle tuli ne tilaamani raskaustestit positssa yhdessä päivässä! Kamalan nopeaa toimintaa:) Meinaan huomenna ennen töihin menoa tehdä sen testin! Kamalan paljon! :)

Käytiin tänään kattomassa uutta kämppää, missä ois ihana vauvan huone:) Muutetaan varmaan kolmen kuukauden päästä uuteen kotiin:)

Vierailija
339/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan että dagny saa sieltä kustantajalta jonkun osotteen tai nron tai jotain mistä voisi sellasen oppaan vielä saada.

Koko ajan sellanen olo et täti tulee :(

Vierailija
340/746 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kakkaa jos sitä ei tosiaan saa enää mistään.

Kohta alkaa olemaan ajankohtaista ostaakin jo jotain vauvalle.

Toivottavasti teille ei tule täti kylään, jotka ette sitä toivo ;)

Nyt nukkumaan

Laukkis ja napero rv 18+6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme