DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!
Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)
Kommentit (746)
ei kannata lannistua:) ei se testi pakosta näytä vielä positiivista. toivottavasti teillä kaikilla ei mee kuukautiset sekasin ku ootte jättäny ehkäsyn pois niinku mulla silloon:/
nyt sain tehtyä lasagnenkin:) vähän erilainen tälläkertaa kun siinä oli sellasia pieniä neliö pastoja. et ei niitä isoja levyjä laitettu väliin.
mies osti mulle sipsiä ja 2 eri dippikastiketta:) ku se osti ittellensä kaljaa niin osti sitte mulle sipsiä ja limsaa:)
MSOL:
sitten selvän negan :(
Vielä ei kannata lannistua, kun ei oo menkat alkanu:) Me kanssa ollaan tosi malttamattomia kun ollaan yritetty elokuusta asti, niin se tuntuu jo pieneltä ikuisuudelta...Mutta aina kun tulee negatiivinen testi niin se vaan tarkottaa enemmän aikaa kullan kanssa kahdestaan:)
Me oikeen porsasteltiin tänään kaupassa. Ostettiin karkkia, sipsiä, limua ja sitten haettiin kotipitsasta kotsoonet :) Oh, maha kasvaa jo ihan silmissä ;)
nyt on syöty sipsejä niin että maha meinaa ratketa:)
ja mies hoksas vasta toisen pullon juotuaan, että oli ostanu vahingos ykkös olutta:D vähän nauratti kyllä.
pian alkaaki sitte bb, että sen katon vielä ja sitte nukkumaan, on niin väsy.
Yhdessä kasassa yhä edelleen ja la on sitten huomenna. Mitään erityistä ei tunnu vaan tapahtuvan. Hermot kyllä meinaa palaa tässä loppuvaiheilla. On nimittäin niin tiukalla koko ajan asiassa kuin asiassa, ettei mitään rajaa. Raskausarpiakin kivasti tullut lisää...Hormoonien syytä kumpainenkin, kun " kierrokset" alkaa niiden osalta loppua kohden lisiä.
Sairaalakassia en ole saanut aikaiseksi koottua vieläkään. Eilen ostin vauvalle kotiutumisvaatteet. Tänään sitten yllättäen tajusin Prismassa, että tarvitaanhan liivinsuojuksia ja ostin niitäkin. Kotona sitten hoksasin jopa pestä vielä imetysliivini(siis kahdet entiset, jotka toki olin jo joskus aikoinani pessyt käytön loputtua, mutta laitoin nyt uusinta pesuun).
Meinattiin tyttären kanssa vähän ottaa mukavat lennot eilen, kun menin rattaiden kanssa erään kaupan liukuportaisiin. Portaat olivatkin normaalia huomattavasti jyrkemmät, jonka tajusin liian myöhään. Taiteilin ties miten, jotta sain pidettyä rattaat jyrkässä kohoasenossa ja itse pysyin pystyssä. Oli tosiaankin hilkulla, ettei vedetty selälleen :S Säikähdin ihan kunnolla lapsien takia, rattaissa olleen esikoisen ja masussa köllöttelijän.
vasta eka yrityskierto pillereiden jälkeen. Nyt taitaa olla kp 28/28 ja menkkoja ei oo näkynyt :) Ja paras olla näkymättäkään. Mä oon nii malttamaton, että kuukauden odottaminen tuntuu tuskalta! Mutta eipä mulla tässä kiire6ttä oo, kun koulu painaa päälle.