Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
341/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellanen olo että täti nyt tulis. Oikee munasarja pistelee ja sattuu ihan kummasti. Kipeetä tekee istua silleenki että leuka nojaa oikeeseen jalkaan ku se on pystyssä koukussa tuolilla millä istun. Tosin istun aina siinä asennossa ja varsinkin menkkakipuihin tuo asento auttaa. EIEI, ei saa olla menkat :(:(

Vierailija
342/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa... Pakko se on töihinkin lähteä...prkl!

Noo yritys jatkuu, onhan sen joskus tärpättävä;) (Tai toivotaan näin) Elikkä edelliset menkat oli sarjassamme " jotain aivan outoa.." Ens kerralla sais jättää tulematta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jardins parka *hali* toivotaan että se toinenki viiva tulis sitten tässä kierrossa(?)

täti ei oo viel tullu, välillä on ihan sellane olo että nyt se tuli, mut sitte se onkin vaan jtn ihan yhtä kamalaa valkovuotoa. Mulle on tässä loppukierrossa tullu sellasta outoa valkovuotoa, ihan kummaa :S

Vierailija
344/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onneksi vapaapäivän töistä, ihanaa kun saa olla kotona:) Kultakin on vapaalla, joten sovittiin että pidetään mieli korkeella ja lähetään lintsille:) Onneksi on noin ihan toi mies, muuten näitä raskaita epäonnistumisia ei jaksais:) Ja onneksi on tämä loistava foorumi, jonne saa vuodattaa, joten kiitos myös teille:)

Toivotaan ettei sullakaan mortem ne menkat ala:)

Vierailija
345/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan olla netti friikki, kun en edes 2pv pysty olla erossa netistä:s

mortem: kauanko te ootte yrittäny vauvvelia? ajattelin, että nuo sun kuvaukset vois ihanhyvin olla raskausoireitakin:) nimittäin valkovuoto lisääntyy ja alamahaa nipistelee jännästi.

kävin hakemassa pojan 1v kuviin ne pahvi kehykset, maksoi 2e/kpl. ihan kelvollinen kuva siitä kokonaisuudessaan tuli:)

no niin!! ihmekköstuo kun en oo löytäny sitä osto-opasta, ettiin eileen prismastaki, mutta en löytänyt. mutta nyt täytyy taas lähteä, mies lupas hakea gebabbia:)

Vierailija
346/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eka kierto yrityksellä on menossa, viime kierto oli vielä sellasta " normaalia" rakastelua mutta vaan ilman ehkäsyä. Täytyy nyt vaan toivoa että olisi raskaus eikä menkka oireita :)

Vierailija
347/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kysys äsken jos mentäis miehekkeen kanssa hoitamaan sen 5kuukautista lasta. Jee, täytyy odottaa että tuo herra tulee kotiin ni voin kysyä käykö. Olis se ihan kiva ni sais harjotusta. Ja muutenkin tuo kaverin poika on niin suloinen (eikö ne kaikki ole??). Kulta näki edellispäivä kassun ekaa kertaa ja oli ihan haltioissaan ku sai pidellä sitä sylissä :)

Vierailija
348/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo herra mihinkään jaksanu lähteä :(

Vierailija
349/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaverin koira ei tullutkaan meille hoitoon. Uskon nyt siihen että en ole raskaana ja nappaan pari lasia viiniä.

Käytiin tänään Vauvatalo Johannassa kattomassa rattaita. Ihanan asiantuntevasti toi kultakin niitä vertaili ja lopulta päädyttiin mustiin Teutonia Rockyihin. Hartanin Top Linet oli ikävävän muoviset ja Briot liian massiiviset. Ei me siis vielä olla niitä ostamassa, kunhan vertailtiin! Päätettiin myös Stokken syöttötuolin väri, tummanruskea. Meinattiin ostaa semmonen ihana pehmoinen nalle mutta se oli kamalan kallis! Turvakaukaloitakin katsottiin ja Britaxin Rock-a-tot ois paras kun se myös keinuu ja toimii sitterinä. Meillä kun ei tosiaan sitä autoa oo.

Mulla ei nyt oo sitä kustantajan numeroa tässä mistä sitä osto-opasta voi kysellä mutta mä kaivan sen vaikka huomiseksi ja ilmoitan teillekin. www.9kuukautta.net on lehden kotisivu mutta mä en ainakaan löytänyt sieltä mainintaa osto-oppasta vaikka kaikista vanhoista lehdistä oli esittely :(

Vierailija
350/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä turusta? vai onko muuallakin vauvatalo johannaa?? Mun kaverin isä omisti sen joskus ku oltiin pieniä, en tie omistaako se sitä enää ku en oo sen kaverin kanssa tekemissä.

Pitäkää hauskaa siellä katsomassa sitä bändiä :)

Vierailija
351/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttui mieleen jostain mainoksesta. Mutta asun siis Tampereella.

Eilen mies taas jotain panikoi lapsen tekoa ja halusi taas siirtää sitä. Just kun mä oisin voinut vaikka heti aloittaa yrityksen! Äh.

Vierailija
352/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kertoo, että oli kamalan kivaa ja epäonnistumisen murheet ovat takana:) Kulta oli tehnyt semmosen " tsemppaus korin" jossa oli karkkia, suklaata, lehti, dvd ja kaikista parhain : itse tehdyt hieronta kupongit:) Saan nyt lunastaa jalka ja hartia hieronnan milloin vain :) Hitto että rakastan tota miestä:)

Onko teillä joitanin semmosia piirteitä (ulkonäkö, luonne..) joita haluaisitte että lapsenne saa sinulta/ mieheltäsi:) Haluaisin että meidän lapsemme perii tuon ihanan lempeyden ja rehellisyyden sekä silmät+ripset kullaltani:)

Vierailija
353/746 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

Onko teillä joitanin semmosia piirteitä (ulkonäkö, luonne..) joita haluaisitte että lapsenne saa sinulta/ mieheltäsi:)

Miehen ripset (on niin hervottoman pitkät ja tuuheat) ja mun ruskeet silmät. Ja toivottavasti ei peri kummaltakaan tätä kamalaa siivousinnottomuutta :(

Me ollaan kullan kanssa oltu ihan saman pitusia (54cm) ja kulta oli mua 10 grammaa painavampi eli se oli 3990g painava. Toivottavasti meiän lapsukaisesta ei sentään ihan noin isoa tule :)

Vierailija
354/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän vauva olisi saman näköinen kuin minäkin olin vauvana. Mulla oli piiitkät tummat hiukset, tummanruskeat silmät ja pitkät mustat ripset. Justiin eilen siitä äitin kanssa juteltiinkin., kun äiti ehdotti, että (meillä on kihlajaiskahvitukset la) voitaisiin teetettää sellainen kakku, jossa on mun ja kultani vauvakuvat.

Toivon myös, että se vauva ei olisi kamalan suuri, kun se syntyy. Ettei olisi niin kivulian synnytys ja että se mahtuisi myös alakautta. Itse painoin jotain 2800grammaa. Vaikka eihän sitä tiedä minkälainen synnytys tulee olemaan ja voihan se synnytys olla kamala, vaikka olisikin pieni vauva.

Vierailija
355/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan rikollisen pitkät ja tuuheat ripset sekä minulta taas nämä vaaleat kiharat mieluummin kuin miehen maantienvärisen piikkisuoran tukan. Haaveilen sellaisesta pienestä " peikkotytöstä" jolla olisi vaalea tukka mutta tummat kulmat ja ripset. Kaverin parivuotias pikkusisko on sellainen ja se on ihan käsittämättömän suloinen.

Toivon että lapsi ei tule minuun eikä mieheen pituuden suhteen. Mä olen hieman yli 160cm ja mies on vähän alle 170cm. Saisi lapsi repäistä pituutta muusta suvusta: mulla ja miehellä on kummallakin lyhyet vanhemmat mutta parimetrisiä setiä ja serkkuja.

Vierailija
356/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkoista ei oo ollu tietoakaan viel (jee!), tänään(tai eilen) ois pitäny alkaa, tosin on tässä vielä aikaa.. Ajattelin että jos keskiviikkoon mennessä ei oo tullu ni testaan. Paitsi miten ihmeessä mä pystyn odottamaan niin kauas :| Mut mun tuurilla jos testaisin jo vaikka huomenna ni se näyttäisi nekaa ja sitten samana iltana/seuraavana päivänä alkais.. Tää on ihan järkkyä. Mä nukun viikon ja sitte ku herään ni jollen oo alkanu vuotamaan ni testaan :D:D

Vierailija
357/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei se raskaus olekaan lainkaan todennäköinen.

Vierailija
358/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin korjata tuon vauvatalo Johanna asian. Kaverini isä ei siis omistanut(/omista) vauvatalo johannaa vaan " omisti(/omistaa)" vain tuon turun liikkeen. Ystäväni äidin joku serkku tai joku tälläinen omistaa siis tuon ketjun, hän asuu siellä tampereella eli se on varmaanki sitten ns. " pääliike" . Kysyin tuota asiaa tänään äidiltäni ja päätin laittaa tännekkin sen sitten oikein :)

Vierailija
359/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummilla(isän äidillä), isälläni ja minulla on samanlaiset nenät:) Eli siis jos saan pojan pitäisi hänelle tulla samanlainen pottu nenä;)

Taitaa olla aika yleistä, että miehillä on ne tuuheat ja pitkät mustat ripset joista naiset saa olla kateellisia:) Näin ainakin meillä..:)

Toivotaan ettei teillä ne menkat ala ja pääsette odottavien äitien sakkiin:) Minä tulen toivottavasti perässä:)

Vierailija
360/746 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sekaisin edelleen enkä tiedä toivonko raskautta vai en. Periaatteessa hirveesti mutta pelottaakin niin pirusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän